g3 tulede erinevad töörežiimid

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Pets
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 23 Apr 2012, 08:25
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas Pets »

Tervitus!

Otsin oma masinale originaal Hella udukaid, neid veel pole leidnud küll aga sai muretsetud udukate toega esitulede juhtmekimp ning nii esi- kui ka tagumise uduka toega udutulede lüliti. Lisaks oli mul olemas veel üks tuledelüliti mis erineb autoga tehasest kaasa tulnud lülitist selle võrra, et omab esitulede reguleerimise funktsiooni.

2x udukate toega lüliti toimimise kontrollimisel selgus, et selle kasutamisel käituvad auto tuled võrreldes originaal lülitiga erinevalt, samamoodi erinevalt käituvad tuled ka 1x udukate kuid esitulede kõrguse regulli omava lülitiga. Illustreerivad pildid alljärgnevalt:

originaal lüliti:
► Näita Spoilerit
1x udu + esitulede regull
► Näita Spoilerit
2udu:
► Näita Spoilerit

Nii siis tekkiski mul küsimus, et millest see erinevus - kas tehasest minu masina peal mitte tulnud lülitid siis on näiteks Vento pealt pärit või muutis VW ehk g3-e mudeli aastakäikudega midagi vaepeal? Samuti huvitaks mind kuidas siis teiste g3 omanike lambid käituvad, eriti just nendel kel udukad olemas.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas su autol on vahest peal isearetatud päevatulede süsteem? Kas su esituled (lisakaugtulega e. H1/H1) on tehasest või olid autol algselt H4 (ühe-elemendiga) esituled? Kui miskit on iseseisvalt ümber ehitatud võivad tekkida igasugused anomaaliad, seda on ette tulnud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Pets
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 23 Apr 2012, 08:25
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas Pets »

Päevatuled ja ise-aretused puuduvad ehk siis kogu süsteem on stock seades. Juhtmed mootoriruumis (testimisel ei olnud vahet kas kasutusel minu originaal juhtmekimp või ostetud udukate toega variant); juhtmed salongis; releede ja kaitsmete karbid - kõik nii nagu tehasest tulnud ja tuledelülitid samuti pole ükski modifitseeritud. Esituled on tehasest kahekojalised H1/H1 variandid, masin ise 96a. toodang.

q2800
Huviline
Postitusi: 528
Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
Telefon: 56782346
Skype: Kristjan Velleste
Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
Asukoht: Saku/Tallinn

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas q2800 »

Midagi on sul seal aretatud, 0 astmes ei tohi ükski tuli põleda SH. ka mitte park tuled. Va. juhul kui on aretatud peale päevasõidu tuled või automaatsed tuled st. valgustundliku sensoriga( nö päikese sensor ).
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

q2800 kirjutas:Midagi on sul seal aretatud, 0 astmes ei tohi ükski tuli põleda SH. ka mitte park tuled. Va. juhul kui on aretatud peale päevasõidu tuled või automaatsed tuled st. valgustundliku sensoriga( nö päikese sensor ).

Vale jutt. G3 on olemas ka variant kus on DRL ehk automaatne tuledelülitus ja see on tehasest !
Põlevad nn pooltuled, parktuled ja numbrituled !

Ning on hulgaliselt õpetusi kuidas seda nn vahelt ära võtta.

q2800
Huviline
Postitusi: 528
Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
Telefon: 56782346
Skype: Kristjan Velleste
Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
Asukoht: Saku/Tallinn

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas q2800 »

Okey, targem jälle. Millistele autodele DRL süsteeme peale paigutati ? Äkki siis teema algatajal on ka olemas sellinne asi ja siis mingi elektri kala veel kusagil sees, mis siis tekitabki sellise jama ?
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas R36 »

q2800 kirjutas:Okey, targem jälle. Millistele autodele DRL süsteeme peale paigutati ? Äkki siis teema algatajal on ka olemas sellinne asi ja siis mingi elektri kala veel kusagil sees, mis siis tekitabki sellise jama ?
Ma ei ole tulelüliteid seespidiselt uurinud, kuid ilmselt on erinevus sees, selles, kas oli h4 või h1+h1 tuled. Hetke lüliteid saad kasutada, kui sildad ära kaitsmekarbis ära 2 klemmi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Pets
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 23 Apr 2012, 08:25
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas Pets »

Ise küsin, ise vastan :)

Millegipärast on tehase päevatulede kohta infot rasket leida, aga lõpuks maandusin ühel venekeelsel saidil mis siis erinevad tulede lülitid ja nende võimalused kenasti lahti seletab:

http://volkswagen.afora.ru/RDW/Golf/GO/ ... 41-941085/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mul masinal siis originaalis see päevatulede toega lüliti, mida VW põhjamaades autodesse installis. Nagu eelnevalt sai mainitud siis minu golf on pärit Rootsist.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 35 korda

Re: g3 tulede erinevad töörežiimid

Lugemata postitus Postitas Vvariant »

Lammutan ka vanas teemas :D
Nimelt mul masin Soomest, ja sama teema, pargid põlevad ühtemoodi nii null kui ka parktulede asendis. Ehk tulesid välja lülitada ei saagi. Ja tuleb siis välja, et nii peabki olema, ehk päeval võin rahumeeli sõita, tuled nullasendis?

Vasta

Mine “Elektroonika”