mootori õlivõtt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
mootori õlivõtt
Tervist.
Paluks siis targemate abi ja ettepanekuid, milles võiks asi olla. Autoks 2003 aasta passat 2.0 96 kw. Autol on värskelt vahetatud klapisääretihendid aga mootor võtab ikka õli kuskil üle liitri 1000 km peale. Suitseb õrnalt ainult külmast peast ja soojana mitte midagi. Vahest harva aga peale seismist viskab käivitades välja suurema suitsupilve, mis ka kohe kaob. Ei oska nagu ise rohkem midagi peale hakkata, kõik viitas klapisääre tihenditele ja need olid omadega läbi ka aga peale vahetamist seis täpselt sama. Mis targemad teeksid või vaataksid veel?
Paluks siis targemate abi ja ettepanekuid, milles võiks asi olla. Autoks 2003 aasta passat 2.0 96 kw. Autol on värskelt vahetatud klapisääretihendid aga mootor võtab ikka õli kuskil üle liitri 1000 km peale. Suitseb õrnalt ainult külmast peast ja soojana mitte midagi. Vahest harva aga peale seismist viskab käivitades välja suurema suitsupilve, mis ka kohe kaob. Ei oska nagu ise rohkem midagi peale hakkata, kõik viitas klapisääre tihenditele ja need olid omadega läbi ka aga peale vahetamist seis täpselt sama. Mis targemad teeksid või vaataksid veel?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: mootori õlivõtt
1 liiter 1000km peale võttis kindlasti ennem klapisääretihendite vahetust või oled peale tihendite vahetust veel 1000 otsa uhanud?
Enda kogemusest ütlen , et algul tossab julmalt ja sööb õli aga siis hakkab asi normaliseeruma ,hetkel olen sõitnud sirka 500 kilomeetrit ja õlivarda järgi kadu enam pole , eks seda vana põlemata jääki ikka viskab veel sumbutist aga muidu soojast peast juba ei tossa , alguses tiksus mul tühikäigul ka mingi tund siis põletas õli korralikult , räägiti , et ta võib veel päris pikalt õli põletada ennem kui järgi jääb.
Enda kogemusest ütlen , et algul tossab julmalt ja sööb õli aga siis hakkab asi normaliseeruma ,hetkel olen sõitnud sirka 500 kilomeetrit ja õlivarda järgi kadu enam pole , eks seda vana põlemata jääki ikka viskab veel sumbutist aga muidu soojast peast juba ei tossa , alguses tiksus mul tühikäigul ka mingi tund siis põletas õli korralikult , räägiti , et ta võib veel päris pikalt õli põletada ennem kui järgi jääb.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: mootori õlivõtt
Kas vahetasid ainult sääretihendid või käisid klapid ka üle? Loksuvad klapid juhtpuksides teevad sääretihendite vahetuse koheselt mõttetuks. Soojast peast suitsemise kadumine viitaks nagu rohkem rõngaste või kolvigrupi probleemile. Kas töötaval mootoril õlivarda avast mingit vinet on märgata?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: mootori õlivõtt
käivitades hakkab tulema valget ehk kondentsi siis soojastpeast kaob ära , kompressioon silindrites oli 12 kui viimati sai mõõdetud , tihendid vahetati ära , klappidest juttu polnud , hetkel on asi veel lahtine ehk paar päeva tagasi alles vaatasin ,et õli pole enam nii palju söönud , ma veel ei oska lõpp tulemust öelda kuna tundub et natukese siiski tahab veel "sissetöötamist" , mul hetkel lühikesed otsad ja ei saa nii täpselt öelda kui palju õli sööb. Vardast vinet pole küll täheldanud kuna sai siin ikka päris igapäev varrast kontrollitud nii enne sõidu alustamist kui peale ja vahepeal.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: mootori õlivõtt
Vaatame ka mis teemaalgataja selle peale kostab!GTI kirjutas:Kas vahetasid ainult sääretihendid või käisid klapid ka üle? Loksuvad klapid juhtpuksides teevad sääretihendite vahetuse koheselt mõttetuks. Soojast peast suitsemise kadumine viitaks nagu rohkem rõngaste või kolvigrupi probleemile. Kas töötaval mootoril õlivarda avast mingit vinet on märgata?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: mootori õlivõtt
Olen peale tihendite vahetust sõitnud ma pakun kuskil natuke alla 1000 km. Ja õli olen ka juba kuskil 1L peale valanud ja pole täheldanud et õlivõtt väiksemaks oleks jäänud. Vahetuses käis tuttava juures autoremondis ja vahetati ainult tihendid. Klappidest juttu polnud, kuna ise väga autodest ei tea siis kuulen sellest esimest korda. Autol läbisõit kuskil 200 tuhande juures(eesti ajalooga), niiet minuarust ei tohiks nagu midagi hirmsat seal läbi olla veel. Või on autot enne mind retsitud lihtsalt. Vardast vinet ei ole nagu ka märganud.
