Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Võimalik, et on jäika lüli tehtud, aga ma pole kuulnud, interneti otsing võib anda vastuseid. Saatsin õli kohta sulle privaatsõnumi. Meil üks klubiline tegeleb natuke serva pidi sellega.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Vabajooksu siduri eemaldamine oli üli lihtne. Tuli treida vaid 1 suurem puks ja see kahe detaili vahele kinni keevitada.
60ft sellest küll oluliselt ei paranenud (0,1s paranes 1,9sale ) aga 1 lüli mis läbi võib libiseda sai välistatud ning diffrist sai eemaldatud veidi üleliigset kola mida sinna vaja pole.
Miskitmoodi seda tunda küll pole, et sildade kiiruse vahe peab nüüd viscos läbi libisema sest originaal konditsioonis visco on selleks liiga pehme. Kui siis ehk veidi on kuulda killustikuga kaetud asfaldil ja tunda saab olema talvel kuid miskit rapsimist kui sellist vähemalt pole.
Ilmselt ei saa enam kurvis käsaga korrigeerida sest esirattad peaksid nüüd samamoodi plokki minema kui tagumised kuid kuna ma niikuinii pole esiveo fänn ja käsaga ei sõida siis pole lugu. Hetkel eelistasin seda siiski sellele, et mul tagurdades vaid esiveoliseks jäi ja kuna vaakumite ja juhtmete vedamine tundus mõttetum keevitasingi asja kinni.
PS. Kuigi mulle anti mitmelt poolt teada, et kui tagurdades tagavedu pole on visco katki ja tagasild katki jne siis inreal on tegu ilmselt vaakumi ja elektriprobleemiga kuid 100% pole see mitte viscoga seotud....juba auto alla korragi vaadanu peaks seda mõistma. Loogiliselt võttes saab vaakumid ja solenoidid ümber ühendades ka edaspidi sõites siduri elektriliselt lukustada kui ühed hambda kandiliseks lõigata
60ft sellest küll oluliselt ei paranenud (0,1s paranes 1,9sale ) aga 1 lüli mis läbi võib libiseda sai välistatud ning diffrist sai eemaldatud veidi üleliigset kola mida sinna vaja pole.
Miskitmoodi seda tunda küll pole, et sildade kiiruse vahe peab nüüd viscos läbi libisema sest originaal konditsioonis visco on selleks liiga pehme. Kui siis ehk veidi on kuulda killustikuga kaetud asfaldil ja tunda saab olema talvel kuid miskit rapsimist kui sellist vähemalt pole.
Ilmselt ei saa enam kurvis käsaga korrigeerida sest esirattad peaksid nüüd samamoodi plokki minema kui tagumised kuid kuna ma niikuinii pole esiveo fänn ja käsaga ei sõida siis pole lugu. Hetkel eelistasin seda siiski sellele, et mul tagurdades vaid esiveoliseks jäi ja kuna vaakumite ja juhtmete vedamine tundus mõttetum keevitasingi asja kinni.
PS. Kuigi mulle anti mitmelt poolt teada, et kui tagurdades tagavedu pole on visco katki ja tagasild katki jne siis inreal on tegu ilmselt vaakumi ja elektriprobleemiga kuid 100% pole see mitte viscoga seotud....juba auto alla korragi vaadanu peaks seda mõistma. Loogiliselt võttes saab vaakumid ja solenoidid ümber ühendades ka edaspidi sõites siduri elektriliselt lukustada kui ühed hambda kandiliseks lõigata
Viimati muutis jeff01, 28 Juul 2013, 09:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ka originaal syncrol ei saa käsipidurit kasutada, hakkab pooma.(tekkib olukord kus esirattad pöörlevad kiiremini kui tagumised). See vabajooksu lõkats töötab ühele poole minu arusaama järgi ja ei muuda sul 60ft aega kuidagi. Ainuke mis muutus on see, et äkkpidurdusel võib sul kuskil nüüd midagi puruneda. Äkkpidurdusel blokeeruvad ju üldjuhul ikka esimesed rattad enne, kui piduri regulaator töökorras on.
