VR6 mootori temperatuur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
VR6 mootori temperatuur
Küsiks nõu mida teha järgmise probleemi korral. Nimelt on mk3 VR6 Golfi kapotialust "veidi" ümber ehitatud, mille tulemusena vahejahuti on leidnud koha esistange all nii, et ta katab ära jahutusradiaatori alumise osa (mujale polnud ruumi lihtsalt panna). Tulemuseks on soojemate ilmadega ning linnasõidul mootori kõrge temperatuur. Nimelt ei piisa enam 1. jahutusvendi kiirusest, pidevalt käivitub perioodiliselt 2. kiirus ja temp. on näidiku järgi seal 100...105 kraadi piires. Ilmselgelt liiga ohtlik niimoodi pidevalt liigelda. Mida teha ja kuidas asja parandada? Kas vahetada ära termostaat madalamatemp.- lise vastu (kataloogid VR6-le variante ei paku peale standardse, mõõtude järgi sobib sinna üks Mercedese termostaat, mis avaneb madalamal temp.-il.) Teine võimalus oleks vahetada ära radiaatori termolüliti. Hetkel peal originaalis 97/102 kraadi 3-klemmiline, võimalus oleks sinna panna 90/97 kraadi 3-klemmiline. Leidsin sellele ka koodi: 1h0959481c . Eesti netipoed pakuvad selle koodi järgi aga mõlemaid ülalnimetet variante - seega küsimus kas antud kood on ikka õige, kas mõni etka omanik võiks kontrollida?
Kumba teed minna et probleemi parandada, ise mõtleks termostaadi vahetusele, samas kuidas masin hakkab käituma külmade ilmadega on mulle kahjuks teadmata, kindlasti kannatab kütusekulu. Netist tuulates olen avastanud, et usa-kad kirjutavad et AC -ga madinatel peaks olema 3-kiirusega ventikas, kõige kiiremat kiirust juhib termostaadi korpuses olev ac-termolüliti, ise pole aga täheldanud mingit kolmandat kiirust kuigi auto on konditsioneeriga. Väike variant on et sel juhul ei hakka tööle 3. kiirus? Kahjuks jään hetkel vastuse võlgu mitme juhtmega on ventilaator, vahest euro-variantidel pole 3-kiiruselist ventikat üldse peal. Kas kellegi autol on peal 3-kiiruseline jahutussüsteem ja kuidas näeb sel juhul välja ventikas?
Tänud ette kõigile kes viitsivad kaasa mõelda!
Kumba teed minna et probleemi parandada, ise mõtleks termostaadi vahetusele, samas kuidas masin hakkab käituma külmade ilmadega on mulle kahjuks teadmata, kindlasti kannatab kütusekulu. Netist tuulates olen avastanud, et usa-kad kirjutavad et AC -ga madinatel peaks olema 3-kiirusega ventikas, kõige kiiremat kiirust juhib termostaadi korpuses olev ac-termolüliti, ise pole aga täheldanud mingit kolmandat kiirust kuigi auto on konditsioneeriga. Väike variant on et sel juhul ei hakka tööle 3. kiirus? Kahjuks jään hetkel vastuse võlgu mitme juhtmega on ventilaator, vahest euro-variantidel pole 3-kiiruselist ventikat üldse peal. Kas kellegi autol on peal 3-kiiruseline jahutussüsteem ja kuidas näeb sel juhul välja ventikas?
Tänud ette kõigile kes viitsivad kaasa mõelda!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VR6 mootori temperatuur
Esmalt nii igaks juhuks küsin üle, et kas oled testinud temp näidikut ja anduri õigsust ?
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Kahjuks mitte. Juhindun sümptomitest ja sellest, kuidas auto eelnevalt käitus. Standardseades temp. seier püsis seal 90 kandis, kuumade ilmade korral ja linnasõidul võis harva seier tõusta 100 kanti ja sama harva läks tööle ka ventika 2. kiirus. Kui kaabliga veel mootori ajule ligi sai siis olid näidud loogilised ja tõusid-langesid nii aju näit kui temp. näit sama loogiliselt. Praegu enam ajule kaabliga ligi ei saa kuna pole enam kuhu minna.--keit-- kirjutas:Esmalt nii igaks juhuks küsin üle, et kas oled testinud temp näidikut ja anduri õigsust ?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Seal pistiku värvus ei mängi rolli?GTI kirjutas: Leidsin sellele ka koodi: 1h0959481c . Eesti netipoed pakuvad selle koodi järgi aga mõlemaid ülalnimetet variante - seega küsimus kas antud kood on ikka õige, kas mõni etka omanik võiks kontrollida?
Ma siin kiirelt vaadates leian, et must pistikukorpus on kuni 102 kraadi andur ja sinine 97
Hella
6ZT-007-837-051
6ZT-007-837-061
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Googeldades tundub et igal tootjal oma arusaam värvidest, kuidas ta originaalis oli vahest tõesti must ja sinine. Mul küljesolev andur on must ja 102 ne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8051
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 201 korda
- Kontakt:
Re: VR6 mootori temperatuur
1h0959481c uueneb 1h0959481b peale järgneva infoga.
Dual thermal switch. 95-84C/102-91C 3-pin
Ma tean, et kunagi Võrust uurides oleks saada väga madala avanemistemperatuuriga termostaat. Kahjuks temperatuure enam ei mäleta.
