Jama Golf II piduritega

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

Taga ketassild ja ette sai pandud golf 3-e pealt suuremad pidurid ja terve süsteem jooksis õlist tühjaks.Küljes golf 2 originaal pump koos vaakumiga. Kõik jupid varem töötasid, aga nüüd jäävad pidurid ikka peale kõik natukene. Kõik detailid said ka puhastatud. Peale õhutamist jääb pedaal ilusti üles, aga kui käima paned on pidur ülipehme. Kui vajutada, siis poole maa pealt hakkavad pidurid ka võtma ilusti. Probleem ongi, et miks pedaal nii pehme on ja, et miks peale võivad jääd.

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

Mainin ka veel, et kui natuke seisab siis on pidurid ise maha läinud. Voolikud ja torud on korralikud.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas TanelP »

Peasilinder vaheta ära. Niikaua kuni õhku sees ei olnud võis see toimida aga kuna mansetid sees pundunud siis nii kui õhku vahele sai enam ei toimeta nii nagu peab. Erinevatel autodel sama probleem olnud nii piduri kui siduri peasilindritega.
you know you are doing something right when the haters come out.

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

TanelP kirjutas: 12 Veebr 2018, 14:36 Peasilinder vaheta ära. Niikaua kuni õhku sees ei olnud võis see toimida aga kuna mansetid sees pundunud siis nii kui õhku vahele sai enam ei toimeta nii nagu peab. Erinevatel autodel sama probleem olnud nii piduri kui siduri peasilindritega.
Kas sama silindrit võimalik remontida või tuleks uus osta? Sellest siis tingitud ka see, et ei lase pidureid maha ilusti?

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II rattalaagriga

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

Rattalaagril oli lõtk, sai laager vahetatud, aga ikka lõtk. Kas võib olla, et laagripesa kulunud? Mida tegema peaks? muidugi laager sai ka kodus koduste vahenditega vahetatud.

fo1l
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
Asukoht: Pärnu-Karksi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas fo1l »

Kas esimene või tagumine?
Germo

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

fo1l kirjutas: 13 Veebr 2018, 22:05 Kas esimene või tagumine?
Esimene

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas pooltelje ots on ikka korralikult kinni väänatud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

GTI kirjutas: 14 Veebr 2018, 08:42 Kas pooltelje ots on ikka korralikult kinni väänatud?
Korralikult püssiga kinni lastud jaa

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas GTI »

roomet10 kirjutas: 14 Veebr 2018, 11:16 Korralikult püssiga kinni lastud jaa
Sellise asja võiks ikka kindluse mõttes korraliku õlaga ja käsitsi kinni väänata, ideaalis muidugi Nm võtmega. Ennegi on õhukäristi asju lahti jätnud. Oleks võinud ka uue rummu panna (need ei maksa midagi) välistamaks et laagri sisevõrud rummu peal ei loksu. Pooltelje otsa kkkupanemisel kõik seibid-värgid ikka said külge mis seal mutri all käivad?
Mis tootja laager oli?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Kontrolli peasilindri käiku. On olnud juhus, kus pedaal on kûll üleval aga reaalselt jäänud silindrile õrn pinge peale ja võimendi imab pidurid peale.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2776
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Peasilindri ja võimendi süsteemi ju ei puututud. Kohe tuli uus probleem ,,ala,, närige läbi minu pseudo probleem. Laagri pesa j n e. Kasutaja foorumis ,esitad küll foorumis oma probleemi , kuid teksti lugedes ei tundu kuidagi, et REAALSELT oleks probleemi autol. Neid lihtlabaseid küsijaid ,kiibitsejaid on ennegi olnud. TUNNUSTAME kellel on VW .

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2776
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Oli küsimine G 2.probleem piduritega. Küsimine samas laagri kohapealt. G T I.mis siia teemasse puutub pooltelje ots.Pärt mõmnk surajakapsasolgearusaadaval. Tore.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas: 03 Mär 2018, 23:24 Oli küsimine G 2.probleem piduritega. Küsimine samas laagri kohapealt. G T I.mis siia teemasse puutub pooltelje ots.Pärt mõmnk surajakapsasolgearusaadaval. Tore.
Liiguta veidi ajusid - mis juhtub laagriga kui pooltelje otsa lahti jätad? Ülejäänud klaviatuurile kukkumine vajaks järjekordselt tõlget.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

