Auto hetkel remondis aga panen oma probleemi kirja, võimalik t kellegil mõni idee sellega seoses.
Autoks siis Passat 2,0 tdi 4 Motion 140kw. Mure hakkas järgmiselt: järsult kiirendades u. 2400pöörde juures poob mootori kinni ja hakkab jõnksutama, turtsuma. Peale mida viskab mootori safe mode ja mootori tule, ACC jne põlema. Lükkan auto välja uuesti käima ja kõik tuled kustunud.
Auto ise küll uus aga ls. 165k ning garantii ei kehti enam.
Viisin Möllerisse tegemisele ja nüüd läheb põnevaks
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tehti diagnost ära ning väideti, et 1 silindri pihusti läbi, Ok juhtub, vahetame ära.
Vahetati ära, prooviti. Korra tõotas nii nagu peab ning siis uuesti sama jama.
Edasi väideti, et kütusesurve klapp. Vahetati ära, tulemust ei midagi. Pandi vana tagasi.
Nüüd oldi jõutud kõrgsurvepumbani. Kas nüüd selle vahetus aitab, ei tea, selgub uue nädala alguses.
Ma siiani tegelt rahul olnud Mölleri teenindusega aga tahaks ise ennast natuke rohkem asjas harida.
Kas testides ei ole võimalik aru saada kas üks või teine detail vigane?
Kas kõrgurvepumba tööd, viga saab kuidagi avastada, et ei peaks kohe katsetama uue pumbaga? Kas vana saab remontida?
Kui Mölleris pigem remondimehele suunisega, et asendame vana uuega siis kas keegi neid katkise uuema tüübi pihusteid , pumpasid remondib?
Kui nüüd aga kütusepumbas ei ole asi kuidas edasi minna? Mulle öeldi, et siis nad küsivad tehasest mida teha kuna tundub, et nende mõistus otsas. Kas meil Eestis keegi kes äkki nutikam?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Selline jutt siis, endal juba sportlik huvi teada saada, et kus siis see viga ennast peidab. Kellel mõtteid või kasvõi midagi head, julgustavat, naljakat antud asjas öelda siis ma üks suur kõrv, tänud!