Mõtlesin, et jagaks teistega ka oma seljakotti ja seljakoti saamis lugu
Esialgu otsisin endale E30, ikkagi tagavedu-kindel edu Kahjuks ühtegi vastuvõetava hinnaga ei leidnud ja sõber pani enda Corrado müüki, peale prooviringi ei mõelnudki enam e30'e peale.
Ostetud sai aastal 2014- sel aastal ei teinud suurt midagi kui ainult õli vahetatud( läbipesu 4x poolsünt õliga ja 5's õli siis Mobili PeakLife/RallyFormula 5w-50)
Sisu sai välja loobitud kuna vihmavesi oli tuppa tulnud ja sai veenduda, et midagi katastroofilist põhja all ei oleks. Ei olnud õnneks- üks auk oli, see sai lastud ära keevitada ja sai salong tagasi kokku lapatud. See aasta suurt midagi ei toimunudki kui väga vähesel määral sõidetud ja madalamaks lastud.
2015 Esialgu oli ainuke plaan FMIC paigaldada, et hingamist vähe jahutada ja nautida oma suveautot, aga see jäi teisejärguliseks kuna mingil põhjusel sai stanged eemaldatud
Avastasin, et seal vaja vähe keevitada.
Keremees käis ka ümber auto ja arvas, et KUKI-MUKI, ent pärast ilmselt kahetses...
natuke urgitsemist ja
ja lõpuks läks ta nii
käidud kasutaja Napster juures ja tükike Tema Corradot põlvasse veetud
"Uus per*e" küljes...
Kundepoolne küljekarp
Ilmselt üleeelmisel omanikul on link puru läinud ja kesklukk pole töödanud siis on kuidagi vaja autosse pääseda
Seega 2015 suvi möödus lihvides.
2016 Sai auto lõpuks endale uue kuue selga- halli krundi
okei, päris värviks Fordi Black Panther
Ja nii hakkas teekond Võrust Põlva
Ja edasi juppe monteerima
Välimuselt:
*Rieger esimene stangelisa
*Rieger küljekarbi katted
*Rieger tagastangeliss- praeguse seisuga pole seda küljes, kuna oli katki sõidetud ja ei sobi hetkel all oleva sumpa pütiga
*Remus lõpupütt
Veermik
*Rokkor coilid- vaja paigaldada
*5-Zigen 17×7 veljed- need veljed peaks tuttavad ette tulema NFS undergroundist
*Esimene ülemine strut
Corrado G60 -1991- Tint
Moderaator: etnies858
Sellel teemal on 18 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse