Pierburg 2E rikas küte.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Pierburg 2E rikas küte.
Tere, probleem siis selles, et Pierburg 2e karburaatoriga Golf 2 1.8 käib soojalt rikka küttega, soojenedes jätab mootor vahele ja pöörded langevad kuni tühikäik kaob täielikult. Külmalt käivitades kõik ok, peale paari minutit kui mootor soojemaks läind läheb segu väga rikkaks niiet maa must ja paks toss üleval. Karpa sai laiali võetud ning seest ja väljast puhtaks pestud, kanalid sai cleaneri ja suruõhuga läbi lastud ning kõik liikuvad osad õlitatud . Kiirendusmembraan ja survetoos sai doonor karpalt ümber tõstetud, uus flants ja vaakumvoolikud. Tooreklapp peale ei jää, avaneb ilusti ning sai ka manuali järgi ära regullitud. Äkki on kellegil mõtteid mida veel kontrollida?
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Ujukinõel?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Olen seda ka proovinud, pealevoolus sissepuhudes. Kui ujuk oli paraleelselt siis õhk enam läbi ei käind.
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Täiesti avatud õhuklapiga jookseb siis põhimõtteliselt täis või?
Ise nägematta raske midagi pakkuda. Kütuse ülevoolu kamber(see mis kütusepumba ja karpa voolikute vahel) küljes ja selle paagi poole tagasivool vaba? Mäletan juhtumit kus tagasivool oli kinni ja surus kuidagi niipalju karpast läbi, et mootor suutis käia ainult külmana väga lühikest aega.
Ise nägematta raske midagi pakkuda. Kütuse ülevoolu kamber(see mis kütusepumba ja karpa voolikute vahel) küljes ja selle paagi poole tagasivool vaba? Mäletan juhtumit kus tagasivool oli kinni ja surus kuidagi niipalju karpast läbi, et mootor suutis käia ainult külmana väga lühikest aega.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Tagasivool vaba, praegu paagi asemel kanister,sest tagant vaja keevitada. Ilusti näha ja kuulda kuidas tagasivoolu torust küte tagasi tuleb.
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Kui me räägime sõidusuunas paremal karpa küljel olevast vaakumkambrist, siis selle(ja selle ja vahaelemendi omavaheline) vale häälestus võib põhjustada liigmadalat, kõrget või olematut tühikäiku. Segu ainult see vidin rikkaks ajada ei suuda. Kas see toimetab nagu peab? Üle 1200 pöörde tõmbab varda sisse, soojalt on varras vastu segusiibri hooba ja hoiab pöördeid ja peale külmkäivitust lükkab varda lõpuni välja ja tõstab pöörded kõrgemale mingiks ajaks?
Tühikäigupöörded peaks olema ca 750 rpm-i.
Kas süüde on kindlalt paigas? Kus asendis on segukruvi? Algseade peaks olema 1,25 kuni 1,5 pööret lahti.
Materjali ka- http://www.ruddies-berlin.de/se2E2e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tühikäigupöörded peaks olema ca 750 rpm-i.
Kas süüde on kindlalt paigas? Kus asendis on segukruvi? Algseade peaks olema 1,25 kuni 1,5 pööret lahti.
Materjali ka- http://www.ruddies-berlin.de/se2E2e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Vaakumkamber töötab nii nagu peab. Süüde on jagaja peal oleva sälguga kohakuti paika pandud, käima läheb poolest pöördest külma mootoriga. Segukruvi on rohkem välja keeratud kui algseades, kuna muidu sureb välja.
Viimati muutis VolkariFanatt, 13 Mär 2016, 13:19, muudetud 1 kord kokku.
-
100avant
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Kui rohkem välja keeratud, siis ilmselt tuleb kütus kusagilt mujalt rõõmsalt läbi... 2E2-l tähendas mälu järgi kruvi välja keeramine lahjemat segu, Weberitel oli nagu vastupidi.
Vaata ökonomaiseri membraan ja klapp üle. Esimestel joonistel nr 35.
http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaata ökonomaiseri membraan ja klapp üle. Esimestel joonistel nr 35.
http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Sai siis tihendi komplekt ostetud ja külge pandud, kuid midagi ei muutunud. Külmastpärast käib ilusti mootori soojenedes jätab vahele ja pöörded langevad kuni mootor sureb välja.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Kas kiirenduspumbast ei või peale soriseda?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Kuidas seda kontrollida saaks? Kiirendus membraan sai ka uus pandud. Siksi karpad on ikka hea lihtsa ehitusega aga see Pierburg paras peavalu väga tahaks nendest paremini aru saada ja osata neid ise timmida 
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Antud karpa puhul jään vastuse võlgu aga üldiselt ei tohi kiirenduspumba düüsist ühtlastel pööretel mootori töötades kütust peale tulla - kui hästi see antud karpa kuhul tuvastatav on ei oska öelda.VolkariFanatt kirjutas:Kuidas seda kontrollida saaks?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
VolkariFanatt
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 07 Sept 2015, 20:25
- Telefon: 53496388
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
Re: Pierburg 2E rikas küte.
Kui kellelgil peaks Pierburg 2e karpa vedelema siis võite mulle pakkuda.

