VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Tere!
Kas keegi siinses keskkonnas oleks suuteline selgitama relee nr.95 (5WD005674-03 HELLA) ühendamist juhtmete otsa,olukorras kus esitulede pesurite süsteem on ise paigaldatud ja eraldi nupust aktiveeritav?
Aga paluks maainimesele arusaadavas keeles.
Praegu ei toimi eriti kuna lööb kaitset läbi,sest pump suht võimas(originaal) ja suuremat kaitset kui 15 A pole julgenud panna
Aga ega ma eriti ei tea ka kas relee vahelepanek parandaks asja?
Tänud vastajatele juba ette ära.
Auto siis 1999 aasta Sharan TDI.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Esiteks on originaalahelate korral laternapesuri pumba kaitsmeks 20A.
Teiseks tekitab küsimusi sõnastus "eraldi nupust aktiveeritav". Oletan et teemaalgataja tahab kasutada laternapesureid lähituledest sõltumatult. Miks siis üldse seda releed nr 95 kasutada? Tavaline relee oleks ju veel lihtsam lahendus?

Vaatame siis relee nr 95 ühendamist klemmide numbrite abil(numbreid vaatan Autodatast, releed praegu käepärast pole).

Klemm 8 - 12V toide läbi 20A kaitsme.
Klemm 2 - releest pumbale minev toiteahel.
Klemm 6 - mass
Klemm 5 - ahel, mis saab originaalis sisselülitatud lähitulede korral 12V. Kui soov asi sõltumatult tööle panna, siis ilmselt kaval ühendada süütevooluga.
Klemm 4 - kojameeste kangist tulev lülituse vool 12V. Siia peaks tulema nupust siis lülituse vool.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Aitüma vastamast!
Kuna minu autol seda nö.varustuses polnud,siis võtsin doonorautolt pesurid,voolikud ja paagi koos pumpadega(klaasipesu ja tuledepesu).
Minu Sharanil tuleb ainult üks pumba pistik ehk klaasipesupumba pistik ja teist pistikut ei olnud mis annaks voolu tuledepesu pumbale,siis vedasin eraldi juhtmed.
Tundub aga,et see pesurite pump on suht võimas ja palju voolu tarbiv,siis arvasingi,et relee peaks vahele panema.
Muidugi võib see olla ka mingi tavaline relee.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

leolendur kirjutas:Aitüma vastamast!
Kuna minu autol seda nö.varustuses polnud,siis võtsin doonorautolt pesurid,voolikud ja paagi koos pumpadega(klaasipesu ja tuledepesu).
Minu Sharanil tuleb ainult üks pumba pistik ehk klaasipesupumba pistik ja teist pistikut ei olnud mis annaks voolu tuledepesu pumbale,siis vedasin eraldi juhtmed.
Tundub aga,et see pesurite pump on suht võimas ja palju voolu tarbiv,siis arvasingi,et relee peaks vahele panema.
Muidugi võib see olla ka mingi tavaline relee.
Pump on ilmselt päris arvestatava võimsusega tõesti, kui sinna 20A kaitse tehasest mõeldud on.
Relee kindlasti vahele, need praegusel ajal poes müüdavad lülitid sellise koormuse all enamuses pikalt ei kesta.
Tavaline relee veel lihtsam ühendada ju.

Klemm 30 - 12 Volti läbi 20A kaitsme
Klemm 87 - pumbale minev vool
Klemm 85 -relee mass
Klemm 86 - lülitist tulev juhe
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa

Re: VW Sharan,esitulede pesuri relee ühedamine

Lugemata postitus Postitas leolendur »

Aitähh,katsetan ära tavalise releega!

Vasta

Mine “Elektroonika”