VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Moderaator: etnies858
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Tervist kõigile.
Tutvustaks ka lõpuks natuke enda pühapäeva vurri.
Kunagi ammu ammu, kui sain juhiload uhkelt kätte siis esimeks autoks oli 82a Scirocco. Vist jäi pisik külge.
Olnud vaikselt ikka hoidnud kuulutustel silma peal siis see aasta see päev saabus, kui lõpuks sai üks rocco taas koju veetud. Peamine eeldus oli, et kere oleks võimalikult korras, nendele ei ole enam just väga kere juppe leida.
Igatahes koju sõitis ta omal jõul.
Kapoti all vanakooli 1.8 8v, mis just eriti heas seisukorras pole aga see polnud ostul oluline sest sinna ta loodetavasti kauaks ei jää.
Esialgne kiire ülevaatus tehtud siis selgus, et polegi väga viga, oli palju puhastamist, määrimist, seadistamist (coilid olid all ikka päris suvalt seadistatud) ja saigi pidurdama ja vedrutama nagu peaks.
Sisemus on muidu tips tops peale paari aga.
Laepolster oli ikka vääääääga rõvedalt must. Seda sai terve nädalavahetus nühitud (Meguirase nahahooldus vahend oli päästeingel) ja sai taas valgeks. Päikesesirmid kahjuks päästmist ei kannatanud, seest puruks. Need teeb sõber Saduslsepp24's uued.
Esiistmed riidelt korras aga poroloon ära istutud.
Siit foorumist sai õnneks Corrado istmed leitud. Igaviku keldris seisnud, et sai taas üks nädalavahetus nühkimisega veedetud.
Ebayst sai tellitud uus käigukanginupp
Katuseluugil oli nagu keegi otsas elanud ja süsteemi kõveraks väänanud. Roccole just igal pool ei vedele katuseluugi juppe. UK rocco foorumist sain õnneks terve luugi komplekti, et saab tööle. Luugi enda peab saatma värvimisele, katuse ääre vastu ära kraapinud. Ja luugi polstri osa on "mega" äge, sellele ka sõber Sadulsepp24's teeb uue katte.
Luugi jaoks leidsin netist suurepärase täpse hooldusjuhendi, koos piltidega.
Polster luugil siis selline
Piduritega oli keegi nalja teinud...
Sai kogu jama maha võetud ja matt mustaks tehtud.
Kuna coilid olid olnud kuidas iganes siis esi logaritesse sõid rehvid sisse parajad augud, neid veel lapin aga saab asja.
Veljed näisid korras kuniks puhtaks nühkisin. Ühel oli päris kole mõra. Sai need Silver Penu kätte viidud vuntsimisele, saab korda ja ilusaks. Rehvid olid ka "super" olukorras, esiteks vanemad kui 10a jaa riideni kulunud sisekülgedest. Uued rehvid ootavad juba värskendatud velgi.
Mootoriplaaniks tuli 1.8t golf 4 pealt. Plaan oli vahva aga leida seda oli paras seiklus. Uk-st sain ühe kätte.
Nii aluse peal ta saabus, koos juhtmete, aju jms pappkastis.
Igavusest sai kaas maha võetud ja nats puhastatud.
Seest lõpptulemus.
Pealt sai ka nats hõõrutud karukeelega.
Edasi läks mootor mehaaniku kätte lammutamisele ja värskendamisele. Pöidlad pihku, et head uudised aint tuleks
Uus mootor tahab ka kinnitusi, tugesi. Sai tellitud esiotsale lisatugi (custom made sellele swapile ja puha). Aga see pulk tuli juba ette roostes, et sai õues nats liivaga mängitud ja pulbrist läbi lastud.
Muud mootorikinnitused peaks sobima...peale ühe. Selle sain saksast, taas custom made just sellele mootori swapile. Sai kohe samast kohast ka short shifter võetud.
Uue mootoriga võiks ka salongis lisavidinaid olla, sai ebayst audi coupe lisanäidikud ja turborõhu kell tellitud.
Keskkonsooli lahti võtsin siis oli nats meel mõru eelmised omanikud elektriga just sina peal ei olnud. Imelisi lambi ühendusi, juhtmete vedamisi tehtud....jaaaa
3 voolu all olevat lahtist juhet vedeles.
Laenasin sõbra käest vahva raamatu:
Sai uute kellade juhtmed ilusti uued ja korda.
Esimene proovipaigaldus.
Makk oli ka suht "augu täide" ja valgustuse värvus ei sobinud näidikutega siis sai uus toodud.
