1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
- Asukoht:
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Tervist,
VCDS kaabel näitab, et kõrgsurvepumba ajastus täiesti paigast,
Aga ei saa aru, et kas liiga varajane või hiline, ehk mõni mees siin oskab öelda.
Kas seda saab veel päästa pumbaga reguleerides, või ... !?
VCDS kaabel näitab, et kõrgsurvepumba ajastus täiesti paigast,
Aga ei saa aru, et kas liiga varajane või hiline, ehk mõni mees siin oskab öelda.
Kas seda saab veel päästa pumbaga reguleerides, või ... !?
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Julmalt varajane, hilise puhul ei oleks kollast joont üldse näha. Ilmselt pumba keeramisega saad korda jah.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Vaata enne veakoodid üle, kui juhtpihusti veakood sees siis ei näegi reaalset pritsehetke.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
- Asukoht:
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
1 Fault on
00550-Start of injection regulation
17-10-control Difference-Intermittent
Kas sellest piisab, et petab reaalse pritsehetke ära ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Kui süüde reaalselt nii varajane, siis seda peaks häälest ka kuulda olema- plagiseb nagu vana mersu takso Hiline käib pehmelt, aga käivitub samas kehvemini.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
- Asukoht:
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Pole kunagi diislitega väga kursis olnud aga plagiseb küll nagu traktor , käivitamisega probleeme pole aga väga uimane on !
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Hilisema on just käivitus parem , eriti kulunud mootori ja pumba puhul.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Hmm, ma vastupidist kogenud omal ajal kui Golfi peal seda mootorit omanud ja sai teistelgi hobi korras pumpa sätitud. Varasemaks toomisega paranes käivitus.
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Siin lahatud ka varasem vs hilisem süüde teemat: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=139762
Soovitaks kindlasti pigem varasemaks panna kui hilisemaks.
Soovitaks kindlasti pigem varasemaks panna kui hilisemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Hiliseks muutub süüde ka siis,kui väntvõlli otsas olev hammasratas on oma kiilupeal nihkes. Seega on kohe tegemist V.V otsa remondiga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Ei pruugi olla midagi ''ise paigast läinud'', vahest kontrolliti esimest korda pritsenäite ja selgus selline asi. Paigast võib olla viimasest rihmavahetusest või pumba mahakäimisest saadik.t6nis3 kirjutas: ↑08 Nov 2018, 22:38 Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.
Miks jätta hammasrihma venimist välja kui just see mõjutabki kõige rohkem? Kogemus sama mootoriga kus peale rihmavahetust esimene talv läks ka -25 kraadiga matsust käima (lastud vahetada), teine talv juba vähema külma juures pidi parasjagu käiama. Vaatasin pritsehetke ja see oli hiline, peale õigeks keeramist oli jälle poole pöörde pill. Peale seda olen ise hammasrihma vahetatud, väntvõlli otsa polt oli korralikult kinni ning rihmaratas loksunud pole.t6nis3 kirjutas: ↑08 Nov 2018, 22:38 Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Muidugi seda ei tea, kas pritsehetke peale rihmavahetust reguleeriti ja kuidas täpselt pandi aga fakt on see, et kui üks talv käivitub ideaalselt (ehk pritsehetk piisavalt õige heaks käivitumiseks) ja teine mitte siis see võib tuleneda rihmavenimisest tingitud hilisest pritsehetkest.