Viimati muutis passu, 22 Juul 2015, 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: mootori õlivõtt
Teistsugune bensiini mootor aga sarnane keiss. Sai mootoriplokk välja vahetatud kõige muu vajalikuga. Ploki seinad olid kriimulised ja rõngad kinni, õli sattus põlemiskambrisse. Muidu ei suitsenud ja töötas probleemideta aga õlikulu oli suur. Enne võiks vaadata minikaameraga küünlaaugust (kui saab) mis seal paistab.
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 24 Sept 2014, 20:37
- Auto: VW Passat Highline
- Asukoht: Tallinn
Re: mootori õlivõtt
See kupatus läks päris palju maksma kindlasti?ziimz kirjutas:Teistsugune bensiini mootor aga sarnane keiss. Sai mootoriplokk välja vahetatud kõige muu vajalikuga. Ploki seinad olid kriimulised ja rõngad kinni, õli sattus põlemiskambrisse. Muidu ei suitsenud ja töötas probleemideta aga õlikulu oli suur. Enne võiks vaadata minikaameraga küünlaaugust (kui saab) mis seal paistab.
Tegelen valgus- ja kleebisreklaamidega ( ka autode kleepimised) ja cnc-lõikusega!
Re: mootori õlivõtt
ma arvan et see kõik läheb liiga kalliks et asjal mõtet oleks. lihtsam vist õli edasi kallataziimz kirjutas:Teistsugune bensiini mootor aga sarnane keiss. Sai mootoriplokk välja vahetatud kõige muu vajalikuga. Ploki seinad olid kriimulised ja rõngad kinni, õli sattus põlemiskambrisse. Muidu ei suitsenud ja töötas probleemideta aga õlikulu oli suur. Enne võiks vaadata minikaameraga küünlaaugust (kui saab) mis seal paistab.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: mootori õlivõtt
kui autol jõudu on ja ei tossa siis kannata ära , mul G3-l 2liitrisel näiteks õlikulu kadus ära nüüd lõpuks , sai ka kärutatud 1000 otsa peale tihendite vahetust , nüüd rahu majas.
Re: mootori õlivõtt
Viimasel ajal olen täheldanud et see õli söömine käib kuidagi vahelduvalt. Mingi hetk saan jumala pikalt sõita ilma õli valamatta ja järgmine hetk lööb suht rutttu õlitule põlema. Suht müstiline see värk juba. Eitea kas mingitest lisanditest võiks seal kasu olla? Niiguinii kaotada pole vist midagi kui proovida 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: mootori õlivõtt
Mõnel mootoril on selline komme et kui viid õlitaseme varda järgi maksimumini siis sealt langeb ta kiiresti kuhugi kahe märgi vahele või allapoole pea min. ligi ja sinna jääb püsima, seega mõistlik oleks ta hingeelu endale selgeks teha. Õlitase ei pea olema max. peal vaid vabalt kuskil max - min vahelises alas.passu kirjutas:Viimasel ajal olen täheldanud et see õli söömine käib kuidagi vahelduvalt. Mingi hetk saan jumala pikalt sõita ilma õli valamatta ja järgmine hetk lööb suht rutttu õlitule põlema. Suht müstiline see värk juba. Eitea kas mingitest lisanditest võiks seal kasu olla? Niiguinii kaotada pole vist midagi kui proovida
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: mootori õlivõtt
Seda ma juba tean ja ei valagi teda maksimumini, jääbki alati kuskile vahepeale seal. Aga sealt miinimumini läheb minuarust vahest kiiremini ja vahest sõidad palju kauem.