Kellad paigas, juhtmed veetud. Tips tops.
Uute näidikute andurid saabusid ka kohe järgmisel päeval.
Uus mootor tahab ka uut väljalaset. Uk foorumirahvas aitas leida best bang for buck lahendused, koos custom downpipe'ga.
Jetexi 2.5" Qpengi downpipe.
Logod autol olid ka eelmiste omanike poolt pintslit tunda saanud. Õnneks ebay aitas.
Uued sildid küljes.
Pakiruumis oli vist veetud savi...ilgelt ökane kõik. Küljekatted maha ja pessu.
Vann ja aurupesur vaikselt ära pesta enne, kui proua märkab.
Vaip oli ka mitte päästmise vääriline, sai sõber sadulseppa taas nuiatud. Sain just paraja tüki nn jääki
Veel mürasummutus pakiruumi põhja ja pudinad paika tagasi. Saab hea vast.
Mis turbokas see on, kui ei vilista Saabus ka Forge'i diverter valve.
Edasi ootan mootori ülevaadet mehaanikult. Siis vaja jooksvalt lahendada jahutuse teema ja torudemajandus. Elektriga peaks olema suht ok, leidsin päris korralike juhendeid ja valmis abimehi.
"Rocco goes turbo" plaan kevadeks korda ja sõitma saada
Tutvustaks ka lõpuks natuke enda pühapäeva vurri.
Kunagi ammu ammu, kui sain juhiload uhkelt kätte siis esimeks autoks oli 82a Scirocco. Vist jäi pisik külge.
Olnud vaikselt ikka hoidnud kuulutustel silma peal siis see aasta see päev saabus, kui lõpuks sai üks rocco taas koju veetud. Peamine eeldus oli, et kere oleks võimalikult korras, nendele ei ole enam just väga kere juppe leida.
Igatahes koju sõitis ta omal jõul.
Kapoti all vanakooli 1.8 8v, mis just eriti heas seisukorras pole aga see polnud ostul oluline sest sinna ta loodetavasti kauaks ei jää.
Esialgne kiire ülevaatus tehtud siis selgus, et polegi väga viga, oli palju puhastamist, määrimist, seadistamist (coilid olid all ikka päris suvalt seadistatud) ja saigi pidurdama ja vedrutama nagu peaks.
Sisemus on muidu tips tops peale paari aga.
Laepolster oli ikka vääääääga rõvedalt must. Seda sai terve nädalavahetus nühitud (Meguirase nahahooldus vahend oli päästeingel) ja sai taas valgeks. Päikesesirmid kahjuks päästmist ei kannatanud, seest puruks. Need teeb sõber Saduslsepp24's uued.
Esiistmed riidelt korras aga poroloon ära istutud.
Siit foorumist sai õnneks Corrado istmed leitud. Igaviku keldris seisnud, et sai taas üks nädalavahetus nühkimisega veedetud.
Ebayst sai tellitud uus käigukanginupp
Katuseluugil oli nagu keegi otsas elanud ja süsteemi kõveraks väänanud. Roccole just igal pool ei vedele katuseluugi juppe. UK rocco foorumist sain õnneks terve luugi komplekti, et saab tööle. Luugi enda peab saatma värvimisele, katuse ääre vastu ära kraapinud. Ja luugi polstri osa on "mega" äge, sellele ka sõber Sadulsepp24's teeb uue katte.
Luugi jaoks leidsin netist suurepärase täpse hooldusjuhendi, koos piltidega.
Polster luugil siis selline
Piduritega oli keegi nalja teinud...
Sai kogu jama maha võetud ja matt mustaks tehtud.
Kuna coilid olid olnud kuidas iganes siis esi logaritesse sõid rehvid sisse parajad augud, neid veel lapin aga saab asja.
Veljed näisid korras kuniks puhtaks nühkisin. Ühel oli päris kole mõra. Sai need Silver Penu kätte viidud vuntsimisele, saab korda ja ilusaks. Rehvid olid ka "super" olukorras, esiteks vanemad kui 10a jaa riideni kulunud sisekülgedest. Uued rehvid ootavad juba värskendatud velgi.
Mootoriplaaniks tuli 1.8t golf 4 pealt. Plaan oli vahva aga leida seda oli paras seiklus. Uk-st sain ühe kätte.
Nii aluse peal ta saabus, koos juhtmete, aju jms pappkastis.
Igavusest sai kaas maha võetud ja nats puhastatud.
Seest lõpptulemus.
Pealt sai ka nats hõõrutud karukeelega.