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ei purune seal äkkpidurdamisel midagi....korduvalt proovitud kuna veidi kiiremini sõites paneb tihti teeotstest mööda 4x ketas + ferodo klots ja koda viis olen küll 100 kiiruselt äkkpidurdusi teinud. Volkari 60 000 geeliga wisco ja 2 kummimuhvi leevendavad seda pauku ikka oluliselt. Lisaks on äkkpidurdusel mõjuvad jõud väiksemad kui startides mõjuvad jõud.
Kusjuures autol on ka 4 abs Andurit tegelikult ja kui vähegi huvi oleks saaksin ABSi tööle aga sellist huvi mul kindlasti pole.
JAH sidur töötab üht pidi vedades teistpidi libisedes. aga vaata seda asja....justnimelt "lõkats" nagu sa ütlesid..... ja mõtle, et see on õli sees ja käib mööda siledaid pindu....küll ta juba libiseb kui nii startida.
Unustasin lisada veel selle, et senine parim 2,05s 60ft oli 195 laia slikiga ja praeguse 1,9 60ft tegin 185 lamelliga mis peab oluliselt vähem. Esimest korda oli näha ka tagarataste wheelspini ja seda kuidas tagaotsa maha veab
Kusjuures autol on ka 4 abs Andurit tegelikult ja kui vähegi huvi oleks saaksin ABSi tööle aga sellist huvi mul kindlasti pole.
JAH sidur töötab üht pidi vedades teistpidi libisedes. aga vaata seda asja....justnimelt "lõkats" nagu sa ütlesid..... ja mõtle, et see on õli sees ja käib mööda siledaid pindu....küll ta juba libiseb kui nii startida.
Unustasin lisada veel selle, et senine parim 2,05s 60ft oli 195 laia slikiga ja praeguse 1,9 60ft tegin 185 lamelliga mis peab oluliselt vähem. Esimest korda oli näha ka tagarataste wheelspini ja seda kuidas tagaotsa maha veab
Viimati muutis jeff01, 29 Juul 2013, 10:52, muudetud 3 korda kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Väga tore oleks kui sa paaneks kasvõi postkasti mõned pildid sellest keevitusest ja flantsist mis tegid. Ehk on mõnel veel huvi.
Ps kuna see poomine käib koonus pinnaga siis see, et seal on õli või metall pinnad, ei oma tähtsust kuna jõud pressib selle kohe kuivaks.
See võib olla, et pole siit teemast pole läbi jooksnud. Aga visko veab 2 te pidi, teda ei huvita kummas suunas ta kettaid mätsib. Seega täiesti kindel, et kui tagurpidi ei vea, on lülitus mehanismis kas vaakumi või elektri viga. Lisaks on olnud juhust Kaidol kus vaakum membraani purunemisel imeb tagasilla õlist tühjaks kollektorisse.
Nagu öeldud T4 bussil pole sillas vabakäigu sidurit ABS töötab. Ainuke olukord kus ma näen, et auto võib hakata väliskurvi libisema ja saba liputama on: kui järsus kurvis kõvemini pidurdada vaja. See võib tekkida ainut ohu olukorras, kuna kurvis ei pidurdata enyways kes sõita oskavad. Noh Hr. Jeff 01 nüüd jääme ootama nurk reduktori ostukuulutust . Selle veoskeemi tugevuse puudumine on teada värk, ei kesta isegi originaal mootoritega :S. G4 peal olev süsteem on kordades tugevam, ülekande tõttu Aga kui hoida kasti õli tasemel silm peal ja difri õliga sama moodi siis mine tea... Isiklikult hoiaksin kastis õli pisut rohkem sees kui ette nähtud. Kui üle jääb küll siis peksab tuulutusest välja ehk .
Ps kuna see poomine käib koonus pinnaga siis see, et seal on õli või metall pinnad, ei oma tähtsust kuna jõud pressib selle kohe kuivaks.
