Probleem turbo või EGR-ga??
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Olen saanud siit palju informatsiooni. Olen läbi lugenud need teemad mis puudutavad EGR-i. Minujaoks lihtsalt selline nikerdamine ikkagi sinna nn raketiteaduse poole läheb. Arvutiga autokallal ei oska midagi teha, minukohta öeldud, et mind ei tohi arvutite lähedale lasta, lähevad kuidagi imelikult katki veelvähem ma julgeks ise hakata arvutiga autokallal nikerdama.
Sharannil on kapotiall nii vähe ruumi, et pole hakanud niisama seal lammutama, et teada saada kas see vidin töötab või mitte. Eelmine kord kui lammutasin turbot siis ei osanud edasi otsida jne. Aga nu kui vaja siis võtab uuesti maha. VNT-klapi pean vist mingilajal ikka vahetama ning turbo küljes seda vist väga ebameeldiv teha.
Nagu arusaanud siis see egr kuskil seal turbo lähedal pesitseb, tehniline inglise keel pole ka nii tugev, et siin antud linkidelt täit tõde endale ammutada.
Sharannil on kapotiall nii vähe ruumi, et pole hakanud niisama seal lammutama, et teada saada kas see vidin töötab või mitte. Eelmine kord kui lammutasin turbot siis ei osanud edasi otsida jne. Aga nu kui vaja siis võtab uuesti maha. VNT-klapi pean vist mingilajal ikka vahetama ning turbo küljes seda vist väga ebameeldiv teha.
Nagu arusaanud siis see egr kuskil seal turbo lähedal pesitseb, tehniline inglise keel pole ka nii tugev, et siin antud linkidelt täit tõde endale ammutada.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Ära võta isiklikult, kuid leian, et sellisel juhul vii auto mõnda remonditöökotta.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Nüüd küsimus suurele ringile. Kuidas nimetatakse ,,roheliste,, leiutist,mis suunab osa väljalaske gaase järelpõletuseks sisselasskesse? Kas E G R. või E R G. Teil vastustes on puterdusi.Ise samamoodi,võtsin teema pealkirja ja jahusin.
Viimati muutis t6nis3, 27 Dets 2013, 18:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
T6nn,mis sa plärad...tead väga hästi et EGR.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Exhaust gas recirculation, ehk siis väljalaske gaaside taastsirkuleerija. VGT Maakeeles.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 2776
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Küsimus oli küsimises. Lugege teksti. Kord on ERG samas EGR. Copilot,palun ära tõmble isiklikult minu kallal,küsimine oli kõigile. Vastavad asjatundjad.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Irw. Aga samas pole ilus naerda asjatundmatu inimese ület6nis3 kirjutas:Küsimus oli küsimises. Lugege teksti. Kord on ERG samas EGR. Copilot,palun ära tõmble isiklikult minu kallal,küsimine oli kõigile. Vastavad asjatundjad.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Kui ise maha võtta,kas pärast puhastatud egr-i tagasi panekut on juhtmega kontoll vajalik ?copilot kirjutas:Mina kasutasin tavalist mootoribensiini nii klapi kui sisselaske kolde enda puhastamiseks. Ei ole see EGR klapp mingi ulme asi, et peaks mingeid erivahendeid kuskilt taga ajama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Eih...pealegi oli mul sellelt niikuinii vaakum tagant võetud ja seega ei toiminud enam.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Kus kohast vnt actuatorit kasutatuna leida võiks,teab keegi?Või on pakkuda?
Vaja 81kw mootorile.Uut pole plaanis osta,vähemalt praegu mitte.
Vaja 81kw mootorile.Uut pole plaanis osta,vähemalt praegu mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
Probleem turbo või EGR-ga??
Äratan teema üles. Mis võib põhjustada et turbo toimib mõnikord erinevalt. Vahepeal on minek super, ärkab seal 2000 peal umbes. Vahepeal minek pooe nii hea, turbo ikka taga aga tõmbab natuke seal 1800 juures ja kõik. Ei jõnksuta aga ei ole minek see õige. Kas see on õige et mootori käivitamisel tõmmatakse turbo VNT klapp kõige ülemisse asendisse? Maanteel viskas ka üle 100 sõites turbo avariisse. VCDS näitab ülerõhu riket. Millest peaks alustama ja mida puhastama?
Tänud
Tänud
-
- Moderaator
- Postitusi: 7894
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 161 korda
Probleem turbo või EGR-ga??
Mis mootorist jutt käib?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
-
- Klubiline
- Postitusi: 1717
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Probleem turbo või EGR-ga??
Ülerõhu puhul on ikka kolm klassikalist: N75, vaakumilekked või turbo tahma täis. Kõiki kolme saad suht lihtsalt ise kontrollida ning soovitan nendest alustada.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
Probleem turbo või EGR-ga??
Vaakumlekkeid ei tohiks olla. Kõik vaakumvoolikud uued. N75 klapp VCDSiga testides toimib. Varras liigub ilusti ka. Selline probleem on ka, et kiirendades ka vahepeal samamoodi on minek ja ei ole nagu jõnksutab. Aga ei ole nagu mootori jõnks vaid turbo tuleb ja turbo läheb. Või põhjustab seda EGR klapp, et tõmbab äkki kiirendusel kinni või jääb kinni?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1717
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
Probleem turbo või EGR-ga??
