Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
- SanderS
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 03 Juul 2012, 15:50
- Auto: VW Passat CC 1.8TSI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Tere jõudu,
Kuna nii GTI kui ka Passat said maha müüdud, siis olen uue (kasutatud) auto otsingul. Vajadus on bensiinimootoriga masina järele, kuna sõitmist pole nii palju ning diislid väikeseid otsi ei talu. Silma on jäänud ikkagi VAG grupi masinad, peamiselt vaatan umbes 10 aasta vanuseid Passat CC ning Superbi mudeleid. Enamjaolt on need 1.8 TSI mootoritega. Esmapilgul tundus antud mootor hea variant olevat, aga lähemal uurimisel leiab veebist väga palju teemasid, kus kurdetakse just antud perioodi TSI mootorite meeletu õlikulu üle (1 liiter õli 1000 km peale ja rohkemgi). Väidetavalt on see juba tehasepoolne praak ning kui asi väga hulluks läheb, siis aitab ainult mitme tuhande eurone mootoriremont.
Seega olen dilemma ees - kas selle ajastu VAG TSI, TFSI bensukaid tasub üldse kaaluda või peaks igaks juhuks eemale hoidma? Diislit ka osta ei saa kuna sellel omad mured, kui vähe sõidad. Eriti huvitab see, kas suurenev õlikulu on antud mootorite puhul reegel, või esineb ka isendeid, mis on juba suurema läbisõiduga ning antud probleem puudub?
Kuna nii GTI kui ka Passat said maha müüdud, siis olen uue (kasutatud) auto otsingul. Vajadus on bensiinimootoriga masina järele, kuna sõitmist pole nii palju ning diislid väikeseid otsi ei talu. Silma on jäänud ikkagi VAG grupi masinad, peamiselt vaatan umbes 10 aasta vanuseid Passat CC ning Superbi mudeleid. Enamjaolt on need 1.8 TSI mootoritega. Esmapilgul tundus antud mootor hea variant olevat, aga lähemal uurimisel leiab veebist väga palju teemasid, kus kurdetakse just antud perioodi TSI mootorite meeletu õlikulu üle (1 liiter õli 1000 km peale ja rohkemgi). Väidetavalt on see juba tehasepoolne praak ning kui asi väga hulluks läheb, siis aitab ainult mitme tuhande eurone mootoriremont.
Seega olen dilemma ees - kas selle ajastu VAG TSI, TFSI bensukaid tasub üldse kaaluda või peaks igaks juhuks eemale hoidma? Diislit ka osta ei saa kuna sellel omad mured, kui vähe sõidad. Eriti huvitab see, kas suurenev õlikulu on antud mootorite puhul reegel, või esineb ka isendeid, mis on juba suurema läbisõiduga ning antud probleem puudub?
http://www.disander.ee - Graafiline disain
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Isiklik kogemus 2011 aasta Skoda 1.8 TFSI 118kW mootoriga (CDAA 118 kW (160 HP) 1.8 l) . Masin osteti uuest peast ja sõidab Soomes. Kui mindi üle etanooliga kütusele kasvas ka õlitarbimine. Lõppes see eelmisel aastal mootori remondiga, ehk vahetati kolvid.
Omanik maksis 1000.- ja tehas ülejäänu.
Auto läbisõit 270000 juures hetkel.
Omanik maksis 1000.- ja tehas ülejäänu.
Auto läbisõit 270000 juures hetkel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Seal jah üsna 50:50, kas pead õlikuluga tegelema. Osadel ka juba kolvigrupi vahetus tehtud ja pääsed sellest. Kui asi korras, siis tegu igati hea mootoriga, mille kütusekulu ja dünaamika mõistlikud. Kui vaatad automaati, siis muidugi see jama, et nad kõik kuivsiduriga 7-se DSG-ga, mis võrreldes 6-se kastiga kipub algusaastate pillidel üsna usinalt lagunema.
See tuli küll natuke uuematel, aga ise julgeks soovitada ka 1.4 TSI mootorit, millel õlikulu pole ja igapäevaselt täiesti sõidetav. Neil probleem ketiga, aga selle vahetus sarnases hinnas hammasrihma vahetusega ehk ei midagi hullu.
See tuli küll natuke uuematel, aga ise julgeks soovitada ka 1.4 TSI mootorit, millel õlikulu pole ja igapäevaselt täiesti sõidetav. Neil probleem ketiga, aga selle vahetus sarnases hinnas hammasrihma vahetusega ehk ei midagi hullu.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- SanderS
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 03 Juul 2012, 15:50
- Auto: VW Passat CC 1.8TSI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Huvitav, kui hea meelega tehas mootoriremondile õla alla paneb? Eeldan, et auto peab kindlasti olema täieliku VW esinduse hooldusajalooga. Loodetavasti ei pea ainult Eesti ajalooga olema. 1000 eur oleks veel OK maksta kui jamaks läheb, vähemalt likvideeritakse probleem ning mootor saab eluiga juurde.kraff kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 10:49Isiklik kogemus 2011 aasta Skoda 1.8 TFSI 118kW mootoriga (CDAA 118 kW (160 HP) 1.8 l) . Masin osteti uuest peast ja sõidab Soomes. Kui mindi üle etanooliga kütusele kasvas ka õlitarbimine. Lõppes see eelmisel aastal mootori remondiga, ehk vahetati kolvid.
