Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Tere, tegemist on 2002 aasta 1.6FSI 81kw bensiinimootoriga , maanteel sõites pole probleeme täheldanud, aga jamama hakkas siis kui foori taga seistes enam pöörded ei tõusnud isegi 2k lähedale, jõud kaoks nagu tagant ära ning gaasiga pumbates sai eluvaimu sees hoitud, mingi hetk lihtsalt läheb uuesti pöördesse ja käib nagu poleks midagi olnud, kuid siis uuesti seistes ja kiirendades sama jama. Lõpuks kui seisma jätsime siis ei saanud isegi käima ja lõi tuppa ohtralt bensiinihaisu. Järgmisel päeval proovisime uuesti ja läks käima poolest pöördest ning ei jamanud, probleem tekib nagu tühja kohapealt
Ehk on kellegil mingeid mõtteid milles võiks viga olla
Ehk on kellegil mingeid mõtteid milles võiks viga olla
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
No vigu võib palju olla aga diagnostika peaks ka näitama. Kahtlustan temp andurit. Kisub seistes täis. Kui oled lõunast, siis tule läbi ja vaatame üle.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Pole veel viga üles leidnud, plaan panna arvuti taha ja sealt uurida. Lõunasse ilmselt ei tule kuna rohkem kesk-eestist.
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Vahepeal oli probleem kadunud, pärast seda kui solenoid sai ära vahetatud, aga nüüd täna uuesti, pannes auto käima pöörded vajusid 400-500 juurde ja põhjagaasiga oli kuskil ~1.9k pöördeid ja paari sekundi pärast käis nagu muiste. Äkki bensupump?
Kas kellegil on mõtteid:?: Kõik abi on teretulnud
Kas kellegil on mõtteid:?: Kõik abi on teretulnud
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Solenoid sai ära vahetatud ja vahepeal probleemi polnud, aga nüüd täna uuesti,maanteel sõites ei olnud viga, korra seistes ning auto käima pannes pöörded vajusid 400-500 juurde ja põhjagaasiga oli kuskil ~1.9k pöördeid ja paari sekundi pärast käis nagu muiste.
Kas kellegil on mõtteid? Bensupump äkki? Kõik abi on teretulnud
Kas kellegil on mõtteid? Bensupump äkki? Kõik abi on teretulnud
Viimati muutis evian, 02 Juul 2015, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Inimene, seda mootorit juhib elektroonika ja sinu pikk 4 kuud probleemi eiramine ning sisuliselt pimesi asjatamine ning foorumis ideede genereerimine on surnult sündinud tegevus. Sa ei tee selle mootori juures midagi kindlaks, kui sul ei ole vastavaid töövahendeid. Pimesi juppe vahetades alustad nagunii kõigist nendest, mis vähem maksavad ja päeva lõpus sitsid ikka selle puu all, mis lahendust ei tooda. See teekond on paljudel analoogselt ette võetud ja muidugi igati inimlik aga samas ka 100% põhjendamatu (loe: totter/rumal).
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Käisin diagnostis, ei osatud midagi öelda, arvuti ei näidanud ühtegi probleemi. Arvati, et äkki on probleemiks solenoid vahetasin ära ja pärast seda pole ühtegi probleemi olnud ja nüüd tekkis uuesti, nii salty oled ikka, pakkusin varianti, et äkki võib olla bensupump kuna pole seda vahetanud. Ütle mulle mida ma tegema siis peaks või kontrollima.
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Lepime ükskord kokku, et veakoode oskab nüüd juba vist iga titt oma andrjuhaga või ifuushaga välja lugeda. See ei ole diagnostika. Mine sellisesse kohta või inimese juurde, kellele see auto oma muredest hakkab rääkima. Nii lihtne see ongi.
Vastasel juhul teed lihtsalt oma Olibet-i versiooni siin. Kogud küla pealt pakkumised kokku ja paned kuhugi ajama. Täna võin salty olla aga homme jõuab kohale, miks ka nii võib sellistele teemadele reageerida.
