Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- SaS
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 14 Aug 2017, 18:39
- Telefon: 5083842
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht:
Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Tere!
Sooviks teada kas siit foorumist on keegi lasknud oma 2.0 B7 EGRi, DPFi välja progeda ja chipi teinud?
Kuidas auto tundub? Mingeid probleeme ei esine? Ülevaatusel mingeid probleeme ei teki?
Päikest!
SaS
Sooviks teada kas siit foorumist on keegi lasknud oma 2.0 B7 EGRi, DPFi välja progeda ja chipi teinud?
Kuidas auto tundub? Mingeid probleeme ei esine? Ülevaatusel mingeid probleeme ei teki?
Päikest!
SaS
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Uurige vkm motorsist või asutustest kes sellega tegeleb. Ülevaatusel probleeme ei teki. Pigem läheb paremaks.
Minek läheb paremaks, kütte kulu väheneb ja mootor töötab paremini. Ükski inimene ei taha ju hingata enda heitmeid sisse miks peaks tahtma seda siis auto.
Minek läheb paremaks, kütte kulu väheneb ja mootor töötab paremini. Ükski inimene ei taha ju hingata enda heitmeid sisse miks peaks tahtma seda siis auto.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Ära kutsu vaime välja vaid aja küsimus mil foorumi puukallistaja siin sõna võtab.murkamarko kirjutas:Uurige vkm motorsist või asutustest kes sellega tegeleb. Ülevaatusel probleeme ei teki. Pigem läheb paremaks.
Minek läheb paremaks, kütte kulu väheneb ja mootor töötab paremini. Ükski inimene ei taha ju hingata enda heitmeid sisse miks peaks tahtma seda siis auto.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
lugesin just seda teemat viewtopic.php?f=74&t=145078 (tegemist kyll hoopis teise autoga kui B7 aga siiski) ja pärst tuleb välja et rohkem kahju kui kasu
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
No seal ju väideti ka, et 85kw-se turbo ongi suht tootlikuse piiripeal juba tehasest. Samas sõidab chipitud autosid ringi tuhandeid, pole nagu väga kuulda olnud. Enda 85kw Bora ka chipitud ja see aasta 8 kiirendusvõistlust korralikult pähe saanud. Lätis/Leedus sai kvalifikatsioonis tehtud üle 10 sõidu julgelt, seda küll kahes sessioonis, aga kui lõpuks sõitjaid polnud siis käiski raja lõppu ja kohe uuesti starti stiilis. Seega suures plaanis tuli starte aasta jooksul ilmselt tublisti üle 100. Lisaks ainuüksi võistlustele sõite on umbes 8000km jagu.
Sõpradel ka chipitud autosid üksjagu, ühel tõesti ka turbo korra vahetatud, aga see pigem läbisõidu tõttu, sest number oli ostes päris suur. Nii et nüüd ühe auto pärast seisukohta võtta on natuke mõttetu. Tehtud nii jyrisoo (chip.ee) kui ka VMKis. Ei saa ühte teise ees kiita ega laita. Ka VKM oli ühe autoga jupp aega hädas ja kokkulepitud kellaajad kuidagi ei pidanud ja teavitamine/info saamine oli keeruline, lõpuks läbi tutvuste ainult ja sedagi suht segaselt. VKMis oli tookord mingi jõulukampaania, muidu jyrisoo ikka soodsam olnud.