See võib olla, et pole siit teemast pole läbi jooksnud. Aga visko veab 2 te pidi, teda ei huvita kummas suunas ta kettaid mätsib. Seega täiesti kindel, et kui tagurpidi ei vea, on lülitus mehanismis kas vaakumi või elektri viga. Lisaks on olnud juhust Kaidol kus vaakum membraani purunemisel imeb tagasilla õlist tühjaks kollektorisse.
Nagu öeldud T4 bussil pole sillas vabakäigu sidurit ABS töötab. Ainuke olukord kus ma näen, et auto võib hakata väliskurvi libisema ja saba liputama on: kui järsus kurvis kõvemini pidurdada vaja. See võib tekkida ainut ohu olukorras, kuna kurvis ei pidurdata enyways kes sõita oskavad. Noh Hr. Jeff 01 nüüd jääme ootama nurk reduktori ostukuulutust . Selle veoskeemi tugevuse puudumine on teada värk, ei kesta isegi originaal mootoritega :S. G4 peal olev süsteem on kordades tugevam, ülekande tõttu Aga kui hoida kasti õli tasemel silm peal ja difri õliga sama moodi siis mine tea... Isiklikult hoiaksin kastis õli pisut rohkem sees kui ette nähtud. Kui üle jääb küll siis peksab tuulutusest välja ehk .
Viimati muutis samzik, 29 Juul 2013, 11:33, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ma pilti ei teinud aga asi on ülilihtne Selle pronksist siduriplokk tuleb kahe flansi vahelt (sõrmedega) välja võtta ja sinna sama suure sise ja välismõõduga puks treida. Mina lasin puksi 1cm madalama treida ja nii jäi mul kummaltki poolt 5mm keevitusega täitmise ruumi. Kui kellelgi huvi siis panen oma siduri talle aitähh eest peopeale.
Kuna avastasin, et nii käigukast kui ka vahekast lekivad ja õli saab vahekast käigukasti tasapinna ülemisest osast siis ilmselt vahekastis juba LIIGA vähe õli sest veidi üle normi sisse pannes jäi mind algusest saadik kummitanud hääl veidi väiksemaks. (kahiseb kogu minu käes oldud aja ja kuuldavasti juba 2aastat seda häält teinud.....õli oli normist puud 300g mina lisasin 500g)
Kuna Džettal on 3 nõrka lüli (Käigukast, vahekast, tagadiffer) siis ma selle auto kiiremaks tegemisega lõpetan ja lepin täisvarustuses sõites kõrge 13sekundiga ja ning hea õnne ja punnitamise korral tühja autoga kuni 13,6ga. (Ära arva, et 12s soovi ja ideid selleks pole )
Kuna põrnikal on vaid 1 nõrk lüli (Käigukast) siis edaspidi on 60ft jutud seoses vaid tolle autoga ja Jetta jääb igapäeva (eriti iga talvepäeva) ja ka mõne lumeraja tarbeks kus tänavaautodega sõidetakse.
Nurkreduktoreid ja vr6 käigukaste võib mulle loomulikult alati pakkuda.
Kuna avastasin, et nii käigukast kui ka vahekast lekivad ja õli saab vahekast käigukasti tasapinna ülemisest osast siis ilmselt vahekastis juba LIIGA vähe õli sest veidi üle normi sisse pannes jäi mind algusest saadik kummitanud hääl veidi väiksemaks. (kahiseb kogu minu käes oldud aja ja kuuldavasti juba 2aastat seda häält teinud.....õli oli normist puud 300g mina lisasin 500g)
Kuna Džettal on 3 nõrka lüli (Käigukast, vahekast, tagadiffer) siis ma selle auto kiiremaks tegemisega lõpetan ja lepin täisvarustuses sõites kõrge 13sekundiga ja ning hea õnne ja punnitamise korral tühja autoga kuni 13,6ga. (Ära arva, et 12s soovi ja ideid selleks pole )
Kuna põrnikal on vaid 1 nõrk lüli (Käigukast) siis edaspidi on 60ft jutud seoses vaid tolle autoga ja Jetta jääb igapäeva (eriti iga talvepäeva) ja ka mõne lumeraja tarbeks kus tänavaautodega sõidetakse.
