Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
1.9 AAZ 55kw, miks lõhub 2. silindri pihusti toru? Iga kord on läinud samast kohast, ehk siis täpselt koonuse juurde tekib mõra(pihusti peal olevale koonusele). Pingesse ei jää, see ei ole võimalik, olen alati kui vahetanud natuke toru "üle" surunud, et jääks just pinge alt välja, kõik torud on olnud kasutatud, kuid siiski, peaksid need ju toimima ilusti, kõik on tulnud sõitvate autode pealt samuti. Kas on võimalik, et pumbas on mingi rõhkude jama, tekitab liiga suure ülerõhu vms?
Eile lendas juba neljas toru 15 tuhande jooksul. Jõhkralt vedas, et mul oli üks 4. silindri toru ja 17 lehtvõti teeääres kaasas, muidu oleks tulnud 3 pütaga ja miljon liitrit tunnis..
Saaga jätkub....
Eile lendas juba neljas toru 15 tuhande jooksul. Jõhkralt vedas, et mul oli üks 4. silindri toru ja 17 lehtvõti teeääres kaasas, muidu oleks tulnud 3 pütaga ja miljon liitrit tunnis..
Saaga jätkub....
Viimati muutis Siim, 22 Sept 2015, 16:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
torud peavad olema kahe kauppa klambritega kinnitatud! Muidu torud lendavadki! Plunzer jaotab kõikkidele silindritele ühtlaselt rõhku-muidu ju mootor lonkkaks! Tehasepoolt on pumbataga neljatoru klamber ja 1,2 ja 3,4 peavad omavahel klabriga kokkutõmmatud olema!
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
Originaal plastklambritega olid viimati. Muidu on kusagil olemas ka too kinnitus, mis kõiki korraga kinni hoiab alt.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
klambrid peavad olema-kogemus vw 6sil motoga kuni klambrite paigaldamiseni lõhkus 4 sil toru sammuti 10-15 tuhhi tagant! RAUDPOLT!
Viimati muutis JETTAMEES, 16 Sept 2015, 20:36, muudetud 1 kord kokku.
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
Kontrolli igaks juhuks ka pumba kinnitused üle. Pumbal on tagumise otsa all üks kinnituspolt. Remondil võib see vabalt kahe silma vahele jääda. Kui polt on lahti, siis pumbakorpus vibreerib tunduvalt rohkem ja lõhub samuti pihustitorusid.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
pole kronkutki seal 55kw'l näinud, mul olnud 3 diislit(47kw ja 2x 55kw) ja pole ühelgi kinnitust olnud seal. Näinud olen 66kw'l seal kinnitust ja 81'sel.
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
Peaks vast ikka olema. Seletasin ennast vähe ebaselgelt.Siim kirjutas:pole kronkutki seal 55kw'l näinud, mul olnud 3 diislit(47kw ja 2x 55kw) ja pole ühelgi kinnitust olnud seal. Näinud olen 66kw'l seal kinnitust ja 81'sel.
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... 3-3607.png" onclick="window.open(this.href);return false;
seda polti mõtlesin. Korra olen selle ise lahti unustanud, sellest ka see tarkus

- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
(Y), käisin vaatasin ja vastu vaatab tühi auk tõesti! Kas seal on mutter taha keevitatud või peab muttri ka sinna pumba alla kudagi sokutama ise?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
Originaalis peaks selline mutter http://www.serial-kombi.com/Content/ima ... 0197_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
käima sinna taha.
Tavalist pole proovinud sinna panna...
käima sinna taha.
Tavalist pole proovinud sinna panna...
Viimati muutis 100avant, 18 Sept 2015, 17:08, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
jah,on tõesti koonusmutter seal! Olen paljudel selle puudumist märganud! Pumba liigutamise järgselt unustatakse see lahti ja nati aja järel kadunud ta ongi....
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
Jätkame, hetkel pump ilusti kinni ja otsin kõik uued torud, siis panen klambritega kinni ilusti, vaatame kaua kestab. Aga uus mure
Sama auto, sama mootor, hommikul 10 kraadi sooja, tee mis tahad anna 1 kord küünalt, anna 4 korda küünalt, käima läheb peale 4-5 pööret, ja siis ka alguses turtsub korra, ning siis käib ilusti. Süütenurka proovisin "tunde" järgi keerata. Kõigepealt keerasin niipalju, kuni hakkas lagisema ja siis suts tagasi, et ei käiks nagu transit. Nurga regulaator(mehhaniline) töötab ilusti. Pumba teiselpool( radika pool) on ka mingi solenoid sinna nurga regulaatori juurde ühendatud, selle põhimõttest pole aru saanud, vool tuleb siis kui pööret anda(tõmbab kiirendusel nurga varaseks?).
