Sharani summuti keskmise osa vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Sharani summuti keskmise osa vahetus
On kellegil kogemust Sharani MK1 summuti keskmise osa vahetusega? Sai õhtul sellega tegelema hakatud ja tee mis tahad, välja ta tagasilla kohalt ei mahu. Kas tõesti tuleb silla tala lahti ja alla lasta või on mul mingi nipp kahe silma vahele jäänud?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Ise küsin- ise vastan.
Täiesti müstiline, kuidas tehas seda teha mõelnud on? Autodatas annab selle vahetuseks 0,7 tundi. Reaalses elus jääb aga summuti selle ajaga küll vahetamatta kui just originaalosa kumerused märgatavalt ei erine. Nimelt ei mahu toru tagasilla tala kohalt tänu oma kumerustele välja, keeruta kuidas tahad. All oli Mufflex ja sai katsetaud ka doonori alt võtta Bosalit. Ilma silla esiosa alla ca 5 cm laskmata ei mahu mitte kuidagi see kõverus tagasilla tala kohalt läbi.
Tehase tootearendajad on ilmselt asja keeruliseks ajamise nimel pingutatud. Oleks tagumise pauna liitekoht umbes 30-35cm eespool, oleks tegu täiesti valutu ja lihtsa ettevõtmisega.
Hetkel sai katkine koht korralikult renoveeritud aga kui see veel kunagi peaks seal minu käes lagunema siis tuleb tõsisem ümberehitus ilma originaal kõveriketa. Pole üldse võimatu, et sinna hoopis ca 60mm ilma resonaatoriteta toru ei teki...
Katsetatud sai sellise toruga(kat all ja sellel ka sisu sees). Kui toruots taguotsa alt välja ulatus ei kostnud tuppa pea mingeid kõvemaid hääli. Väljas oli detsibell kõvem aga kindlasti vaiksem kui kõvemate sportsummutitega tuuningumeestel.
Täiesti müstiline, kuidas tehas seda teha mõelnud on? Autodatas annab selle vahetuseks 0,7 tundi. Reaalses elus jääb aga summuti selle ajaga küll vahetamatta kui just originaalosa kumerused märgatavalt ei erine. Nimelt ei mahu toru tagasilla tala kohalt tänu oma kumerustele välja, keeruta kuidas tahad. All oli Mufflex ja sai katsetaud ka doonori alt võtta Bosalit. Ilma silla esiosa alla ca 5 cm laskmata ei mahu mitte kuidagi see kõverus tagasilla tala kohalt läbi.
Tehase tootearendajad on ilmselt asja keeruliseks ajamise nimel pingutatud. Oleks tagumise pauna liitekoht umbes 30-35cm eespool, oleks tegu täiesti valutu ja lihtsa ettevõtmisega.
Hetkel sai katkine koht korralikult renoveeritud aga kui see veel kunagi peaks seal minu käes lagunema siis tuleb tõsisem ümberehitus ilma originaal kõveriketa. Pole üldse võimatu, et sinna hoopis ca 60mm ilma resonaatoriteta toru ei teki...
Viimati muutis 100avant, 19 Mär 2015, 20:57, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2996
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 41 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Vot üks asi on autotata, teineasi on reaalne elu. Tulebki summuti torule teha lõige relakaga.
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Täiesti nõus et üks ja teine, aga vaata ei mahu pähe, kelle saatana sigitise jaoks need ajad seal määratud on kui neist lähtuda ei saa(samas "teadlikum" klient ajab autodatas näpuga järge ja nõuab imeajaga töö tegemist).t6nis3 kirjutas:Vot üks asi on autotata, teineasi on reaalne elu. Tulebki summuti torule teha lõige relakaga.
Sellest saan aru et kui riistu kohe käe all pole ja asjad kinni roostetanud, läheb kauem. Aga vaevalt tehases selle normi väljamõtlejad relaka ja keevitusega arvestasid.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2996
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 41 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Sellist remondi aja võtmist stopperiga olen ennegi kritiseerinud. Sain vägapalju negatiivseid vastuseid. A´la. mida muned. Samas ei tehta omale selgeks mis on äsja tehasest tulnud polt ja mutter. Või lõikan poldi läbi,ja kohe on asendus polt olemas. Siin näites ei pruugi summuti klambri polt olla ka sobiva asetusega.Lõikuriga ligi ei pääse,kuna polt on vasakul, paremal, või üldse üleval.
-
Priidik333
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Autodata normajad on mõeldud kuni 5 aastat vanadele sõidukitele ja seda esinduse tingimustes kus mehhaanik teeb tööd nagu liinitööline, st. et tal on piisav kogemus vastava töö teostamiseks + tööriistad. Kui aga auto on vanem kui 5aastat siis pakub autodata ka koefitsente mille puhul tunni ajane töö võib kesta ka 3 tundi. Koefitsendid on võimalik ise seadistada töö maksumuse arvestamisel vastavalt auto vanusele.
Teemasse ka: tuleb teha tiigersaega õigesse kohta lõige ja ühendamiseks kasutada vw toruühendust.
Teemasse ka: tuleb teha tiigersaega õigesse kohta lõige ja ühendamiseks kasutada vw toruühendust.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Ah nii on lood... No siis ma olin peaaegu õigel teel kui selle mainitud toruühendusega piisavalt sirget kohta otsimas käisin põhja all. Aga jah, kokku sai ta ikkagi keevitatud(muidu veel kõval summutil mädanesid läbi mõlemad ühenduskohad nagu kombeks) toru põhja all keerutades uute liitekohtadega.Priidik333 kirjutas:Autodata normajad on mõeldud kuni 5 aastat vanadele sõidukitele ja seda esinduse tingimustes kus mehhaanik teeb tööd nagu liinitööline, st. et tal on piisav kogemus vastava töö teostamiseks + tööriistad. Kui aga auto on vanem kui 5aastat siis pakub autodata ka koefitsente mille puhul tunni ajane töö võib kesta ka 3 tundi. Koefitsendid on võimalik ise seadistada töö maksumuse arvestamisel vastavalt auto vanusele.
Teemasse ka: tuleb teha tiigersaega õigesse kohta lõige ja ühendamiseks kasutada vw toruühendust.
Aga no selle peale ei tulnud et summuti all pooleks lõikamine standartsete töövõtete hulka kuulub.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
fomoco
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Küsiks Sharanni sumbutaja esimese otsa kohta, kus küljes asub sukk.
Kas automaadil ja manuaalil on samasugune või on need erinevad?
Kuidas oleks kõige lihtsam turbo poolseid polte lahti keerata, et need pooleks ei murdu?
Kuuma mootoriga peaks mutter veidi rohkem paisuma, kui polt?
wd40 leotama paar päeva, või on midagi paremat?
Kas automaadil ja manuaalil on samasugune või on need erinevad?
Kuidas oleks kõige lihtsam turbo poolseid polte lahti keerata, et need pooleks ei murdu?
Kuuma mootoriga peaks mutter veidi rohkem paisuma, kui polt?
wd40 leotama paar päeva, või on midagi paremat?
Viimati muutis fomoco, 18 Apr 2015, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Kui tahad et need kindlasti ei murduks võta gaaskeevitus appi, anna poltidele-mutritele kuuma.fomoco kirjutas: Kuidas oleks kõige lihtsam turbo poolseid polte lahti keerata, et need pooleks ei murdu?
Kuuma mootoriga peaks mutter veidi rohkem paisuma, kui polt?
wd40 leotama paar päeva, või on midagi paremat?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
fomoco
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Kas ainult propaanist piisab, või peab olema koos hapnikuga?
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Sharani summuti keskmise osa vahetus
Ei oska öelda, arvatavasti piisab, ise olen ikka mõlemaid kasutanud.fomoco kirjutas:Kas ainult propaanist piisab, või peab olema koos hapnikuga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