Dual thermal switch. 95-84C/102-91C 3-pin
Ma tean, et kunagi Võrust uurides oleks saada väga madala avanemistemperatuuriga termostaat. Kahjuks temperatuure enam ei mäleta.
Viimati muutis R36, 10 Mär 2015, 13:35, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
80 kraadi on orig. temperatuur, uurin neid 75-seid. Tänan!tito kirjutas:Ma kiirelt jälle vaatasin, Mahlel avanemistemp. 80 SWAG il on ka 75 seid (30 91 8294)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Kuuma maa termostaat 70...75 kraadi Wahler 4123.70D, Febi 18294, Swag 30918294, VW 076121113A
Termolüliti radikasse 70-81/76-87 VW 701959481C
Termolüliti radikasse 70-81/76-87 VW 701959481C
Viimati muutis GTI, 10 Mär 2015, 16:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8051
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 201 korda
- Kontakt:
Re: VR6 mootori temperatuur
Termostaat pärineb VW industriaal diisel mootori küljest ja termolüliti tundub Transporteri oma olevat.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Just. Need koodid on ka usakate juttudest läbi käinud kellel probleeme kuumas kliimas.golfi_vend kirjutas:Termostaat pärineb VW industriaal diisel mootori küljest ja termolüliti tundub Transporteri oma olevat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8051
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 201 korda
- Kontakt:
Re: VR6 mootori temperatuur
Lisaks tundub ka, et termostaati pole enam orig osana saada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Forssi hinnakirjas on ta olemas hind 29,74+km aga kas ka tellitav ei tea. B-osana vast saab. Samas kui probleem on radiaatori osalise kinnikatmise tulemusena tekkinud jahutusprobleemiga, kas peakski termostaati kiskuma, vahest paneks ventika varem tööle?golfi_vend kirjutas:Lisaks tundub ka, et termostaati pole enam orig osana saada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8051
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 201 korda
- Kontakt:
Re: VR6 mootori temperatuur
Aga proovi järele ja anna teada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
Kahvel
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
kahtlane.mul on 3,2ga sama jahutussysteem ja temp üle 92e ei tõuse.Ainult nii palju et tsirkulatsioonipump on süüte alt pandud.Kas kaanetihendiga ei või probleeme olla?Progreaju sul eks?Süüde liiga hull ei ole ja heitgaasi temp on normaalne?
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Motoga on kõik korras, mahlad-surved korras, süüdet võiks veidi timmida kuna pähe andes on kerge krõbin aimata. Hakkas see peale vahejahuti installi, mis katab osaliselt jahutusradika kinni ja häirib sellega radika jahutust nii kummaline kui see ka pole, täheldasin seda kohe esimesel katsesõidul. Olen mõelnud ka lisalülitile, millega manuaalselt ventika saaks käima panna salongist aga see selleks. Praegu on põhiteema värvitööd kuhu kohe ta lükkan.Kahvel kirjutas:kahtlane.mul on 3,2ga sama jahutussysteem ja temp üle 92e ei tõuse.Ainult nii palju et tsirkulatsioonipump on süüte alt pandud.Kas kaanetihendiga ei või probleeme olla?Progreaju sul eks?Süüde liiga hull ei ole ja heitgaasi temp on normaalne?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Küljes ja töötab ka.tito kirjutas:Sul lisapump küljes muidu jahutussärgis ?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Väga huvitav, Laskaril on turbokal ka isane cooler ees, ma ei tea küll, et tal temperatuuriga mingeid jamasid oleks( sees kõik stock andurid ja jutud, termostaat 87 C jms)GTI kirjutas: Küljes ja töötab ka.
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Eks see sõltub kui piiripeal jahut. süsteem töötab ehk palju on sel varu jahutada kui keskkond soojeneb - ju siis mu massinal oli ülemine piir päris lähedal. 
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Ma selles mõttes läksin veits külili jah enda mõttega, sest võrglesin 1,8 DOHC i vr 6 ga samas on vr il lisa pump, madalamalt avanev termostaat ( saab ka 87 kraadist ) jne. Mulle tundub ikka müstiline, et cooler nii palju jahutust suudab rikkudaGTI kirjutas:Eks see sõltub kui piiripeal jahut. süsteem töötab ehk palju on sel varu jahutada kui keskkond soojeneb - ju siis mu massinal oli ülemine piir päris lähedal.
BMW, Mazda, Ford, Jaguar, Land Rover,Volvo ja BYD on uus VAG
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori temperatuur
Külge läks valge temp.lüliti (77-87 ja 82-92 kraadi) mis hoiab mootori temp. ~90 kraadi juures, ainuke miinus on et vent läheb küllaltki sagedasti käima ning mootori seisma jättes käib ca. 30...40 sek. takkajärgi. Variant oleks proovida mingit veidi kõrgemal temp.-il käivituvat temp.lülitit mis hoiaks ehk temp. 95 kandis ja annaks ventikale rohkem puhkust.
PS. Termolülitite värvidel tundub et igal tootjal on asjast oma loominguline arusaam (samuti lülitustemp.-dest), seega igal juhul tuleb lähtuda numbritest mis neil peal on.
PS. Termolülitite värvidel tundub et igal tootjal on asjast oma loominguline arusaam (samuti lülitustemp.-dest), seega igal juhul tuleb lähtuda numbritest mis neil peal on.
Viimati muutis GTI, 30 Juun 2015, 14:47, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: vinge mõte kirja saanud!
Põhjus: vinge mõte kirja saanud!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