Nurkreduktoreid ja vr6 käigukaste võib mulle loomulikult alati pakkuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Nov 2012, 06:00
- Auto: Volvo v40 2003a 1,9tdi ja VW Golf 3
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Tere foorumlased.
Soov siis osta omale 1.9tdi 85kw PD 4 motion Sharan 2004a , kas antud autol on haldex või visco sidur? mida tasuks enne ostukontrollida 4 motioni juureS? kuidas üldse testida 4 motionit? jagaga arvamusi.
aitäh!
Soov siis osta omale 1.9tdi 85kw PD 4 motion Sharan 2004a , kas antud autol on haldex või visco sidur? mida tasuks enne ostukontrollida 4 motioni juureS? kuidas üldse testida 4 motionit? jagaga arvamusi.
aitäh!
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Kas Golf 3 syncrot võib vedada "konnaga"? Ehk üks telg veereb ja teine telg on kärupeal? Võib teha seda tagaots peal või esiots peal?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ei soovita.
Proovida võiks esi silda pidi, samas peaks vabakäigu sidur silla lahutama loogika järgi. Kui see ei tööta siis tekib probleeme. Hakkab maha ronima või keedab visko vedeliku kõlbmatuks.
Rain.
Proovida võiks esi silda pidi, samas peaks vabakäigu sidur silla lahutama loogika järgi. Kui see ei tööta siis tekib probleeme. Hakkab maha ronima või keedab visko vedeliku kõlbmatuks.
Rain.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ülevaatus punktides on rullikud 4 veoliste testimiseks, ajad esisilla peale ja kui ta krapsab sealt tagumistega tõugates maha siis on töökorras. Kui saab kuidagi sealt minema siis ilmselt pole. Üldiselt rahulikult minnes mitte töötava 4 veoga ei tohiks ühegi valemiga rullidelt maha ronida.
Rain.
Rain.
1.9tdi kirjutas:Tere foorumlased.
Soov siis osta omale 1.9tdi 85kw PD 4 motion Sharan 2004a , kas antud autol on haldex või visco sidur? mida tasuks enne ostukontrollida 4 motioni juureS? kuidas üldse testida 4 motionit? jagaga arvamusi.
aitäh!
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Teine variant on ikka vana hea muru või libe pinnas või kruus, üks annab gaasi ja teine vaatab väljas kas võtab tagasilla järgi või mitte. Kui esisild jääb ikka lootusetult kratsima ja tagasild järgi ei tule siis on ikka midagi mäda.samzik kirjutas:Ülevaatus punktides on rullikud 4 veoliste testimiseks, ajad esisilla peale ja kui ta krapsab sealt tagumistega tõugates maha siis on töökorras. Kui saab kuidagi sealt minema siis ilmselt pole. Üldiselt rahulikult minnes mitte töötava 4 veoga ei tohiks ühegi valemiga rullidelt maha ronida.
Rain.
1.9tdi kirjutas:Tere foorumlased.
Soov siis osta omale 1.9tdi 85kw PD 4 motion Sharan 2004a , kas antud autol on haldex või visco sidur? mida tasuks enne ostukontrollida 4 motioni juureS? kuidas üldse testida 4 motionit? jagaga arvamusi.
aitäh!
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
.[/quote]tartuvaim kirjutas:samzik kirjutas:Ülevaatus punktides on rullikud 4 veoliste testimiseks,
aitäh!
Ei näinud küll ühtegi. Vähemalt mu kõikteed testiti sama moodi, nagi GTI-gki - Samade rullikute peal ajati rattaid ringi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ma ei mõista. Haldex 4 veoga autosid ja torseniga autosid pole vaja testida lisarullidega. T3 syncro ja teised piiratud keskdiffriga masinad g2 g3 ja osad jeebid jne. Kõigis ülevaatuspunktides ei ole selliseid rulle.
Rain.
Rain.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Haldex (4 motion sometime) on just vaja testida kuna tavatingimustes on ESIVEOLINE ja kui ei kontrolli kas tagasild võetakse külge või mitte siis võidki õndsas tedmise sõita, et mul on 4 veoline aga tegelikult on 4 veolisest järel ainult kleeps pagassi luugi peal.
