Ainuke küsimus-kuhu vahele sa selle vanakooli diisli tõstad, ega ometi mitte selle uue kapoti alla? Algsed kered kus vahel see mootor oli on selleks ajaks juba roostesurma surnud või veerevad taaskasutatutena uue põlvkonna autodena edasi.ryan kirjutas:Omale vaatan riiulisse ühe 1,9 TDI 66 või 81 kw isendi nii 2-3 sadatuhat läbisõiduga , nendega saab julgelt 7 sajani välja sõita
Eks ole teada tõde et autosid ei ehita juba ammu enam ei insenerid ega disainerid vaid turustajad ja müügiosakonnad. Kuna kerge statistline väljavõte näitab et enamus kliente vahetab oma auto välja ca. 200 tuh. läbisõidu juures siis optimaalseim ongi toota autosid mis niipalju kestavad - lihtne ju? Mis autoga edasi tehakse (kas läheb pressi alla või müüakse lollidele idaeurooplastele maha) ei huvita enam kedagi, jääb vaid loota et mingeidki varuosi neile järeltoodetakse kuigi trend on sinna suunas et mootori voi muu agregaadi rikke korral läheb see täiega vahetusse.