VR6 mootori taastamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
madiz007
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 05 Okt 2015, 14:28
- Telefon: 56841566
- Auto: VW Golf Mk3 VR6
- Asukoht:
VR6 mootori taastamine
Tere. Sooviks hakata oma Golf 3-e VR6 mootorit taastama. Mootor peaks olema AAA 128 kW. Huvitavad siis sellised asjad, et milliseid protseduure kindlasti läbi viia. Tahaks vahetada kõik tihendid, ketid, ketitallad, kepsusaaled jne jne. Kindlasti peaks ka plokikaane lihvimisse viima. Kas peaks ka plokki lihvima? Võibolla on kellelgi kogemusi, et kuidas mootorit vastupidavamaks muuta, kust saab jõudu juurde näpistada, ilma, et plokki ja kaant muutma peaks jne. Mõningast olen lugenud, et mootori ees asuv jahutusvedeliku toru vahetatakse nt metallist toru vastu ja pannakse õhem plokikaanetihend, et surveastet tõsta. Ootan siis igasugu arvamusi 
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR6 mootori taastamine
Kõigepealt defekteeri ära mis mootoril viga on, lihtsalt niisama pole ka mõtet töömahukaid ja kalleid operatsioone teha. Kindlasti vaata üle klapid ja juhtpuksid, lase klapipesad üle käia. Sisse- ja väljalase vabamaks - sisselase on paras valumetalli pind, kollede avad vii omavahel täpselt kokku, väljalase vaheta näit. torukolle vastu. Kaane võid lasta ära portida. Kaanetihendi vahetamisel õhema vastu muutuvad veidi ka gaasijaotusfaasid, selle korrigeerimiseks on olemas näit. reg. nukarattad. Sportlikumad nukad võid peale panna, jäigemad klapivedrud. Mootoriblokil kontrolli silindrite hülsid üle kui ovaalsed need on, siit edasi juba erinevad variandid mida teha. Igasuguseid asju võib teha - sõltub muidugi mis eelarvega oled arvestanud. 
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
madiz007
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 05 Okt 2015, 14:28
- Telefon: 56841566
- Auto: VW Golf Mk3 VR6
- Asukoht:
Re: VR6 mootori taastamine
Mootoril otseselt midagi viga ei ole, auto on igapäevases kasutuses hetkel, aga kui auto paari nädala jooksul müüdud ei saa, tahaks hakata taastama. Vaja oleks kindlasti ketitallad vahetada, plokikaane tihend, mootori ees asuv jahutusvedeliku toru, mootoripadjad, väljalaske kolle tihend ja nipet näpet vb veel. Aga tahaks juba siis kõik asjad ette võtta, et oleks muretum sõita, ei peaks kartma, et ketitald saba annab või saale ringi käib vms.GTI kirjutas:Kõigepealt defekteeri ära mis mootoril viga on, lihtsalt niisama pole ka mõtet töömahukaid ja kalleid operatsioone teha. Kindlasti vaata üle klapid ja juhtpuksid, lase klapipesad üle käia. Sisse- ja väljalase vabamaks - sisselase on paras valumetalli pind, kollede avad vii omavahel täpselt kokku, väljalase vaheta näit. torukolle vastu. Kaane võid lasta ära portida. Kaanetihendi vahetamisel õhema vastu muutuvad veidi ka gaasijaotusfaasid, selle korrigeerimiseks on olemas näit. reg. nukarattad. Sportlikumad nukad võid peale panna, jäigemad klapivedrud. Mootoriblokil kontrolli silindrite hülsid üle kui ovaalsed need on, siit edasi juba erinevad variandid mida teha. Igasuguseid asju võib teha - sõltub muidugi mis eelarvega oled arvestanud.