Vastasel juhul teed lihtsalt oma Olibet-i versiooni siin. Kogud küla pealt pakkumised kokku ja paned kuhugi ajama. Täna võin salty olla aga homme jõuab kohale, miks ka nii võib sellistele teemadele reageerida.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Mis solenoidist sa selle mootori puhul räägid?evian kirjutas:Solenoid sai ära vahetatud ja vahepeal probleemi polnud, aga nüüd täna uuesti,maanteel sõites ei olnud viga, korra seistes ning auto käima pannes pöörded vajusid 400-500 juurde ja põhjagaasiga oli kuskil ~1.9k pöördeid ja paari sekundi pärast käis nagu muiste.
Kas kellegil on mõtteid? Bensupump äkki? Kõik abi on teretulnud
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
BensupumbasolenoidNOTFAST kirjutas:Mis solenoidist sa selle mootori puhul räägid?evian kirjutas:Solenoid sai ära vahetatud ja vahepeal probleemi polnud, aga nüüd täna uuesti,maanteel sõites ei olnud viga, korra seistes ning auto käima pannes pöörded vajusid 400-500 juurde ja põhjagaasiga oli kuskil ~1.9k pöördeid ja paari sekundi pärast käis nagu muiste.
Kas kellegil on mõtteid? Bensupump äkki? Kõik abi on teretulnud
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Bensupumba solenoid, vähemalt nii öeldi mulle.
Viimati muutis evian, 02 Juul 2015, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Solenoid on elektriliselt juhitav klapp ja sellel autol seal küll sellist asja pole. Küll on mootori küljes veel FPR ehk siis kütuse surve regulaator, kuid see pole solenoid. Sooviks ikkagi täpsemalt teada, et mis sul vahetati ja kas üldse vahetati. Maru lihtne on veaks tembeldasa mingisugune kõlava nimega asi aga kui sellel autolgi sellist asja pole, siis on keeruline aru saada, et mida tegelikult tehti.evian kirjutas:Bensupumba solenoid, vähemalt nii öeldi mulle.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Esiteks:
Kütuse hais autos - Segu rikas: siis lõhnavad hästi väljalaske gaasid.
Või kütus lekib enne mootorit.
Teiseks otsiks "kesk eestist" hea inimese kes tunneb uuemaid bensukaid!
Kütuse hais autos - Segu rikas: siis lõhnavad hästi väljalaske gaasid.
Või kütus lekib enne mootorit.
Teiseks otsiks "kesk eestist" hea inimese kes tunneb uuemaid bensukaid!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Teema algatajale meelespeaks
Prindi - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_296_d1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Prindi - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_296_d1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Stollu, 20 Juul 2015, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Tere!
Ei hakka uut teemat tegema, sest endal väga sarnane saaga Golf4-ga (74 kw 1,9 TDI). Läbisõit tagasihoidlikud 432 000.
Mootorituli põleb, jõud kaob x hetkel (enamasti kiirusel 90+, aga mõnikord ka täiesti suvaliselt, viimati ca 40km/h pealt).
Veakoode andis auto mitmeid, muuhulgas väntvõlli kiiruse anduri ja õhulugeja kohta. Sai need ära vahetatud.
Siis kerkis esile EGR klapi häire süsteemis.
Sai ka see ära vahetatud.
Teel teenindusest koju hakkas mootorituli taas põlema ja jõud kadus, nagu tavapäraselt.
Mootor sisse ja välja = jõud tagasi mõneks ajaks. Mootorituli jäi küll põlema, aga kiirendus ja turbo töö ka 110+ kiirusel jäi täiesti adekvaatseks. Koduni (10+ km) töötas masin selles mõttes veatult.
Kindlasti kaob see jõud taas kõige tüütumal hetkel (maanteel möödasõidul vms), ma väga selles osas lootust enam ei hellita, et see saan üldse päris korda saaks, kuigi investeeritud on omajagu... Tundub, et päris pädevasse autoteenindusse pole ma seni jõudnud, olematuid tulemusi silmas pidades.