Ei suitse(sinist), kui korra päeval on käima pandud ja soojaks aetud, siis õhtal enam pole mingit muret(9-18.00 seisab ja siis läheb ilusti)
Peaks alustama küünalde vahetusest? Või kui palju peab multimeetriga korras küünlal takistus olema?
aku ka natuke lahjavõitu, palju ampreid olema peaks muidu?(hetkel 65a ja seegi poolsurnud, mida on ilmselgelt vähe)
1.9 55kw AAZ TD
Sama auto, sama mootor, hommikul 10 kraadi sooja, tee mis tahad anna 1 kord küünalt, anna 4 korda küünalt, käima läheb peale 4-5 pööret, ja siis ka alguses turtsub korra, ning siis käib ilusti. Süütenurka proovisin "tunde" järgi keerata. Kõigepealt keerasin niipalju, kuni hakkas lagisema ja siis suts tagasi, et ei käiks nagu transit. Nurga regulaator(mehhaniline) töötab ilusti. Pumba teiselpool( radika pool) on ka mingi solenoid sinna nurga regulaatori juurde ühendatud, selle põhimõttest pole aru saanud, vool tuleb siis kui pööret anda(tõmbab kiirendusel nurga varaseks?).
Ei suitse(sinist), kui korra päeval on käima pandud ja soojaks aetud, siis õhtal enam pole mingit muret(9-18.00 seisab ja siis läheb ilusti)
Peaks alustama küünalde vahetusest? Või kui palju peab multimeetriga korras küünlal takistus olema?
aku ka natuke lahjavõitu, palju ampreid olema peaks muidu?(hetkel 65a ja seegi poolsurnud, mida on ilmselgelt vähe)
1.9 55kw AAZ TD
-
- Huviline
- Postitusi: 1060
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 4 pihusti toru 15000 jooksul !?
Eks sul mingi eelsüüteküünal(ad) kutu omadega. Ja sellest tunde järgi süüte reguleerimist- võib õnnestuda aga sama suur võimalus ka feilidaSiim kirjutas:Jätkame, hetkel pump ilusti kinni ja otsin kõik uued torud, siis panen klambritega kinni ilusti, vaatame kaua kestab. Aga uus mure
Sama auto, sama mootor, hommikul 10 kraadi sooja, tee mis tahad anna 1 kord küünalt, anna 4 korda küünalt, käima läheb peale 4-5 pööret, ja siis ka alguses turtsub korra, ning siis käib ilusti. Süütenurka proovisin "tunde" järgi keerata. Kõigepealt keerasin niipalju, kuni hakkas lagisema ja siis suts tagasi, et ei käiks nagu transit. Nurga regulaator(mehhaniline) töötab ilusti. Pumba teiselpool( radika pool) on ka mingi solenoid sinna nurga regulaatori juurde ühendatud, selle põhimõttest pole aru saanud, vool tuleb siis kui pööret anda(tõmbab kiirendusel nurga varaseks?).
Ei suitse(sinist), kui korra päeval on käima pandud ja soojaks aetud, siis õhtal enam pole mingit muret(9-18.00 seisab ja siis läheb ilusti)
Peaks alustama küünalde vahetusest? Või kui palju peab multimeetriga korras küünlal takistus olema?
aku ka natuke lahjavõitu, palju ampreid olema peaks muidu?(hetkel 65a ja seegi poolsurnud, mida on ilmselgelt vähe)
1.9 55kw AAZ TD


- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
Soovitage siis palun pärnus kedagi(dieselland langeb välja - kuulnud liiga palju halba), sobib ka mõni vanapapi jne.
Huvitav jah, et ei paranenud midagi, homme prooviks ära mõõta takistused küünaldel, mõni peab töötama küll sealt ka takistuste erinevused välja tulevad.., sest ilma küünlata ta käima ei lähe üldse külmast peast(loogiline, 55kw siiski).
Huvitav jah, et ei paranenud midagi, homme prooviks ära mõõta takistused küünaldel, mõni peab töötama küll sealt ka takistuste erinevused välja tulevad.., sest ilma küünlata ta käima ei lähe üldse külmast peast(loogiline, 55kw siiski).
Viimati muutis Siim, 22 Sept 2015, 20:42, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
hehehe, 2 küünalt pe****s!(vat sulle eelmise omaniku juttu, ostnin uued ja juba vahetasin ära. Valikus oli bosch, NGK, febi bilstein ja BERU. Võtsin BERUD, komplekt koos transaga 24euri, febi bilsteinid oleks saanud 20e komplekt ja NGK'd maksid 10e tk!??!?. Igatahes ootan hommikut, täna starteriga käima ei läinud, aku nii lahja ikka, lubas, lubas, lubas ja aku tühi.