Torseniga (4 motion alltime) autoga on asi lihtne istud autosse, paned auto käima kui auto kohalt liigub siis on 4 vedu korras ja kui auto ei liigu siis on midagi väga mäda.
Ja ülevaatust see üld juhul üldse ei huvita kas sinu haldex töötab või mitte see nagu enda asi rohkem sest ega see sõiduomadusi ei muuda....tavaline esisilla veoline ja kõik . Sellest ka testimis kohtade puudus.
Torseniga (4 motion alltime) autoga on asi lihtne istud autosse, paned auto käima kui auto kohalt liigub siis on 4 vedu korras ja kui auto ei liigu siis on midagi väga mäda.
Ja ülevaatust see üld juhul üldse ei huvita kas sinu haldex töötab või mitte see nagu enda asi rohkem sest ega see sõiduomadusi ei muuda....tavaline esisilla veoline ja kõik . Sellest ka testimis kohtade puudus.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Uued Haldexid(alates gen3 või 4) on pidev nelikud. Lihtsalt neid juhitakse elektrooniliselt, et kummale sillale rohkem väänet.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Pigem 4 generatsioon aastast 2007, 3 gen oli veel täiesti lammas ja ootas rataste läbilibisemist. 4 gen oskab natukene ette mõelda ja arvata, et mis võib juhtuda??. Seda seoses, et on lisatud LSC plokk mis oskab lugeda kiirust, rataste pöörleimist, seguklapi asendist jne ühesõnaga suhtleb auto süsteemiga ja ``õpib`` juhisõidustiili mille najal ennustada ette mis edasiseks juhtuda võib ?!. Põhimõtteliselt kolmanda generatsiooniga erilist vahet ei ole väljaarvatud see, et on lisatud õppimisvõime ehk siis lisatud veel üks elektroonika plokk ja lühendatud tagasilla regeerimis aega. Ja seda kõike selle pärast, et vähendada natuke veeretaksitust ja ala 5-10% küttekulu.
Omaette tubli täieti arvestatav tükk on muidugi 5 generatsioon mis lasti välja 2012 aastal.
Eks igal süsteemil ole oma miinused ja plussid. Aga mulle meelbib vähe elektroonikat aga pidevalt toorest ja hammasratastega ülekantud jõudu .
Omaette tubli täieti arvestatav tükk on muidugi 5 generatsioon mis lasti välja 2012 aastal.
Eks igal süsteemil ole oma miinused ja plussid. Aga mulle meelbib vähe elektroonikat aga pidevalt toorest ja hammasratastega ülekantud jõudu .
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Mõelda võime meie, inimesed. Tehnilise teema all foorumis ma eelprogrammeeritud elektroonika kohta seda ei kasutaks.
Lisaks ütleks, et pigem on lisandunud esp jaoks rooli asendi ja kiirendusandurid mille abil saab täpsemalt ennustada veo rakendumise vajaduse. Veel on uuematel põlvkondadel tehtud nii, et kohalt lähed ära 4 veolisena ja siis tõmmatakse maha kui libisemist ei tuvastata siis jääb vedu tagant ära kuni vajadus puudub.
Kui ülevaatus kohas pole siis on nigel punkt ja kitsid mehed. Mina andsin mingi väikse raha, et nendel proovida ja tegin seda õues. Autot ostes võiks nagunii ülevaatuspunnktist läbi käia.
Lisaks ütleks, et pigem on lisandunud esp jaoks rooli asendi ja kiirendusandurid mille abil saab täpsemalt ennustada veo rakendumise vajaduse. Veel on uuematel põlvkondadel tehtud nii, et kohalt lähed ära 4 veolisena ja siis tõmmatakse maha kui libisemist ei tuvastata siis jääb vedu tagant ära kuni vajadus puudub.
