Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda

Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kristo23 »

Tere.

Sai soetatud Golf 3 1.8 66 kW mootoriga 94.a . Jagajat masinal peal ei olnud ja sai üks välja otsitud. Mure, et ei saa paika seda kuidagi. Jamasin täna nii kaua kuniks aku sai tühjaks :D Egast midagi hakkasin aga infot koguma kuidas asi käima peab. Infot on. Ja sain niipalju targemaks, et - Nukkvõll tuleb märki panna O T noole peale. ( Hammas rihma pole maha võetud. Muud märgid peaksid kokku sobima ) Jagaja rootor panna jagaja peal oleva märgiga kokku. Ning jagaja märk suunata esimese silindri peale. Esimese silindri märgi peaks leidma käigukasti pealt. Kas olen õigel teel ?

Nukkvõll tuleb märki panna O T noole peale.
Jagaja rootor panna jagaja peal oleva märgiga kokku.
Jagaja märk suunata esimese silindri peale.
Esimese silindri märgi leiab käigukasti pealt.

Silindrite ja juhtmete järjestus peab olema nagu pildil -
Pilt

Kas nii saab asja ? Või on veel mingeid trikke varuks ?

CD-R
Huviline
Postitusi: 472
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänatud: 29 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas CD-R »

Hooratta peal peaks olema 6 kraadi enne üssi märk, selle järgi tuleks jagaja peal märk paika, ehk rootori ots selle märgi peale.

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kristo23 »

CD-R kirjutas:Hooratta peal peaks olema 6 kraadi enne üssi märk, selle järgi tuleks jagaja peal märk paika, ehk rootori ots selle märgi peale.
Hooratas jääb mootori ja käigukasti vahele ? Mis tähendam enne üssi ? Kas ma pean käigukasti pealt oleva õlikorgi eemaldama ja sealt kaudu hooratast liigutama kuniks saan märgi kätte ? Kas see eeldab , et pean hammasrihma maha võtma ?

Põhimõtteliselt kui panen O T märgi paika peaks ju hooratta märk ka koheselt kättesaadav olema.
Viimati muutis kristo23, 04 Dets 2015, 22:51, muudetud 2 korda kokku.

CD-R
Huviline
Postitusi: 472
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänatud: 29 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas CD-R »

Hoorattal on 2 märki, ühega paned rihmaajastuse paika teisega süüte. Hooratas jääb mootori ja käigukasti vahele. Rihma ära torgi.
Pildilt vasakul oleva märgi järgi paned siis jagaja paika:
Pilt
Ligi pääseb käigukasti pealt, õli sealt sisse ei valaks:
Pilt

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kristo23 »

Selge pilt. Väga suured tänud !

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas GTI »

Rihmamärki peab ka kontrollima sest nukk käib ühe pöörde samal ajal teeb vänt kaks pööret e. see hooratta märk võib paigas olla nuka kahe asendi puhul. Säde peab ikka sel hetkel tekkima kui on survetakti lõpp ja klapid kinni. Kui märke hoorattalt ei leia kasutati vanasti selliseid meetodeid kus pandi 1. sil. küünlaavasse paberitükk mis siis survetakti lõpul kui klapid suletud ja kolb ülesse liikus sealt ära lendas. Mõni mees kasutas ka vilet. :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kristo23
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Nov 2009, 13:51
Asukoht:
Tänanud: 2 korda

Re: Golf 3 1.8 66 kW Jagaja paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kristo23 »

Õhtust inimesed !

Panin jagaja ilusti peale nagu vaja. Nukkvõlli märk ei lähe O T noolega kokku. Läheb 3 - 4 hammast mööda. Ja sädet ei ole. Võtsin süütepooli maha ja kontrollisin takistused üle. Piibupesa pealt mõõtes sain takistused 3,25k - 4,20k - 7,60k ning korpuse pealt 7,60k oomi. Äärmise klemmi ja korpuse vahel näitab lühist. Arvan et üks äärmine klemm on miinus klemm ja peabki näitama korpusega lühist. Selles vist viga ei ole. Kas on võimalik, et IMMO takistab masina käivitumist ? kuidas seda võiks kindlaks teha ? Või kuidas IMMO maha saab võtta ?


Nagu ma aru saan võib 100 erinevat viga olla :think:
Viimati muutis kristo23, 06 Dets 2015, 21:22, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Mootor”