Sooviks tead mida tähendab mootori all veakood.
http://www.upload.ee/files/5818346/Log- ... i.txt.html
Täna sai neljandaga kiirendatud mingi 100-ni ja siis käis jõnks läbi, küünlatuli läks põlema, engine fault garage error tuli ette ja püsika km/h asemele tuli hüüumärk. Panin auto kinni ja siis uuesti käima, alles jäi vaid hüüumärk ja püsikas enam ei töödanud. Sai päeval mõned tunnid auto seista ja siis jälle toimis kõik.
Oskab keegi sellest veakoodist midagi täpsemalt rääkida?
VW Passat B6 2006 Veakood
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
VW Passat B6 2006 Veakood
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 234/000564
Viitab sellele, et tegu on turbo veaga. Nagu ma kuulnud olen võib see tulla sellest, et turbo geomeetria on kinni. Rohekm infot siit: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=102682
Viitab sellele, et tegu on turbo veaga. Nagu ma kuulnud olen võib see tulla sellest, et turbo geomeetria on kinni. Rohekm infot siit: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=102682
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B6 2006 Veakood
See viga näitab, et sul on vasak esitule pirn läbi (pooltuli).
Aga nali naljaks, tasub natuke siin foorumis limp mode/turbo vea kohta lugeda. Ka selle sama "kaablitootja" kodulehel saab lugeda asja kohta. Rääkimata sellest, et selle sama kaabliga oleks saanud nii proovida geomeetriat liigutada ja vaadata mis toimub, kui ka reaalselt logida rõhu muutust erinevatel pööretel (3s käik ja alates madalast pöördest kuni piirajani välja). Lühidalt on näha, et sul on liiga suur rõhk, millegipärast ei lase geomeetria end tagasi niiöelda (võib olla vigane N75, on lihtsalt kinni tahmanud jne), aga seda kõike oleks saanud vaadata selle sama kaabliga. Katsu leida isik, kes vähe rohkem matsu jagab.
Aga nali naljaks, tasub natuke siin foorumis limp mode/turbo vea kohta lugeda. Ka selle sama "kaablitootja" kodulehel saab lugeda asja kohta. Rääkimata sellest, et selle sama kaabliga oleks saanud nii proovida geomeetriat liigutada ja vaadata mis toimub, kui ka reaalselt logida rõhu muutust erinevatel pööretel (3s käik ja alates madalast pöördest kuni piirajani välja). Lühidalt on näha, et sul on liiga suur rõhk, millegipärast ei lase geomeetria end tagasi niiöelda (võib olla vigane N75, on lihtsalt kinni tahmanud jne), aga seda kõike oleks saanud vaadata selle sama kaabliga. Katsu leida isik, kes vähe rohkem matsu jagab.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: VW Passat B6 2006 Veakood
ma jändan sama veakoodiga umbes aasta. Turbo võeti ka lahti ja puhastati ära. Aga ikka tuli sama viga tagasi. Eelmisel nädalavahetusel võeti veelkord egr lahti ja puhstati ära ning kontrolliti üle need peenikesed torud, mis tulevad N75-st; ning jäme õhuvõtu toru. Pandi tugevam klamber ümber. Koheselt peale proovismist enam veateadet ei andnud.
Ilmselt tuleb minna päris volkari esindusse diagnostikasse.
p.s. Too N75 ja andur G31 on mul ära vahetatud.
Ilmselt tuleb minna päris volkari esindusse diagnostikasse.
p.s. Too N75 ja andur G31 on mul ära vahetatud.
Viimati muutis Villu147, 24 Mai 2016, 15:06, muudetud 1 kord kokku.