VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
casablanca
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18 Mai 2014, 22:36
- Telefon: 51935455
- Auto: vw golf V gt 1.4tsi
- Asukoht:
VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Selline mure, et alates tänasest päevast läheb boost kuni 3-4k pöördeni, siis läheb poole peale või alla selle. Milles probleem, mida uurida, kuhu pööörduda, mida vahetada?
Lugupidamisega, Kasper, palun abi.
Lugupidamisega, Kasper, palun abi.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Esmaslt tuleks pöörduda pädeva diagnostiku poole. Siis alles vaadata mida vahetada kui on vajadus.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8051
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 201 korda
- Kontakt:
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Asukoht ei tee ka paha
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
casablanca
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18 Mai 2014, 22:36
- Telefon: 51935455
- Auto: vw golf V gt 1.4tsi
- Asukoht:
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2188
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Golf 5 GT 1.4 TSI-l on jahutusvedeliku temperatuuri näidiku asemel mingine punane boost näidik, tea kas see on üldse pädev koht kust järeldusi teha auto tervise kohta?
-
casablanca
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18 Mai 2014, 22:36
- Telefon: 51935455
- Auto: vw golf V gt 1.4tsi
- Asukoht:
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2188
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
OK, kui allpool 4k pööret jõudu on, siis kompressor paistab, et toimib nagu peab. Mure võib olla turbo osas, mis puhub üksikuna 4k ja peale pööretel.
-
casablanca
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18 Mai 2014, 22:36
- Telefon: 51935455
- Auto: vw golf V gt 1.4tsi
- Asukoht:
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
kuigi täna mingi hetk kõik toimis nagu peaks, ja õhtul enam ei suru üle 3-4k turboga, aga ilma turbota läheb ikka
-
casablanca
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18 Mai 2014, 22:36
- Telefon: 51935455
- Auto: vw golf V gt 1.4tsi
- Asukoht:
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Up: Külmaga tundub kõik toimivat, kas võib asi olla õhulugejas, selle andurist saadavas signaalis mis ütleb, et "kriitiline" ära rakendu?
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
Selle teadasaamiseks minnakse diagnostiku juurde või pöördutakse mõne pädevama kaabliga klubilise poole.casablanca kirjutas:Up: Külmaga tundub kõik toimivat, kas võib asi olla õhulugejas, selle andurist saadavas signaalis mis ütleb, et "kriitiline" ära rakendu?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
casablanca
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18 Mai 2014, 22:36
- Telefon: 51935455
- Auto: vw golf V gt 1.4tsi
- Asukoht:
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
käisin esinduse diagnostis õeldi et nad viga ei leidnuud ja seal käies toimis, käisin veel kahe kaabli juuress, sama
-
Stollu
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: VW GOLF GT 1.4 TSI BOOST
nagu ma väljaloen siis sõidupealt nagu diagnosti ei tehtud vaid kohapeal seistes ? probleem oli sul ju alates 4000 pööret sõidus , pole mingi ulme viga tundub kuna googel viskab palju vastuseid.casablanca kirjutas:käisin esinduse diagnostis õeldi et nad viga ei leidnuud ja seal käies toimis, käisin veel kahe kaabli juuress, sama
Muidugi pädevad diagnostikud annavad parema vastuse kui mina selle sõidupealt diagnosti tegemisel , ei jaga ise seda kaabli asja absull.
Muidugi on enamustel ka chipitud ajud kellel selline probleem esineb..
paar copy pastet siis erinevatest teemadest:
008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
P2261 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2590 /min
Load: 26.7 %
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.970 V
004261 - Position Sensor for Intake Air Regulating Flap: Signal too High
P10A5 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2737 /min
Load: 90.6 %
Speed: 53.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 18.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.589 V
räägitakse ka veel N75 veast - mistfire = EML - http://uk-mkivs.net/topic/101922-14-tsi ... ger-issue/" onclick="window.open(this.href);return false;