Edasi läks mootor mehaaniku kätte lammutamisele ja värskendamisele. Pöidlad pihku, et head uudised aint tuleks
Uus mootor tahab ka kinnitusi, tugesi. Sai tellitud esiotsale lisatugi (custom made sellele swapile ja puha). Aga see pulk tuli juba ette roostes, et sai õues nats liivaga mängitud ja pulbrist läbi lastud.
Muud mootorikinnitused peaks sobima...peale ühe. Selle sain saksast, taas custom made just sellele mootori swapile. Sai kohe samast kohast ka short shifter võetud.
Uue mootoriga võiks ka salongis lisavidinaid olla, sai ebayst audi coupe lisanäidikud ja turborõhu kell tellitud.
Keskkonsooli lahti võtsin siis oli nats meel mõru eelmised omanikud elektriga just sina peal ei olnud. Imelisi lambi ühendusi, juhtmete vedamisi tehtud....jaaaa
3 voolu all olevat lahtist juhet vedeles.
Laenasin sõbra käest vahva raamatu:
Sai uute kellade juhtmed ilusti uued ja korda.
Esimene proovipaigaldus.
Makk oli ka suht "augu täide" ja valgustuse värvus ei sobinud näidikutega siis sai uus toodud.
Kellad paigas, juhtmed veetud. Tips tops.
Uute näidikute andurid saabusid ka kohe järgmisel päeval.
Uus mootor tahab ka uut väljalaset. Uk foorumirahvas aitas leida best bang for buck lahendused, koos custom downpipe'ga.
Jetexi 2.5" Qpengi downpipe.
Logod autol olid ka eelmiste omanike poolt pintslit tunda saanud. Õnneks ebay aitas.
Uued sildid küljes.
Pakiruumis oli vist veetud savi...ilgelt ökane kõik. Küljekatted maha ja pessu.
Vann ja aurupesur vaikselt ära pesta enne, kui proua märkab.
Vaip oli ka mitte päästmise vääriline, sai sõber sadulseppa taas nuiatud. Sain just paraja tüki nn jääki
Veel mürasummutus pakiruumi põhja ja pudinad paika tagasi. Saab hea vast.
Mis turbokas see on, kui ei vilista Saabus ka Forge'i diverter valve.
Edasi ootan mootori ülevaadet mehaanikult. Siis vaja jooksvalt lahendada jahutuse teema ja torudemajandus. Elektriga peaks olema suht ok, leidsin päris korralike juhendeid ja valmis abimehi.
"Rocco goes turbo" plaan kevadeks korda ja sõitma saada
Viimati muutis Rocco2, 18 Apr 2018, 18:46, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Wow, ülikõva teema. Jään huviga ootama, mis sellest siin edasi saab. Rocco mk2 on tegija niisamagi, kuid turbotatuna saab sellest ikka juba midagi eepilist! Kajasta kindlasti kõiki tegevusi siin ka
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Super. Jätka sellist stiili. Siin muidu paljud väga ei viitsi kirjutada ja pildistada, näpuga ei taha enda peale näidata. Sina aga ole nüüd eeskujulik ja näita kuidas õigesti käib ühe ehituse kajastamine.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Põnev teema, märk maha ning paksu rahakotti !
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Pakiruumitööd algasid.
Kõnts välja, puhtaks.
Helisummutuse pealt oli küll mõnusalt kokkuhoitud tehases...nagu üldse ei olnud. Vut poodi ja asi lahendatud.
7 korda lõika 1 kord mõõda Vaip sai vinks vonks, hoiab ilusti põse polstrid paigal ka.
Autoga kaasa tulnud supakas ei sobi enam kohe üldse. "Lisab rea To Do Listi"
Kõnts välja, puhtaks.
Helisummutuse pealt oli küll mõnusalt kokkuhoitud tehases...nagu üldse ei olnud. Vut poodi ja asi lahendatud.
7 korda lõika 1 kord mõõda Vaip sai vinks vonks, hoiab ilusti põse polstrid paigal ka.
Autoga kaasa tulnud supakas ei sobi enam kohe üldse. "Lisab rea To Do Listi"
Viimati muutis Rocco2, 18 Apr 2018, 18:47, muudetud 1 kord kokku.
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Just tahtsin uurida,et millal autost teema ka teed.. ja näe ongi olemas
Mis sa aku asukohaga plaanid teha.. jääb kapotialla? Igatahes jõudu tegemistes
Mis sa aku asukohaga plaanid teha.. jääb kapotialla? Igatahes jõudu tegemistes
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Hei ja tänud.