OOtan hommikut, eks homme kirjutan, kas paranes.
Lisaks kasti teemal, mul 4T kast all, kas ei peaks olema mitte chd?
E: sõbral 1.6 55kw golf 3 95a ja 125km/h on pöörded 3000, mul 105-109ga juba 3000 umbes.
OOtan hommikut, eks homme kirjutan, kas paranes.
Lisaks kasti teemal, mul 4T kast all, kas ei peaks olema mitte chd?
E: sõbral 1.6 55kw golf 3 95a ja 125km/h on pöörded 3000, mul 105-109ga juba 3000 umbes.
Viimati muutis Siim, 25 Nov 2021, 22:43, muudetud 2 korda kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
Unustasin kirjutada. Käivitub nagu mõte igal hommikul siiamaani.
Arvasin ka et aku on lahja, aga kurjam, starter kuidagi umerdab. Kas vaja kohe juppideks tõmmata, uued harjad sisse ja pukse ka vahetama kohe?
Lisaks kasti teemal, mul 4T kast all, kas ei peaks olema mitte chd?
E: sõbral 1.6 55kw golf 3 95a ja 125km/h on pöörded 3000, mul 105-109ga juba 3000 umbes. Mis koodiga kast all on(ei saa vaadata, põhjakate all...)
Arvasin ka et aku on lahja, aga kurjam, starter kuidagi umerdab. Kas vaja kohe juppideks tõmmata, uued harjad sisse ja pukse ka vahetama kohe?
Lisaks kasti teemal, mul 4T kast all, kas ei peaks olema mitte chd?
E: sõbral 1.6 55kw golf 3 95a ja 125km/h on pöörded 3000, mul 105-109ga juba 3000 umbes. Mis koodiga kast all on(ei saa vaadata, põhjakate all...)
Viimati muutis Siim, 30 Okt 2015, 20:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
CHD ja 4T ülekanded on ju samad... 
Ja enda masinal on 4T kastiga 185/65R14 mõõdus rehviga 100-ga sõites 2450rpm-i... GPS-i 100km/h.
Või su kast on hoopis 4S vms?

Ja enda masinal on 4T kastiga 185/65R14 mõõdus rehviga 100-ga sõites 2450rpm-i... GPS-i 100km/h.
Või su kast on hoopis 4S vms?
Viimati muutis 100avant, 31 Okt 2015, 16:39, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
4t ja suht samad vist jah kiirused. rehvid 185/55 15. Aga kas keegi oskab öelda siis 1.6 bensuka kasti koodi(55kw 95a)100avant kirjutas:CHD ja 4T ülekanded on ju samad...
Ja enda masinal on 4T kastiga 185/65R14 mõõdus rehviga 100-ga sõites 2450rpm-i... GPS-i 100km/h.
Või su kast on hoopis 4S vms?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
Tegin kontrolli mõttes loomkatse ja 4T kastiga Jetta sõidab tahhokas 3000-l 121 km/h
.
Kuidas sul need pöörded nii kähku tõusevad? Pöörete impulss genekalt? Seal võib hälve sisse tulla...
1,6 moto otsas võiks olla näiteks CWR, millest kiiremat 085 tüüpi kasti minu teada pole.
Ja see on kindlalt aeglasema ülekandega kui 4T.
4T aeglustab 5-nda käiguga mootori pöördeid(võttes arvesse summeeritult kasti ja peaülekande) 2,7525 korda.
CWR omakorda 2,8657 korda.

Kuidas sul need pöörded nii kähku tõusevad? Pöörete impulss genekalt? Seal võib hälve sisse tulla...
1,6 moto otsas võiks olla näiteks CWR, millest kiiremat 085 tüüpi kasti minu teada pole.
Ja see on kindlalt aeglasema ülekandega kui 4T.
4T aeglustab 5-nda käiguga mootori pöördeid(võttes arvesse summeeritult kasti ja peaülekande) 2,7525 korda.
CWR omakorda 2,8657 korda.
Viimati muutis 100avant, 31 Okt 2015, 19:49, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Külmkäivitus 1.9 TD 55kw AAZ
Genekalt jah, ja kusjuures suvel vahetasin genekat(enne oli 70a originaal) ja panin 90a vento pealt. Pöörded samad. 2400 pööret mingi 95+ km/h kella peal. Näitab mingi 1-2km/h mööda.