Kas oskab keegi soovitada Tallinnas või Tartus mõnd PÄRISELT pädevat asutust, kes selliste diiselvanurite anomaaliatega tegeleks? Ametlikke esindusi pole mõtet soovitada ja Flameko ei ole samuti pädev variant ega ka liigselt huvitatud selliste masinatega tegelemisest (vähemalt selline mulje on jäänud).
Ei hakka uut teemat tegema, sest endal väga sarnane saaga Golf4-ga (74 kw 1,9 TDI). Läbisõit tagasihoidlikud 432 000.
Mootorituli põleb, jõud kaob x hetkel (enamasti kiirusel 90+, aga mõnikord ka täiesti suvaliselt, viimati ca 40km/h pealt).
Veakoode andis auto mitmeid, muuhulgas väntvõlli kiiruse anduri ja õhulugeja kohta. Sai need ära vahetatud.
Siis kerkis esile EGR klapi häire süsteemis.
Sai ka see ära vahetatud.
Teel teenindusest koju hakkas mootorituli taas põlema ja jõud kadus, nagu tavapäraselt.
Mootor sisse ja välja = jõud tagasi mõneks ajaks. Mootorituli jäi küll põlema, aga kiirendus ja turbo töö ka 110+ kiirusel jäi täiesti adekvaatseks. Koduni (10+ km) töötas masin selles mõttes veatult.
Kindlasti kaob see jõud taas kõige tüütumal hetkel (maanteel möödasõidul vms), ma väga selles osas lootust enam ei hellita, et see saan üldse päris korda saaks, kuigi investeeritud on omajagu... Tundub, et päris pädevasse autoteenindusse pole ma seni jõudnud, olematuid tulemusi silmas pidades.
Kas oskab keegi soovitada Tallinnas või Tartus mõnd PÄRISELT pädevat asutust, kes selliste diiselvanurite anomaaliatega tegeleks? Ametlikke esindusi pole mõtet soovitada ja Flameko ei ole samuti pädev variant ega ka liigselt huvitatud selliste masinatega tegelemisest (vähemalt selline mulje on jäänud).
Viimati muutis annakuuma, 19 Mai 2023, 15:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
hakatuseks diislipiibel : viewtopic.php?f=74&t=52965
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Ma ei tea, kas see üldse haakub sinu auto probleemiga, aga mul oli rõhuanduri tõttu analoogne probleem (just maanteel, kus pöörded olid stabiilsed 2100-2300rpm). Lõi avariisse ja siis kaobki "jõud ära". Minul oli muidugi ainult pistik viga saanud ja ei lukustanud end ära.annakuuma kirjutas: ↑19 Mai 2023, 15:03 Tere!
Ei hakka uut teemat tegema, sest endal väga sarnane saaga Golf4-ga (74 kw 1,9 TDI). Läbisõit tagasihoidlikud 432 000.
Mootorituli põleb, jõud kaob x hetkel (enamasti kiirusel 90+, aga mõnikord ka täiesti suvaliselt, viimati ca 40km/h pealt).
Veakoode andis auto mitmeid, muuhulgas väntvõlli kiiruse anduri ja õhulugeja kohta. Sai need ära vahetatud.
Siis kerkis esile EGR klapi häire süsteemis.
Sai ka see ära vahetatud.
Teel teenindusest koju hakkas mootorituli taas põlema ja jõud kadus, nagu tavapäraselt.
Mootor sisse ja välja = jõud tagasi mõneks ajaks. Mootorituli jäi küll põlema, aga kiirendus ja turbo töö ka 110+ kiirusel jäi täiesti adekvaatseks. Koduni (10+ km) töötas masin selles mõttes veatult.