Müügiplaane ei ole ja ei tohiks tekkida ka. See on nn. pensionisammas ja hea lastele õpetada "pedaalidega" autoga sõitu sest nende ajaks meil tõenäoliselt need manuaalid siis juba muuseumis.
Aku ei jää uuele mootorile ette, et jääb vast esialgsele kohale ning pakiruumis see supakas asendub normaalsemaga siis pole sealgi enam vabapinda üle.
Müügiplaane ei ole ja ei tohiks tekkida ka. See on nn. pensionisammas ja hea lastele õpetada "pedaalidega" autoga sõitu sest nende ajaks meil tõenäoliselt need manuaalid siis juba muuseumis.
Aku ei jää uuele mootorile ette, et jääb vast esialgsele kohale ning pakiruumis see supakas asendub normaalsemaga siis pole sealgi enam vabapinda üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Mürtsub pill ja tatsub jalg.
Vanakooli võimult tolm maha ja kasutusse.
Paras jurakas on aga vähemalt läheb seljatoe kaldega kenasti kokku.
Mütsiriiuli "ekstra" augud sai ka kenasti vaibatükkidega täidetud.
Vanakooli võimult tolm maha ja kasutusse.
Paras jurakas on aga vähemalt läheb seljatoe kaldega kenasti kokku.
Mütsiriiuli "ekstra" augud sai ka kenasti vaibatükkidega täidetud.
Viimati muutis Rocco2, 18 Apr 2018, 18:47, muudetud 1 kord kokku.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Maanteeametis sai ikka esimesena käidud.
Luba ümberehituseks olemas. See tegelt väike hüpe, et ei küsitud miskit lisaks avalduses toodule.
Luba ümberehituseks olemas. See tegelt väike hüpe, et ei küsitud miskit lisaks avalduses toodule.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Praegu sai kõik pidurid ilusti ja võrdselt tööle.
Päris 280mm ketaste peale vist ei saa aga midagi suuremat on ikka plaanis. Originaal 15" veljed jäävad piiriks.
Päris 280mm ketaste peale vist ei saa aga midagi suuremat on ikka plaanis. Originaal 15" veljed jäävad piiriks.
-
- Huviline
- Postitusi: 374
- Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
- Auto: Golf 2
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Tere,
sellise mootori puhul on 280mm miinimum mille peale ültsegi mõelda! Kui paigaldad endale Toledo 1L omad tuleb ka kohe ABS Mark20 kaasa. G60 originaal 15" veljega mahuvad ka need ära. Alla selle ei ole suurt mõted aega ega raha kulutada, kuna pidurid jäävad nõrgaks.
Ei kujuta ka ette kes MNT 256mm pidurite puhul alla kirjutaks.
Tervitades Kappo
sellise mootori puhul on 280mm miinimum mille peale ültsegi mõelda! Kui paigaldad endale Toledo 1L omad tuleb ka kohe ABS Mark20 kaasa. G60 originaal 15" veljega mahuvad ka need ära. Alla selle ei ole suurt mõted aega ega raha kulutada, kuna pidurid jäävad nõrgaks.
Ei kujuta ka ette kes MNT 256mm pidurite puhul alla kirjutaks.
Tervitades Kappo
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Heh ei ole see asi nii hull. Alla tonni pill ju.
Seda turbomootorit pandud väljamaa foorumites palju golf1 jms kapoti alla, et know-howd ja kogemusi jagub, kui viitsida otsida.
Seda turbomootorit pandud väljamaa foorumites palju golf1 jms kapoti alla, et know-howd ja kogemusi jagub, kui viitsida otsida.
Viimati muutis Rocco2, 20 Dets 2016, 12:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Näiteks: 15" velg läks alla passat b4 - jale. millel tehasest küljes ketas ees 288 x 22 mm.Rocco2 kirjutas:Praegu sai kõik pidurid ilusti ja võrdselt tööle.
Päris 280mm ketaste peale vist ei saa aga midagi suuremat on ikka plaanis. Originaal 15" veljed jäävad piiriks.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Puhuvad pasunad maast üles magajad
Qpeng'i 2.5" downpipe.
Jaa OEM seeneke! Paparapaa: 20€, Honda S2000 riiulilt.
Qpeng'i 2.5" downpipe.
Jaa OEM seeneke! Paparapaa: 20€, Honda S2000 riiulilt.
Viimati muutis Rocco2, 18 Apr 2018, 18:49, muudetud 1 kord kokku.