AVF Õhulugeja

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Taiz
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
Asukoht: Keila

AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas Taiz »

Pilt

Tere kaasfoorumlased. Viimasel ajal on mind kimbutanud endaarust suurenenud kütusekulu. Mootoriks siis 1.9 avf ja ülekandeks tiptronic. Tühikäigul 1.2l/h ning maanteel 6.4- 7.5 l/h. ja keskmiseks tuleb 8.5-9.5 Ei oskagi alustada millestki kuid arvutit järgi pannes jäi silma õhulugeja väärtused. Seda siis tühikäigul ja 70c temp juures. Äkki mõni targem asjamees oskab etteantud väärtuste kohta midagi tarka lisada. Sest peetis õhulugeja peaks mõjutama siiski kütusekulu. Tühikäigu küttekulu langeb ainult väga pika tiksumisega. Pildilgi näitab 0.8, kuid kui autoga seismajääda ja valits neutraali lükata siis näitab stabiilselt 1.2 ning see 0.8 on ka kõige väiksem number mis mul sinna ette üldse tühikäiguga tulnud on.

Tarku soovitusi oodates Taivo :wink:
Viimati muutis GTI, 05 Veebr 2013, 22:10, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisatud kategooria

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas copilot »

MAF näidul pole midagi viga...nagu näed on EGR duty cycle 4.8% st EGR on väljas ehk kinni ja sellises olekus on MAF näit täiesti OK tühipööretel(sutsu vb võiks isegi suurem olla, st 450 kandis - samas sul tühipöörded 882rpm ja siis vast isegi ok, minul 903 ja siis seal 450 kandis tav). Lisaks sellele oleks MAF suure küttekulu põhjustajaks vb juhul kui MAF ei loeks piisavalt suuri õhukoguseid, mis tegelt motosse liigub st kütet ei anta ette effektiivselt....sellisel juhul poleks muidugi autol ka minekut. Ainult MAF näidust tulenevalt ei anta ette kütet...MAF lihtsalt kontrollimiseks, kas vajadusel suuremat etteannet nõudes(esmalt annab selleks signaali kui sa gaasi pedaali rohkem tallad) seda teha v mitte st kas piisavalt õhku mootor ka saab. Et ennem vaataks üle rehvirõhud, kas õhufilter pole umbes, küttefilter ok, sisselaske kolle ja EGR pole ummistunud? Küte ikka kvaliteetne st pole kuskilt mingit jama saanud?

Ja kuidas muidu auto käitub st kas jõudu ja minekut nagu ennemalt v muid anomaaliaid tähele pannud? Vb hoopis kuidagi kastiga seotud(pole kunagi automaatkastiga isendit omanud ja ei oska ses osas ka ise kommenteerida). Eeldan et see näit sul seal ikka töösooja motoga kulu kohta. Lisaks tulid veel meelde, et ega pidurid pole mingil rattal õrnalt peal? Üks pihusti näit nagu on teistest veidi erinev, aga peaks jääma lubatud piiridesse minu teada.

EDIT! Kui tahad teha MAF õhulugeja kontrolli, pane kaabel sappa ning mine maanteele...manuaaliga tavaliselt tehakse 3. käik alates 1500-1700rpm kuni 4000rpm põhjagaasiga(töösooja motoga muidugi) ja vaadatakse kas MAF actual näitab 800+ Kuna see AVF peaks olema 96kw siis eeldaks suuremaid näite st isegi üle tuhande veidi...aga 850 kindlasti peaks ära nägema. See nn specified unusta antud hetkel üldse ära...tegu lihtsalt EGR kaardist võetud väärtusega ja mõeldud EGR töö(avatuse-suletuse) reguleerimiseks ja põhjagaasi puhul üle 850 ta mingit numbrit ei näitagi, samas kui smoke limiter kaardil ehk MAF kaardil, mille järgi siis lubatakse vastavalt MAF näidule kütte etteannet, läheb välja näiduni 1050mg/str - ja MAF loeb ka neid suuri väärtusi, olen oma 81kw sel MAF actuali näinud isegi 900+.
Viimati muutis copilot, 05 Veebr 2013, 19:22, muudetud 7 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas dellu »

copilot, tühikäiku annab ju tuunida, see 903 oligi vist maksimum, 880 kanti äkki nn standard. Ühel olen kunagi tõstnud, kuna tundus värin madalamal liiga suur, vähemalt omaniku arvates läks veits paremaks. Minu omaga võrreldes värises ikka hulka rohkem, õigemini enamus 96kw Passateid on rohkem värisenud kui minu Bora.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ei oska öelda, mis see standard mudeliti on, aga nii minu 81kw kui ka 96kw tiksuvad 903 peal...pole ise midagi seal tuuninud ses osas ja tehasest juba nii. Tean et peaks saama ka veidi kõrgemaks v madalamaks panna jah.
Diesel Power KEEPS ME GOING

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas aix »

Kaevan vana teema üles, minul ka sama suureks läinud kütusekulu, pihusti näidud 0.3 1.3 1.5 0.5 on maksimum mis näinud olen. Need näidud on ka väiksemad olnud, oleneb kui soe vist mootor on. Kaebaks ka küttekulu üle. Nukk jne on korras, uued filrid õlid sees. Uus temperatuuri andur, Pidurid peal pole. Manuaal, küll 74kw. Õhulugeja korras. Mõistus otsas :D Enam ei oska midagi vahetada või kontrollida. Edasi läheb väga hästi, käivitub poolest pöördest, käib ilma pöörete kõikumiseta ja vibradeta. Oskab keegi veel midagi pakkuda.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas aix »

Ei tule kellelgi head ideed?

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas lohe »

dellu kirjutas:copilot, tühikäiku annab ju tuunida,
Mismoodi see käib?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas dellu »

lohe kirjutas:
dellu kirjutas:copilot, tühikäiku annab ju tuunida,
Mismoodi see käib?
Proovi googeldada, nagu näed on teemast mitu aastat möödas, peast ei mäleta enam ja praegu pole aega ka uurida. Ühesõnaga kaabel järgi ja siis vaja teada mida ja kus muuta. Ehk paarikümne pöörde võrra sai.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AVF Õhulugeja

Lugemata postitus Postitas copilot »

lohe kirjutas:
dellu kirjutas:copilot, tühikäiku annab ju tuunida,
Mismoodi see käib?
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vwmkIV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”