Tere,
Küsimus siis järgmine, 2.0 TDI BKP mootor, poolteist aastat tagasi sai vahetatud pihustite tihendid ja mootori töö taastus kenasti ning
pihustite veateated kadusid. Nüüd aga on 2 silinder hakanud taas viga andma
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Pihusti istub kütusenäljas, peaks olema tihendi viga. Küsimus siit, kas 2 poldiga kinnituvad pihustid rikuvad ka plokikaanes pesasid
või on see ainult ühe poldiga kinnitatavate pihustite teema? Kas see on teemaks või mitte, googlest otsides ei leia BKP mootorite injector bore wear või failure või repair kohta ühtegi postitust. Enne kui midagi tegema hakkan, uuriks asja põhjalikumalt targemate käest.
2.0 TDI BKP Pihusti pesade töötlemine/taastamine?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
2.0 TDI BKP Pihusti pesade töötlemine/taastamine?
Tundub, et keegi ei oska vastata, või on mu küsimus halvasti sõnastatud.
Kas keegi, kes on lasknud 2.0 16 klapilisel TDI mootoril pihusti tihendeid vahetada, on töötlenud ka pihusti põhjasid või mitte?
Kas keegi, kes on lasknud 2.0 16 klapilisel TDI mootoril pihusti tihendeid vahetada, on töötlenud ka pihusti põhjasid või mitte?