spidomeetri ploki vahetus !
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
spidomeetri ploki vahetus !
Kas oleks võimalik vahetada spidomeetri plokki millel on tahokas küljes praegusel on kell tahomeetri asemel .
Viimati muutis coolix, 13 Jaan 2012, 21:59, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3361
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Küsimus !
Loomulikult on võimalik vahetada, kui samas auto mudelis on ka teisi versioone armatuurist. Ise küsimus on mida veel peab muutma, et kogu asi ka pärast toimiks.
PS. Pealkiri võiks teemat ikka kirjeldada natuke, siis saad ka vastuseid...
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
PS. Pealkiri võiks teemat ikka kirjeldada natuke, siis saad ka vastuseid...
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Viimati muutis HawkHill, 13 Jaan 2012, 21:56, muudetud 2 korda kokku.
Re: spidomeetri ploki vahetus !
Mida peaks muutma ? Kas peab mingid juhtmed mootorist vedama armatuuri ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: spidomeetri ploki vahetus !
Soovitan osta armatuuri kellad koos kaablikimbuga, mis kaitse/releeplokki läheb kelladest. Endal oli selline teema, et Passat B3-le oli pandud uuem diiselmootor, aga kellad oli vanad jäetud. Tahho näitas mingeid lambinumbreid. Ostsin õiged kellad, aga sama kaabeldusega ei näidanud midagi. Olid käepärast ka sama ajastu G3 kaablid sarnasele diiselmootorile ja nendega oli kõik hästi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 17 Nov 2010, 21:39
- Auto: VW Golf Mk3 GTi
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: spidomeetri ploki vahetus !
Esitan ka küsimuse teemasse.
Vahetasin ära kellaga spidoplokki tahoga versiooni vastu. Kõik töötab peale tahoka.
Impulssi saab tahokas geneka W terminalist nagu ma aru olen saanud. Mul on terminal olemas aga sealt ei tule seda juhet välja mis peaks siis kellaplokki jooksma. Kas keegi teab kuhu see juhe tuleks ühendada kellaplokis? Auto VW Jetta 1.6d 40kw. 85'
Vahetasin ära kellaga spidoplokki tahoga versiooni vastu. Kõik töötab peale tahoka.
Impulssi saab tahokas geneka W terminalist nagu ma aru olen saanud. Mul on terminal olemas aga sealt ei tule seda juhet välja mis peaks siis kellaplokki jooksma. Kas keegi teab kuhu see juhe tuleks ühendada kellaplokis? Auto VW Jetta 1.6d 40kw. 85'
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: spidomeetri ploki vahetus !
Kellaploki valge pistiku klemm nr 11 peaks olema tahhomeetri signaali jaoks.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 17 Nov 2010, 21:39
- Auto: VW Golf Mk3 GTi
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: spidomeetri ploki vahetus !
Tanel kirjutas:Kellaploki valge pistiku klemm nr 11 peaks olema tahhomeetri signaali jaoks.
Tänud.
Lähipäevil kisun lahti ja proovin kohe järgi!
Kert
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 24 Dets 2009, 13:23
- Telefon: 53666106
- Auto: Jetta MK2
- Asukoht: Jõhvi
Re: spidomeetri ploki vahetus !
oskab keegi äkki öelda kuhu tuleb see juhe vedada ühe pistikuga kellaplokil?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: spidomeetri ploki vahetus !
CE2 kellaploki juhtmestikul on ju kõik "augud täis" juba tehase poolt.. Või mõnel mitte? Kui värviline kimp on, siis roheline juhe on tahhoka signaal. Või kui värvimata juhtmed, siis otsi klemm 10.
Mul igatahes CE2 juhtmestikuga ei olnud ise vaja midagi lisaks vedada, kui tahhokaga ploki panin.
Mul igatahes CE2 juhtmestikuga ei olnud ise vaja midagi lisaks vedada, kui tahhokaga ploki panin.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
spidomeetri ploki vahetus !
Ma jätkan siis seda teemat, uue tegemise asemel.
Nimelt plaanis vahetada enda golf mk2 1.6 51kw spidol kella osa tahhomeetriga. Netis nii palju uurisin välja, et tahhole vaja süütepooli ground-ist juhe viia klemmi KL1 (vt. spoileris pilte). Lisaks on tõenäoliselt vaja main ja ground läbi viia, aga olemasoleval spidol on kella osa peal mingi 2 klemmi olemas, mis minu arusaama järgi ongi main ja ground kella töö tarbeks. Nüüd tahho all on veel bena näidik, aga tolle ma katan ilmselt teibiga vms ära, sest olemasoleval spidol on bena näidik olemas. Tahho enda keeran sellest spidost, milles ta on, välja ja pistan olemasolevasse.
Nüüd, mis ma küsida tahan on: kas on siuke tegevustekäik on piisav selleks, et tahho tööle läheks? Midagi lisaks tegema ei pea? Mida iga klemm tahho taga tähendab (tean, et tagurpidi T on ground ja KL1 tahho input, aga mis on A ja 15)? Lisaks küsin, et ega see spido, mis on peal, pole diisli oma (mul on bens mootor)?
Spido tahhoga on mingi vanem versioon, millel on 2 pistikupesa, aga mul on üks pistikupesa, sellepärast ma ei pane tahhoga spido olemasoleva asemele (+ tahhoga spido on kuni 220km samal ajal kui mu oma on kuni 200km, mis väidetavalt tähendab, et tahhoga spido näitaks valet kiirust).
Pildid:
- Janek
Nimelt plaanis vahetada enda golf mk2 1.6 51kw spidol kella osa tahhomeetriga. Netis nii palju uurisin välja, et tahhole vaja süütepooli ground-ist juhe viia klemmi KL1 (vt. spoileris pilte). Lisaks on tõenäoliselt vaja main ja ground läbi viia, aga olemasoleval spidol on kella osa peal mingi 2 klemmi olemas, mis minu arusaama järgi ongi main ja ground kella töö tarbeks. Nüüd tahho all on veel bena näidik, aga tolle ma katan ilmselt teibiga vms ära, sest olemasoleval spidol on bena näidik olemas. Tahho enda keeran sellest spidost, milles ta on, välja ja pistan olemasolevasse.
Nüüd, mis ma küsida tahan on: kas on siuke tegevustekäik on piisav selleks, et tahho tööle läheks? Midagi lisaks tegema ei pea? Mida iga klemm tahho taga tähendab (tean, et tagurpidi T on ground ja KL1 tahho input, aga mis on A ja 15)? Lisaks küsin, et ega see spido, mis on peal, pole diisli oma (mul on bens mootor)?
Spido tahhoga on mingi vanem versioon, millel on 2 pistikupesa, aga mul on üks pistikupesa, sellepärast ma ei pane tahhoga spido olemasoleva asemele (+ tahhoga spido on kuni 220km samal ajal kui mu oma on kuni 200km, mis väidetavalt tähendab, et tahhoga spido näitaks valet kiirust).
Pildid:
► Näita Spoilerit
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
spidomeetri ploki vahetus !
Endal tekkis ka antud teemaga teoreetiline küsimus, nimelt kas spidomeetrinäit rohkem sellest tigust spidotrossi otsas ei sõltu kui spidomeetrist endast? Kuna sellest sõltub kui kiiresti tross keerleb/pöörleb. Sooviksin ennast harida ka natuke, võhik nagu ma olen. Ja kahe pistikuga spido on MFA-ga, ehk üks pistik on selle jaoks. Esimene blokk tundub minu jaoks diisli oma olevat, kuna seal on eelsüüteküünla märk. Teine on bensiinimootori oma vaadates pööretevahemikku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega