VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- KarelNiglas
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
- Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
- Asukoht: Tartu linn
- Tänatud: 1 kord
VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Küsimus siuke, kas keegi teab täpsemalt midagi pritsepeadest. Mootorivahetusega ei lähe enam pritsepeast küte edasi. Ise siuke spetsialist ei ole ei julge lahti võtta. Äkki on mingi mustus sisse läinud ja ei lase enam läbi? Kui keegi teab/tunneb neid, saab hästi läbi siis igasugune abi teretulnud.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Isegi kui õhuklapp üles tõmmata, siis ka kütus edasi ei liigu ? Kui sisselaskesse lasta breakcleani, kas siis läheb käima ?
Õhuklapi all mõtlen seda ümmargust asja mis pildil paremal on, see peaks küles alla liikuma vastavalt läbimineva õhu kogusele. See ka reguleerib pritse kogust ja survet, vist..

Õhuklapi all mõtlen seda ümmargust asja mis pildil paremal on, see peaks küles alla liikuma vastavalt läbimineva õhu kogusele. See ka reguleerib pritse kogust ja survet, vist..

Viimati muutis Corra, 21 Jaan 2015, 23:48, muudetud 1 kord kokku.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Proovi pritsepea küljest pealevoolu torust surve maha lasta, vaata kas aitab. Endal oli kogemus kus peale kütusefiltri vahetust koheselt käima ei läinud ja edasine käiamine tõstis kütusesurve väga kõrgeks, surve mahalaskmine aitas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- KarelNiglas
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
- Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
- Asukoht: Tartu linn
- Tänatud: 1 kord
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Pumbast tulev lõdvik kapoti alt, pea küljes on nooltega märgitud peale- ja tagasivoolu suunad. Pildil pea külje peal on ühendused. Tegelt vahet pole mille lahti lased (võid ka rõhuregulaatori küljest) peaasi et surve maha saad.KarelNiglas kirjutas:Peavool nr15? Või mis nr sisselase?
Viimati muutis GTI, 22 Jaan 2015, 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- KarelNiglas
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
- Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
- Asukoht: Tartu linn
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
breakcleani sisse lasta siis senikaua kui aurustub, senikaua käib. Mul ei ole millegagi mõõta mitu bari pump puhub, kuid Kütuse pmpab ilusti üles. Kas siis pihustid võivad mustust täis olla, või ongi pritsepea katki?
-
aht
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Seal ei olegi vaja mõõta, võta pritsepea külge minev kütusevoolik lahti ja keera süüdet, kui pritsib bentsu täiega, siis lööb pump ilusti.KarelNiglas kirjutas:breakcleani sisse lasta siis senikaua kui aurustub, senikaua käib. Mul ei ole millegagi mõõta mitu bari pump puhub, kuid Kütuse pmpab ilusti üles. Kas siis pihustid võivad mustust täis olla, või ongi pritsepea katki?
See polt millega kütusevoolik kinnitub võib ka umbes olla, lase suruõhuga läbi, seal sõel sees.
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- KarelNiglas
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20 Juun 2013, 14:35
- Auto: Endised:VW golf mk2 GTI(95kw), golf mk2(53kw), golf3 GTI(110kw) x2, Hetkel Jetta mk4(132kw)
- Asukoht: Tartu linn
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Pealevoolus oli surve sees, sellest sai lahti. Pihustites oli natuke mustust, need lasime surveõhuga läbi kuid need otsad mis mootorisse lähevad olid peale käivitamist ikkagi kuivad? Auto läheb korraks tööle ja siis sureb välja. Need poldid kus sõelad sees need kõik toimetavad nii nagu peab. Kütet pritsib peale ka piisavalt. Käima ikka ei jää 
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Kas õhuklapist tõmmata nagu varemalt soovitati ei pane pihusteid tööle? See et süüdet andes kütust pritsib ei näita suurt midagi, PL töörõhk on 5,2-5,6 bari. Kui huvi mul on Autodatast kopeeritud KR ja PL pritse kontroll- ja reg. tööde nimistu.
Viimati muutis GTI, 25 Jaan 2015, 14:46, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: lisatud üks igavesti vahva mõte! :)
Põhjus: lisatud üks igavesti vahva mõte! :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
Piktor
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
- Telefon: 56987433
- Auto: VW G6 Variant
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Golf2 GTI PL pritsepea probleem
Kas pihustid on vaiku täis, kütuserõhk maas(üldjuhul pump ära) Kui kütuserõhu vahe on isegi pool bari ei tööta mootor korrektselt, mul omal 4 bariga tilgutas ainult kütust silindrisse, läks mõneks sekundiks käima ja siis suri välja. Hetkel peaks olema kütusesurve 6,2 bari. Pealevoolu surve ei ole küll väga mõjuv asi.
Suur filter võib ka umbes olla. Üldiselt oma pead ei soovita jetronicut kruttida.
Suur filter võib ka umbes olla. Üldiselt oma pead ei soovita jetronicut kruttida.