Kui ülevaatus kohas pole siis on nigel punkt ja kitsid mehed. Mina andsin mingi väikse raha, et nendel proovida ja tegin seda õues. Autot ostes võiks nagunii ülevaatuspunnktist läbi käia.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 336
- Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
- Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
- Asukoht: Kuressaare
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ma ei tea kas jäi kahe silmavahele aga lisaksin siis torseni ja haldexi kohta veel seda:
Torsen:
Open rear differential, Electronic Differential Lock (EDL)
Open front differential, Electronic Differential Lock (EDL)
Haldex:
Open rear differential, no EDL.
Open front differential, EDL.
Haldexi kohta ise seda ei teadnud näiteks.
Torsen:
Open rear differential, Electronic Differential Lock (EDL)
Open front differential, Electronic Differential Lock (EDL)
Haldex:
Open rear differential, no EDL.
Open front differential, EDL.
Haldexi kohta ise seda ei teadnud näiteks.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
http://www.ekko-rubber.com/products/center_bearing" onclick="window.open(this.href);return false;
Tundub, et sealt võiks leida kardaani pukke, tundus esmapilgul.
Tundub, et sealt võiks leida kardaani pukke, tundus esmapilgul.
Viimati muutis samzik, 26 Okt 2014, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Aug 2013, 19:33
- Telefon: 58078834
- Auto: Passat B5 1.9TDI 96kW 4Motion
- Asukoht:
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ma lugesin siit-sealt, eesti- ja inglise keeles ning üks jäi siiski segaseks. Räägiti tsitaadis mainitud (Torseni 2. generatsiooni) kohta 50:50 ja 25:75 ülekande jaotusest. Kas siis 25:75 pidev ja vajadusel kuni 50:50? Ma vist praeguseks liiga palju juba lugenud selle kohta ja juhe suht koos.samzik kirjutas:...b5 3b ja b 5.5 3bg 1996-2005 pikimootor, pidev 4 vedu (keskdiffer torsen)...
Ahjaa, täpsustusekt, et mul 2001 Passat B5 3BG 4Motion.
Viimati muutis Martään, 21 Veebr 2015, 00:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Torseni puhul peaks tavasõidul olema 50:50, kui aga sildade vahel on pidamise erinevus (kiiruste erinevus siis kui täpsem olla) siis jõud saadetakse sellele sillale millel pidamist rohkem (kiirus väiksem).
E: Põhimõtteliselt alkeemikul õigus, kuigi võib ka rääkida slower ja faster output side'idest.
E: Põhimõtteliselt alkeemikul õigus, kuigi võib ka rääkida slower ja faster output side'idest.
Viimati muutis ivohi, 21 Veebr 2015, 19:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2209
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 115 korda
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
Ma võin nüüd jälle täiesti puusse panna, kuid asi ei ole kiiruste erinevus - asi on väände erinevuses (sellest ka nimi Torsen - ehk siis Torque sensing). Kiiruste erinevuse peal töötab visco.ivohi kirjutas:Torseni puhul peaks tavasõidul olema 50:50, kui aga sildade vahel on pidamise erinevus (kiiruste erinevus siis kui täpsem olla) siis jõud saadetakse sellele sillale millel pidamist rohkem (kiirus väiksem).
--
alkeemik
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Vastus: Mis asjad on syncro, quattro ja 4-motion ?
See läheb juba päris täpseks, mina isiklikult ei oska öelda mis jõud ja seadused torsenis kuidas pidi täpselt töötavad. Vaatasin seda difrit, keerutasin ja vangutasin pead, isegi videode vaatamine pole mind pannud mõistma mis seal täpselt toimub. Väga nutikas vidin. Emotsioonilt vaadatuna tundub, et läbi hammaste tekikib nö poomine ja sealt jõu üle kandumine. Ehk neid hambaid on raskem ringi ajada kui difri võlle hoida difriga sama kiirusega pöörlemas.
25/75 peaks olema minimaalne maksimaalne gonfiguratsioon kus torsen töötab, alla 25% pidamist muutab ta avatud difriks vähemalt kuni 3bg passati lõpuni on kindalsti nii...
Rain.
25/75 peaks olema minimaalne maksimaalne gonfiguratsioon kus torsen töötab, alla 25% pidamist muutab ta avatud difriks vähemalt kuni 3bg passati lõpuni on kindalsti nii...
Rain.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.