Kindlasti kaob see jõud taas kõige tüütumal hetkel (maanteel möödasõidul vms), ma väga selles osas lootust enam ei hellita, et see saan üldse päris korda saaks, kuigi investeeritud on omajagu... Tundub, et päris pädevasse autoteenindusse pole ma seni jõudnud, olematuid tulemusi silmas pidades.
Kas oskab keegi soovitada Tallinnas või Tartus mõnd PÄRISELT pädevat asutust, kes selliste diiselvanurite anomaaliatega tegeleks? Ametlikke esindusi pole mõtet soovitada ja Flameko ei ole samuti pädev variant ega ka liigselt huvitatud selliste masinatega tegelemisest (vähemalt selline mulje on jäänud).
Lase arvuti sappa panna, vaadata kas on nt rõhuga mingi veakood mälusse jäänud. Minul andis veakoodi mälusse.
Muidugi see, et sul andis väntvõlli anduri ja õhulugeja koodi ning EGR hiljem, ei ole üldse seotud minu pakutud asjaga. Aga proovida võid ikka, käi näiteks pistikud korra lahti ja kokku, minul on kunagi aidanud tegelikult ka see. Muidu võid uurida kes meil siin foorumis on. @SanderSPS on elektriga väga sinapeal ja oskab ehk sind aidata
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HalfBaked
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 26 Mai 2023, 11:27
- Auto: Vw golf 4, Audi a6 c5avant
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Tervist,
Põhimõtteliselt analoogne viga ka nüüd minu sõbra golf 4jal.
1.6 bens 74kw AKL 1997a.
Käinud korduvalt forsis aga keegi ei tea milles viga on, loobitud ka uusi varuosi risti ja rästi, uus hammasrihm, uued küünlad, kontrollitud süütepoolid ja nende juhtmed, vahetatud kõik filtrid, nüüd teist korda vahetati ka teistsugune uus lambda andur, uus õhulugeja.
kompuuter veakoode ei näita. Niipalju ise aitasin testida siis selgitasime välja, et on kuumaõhuga seotud viga.
sõites 50 ja üle stabiilselt, mootor ei puterda töötab normaalselt. Jäädes näiteks töötava mootoriga seisma parklasse või linnaliikluses siis hakkab puterdama ja jõud kaob ära. Miks arvan, et tempiga seotud viga on sellepärast, et kui kohapeal sooja mootoriga puterdama hakkab ja kapoti lahti teed siis hakkas peaaegu koheselt normaalselt taas töötama.
Netist veits uurides, et samasugune viga on kui EGR on vigane, kuid sellel mootoril EGR pole.
Ise kahtlustan midagi võibolla drosseli klapijuures oleva teemaga, sest see asetseb väljalaske kohal.
Kui kellelgi on mingeid häid nõuandeid millega võiks edasi minna või mida kontrollida veel siis oleksin väga tänulik. Sõber ka.
Põhimõtteliselt analoogne viga ka nüüd minu sõbra golf 4jal.
1.6 bens 74kw AKL 1997a.
Käinud korduvalt forsis aga keegi ei tea milles viga on, loobitud ka uusi varuosi risti ja rästi, uus hammasrihm, uued küünlad, kontrollitud süütepoolid ja nende juhtmed, vahetatud kõik filtrid, nüüd teist korda vahetati ka teistsugune uus lambda andur, uus õhulugeja.
kompuuter veakoode ei näita. Niipalju ise aitasin testida siis selgitasime välja, et on kuumaõhuga seotud viga.
sõites 50 ja üle stabiilselt, mootor ei puterda töötab normaalselt. Jäädes näiteks töötava mootoriga seisma parklasse või linnaliikluses siis hakkab puterdama ja jõud kaob ära. Miks arvan, et tempiga seotud viga on sellepärast, et kui kohapeal sooja mootoriga puterdama hakkab ja kapoti lahti teed siis hakkas peaaegu koheselt normaalselt taas töötama.
Netist veits uurides, et samasugune viga on kui EGR on vigane, kuid sellel mootoril EGR pole.