Kõoge kindlam on lasta võtta turbo maha. Kui muid lekkeid ja vigu ei tuvasta. Turbo lasta puhastada ja kontrollida
Ise vast lähen seda teed et lasen maha võtta ja üle vaadata spetsalistidel.
Ise vast lähen seda teed et lasen maha võtta ja üle vaadata spetsalistidel.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Probleem turbo või EGR-ga??
Minul oli samasugune sümptomaatika 1.9TDI 81kW mootoriga. Jah, mootor teine, aga turbo juhtimine sama.
Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.
Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
Probleem turbo või EGR-ga??
Just lugesin selle Muscle või EGR puhastusvahu kohta. Kui kaugele ma selle vooliku saama saaksin? Mida lähemale turbole seda parem? Kus eestis seda Mr Musclet müüakse ja kuidas sa selle vahu sinna turboni saad, kasutad mingit voolikut või kuidas?
silverpik kirjutas: ↑05 Mai 2018, 20:01 Minul oli samasugune sümptomaatika 1.9TDI 81kW mootoriga. Jah, mootor teine, aga turbo juhtimine sama.
Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.
- Purjekas
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
- Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
- Asukoht: Kohila vald
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Probleem turbo või EGR-ga??
Ära päris turboni seda voolikut aja Lükkad natuke õhuvõttu sisse ja keegi hoiab pöörded seal 2000 kandis ning hakkad pihustama, mootor töötab ja imeb õhuga selle aine sinna kuhu vaja. See, siis mõeldud selle spreiga puhastamisel mitte muskliga.teemarendaja kirjutas: ↑05 Mai 2018, 21:47 Just lugesin selle Muscle või EGR puhastusvahu kohta. Kui kaugele ma selle vooliku saama saaksin? Mida lähemale turbole seda parem? Kus eestis seda Mr Musclet müüakse ja kuidas sa selle vahu sinna turboni saad, kasutad mingit voolikut või kuidas?
silverpik kirjutas: ↑05 Mai 2018, 20:01 Minul oli samasugune sümptomaatika 1.9TDI 81kW mootoriga. Jah, mootor teine, aga turbo juhtimine sama.
Ideeliselt võid proovida selle 6-eurose EGR puhasusspreiga (läks vist õhuvõtust sisse, kui ma ei eksi) - eks see leotab osa prahist lahti ja lööb tagant välja. Venna autol (1.9TDI 74 kW ehk sama mootor) ning enda autol tegin jällegi Mr. Muscle meetodit ehk EGR toru lahti ning puhastusvaht turbo kuumkotta. Toimis väga hästi. Mõlemaga oli see jama, et varras liikus, vaakum oli olemas kuid viskas overboosti pärast limpi. Minul puhastusest aasta möödas, venna masinal pool - toimetavad kenasti ning saab kiirendada redline peale kenasti. Samuti ei ole enam suure koorma või järelkäruga probleeme.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Probleem turbo või EGR-ga??
EGR puhastusspreiga kui sellisega (müügil automaailmas, prismas jms kohtades) jah lükkad vooliku õhuvõtust lihtsalt sisse, pihustama ning pöörded 2000 peale (nagu juhendis kirjas).
Mr. Muscle on K-Rautas nt müügil, vist olen ka Bauhofis näinud. Selle puhul pead silikoonvooliku vms juurde ostma. EGR eest ära ja lükkad vooliku turbo kuumkotta (sest seal asi kinni kiilubki). Olen mõlemad korrad kasutanud varianti, et keeran armatuuri sidumise traadi veel vooliku ümber, et seda paremini suunata saaks (kuigi piisab ka jubist 1,5 mm - 2 mm traadist). Ja siis Mr. Muscle kuumkotta ja lased sel settida. Vahepeal liigutad turbo geomeetria liigutamise hooba (kasutasin juppi silikoonvoolikut, panin sinna kuhu käib vaakum ja lihtsalt imesin). Kui asi tükkmaad paremini liigub, siis kokku tagasi ja lõõrid puhtaks.
Kusjuures, testi ka seda, kas klapp ise töötab korralikult. St voolik otsa ja ime - vaata kas sellega liigub ja kas vajub tagasi kui vaakum taga. On olnud juhuseid, kus membraan ise annab sabad ja seepärast geom. juhtimine ei toimeta.
Mr. Muscle on K-Rautas nt müügil, vist olen ka Bauhofis näinud. Selle puhul pead silikoonvooliku vms juurde ostma. EGR eest ära ja lükkad vooliku turbo kuumkotta (sest seal asi kinni kiilubki). Olen mõlemad korrad kasutanud varianti, et keeran armatuuri sidumise traadi veel vooliku ümber, et seda paremini suunata saaks (kuigi piisab ka jubist 1,5 mm - 2 mm traadist). Ja siis Mr. Muscle kuumkotta ja lased sel settida. Vahepeal liigutad turbo geomeetria liigutamise hooba (kasutasin juppi silikoonvoolikut, panin sinna kuhu käib vaakum ja lihtsalt imesin). Kui asi tükkmaad paremini liigub, siis kokku tagasi ja lõõrid puhtaks.
Kusjuures, testi ka seda, kas klapp ise töötab korralikult. St voolik otsa ja ime - vaata kas sellega liigub ja kas vajub tagasi kui vaakum taga. On olnud juhuseid, kus membraan ise annab sabad ja seepärast geom. juhtimine ei toimeta.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur