VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Moderaator: etnies858
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Vanaksele saabus jubin.
Tagaluugi siseplastik, mis siis mõeldud ilma kojameheta luugile.
Hädasti oli vaja!
Vanake ise on Esreissingus veel.
25a vana kütusepump otsustas nüüd, et änam ei jaksa ja hakkas mossitama. Nagu ikka nende “käib kiirelt ära” teemadega - to be continued...
Tagaluugi siseplastik, mis siis mõeldud ilma kojameheta luugile.
Hädasti oli vaja!
Vanake ise on Esreissingus veel.
25a vana kütusepump otsustas nüüd, et änam ei jaksa ja hakkas mossitama. Nagu ikka nende “käib kiirelt ära” teemadega - to be continued...
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
No nih, tehnilised seiklused seigeldud.
Põhimõtteliselt stock mootorist meelitati välja 164kw ja 297nm (rattast mõõdetuna). Abiks ikka
Väline pump sai uus ja äge siis selgus, et näedsa paagis veel mingi pump mis uimab täiega. Ühesõnaga pumpadega maadeldud piisavalt ja tehtud, mis vaja.
Kütusereleega vaja tegeleda veel.
K-Jeti releel, mis seal vahel on hetkel, on sisse ehitatud "piiraja" 6600p/min, on vaja korrektselt panna AGU relee ja piiraja juhtimine mootoriaju taha, siis on piiraja 6850 pöörde peal.
Vot siis mis kõik välja tuli.
Põhimõtteliselt stock mootorist meelitati välja 164kw ja 297nm (rattast mõõdetuna). Abiks ikka
Väline pump sai uus ja äge siis selgus, et näedsa paagis veel mingi pump mis uimab täiega. Ühesõnaga pumpadega maadeldud piisavalt ja tehtud, mis vaja.
Kütusereleega vaja tegeleda veel.
K-Jeti releel, mis seal vahel on hetkel, on sisse ehitatud "piiraja" 6600p/min, on vaja korrektselt panna AGU relee ja piiraja juhtimine mootoriaju taha, siis on piiraja 6850 pöörde peal.
Vot siis mis kõik välja tuli.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Kindel, et rattast mõõdetud tulemused siin on? Selle graafiku põhjal võiks siis eeldada, et stock mootor oli sul rattast 110kw? Igaljuhul äge värk - isegi kui see mootorist on.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Eeh on kust ta on, juurde tuli shitaks ja seda on tunda
Eks vast ikka mootorist, oleks reaalsem.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Just just pool tühjad Hoosierid ette ja tuld
Nu vast on sooja asfaltiga ikka teine tera, kui praegu niiske ja külmaga. Slikid vist ei ole mõeldud talveks
Hiljemalt 01.12 läheb vanake teki alla tudule enivei.
Nu vast on sooja asfaltiga ikka teine tera, kui praegu niiske ja külmaga. Slikid vist ei ole mõeldud talveks
Hiljemalt 01.12 läheb vanake teki alla tudule enivei.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Tulemused ikka coastdown-iga ehk mootorist.
Rattanumbrit keeruline millegiga võrrelda, kuna see sõltub käigust millega tõmmatakse.
Aga stend salvestab rattatulemuse ka, kui see oluline on. Tõmbed tehtud 3-manda käiguga.
Tegelikult oli seadistades ka korra 170kw tulemus aga kuna MAF ja pihustid on täiesti otsas, siis turvalisuse kaalutlusel tuli lõppseade lahjem jätta.
Dmitri ise oli ka üllatunud, et see K03S nii palju toodab. Tavalise K03 reaalne tootlikuse piir tanklaküttega kipub seal 140-150kw vahel olema.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
See tulemus on ikka äge.
Ma arvasin, et noh paarkend heppa tuleb juurde ja saab mineku ühtlasemaks.
Nüüd on ikka ropp monster see peletis.
K.kasti valik läks kümnesse igatahes. Saab normaalselt töristada jaaaaa täiega hullu panna. 3000rpmi pealt hakkab silma mune kuklasse kiskuma
Ma arvasin, et noh paarkend heppa tuleb juurde ja saab mineku ühtlasemaks.
Nüüd on ikka ropp monster see peletis.
K.kasti valik läks kümnesse igatahes. Saab normaalselt töristada jaaaaa täiega hullu panna. 3000rpmi pealt hakkab silma mune kuklasse kiskuma
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Mis ajuga seda mootorit juhid? Palju rõhku peale on keertatud? 1,5bar?
Kert
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 92 korda
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Kui sai alustatud selle väikse tegevusega siis panin kokku esmalt To Do ja Edn Result nimekirjad.
Mootoriruumipudinad sai teadlikud valitud, et tuleks 165kw (tuleb ju tehasest sama moto välja sellise numbriga ehk hea kopeerida).
Aga noh sai lihtsamalt isegi selleni ühesõnaga jah MOAR POWER on täidetud MOAR GRIP siis pigem
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Täitsa huvtab, et mida siis ikkagi seal orig.ajus arvutiga näppida annab? Süüte nurkasid ja pihustite lahtiolekut? Lairiba lambda peab ikka olema, et näha mis seguga toimub. Ilmselt oleks veel peale saanud keerata kui pihustid suuremad ja pump tootlikum paigaldada? Endale sai vist progetav aju ja K04 ilma asjata võetud
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Kasutaja M-Tech oskab vast kosta, mida ägedat nad seal korda saatsid
Pumpadega oli jaa seiklus küll. Vana sodi loobiti välja ja Boschi 044 läks asemele ning kütuserõhuregulaator läks ka 4barine. Turborõhukell näitab 1.2 rõhuks. Kui täpne see ega seda ei tea
Pumpadega oli jaa seiklus küll. Vana sodi loobiti välja ja Boschi 044 läks asemele ning kütuserõhuregulaator läks ka 4barine. Turborõhukell näitab 1.2 rõhuks. Kui täpne see ega seda ei tea
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Terv,
Mina kasutan garages auto hoiustamisel Soomest motonetist( kui ei eksi) ostetud autokatet,(TULI meelde BILTEMAst )sai ostetud kate seestpoolt puuvillane. Kusagil 20-30 eurot maksis
Kõike paremat ja hääd talveund
Raks
Mina kasutan garages auto hoiustamisel Soomest motonetist( kui ei eksi) ostetud autokatet,(TULI meelde BILTEMAst )sai ostetud kate seestpoolt puuvillane. Kusagil 20-30 eurot maksis
Kõike paremat ja hääd talveund
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 43 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
Katet pole veel leidnud. Motonetid, fixused jms läbikäidud. Vihmakindlaid jagatakse.
Vahepeal sai nõks paremaks tehtud üks toru.
Turbo “charge pipe” tõusis tänu üleminekule suts liiga kõrgele ja käis vastu kapotti. Toru maha ja sai 2cm jupp vahelt võetud
Puhtamaks ka ühtlasi.
Vahepeal sai nõks paremaks tehtud üks toru.
Turbo “charge pipe” tõusis tänu üleminekule suts liiga kõrgele ja käis vastu kapotti. Toru maha ja sai 2cm jupp vahelt võetud
Puhtamaks ka ühtlasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Scirocco mk2 1.8 1992 Rocco2
https://www.jula.se/catalog/bil-och-gar ... 408/#tab04
Meie valuutas võta viimane number tagant ära.
Võin järgmise nädala lõpuks tuua
/Biltema vaste
https://www.biltema.se/bil---mc/biltill ... 2000023926
// Motonetis ju sisetungimusteks kate olemas, see ei sobi? hind päris krõbe muidugi
https://www.motonet.ee/et/toode/6500140 ... 91x173x143
Meie valuutas võta viimane number tagant ära.
Võin järgmise nädala lõpuks tuua
/Biltema vaste
https://www.biltema.se/bil---mc/biltill ... 2000023926
// Motonetis ju sisetungimusteks kate olemas, see ei sobi? hind päris krõbe muidugi
https://www.motonet.ee/et/toode/6500140 ... 91x173x143
Rait.