Küsiks täpsemalt, et kuidas täielikult õhku välja saada süsteemist. Hetkel tagant õhutatud nii palju kui võimalik, aga ikka pedaal võtab alles põhjast ja on hästi pehme. Tänan tähelepanu eest!

aerox88
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 28 Juul 2014, 02:38
Asukoht:
Tänanud: 1 kord

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas aerox88 »

Tule ja osta uus piduripump

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

aerox88 kirjutas: 10 Mär 2018, 18:38 Tule ja osta uus piduripump
Eks see piduripump just saigi uus pandud

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas TanelP »

Üksi või kahekesi õhutad? Kas taga on pidurirõhu regulaator ka? Kui uus laager loksub on si** laager.
you know you are doing something right when the haters come out.

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

TanelP kirjutas: 11 Mär 2018, 00:04 Üksi või kahekesi õhutad? Kas taga on pidurirõhu regulaator ka? Kui uus laager loksub on si** laager.
Kahekesi. Regulaatorit ei ole. Kas piduri peasilindri töömaht võib jääda väikseks, kui sai paigaldatud suuremate kolbidega pidurisuppordid? Ja sellega seoses siis peabki piduri palju rohkem põhja vajutama et võtaks?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kuidas sel kontuurid pumbaga ühendatud on (ei mäleta enam...)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 194
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas Markko »

roomet10 kirjutas: 12 Mär 2018, 23:51 Kas piduri peasilindri töömaht võib jääda väikseks, kui sai paigaldatud suuremate kolbidega pidurisuppordid? Ja sellega seoses siis peabki piduri palju rohkem põhja vajutama et võtaks?
Jah, võib küll, teoorias. Praktikas oleks hea teada nii tööslindrite kui ka peasilindri läbimõõtu et seda kontrollida arvutuslikult. Ja kontuuride ühendused võiks ka üle vaadata,nagu ka GTI küsis, üldiselt peaks olema X ühendus (1 tagumine ja 1 esimene sama kolvi alt), aga kui seal on kunagi veel varem olnud trumlitega tagasild siis võib olla (aga ei pruugi) H ühendus (taha läheb 1 toru mis jaguneb tagasilla juures) ja sellisel juhul on väga tõenäoline et esimeste pidurite kolb läheb lihtsalt põhja ära nüüd suuremate esipiduritega.

Üldiselt neil korpuse peal kirjas kui suured nad on.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

Markko kirjutas: 13 Mär 2018, 22:21
roomet10 kirjutas: 12 Mär 2018, 23:51 Kas piduri peasilindri töömaht võib jääda väikseks, kui sai paigaldatud suuremate kolbidega pidurisuppordid? Ja sellega seoses siis peabki piduri palju rohkem põhja vajutama et võtaks?
Jah, võib küll, teoorias. Praktikas oleks hea teada nii tööslindrite kui ka peasilindri läbimõõtu et seda kontrollida arvutuslikult. Ja kontuuride ühendused võiks ka üle vaadata,nagu ka GTI küsis, üldiselt peaks olema X ühendus (1 tagumine ja 1 esimene sama kolvi alt), aga kui seal on kunagi veel varem olnud trumlitega tagasild siis võib olla (aga ei pruugi) H ühendus (taha läheb 1 toru mis jaguneb tagasilla juures) ja sellisel juhul on väga tõenäoline et esimeste pidurite kolb läheb lihtsalt põhja ära nüüd suuremate esipiduritega.

Üldiselt neil korpuse peal kirjas kui suured nad on.
Peasilindri läbimõõt peaks olema 20,6mm, esimestel piduritel 54 ja tagumistel 38 kui ma ei eksi. Eest peasilindri juurest läheb neli väljavõtet, iga piduri juurde eraldi.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänatud: 19 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas CD-R »

Gti peasilinder peaks 22mm olema originaalis.

roomet10
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2017, 14:23
Telefon: 53301121
Auto: 2x Golf MKII
Asukoht:

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas roomet10 »

CD-R kirjutas: 14 Mär 2018, 12:37 Gti peasilinder peaks 22mm olema originaalis.
1.6 51kw originaalis

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänatud: 19 korda

Jama Golf II piduritega

Lugemata postitus Postitas CD-R »

Kirjutasin lihtsalt infoks mis peasilinder on nende piduritega originaalis mis teil paigaldatud. Oleks pidanud paremini sõnastama.

Vasta

Mine “Veermik”