Tere!
Kas keegi siinses keskkonnas oleks suuteline selgitama relee nr.95 (5WD005674-03 HELLA) ühendamist juhtmete otsa,olukorras kus esitulede pesurite süsteem on ise paigaldatud ja eraldi nupust aktiveeritav?
Aga paluks maainimesele arusaadavas keeles.
Praegu ei toimi eriti kuna lööb kaitset läbi,sest pump suht võimas(originaal) ja suuremat kaitset kui 15 A pole julgenud panna
Aga ega ma eriti ei tea ka kas relee vahelepanek parandaks asja?
Tänud vastajatele juba ette ära.
Auto siis 1999 aasta Sharan TDI.
VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine
Esiteks on originaalahelate korral laternapesuri pumba kaitsmeks 20A.
Teiseks tekitab küsimusi sõnastus "eraldi nupust aktiveeritav". Oletan et teemaalgataja tahab kasutada laternapesureid lähituledest sõltumatult. Miks siis üldse seda releed nr 95 kasutada? Tavaline relee oleks ju veel lihtsam lahendus?
Vaatame siis relee nr 95 ühendamist klemmide numbrite abil(numbreid vaatan Autodatast, releed praegu käepärast pole).
Klemm 8 - 12V toide läbi 20A kaitsme.
Klemm 2 - releest pumbale minev toiteahel.
Klemm 6 - mass
Klemm 5 - ahel, mis saab originaalis sisselülitatud lähitulede korral 12V. Kui soov asi sõltumatult tööle panna, siis ilmselt kaval ühendada süütevooluga.
Klemm 4 - kojameeste kangist tulev lülituse vool 12V. Siia peaks tulema nupust siis lülituse vool.
Teiseks tekitab küsimusi sõnastus "eraldi nupust aktiveeritav". Oletan et teemaalgataja tahab kasutada laternapesureid lähituledest sõltumatult. Miks siis üldse seda releed nr 95 kasutada? Tavaline relee oleks ju veel lihtsam lahendus?
Vaatame siis relee nr 95 ühendamist klemmide numbrite abil(numbreid vaatan Autodatast, releed praegu käepärast pole).
Klemm 8 - 12V toide läbi 20A kaitsme.
Klemm 2 - releest pumbale minev toiteahel.
Klemm 6 - mass
Klemm 5 - ahel, mis saab originaalis sisselülitatud lähitulede korral 12V. Kui soov asi sõltumatult tööle panna, siis ilmselt kaval ühendada süütevooluga.
Klemm 4 - kojameeste kangist tulev lülituse vool 12V. Siia peaks tulema nupust siis lülituse vool.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine
Aitüma vastamast!
Kuna minu autol seda nö.varustuses polnud,siis võtsin doonorautolt pesurid,voolikud ja paagi koos pumpadega(klaasipesu ja tuledepesu).
Minu Sharanil tuleb ainult üks pumba pistik ehk klaasipesupumba pistik ja teist pistikut ei olnud mis annaks voolu tuledepesu pumbale,siis vedasin eraldi juhtmed.
Tundub aga,et see pesurite pump on suht võimas ja palju voolu tarbiv,siis arvasingi,et relee peaks vahele panema.
Muidugi võib see olla ka mingi tavaline relee.
Kuna minu autol seda nö.varustuses polnud,siis võtsin doonorautolt pesurid,voolikud ja paagi koos pumpadega(klaasipesu ja tuledepesu).
Minu Sharanil tuleb ainult üks pumba pistik ehk klaasipesupumba pistik ja teist pistikut ei olnud mis annaks voolu tuledepesu pumbale,siis vedasin eraldi juhtmed.
Tundub aga,et see pesurite pump on suht võimas ja palju voolu tarbiv,siis arvasingi,et relee peaks vahele panema.
Muidugi võib see olla ka mingi tavaline relee.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine
Pump on ilmselt päris arvestatava võimsusega tõesti, kui sinna 20A kaitse tehasest mõeldud on.leolendur kirjutas:Aitüma vastamast!
Kuna minu autol seda nö.varustuses polnud,siis võtsin doonorautolt pesurid,voolikud ja paagi koos pumpadega(klaasipesu ja tuledepesu).
Minu Sharanil tuleb ainult üks pumba pistik ehk klaasipesupumba pistik ja teist pistikut ei olnud mis annaks voolu tuledepesu pumbale,siis vedasin eraldi juhtmed.
Tundub aga,et see pesurite pump on suht võimas ja palju voolu tarbiv,siis arvasingi,et relee peaks vahele panema.
Muidugi võib see olla ka mingi tavaline relee.
Relee kindlasti vahele, need praegusel ajal poes müüdavad lülitid sellise koormuse all enamuses pikalt ei kesta.
Tavaline relee veel lihtsam ühendada ju.
Klemm 30 - 12 Volti läbi 20A kaitsme
Klemm 87 - pumbale minev vool
Klemm 85 -relee mass
Klemm 86 - lülitist tulev juhe
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...