Abs+punane hüüu märk

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
olari83
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 17 Aug 2015, 11:27
Asukoht:

Abs+punane hüüu märk

Lugemata postitus Postitas olari83 »

Tere.
Teema järgmine, et paarnädalat tagasi hakkas põlema nii abs, kui ka koos sellega punane hüüu märk. Algselt põlesid koos mõlemad ja mingilt maalt kustusid ja siis uuesti põlesid täiesti lambi aegadepealt. Nüüd on nii, et Abs põleb pidevalt ja punane kustub ise ära mingi ajapealt. Sai tehtud ka diagnosti kellegi arvutiga ja näitas veakoodi 00526 et mingi piduri lõpu lüliti. Kakkusin ka piduri konna lahti aga see nagu toimis koos kõikide piduri tuledega. Klotsid vahetatud.
Siin sellist teemat on arutatud küll, aga pole aru saanud, kas keegi lahenduseni on ka jõudnud või mitte.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Abs+punane hüüu märk

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kas diagnostika tegija siis sind ei suunanud, et kus vähemalt võimaliku veakirjeldust lugeda? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00526" onclick="window.open(this.href);return false; siin on variandid kirjas. Enamasti on VW-del kahetasandiline piduritulelüliti. Vanematel masinatel on kaks lülitit, üks mis lülitab ahela kokku ja süttivad pidurituled ja teine mis lükkab samal ajal ahela lahti, et kontrollida piduri vajutamist. Uuematel on need juba ühes, ehk 4 klemmi/juhet ühes pistikus. Seda sama asja oleks see sama veakoodi lugeja ju kohe saanud ka kaabliga kontrollida, sest piduritule väärtuste muutumine on loetav/kontrollitav. Samas mida sa täpselt kontrollisid, kas ainult seda, et lüliti töötab või ka seda, et tuled süttivad? Nagu ka eeltoodud lingil kirjas, siis pead vaatama et tuled ka töötaks. Mul endal olnud juhus kus kaitse põles läbi ja siis ka punane hüüumärk üleval ja kisas. Piduritule lihtsalt jebimine (vähemalt kontrollahelas) ei tohiks punast hüüukat küll tekitada. Sõbra B5-5l ka vahest jebib aga siis visaks põlema kas ABS või veojõukontrolli tulukese (või mõlemad) aga mitte punast hüüukat. Ilmselt on sul viga ikkagi siis tulede ahelas.
Viimati muutis dellu, 17 Aug 2015, 14:26, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

olari83
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 17 Aug 2015, 11:27
Asukoht:

Re: Abs+punane hüüu märk

Lugemata postitus Postitas olari83 »

Kõigepealt tänud et võtsite vaevaks nii põhjalikult vastata.
Nagu aru saan siis tuleks ikkagi üle kontrollida piduri konn ehk siis piduri lüliti....Lüliti on mul sellist jama küll teinud et lüliti ei ulatanud pedaali hoovani ja tuled jäid peale siis sai keeratud lülitus osa väljapoole mida saab teha ja siis toimis kõik jätkuvalt... Proovin teise piduri konnaga ja vaatan mis toimub..!!

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Abs+punane hüüu märk

Lugemata postitus Postitas Laur »

Olen korra viga otsinud nii, et pea märg. Piduri lüliti viga, armatuuris karjub ja hõõgküünalde märgutuli vilgub (Golf 4 ) Testriga, lüliti töötab, aga arvutiga vaadates üks väärtus koguaeg 1 ja ei muutu, vajutades pidurituled põlesid..
Hakkasin vaatama, et kuidagi imelikult põlesid, tuli välja, et miskid ledid sees, peale õigete pirnide tagasi panekut viga kadus. Autol muidu tulede kontroll puudus.
Viimati muutis Laur, 17 Aug 2015, 21:31, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1752
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 56 korda

Re: Abs+punane hüüu märk

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

On olnud sama jama. Et põlevad need ja viga peitus hoopis tagumises pirnis, kui ei eksi siis on see kõrvalistuja poolne tuli ja kõige ülemine pirn, vaata seal ka oksüdeerimine üle et seda poleks. Nimelt oli pirni sees lühis tekkinud.
Viimati muutis murkamarko, 18 Aug 2015, 05:33, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”