VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
KarelNiglas
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
Asukoht: Tartu linn
Tänatud: 1 kord

VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas KarelNiglas »

Küsimus siuke, kas keegi teab täpsemalt midagi pritsepeadest. Mootorivahetusega ei lähe enam pritsepeast küte edasi. Ise siuke spetsialist ei ole ei julge lahti võtta. Äkki on mingi mustus sisse läinud ja ei lase enam läbi? Kui keegi teab/tunneb neid, saab hästi läbi siis igasugune abi teretulnud.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas Corra »

Isegi kui õhuklapp üles tõmmata, siis ka kütus edasi ei liigu ? Kui sisselaskesse lasta breakcleani, kas siis läheb käima ?
Õhuklapi all mõtlen seda ümmargust asja mis pildil paremal on, see peaks küles alla liikuma vastavalt läbimineva õhu kogusele. See ka reguleerib pritse kogust ja survet, vist..
Pilt
Viimati muutis Corra, 21 Jaan 2015, 23:48, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Proovi pritsepea küljest pealevoolu torust surve maha lasta, vaata kas aitab. Endal oli kogemus kus peale kütusefiltri vahetust koheselt käima ei läinud ja edasine käiamine tõstis kütusesurve väga kõrgeks, surve mahalaskmine aitas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
KarelNiglas
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
Asukoht: Tartu linn
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas KarelNiglas »

Peavool nr15? Või mis nr sisselase?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

KarelNiglas kirjutas:Peavool nr15? Või mis nr sisselase?
Pumbast tulev lõdvik kapoti alt, pea küljes on nooltega märgitud peale- ja tagasivoolu suunad. Pildil pea külje peal on ühendused. Tegelt vahet pole mille lahti lased (võid ka rõhuregulaatori küljest) peaasi et surve maha saad.
Viimati muutis GTI, 22 Jaan 2015, 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Piktor
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
Telefon: 56987433
Auto: VW G6 Variant
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas Piktor »

Kas kütuserõhk on paigas?

Kasutaja avatar
KarelNiglas
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
Asukoht: Tartu linn
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas KarelNiglas »

breakcleani sisse lasta siis senikaua kui aurustub, senikaua käib. Mul ei ole millegagi mõõta mitu bari pump puhub, kuid Kütuse pmpab ilusti üles. Kas siis pihustid võivad mustust täis olla, või ongi pritsepea katki?

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas aht »

KarelNiglas kirjutas:breakcleani sisse lasta siis senikaua kui aurustub, senikaua käib. Mul ei ole millegagi mõõta mitu bari pump puhub, kuid Kütuse pmpab ilusti üles. Kas siis pihustid võivad mustust täis olla, või ongi pritsepea katki?
Seal ei olegi vaja mõõta, võta pritsepea külge minev kütusevoolik lahti ja keera süüdet, kui pritsib bentsu täiega, siis lööb pump ilusti.
See polt millega kütusevoolik kinnitub võib ka umbes olla, lase suruõhuga läbi, seal sõel sees.

Kasutaja avatar
KarelNiglas
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
Asukoht: Tartu linn
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas KarelNiglas »

Pealevoolus oli surve sees, sellest sai lahti. Pihustites oli natuke mustust, need lasime surveõhuga läbi kuid need otsad mis mootorisse lähevad olid peale käivitamist ikkagi kuivad? Auto läheb korraks tööle ja siis sureb välja. Need poldid kus sõelad sees need kõik toimetavad nii nagu peab. Kütet pritsib peale ka piisavalt. Käima ikka ei jää :(

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas õhuklapist tõmmata nagu varemalt soovitati ei pane pihusteid tööle? See et süüdet andes kütust pritsib ei näita suurt midagi, PL töörõhk on 5,2-5,6 bari. Kui huvi mul on Autodatast kopeeritud KR ja PL pritse kontroll- ja reg. tööde nimistu.
Viimati muutis GTI, 25 Jaan 2015, 14:46, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: lisatud üks igavesti vahva mõte! :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Piktor
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
Telefon: 56987433
Auto: VW G6 Variant
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem

Lugemata postitus Postitas Piktor »

Kas pihustid on vaiku täis, kütuserõhk maas(üldjuhul pump ära) Kui kütuserõhu vahe on isegi pool bari ei tööta mootor korrektselt, mul omal 4 bariga tilgutas ainult kütust silindrisse, läks mõneks sekundiks käima ja siis suri välja. Hetkel peaks olema kütusesurve 6,2 bari. Pealevoolu surve ei ole küll väga mõjuv asi.
Suur filter võib ka umbes olla. Üldiselt oma pead ei soovita jetronicut kruttida.

Vasta

Mine “Mootor”