Ise kahtlustan midagi võibolla drosseli klapijuures oleva teemaga, sest see asetseb väljalaske kohal.
Kui kellelgi on mingeid häid nõuandeid millega võiks edasi minna või mida kontrollida veel siis oleksin väga tänulik. Sõber ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 59 korda
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
See AEH/AKL mootor on oma lihtsa ehituse kohta üks paras käkk tegelt.
On üks selline hoole all ja sellel põhjustasid puterdamist vigased pihustid.
Üsna tavapärane on ka, et Siemensi ECU annab saba ilma ette hoiatamata. Või sureb drosselklapp.
Kui juba mingi vigade lugemise kompuuter olemas, siis võiks üle kontrollida, kas mootor näeb normaalseid temp väärtusi või mitte.
Intake air temp ja Coolant temp üle vaadata töötava mootoriga.
On üks selline hoole all ja sellel põhjustasid puterdamist vigased pihustid.
Üsna tavapärane on ka, et Siemensi ECU annab saba ilma ette hoiatamata. Või sureb drosselklapp.
Kui juba mingi vigade lugemise kompuuter olemas, siis võiks üle kontrollida, kas mootor näeb normaalseid temp väärtusi või mitte.
Intake air temp ja Coolant temp üle vaadata töötava mootoriga.
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Kui kapoti lahti tegemine aitab, siis pakuks et viga peab olema õhu võtus kuidagi. VBolla võtab kogu aeg sooja õhku väljalaske kollektorilt. Praeguse ilmaga on siis õhk liiga kuum juba, vähemalt seistes ning aeglaselt sõites.
(Samas, ma ei tea kas see auto üldse lülitab külma ja sooja õhu võttu ringi
(Samas, ma ei tea kas see auto üldse lülitab külma ja sooja õhu võttu ringi
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Juun 2023, 14:02
- Auto: VW GOLF IV VARIANT (1J5) 1.6 FSI
- Asukoht: jõgeva
- Tänanud: 1 kord
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Probleem autoga VW GOLF IV VARIANT (1J5) 1.6 FSI 81Kw, mootori kood : BAD
auto puterdab ja jätab vahele ja küttekulu suur
Arvuti näitas veakoodi: 17439 Intake Manifold Tuning Valve (N316)
P1031-35-00- setpoint Not Reached
Vanadest töödest on näha ,et sisselaske klapid on välja võetud(swirl).
Mida oleks vaja teha või kes remondiks ?
auto puterdab ja jätab vahele ja küttekulu suur
Arvuti näitas veakoodi: 17439 Intake Manifold Tuning Valve (N316)
P1031-35-00- setpoint Not Reached
Vanadest töödest on näha ,et sisselaske klapid on välja võetud(swirl).
Mida oleks vaja teha või kes remondiks ?
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Ma pigem vaataks lambda tööd ja fuel long ja short term trimme..
Lisaks veel kas küünlad ja õhufilter ok??
Lisaks veel kas küünlad ja õhufilter ok??
Viimati muutis Rooma, 05 Juun 2023, 17:45, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 05 Juun 2023, 14:02
- Auto: VW GOLF IV VARIANT (1J5) 1.6 FSI
- Asukoht: jõgeva
- Tänanud: 1 kord
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
[attachment=0]20230601_141734.jpg
Pilt küünaldest ,süütepoolid kontrollitud, ka õhufilter
Pilt küünaldest ,süütepoolid kontrollitud, ka õhufilter
Viimati muutis aiv, 05 Juun 2023, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Golf 4 mootor puterdab ja jõud kaob ära
Konkreetset kone ei tea aga siis oleks tavaliselt camshaft timing veakood vm. sellist sees.
Siin see põhjus ongi, tuleks korda teha nagu tehasest tuli. Tavaline viga on et klappide telje puksid kuluvad ära ja klapid kiiluvad korpusesse kinni.
Viimati muutis GTI, 06 Juun 2023, 07:40, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..