Tere jõudu,
Kuna nii GTI kui ka Passat said maha müüdud, siis olen uue (kasutatud) auto otsingul. Vajadus on bensiinimootoriga masina järele, kuna sõitmist pole nii palju ning diislid väikeseid otsi ei talu. Silma on jäänud ikkagi VAG grupi masinad, peamiselt vaatan umbes 10 aasta vanuseid Passat CC ning Superbi mudeleid. Enamjaolt on need 1.8 TSI mootoritega. Esmapilgul tundus antud mootor hea variant olevat, aga lähemal uurimisel leiab veebist väga palju teemasid, kus kurdetakse just antud perioodi TSI mootorite meeletu õlikulu üle (1 liiter õli 1000 km peale ja rohkemgi). Väidetavalt on see juba tehasepoolne praak ning kui asi väga hulluks läheb, siis aitab ainult mitme tuhande eurone mootoriremont.
Seega olen dilemma ees - kas selle ajastu VAG TSI, TFSI bensukaid tasub üldse kaaluda või peaks igaks juhuks eemale hoidma? Diislit ka osta ei saa kuna sellel omad mured, kui vähe sõidad. Eriti huvitab see, kas suurenev õlikulu on antud mootorite puhul reegel, või esineb ka isendeid, mis on juba suurema läbisõiduga ning antud probleem puudub?
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
- SanderS
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 03 Juul 2012, 15:50
- Auto: VW Passat CC 1.8TSI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
http://www.disander.ee - Graafiline disain
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
Sellel teemal on 19 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse