Jama Golf II piduritega
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Taga ketassild ja ette sai pandud golf 3-e pealt suuremad pidurid ja terve süsteem jooksis õlist tühjaks.Küljes golf 2 originaal pump koos vaakumiga. Kõik jupid varem töötasid, aga nüüd jäävad pidurid ikka peale kõik natukene. Kõik detailid said ka puhastatud. Peale õhutamist jääb pedaal ilusti üles, aga kui käima paned on pidur ülipehme. Kui vajutada, siis poole maa pealt hakkavad pidurid ka võtma ilusti. Probleem ongi, et miks pedaal nii pehme on ja, et miks peale võivad jääd.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Mainin ka veel, et kui natuke seisab siis on pidurid ise maha läinud. Voolikud ja torud on korralikud.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Jama Golf II piduritega
Peasilinder vaheta ära. Niikaua kuni õhku sees ei olnud võis see toimida aga kuna mansetid sees pundunud siis nii kui õhku vahele sai enam ei toimeta nii nagu peab. Erinevatel autodel sama probleem olnud nii piduri kui siduri peasilindritega.
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Kas sama silindrit võimalik remontida või tuleks uus osta? Sellest siis tingitud ka see, et ei lase pidureid maha ilusti?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II rattalaagriga
Rattalaagril oli lõtk, sai laager vahetatud, aga ikka lõtk. Kas võib olla, et laagripesa kulunud? Mida tegema peaks? muidugi laager sai ka kodus koduste vahenditega vahetatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Jama Golf II piduritega
Kas pooltelje ots on ikka korralikult kinni väänatud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Jama Golf II piduritega
Sellise asja võiks ikka kindluse mõttes korraliku õlaga ja käsitsi kinni väänata, ideaalis muidugi Nm võtmega. Ennegi on õhukäristi asju lahti jätnud. Oleks võinud ka uue rummu panna (need ei maksa midagi) välistamaks et laagri sisevõrud rummu peal ei loksu. Pooltelje otsa kkkupanemisel kõik seibid-värgid ikka said külge mis seal mutri all käivad?
Mis tootja laager oli?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Jama Golf II piduritega
Kontrolli peasilindri käiku. On olnud juhus, kus pedaal on kûll üleval aga reaalselt jäänud silindrile õrn pinge peale ja võimendi imab pidurid peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Jama Golf II piduritega
Peasilindri ja võimendi süsteemi ju ei puututud. Kohe tuli uus probleem ,,ala,, närige läbi minu pseudo probleem. Laagri pesa j n e. Kasutaja foorumis ,esitad küll foorumis oma probleemi , kuid teksti lugedes ei tundu kuidagi, et REAALSELT oleks probleemi autol. Neid lihtlabaseid küsijaid ,kiibitsejaid on ennegi olnud. TUNNUSTAME kellel on VW .
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Jama Golf II piduritega
Oli küsimine G 2.probleem piduritega. Küsimine samas laagri kohapealt. G T I.mis siia teemasse puutub pooltelje ots.Pärt mõmnk surajakapsasolgearusaadaval. Tore.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Jama Golf II piduritega
Liiguta veidi ajusid - mis juhtub laagriga kui pooltelje otsa lahti jätad? Ülejäänud klaviatuurile kukkumine vajaks järjekordselt tõlget.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Küsiks täpsemalt, et kuidas täielikult õhku välja saada süsteemist. Hetkel tagant õhutatud nii palju kui võimalik, aga ikka pedaal võtab alles põhjast ja on hästi pehme. Tänan tähelepanu eest!
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Jama Golf II piduritega
Üksi või kahekesi õhutad? Kas taga on pidurirõhu regulaator ka? Kui uus laager loksub on si** laager.
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Kahekesi. Regulaatorit ei ole. Kas piduri peasilindri töömaht võib jääda väikseks, kui sai paigaldatud suuremate kolbidega pidurisuppordid? Ja sellega seoses siis peabki piduri palju rohkem põhja vajutama et võtaks?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Jama Golf II piduritega
Kuidas sel kontuurid pumbaga ühendatud on (ei mäleta enam...)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Jama Golf II piduritega
Jah, võib küll, teoorias. Praktikas oleks hea teada nii tööslindrite kui ka peasilindri läbimõõtu et seda kontrollida arvutuslikult. Ja kontuuride ühendused võiks ka üle vaadata,nagu ka GTI küsis, üldiselt peaks olema X ühendus (1 tagumine ja 1 esimene sama kolvi alt), aga kui seal on kunagi veel varem olnud trumlitega tagasild siis võib olla (aga ei pruugi) H ühendus (taha läheb 1 toru mis jaguneb tagasilla juures) ja sellisel juhul on väga tõenäoline et esimeste pidurite kolb läheb lihtsalt põhja ära nüüd suuremate esipiduritega.
Üldiselt neil korpuse peal kirjas kui suured nad on.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
- Telefon: 53301121
- Auto: 2x Golf MKII
- Asukoht:
Jama Golf II piduritega
Peasilindri läbimõõt peaks olema 20,6mm, esimestel piduritel 54 ja tagumistel 38 kui ma ei eksi. Eest peasilindri juurest läheb neli väljavõtet, iga piduri juurde eraldi.Markko kirjutas: ↑13 Mär 2018, 22:21Jah, võib küll, teoorias. Praktikas oleks hea teada nii tööslindrite kui ka peasilindri läbimõõtu et seda kontrollida arvutuslikult. Ja kontuuride ühendused võiks ka üle vaadata,nagu ka GTI küsis, üldiselt peaks olema X ühendus (1 tagumine ja 1 esimene sama kolvi alt), aga kui seal on kunagi veel varem olnud trumlitega tagasild siis võib olla (aga ei pruugi) H ühendus (taha läheb 1 toru mis jaguneb tagasilla juures) ja sellisel juhul on väga tõenäoline et esimeste pidurite kolb läheb lihtsalt põhja ära nüüd suuremate esipiduritega.
Üldiselt neil korpuse peal kirjas kui suured nad on.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Jama Golf II piduritega
Kirjutasin lihtsalt infoks mis peasilinder on nende piduritega originaalis mis teil paigaldatud. Oleks pidanud paremini sõnastama.