Lugu sai alguse sellest, et tahtsin ykskord vaadata turbo rõhkusid vcds-iga, kuid neid ei leidnud. Kyll panin aga tähele, et jahutusvedeliku temp oli mingi 99, mis on liiga suur? Siis selgus, et radika vendikas ka ei käi ringi. Plastik oli mootori kyljest lahti sulanud.Panin uue vendika, kuid ka see ei tahtnud tööd teha, kuna radika alumine lõdvik oli jahe. Ostsin siis uue termostaadi, mõlemad said ka ära kontrollitud, et keetes nad siiski avanevad. Täna siis panin arvuti taha ja jälgisin uuesti temperatuuri. Tõusis 95-ni, jäin tee äärde seisma, alumine lõdvik kylm, keerasin paisupaagi korgi korraks lahti, sest eile niimoodi toimides tekkis tunne, et oleks justkui suurele ringile läinud jahutusvedelik. Kuid tulu ei toonud see. Kyll aga märkasin, et kiirendades temperatuur langes. Tavaliselt käib asi ju vastupidi. Tekkis uitmõte, et äkki on pöördeid vaja suure ringi jaoks, mõeldud tehtud. Maanteekiirusel panin sisse neljanda, temp langes kyll, kuid jäi ikka sinna 92-95 kanti. Alguses oli temp 97-99. Pannes sisse aga kolmanda, pöörded ca 4000 peal, siis temp langes kenasti 88 peale.
Sees on seal praegu sellise tiivikuga veepump

TDI-sse oleks peaaegu samasugune läinud, aga siin yhe teatud teema pärast, kus kurdeti autoeksperdist ostetud veepumba yle(kuigi pärast selgus, et plokikaanetihend läbi vms), lasin ymber vahetada sellise vastu

Kas neil veepumpadel on siis tõesti vahe sees või tuleb probleemi mujalt otsida?