Sõpradel ka chipitud autosid üksjagu, ühel tõesti ka turbo korra vahetatud, aga see pigem läbisõidu tõttu, sest number oli ostes päris suur. Nii et nüüd ühe auto pärast seisukohta võtta on natuke mõttetu. Tehtud nii jyrisoo (chip.ee) kui ka VMKis. Ei saa ühte teise ees kiita ega laita. Ka VKM oli ühe autoga jupp aega hädas ja kokkulepitud kellaajad kuidagi ei pidanud ja teavitamine/info saamine oli keeruline, lõpuks läbi tutvuste ainult ja sedagi suht segaselt. VKMis oli tookord mingi jõulukampaania, muidu jyrisoo ikka soodsam olnud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
kusjuures mul sõber lasi ka jyrisoo juures DPF-i "korda" teha ja väikse chipi, tal 3,0TDI audi...huvitav mis seis on B7 passatil turbo? mõtlen siin seda et kas ka viimase vindi peal või siiski pisukese varuga
Hetkel küll plaanis midagi teha ple, aga kui tõesti ükskord peaks DPF (ptui ptui ptui) otsad andma, et kas siis lasta ka aju näppida või mitte
Hetkel küll plaanis midagi teha ple, aga kui tõesti ükskord peaks DPF (ptui ptui ptui) otsad andma, et kas siis lasta ka aju näppida või mitte
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
85kw on eri versioone millel turbo on sama, aga väänet rohkem võetud välja (sharan), ehk ka rõhk kõrgem. Selle chippimisest head nahka ei saa.dellu kirjutas: Enda 85kw Bora ka chipitud ja...
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Otsin samuti infot kas VW Touran 1.9tdi dsg 77kw-le on võimalik probleemivabalt chip peale panna. Kuidagi lahja see 77kw ja trassil möödasõidul jääb njuuton-meetreid väga väheks. Sõidan peamiselt trassil ja seal jääb minekust puudu kui reisijaid rohkem peal. Kui linna satun siis käib see 77kw kah. Ühesõnaga andke tagasisidet kas saaks chipist asja või viskan selle mõtte peast.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
Võrdluseks.
Golf 5 2006 2.0 tdi 103 kw või 105 kw originaalis.
Käis jürisoo juures chipis. Kõik timm ja kena. Kuna eelnevalt on hooldatud autolt sitalt ja õlivahetusi tehtud ei tea kuna. JA ka veel keritud. Siis sai turbo otsa mingi aja jooksul. Ka plikokaane tihendiga oli jama. Üld kokkuvõttes sai peale uus turbo jne. Tegelik põhjus miks turbo läks oli selles et terve turbo radikas oli õli täis ja turbo oli mineku peal juba ennem. Kokkuvõttes. Uued ja korras asjad peal ja auto lendab nagu rakett. Nii et mina chippimist ei süüdista. MInu enda masin käis ka jürisoo juures ja lasin välja progeda egri. Mootori töö muutus sujuvamaks, küttekulu vähenes. ja seda kõike 5 a. tagasi. Chippima ei hakanud kuna ma ei leid kohe 50 eur lisaks.
Golf 5 2006 2.0 tdi 103 kw või 105 kw originaalis.
Käis jürisoo juures chipis. Kõik timm ja kena. Kuna eelnevalt on hooldatud autolt sitalt ja õlivahetusi tehtud ei tea kuna. JA ka veel keritud. Siis sai turbo otsa mingi aja jooksul. Ka plikokaane tihendiga oli jama. Üld kokkuvõttes sai peale uus turbo jne. Tegelik põhjus miks turbo läks oli selles et terve turbo radikas oli õli täis ja turbo oli mineku peal juba ennem. Kokkuvõttes. Uued ja korras asjad peal ja auto lendab nagu rakett. Nii et mina chippimist ei süüdista. MInu enda masin käis ka jürisoo juures ja lasin välja progeda egri. Mootori töö muutus sujuvamaks, küttekulu vähenes. ja seda kõike 5 a. tagasi. Chippima ei hakanud kuna ma ei leid kohe 50 eur lisaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
kasutaks ühte vana teemat, kuna küsimus puudutab chippimist! Saan aru et peamiselt siinne raffas on kasutanud chip.ee teenuseid, aga kas on kellelgi kokkupuuteid firmaga esracing.ee? Nii palju kui audi foorumist olen lugenud, siis tundub et käiakse rohkem antud asutuses, kuna üks liige on ka aktiivne foorumi kasutaja...
Passat B7 2.0 125kw, EGR off, DPF off, Chiptuning
nende teenuste alternatiiv. laadige VW-le lahendused alla veebisaidilt https://easyecu.com/
väga kiire - sõna otseses mõttes 5 minutit faili kohta.
väga kiire - sõna otseses mõttes 5 minutit faili kohta.