MustVälk kirjutas:Mu ema töö seat'i mootorit ka piinati (ema ise piinas lukksepp oli kõrval istmel) pikalt (kuskil 100 kiltsa) maanteel teise käiguga, et saaks dpf põletuse jaoks kuumuse üles.
Targemad ja vanemad on ka rääkinud, et pole ka kasutegurit kui see egr sealt pimedaks teha.
Kui kõik on õige siis võtab õigel ajal õiget või valet õhku.
Ja sisselase tahmab ikkagi kuna turbo optimaalne eluiga on ikka 200000
Vaheta turbo ära ja tee sisselase puhtaks ja poleeri sisselaske osa peegel pinnaks, et midagi sinna kinni ei saaks jääda ja saad edukamalt mitte nokse toota!
Kust leida kahandamiskiir et R5 kollesse poleerima keegi saata?
Muide kust otsast sul turbo tahmama hakkab välk? See mida külma pool liigutatakse on ikka värske läbi filtri tulev õue õhk, mitte summutist tagasi lastav heitgaas!
ruudolf kirjutas:Oodake nüüd lõuapoolikud. Mul on 81kw AFN(geomeetriline turbo) ja päris pimedaks tegemine vist väga hea lahendus pole... ?
Ühest teisest foorumist leidsin taolise väite :
postitati 07.01.07 09:20 Tsiteerin: Aga minul on tehtud nii, et selle klapi ja väljalaskekollektori vaheline toru on ära võetud. Väljalaskekollektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhupuhastisse. Nii, et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühikäigul kui ka pööretel. Käiguvahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda, kuidas ta vahest susistab.
Nüüdseks on aeg veidike edasi liikunud. Mis välja pakute, kas see lahendus on mõistlik või on midagi paremat välja pakkuda?
See seletab nii mõndagi...
Sellest on ikka räigelt kasu kui boost EGR ist jalga laseb
Kui oled roheline, võta loodust säästev (my ass) elektriauto
Kui oled keskmine ökokatastroof siis bensiini neelav auto
Kui katasroof siis gaas
Ja kui oled ultimateökokatastroof siis diisel- eemalda kõik roheliste pe*erastide leiutatud piirangud ja sõida nagu mees (loe: nagu mina)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!