Omanik maksis 1000.- ja tehas ülejäänu.
Auto läbisõit 270000 juures hetkel.
1.4 TSI on kahjuks jah juba uuematel mudelitel. Minu hinnaklassis on ikkagi pea kõik 1,8 või 2.0 TSI mootorid. Paar 1.4 Superbi ka. Kõige rohkem meeldib Passat CC, aga sellel ongi kas TSI mootorid või siis 3.6 V6. DSG kasti üritan jah vältida, sobib ka manuaalkast.KuldarA kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 11:12Seal jah üsna 50:50, kas pead õlikuluga tegelema. Osadel ka juba kolvigrupi vahetus tehtud ja pääsed sellest. Kui asi korras, siis tegu igati hea mootoriga, mille kütusekulu ja dünaamika mõistlikud. Kui vaatad automaati, siis muidugi see jama, et nad kõik kuivsiduriga 7-se DSG-ga, mis võrreldes 6-se kastiga kipub algusaastate pillidel üsna usinalt lagunema.
See tuli küll natuke uuematel, aga ise julgeks soovitada ka 1.4 TSI mootorit, millel õlikulu pole ja igapäevaselt täiesti sõidetav. Neil probleem ketiga, aga selle vahetus sarnases hinnas hammasrihma vahetusega ehk ei midagi hullu.
http://www.disander.ee - Graafiline disain
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
See jah käis ainult esinduses hooldustes ja ka see 7K DSG lendas täpselt garantii lõpus. Kadusid 2, 4, 6 käik ja esindus alguses esitas hinnapakkumise 7500€. Veidi õiendamist ja küsiti vaid 100€ töörahaks.SanderS kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 12:21Huvitav, kui hea meelega tehas mootoriremondile õla alla paneb? Eeldan, et auto peab kindlasti olema täieliku VW esinduse hooldusajalooga. Loodetavasti ei pea ainult Eesti ajalooga olema. 1000 eur oleks veel OK maksta kui jamaks läheb, vähemalt likvideeritakse probleem ning mootor saab eluiga juurde.kraff kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 10:49Isiklik kogemus 2011 aasta Skoda 1.8 TFSI 118kW mootoriga (CDAA 118 kW (160 HP) 1.8 l) . Masin osteti uuest peast ja sõidab Soomes. Kui mindi üle etanooliga kütusele kasvas ka õlitarbimine. Lõppes see eelmisel aastal mootori remondiga, ehk vahetati kolvid.
Omanik maksis 1000.- ja tehas ülejäänu.
Auto läbisõit 270000 juures hetkel.
- KevP
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
- Auto: VW Golf GTD MK7
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Mõni kuu tagasi sai vanematele Rootsist toodud ka üks 2008 B6 Passat, 1.8TSI 118kw BZB, manuaal. Siiamaani pole mingit õlikulu täheldanud. Ainult VW esindustes hooldatud auto, midagi peale õli, tundub, et mootoris vahetatud pole. LS ~200k. Enda 2.0TDI Jetta kõrval tunduvalt mõnusama dünaamikaga mootor. Samas ka väga vaikne ja viimase 3 kuu kütusekulu keskmine jäänud 7-8 juurde, suvel ilmselt vähem. Kuna enne ostu oli teemaalgatajaga sarnane dilemma, kuuldud ju palju erinevaid jutte, siis sellest tulenevalt sai ka natuke eeltööd antud mootorite kohta tehtud.
Siin natuke inglisekeelset teksti 1.8TSI kohta - http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118
Lühidalt, olemas 3 generatsiooni 1.8TSI-sid. Esimene gen (mootorikoodid BYT, BZB) ja kolmas gen (koodid CJEB, CJEE, CJED, CJSA, CJSB, CPKA, CPRA) peaksid olema korrektse hoolduse korral suhteliselt probleemivabad. Teine generatsioon (mootorikoodid CDAA, CDHA, ja CDHB), mis kahjuks ka kõige levinum sai uut tüüpi kolvid ja kolvirõngad, mis aja möödudes põhjustasid suurt õlikulu. Sellest ka üldine 1.8TSI halb maine.
Siin natuke inglisekeelset teksti 1.8TSI kohta - http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118
Lühidalt, olemas 3 generatsiooni 1.8TSI-sid. Esimene gen (mootorikoodid BYT, BZB) ja kolmas gen (koodid CJEB, CJEE, CJED, CJSA, CJSB, CPKA, CPRA) peaksid olema korrektse hoolduse korral suhteliselt probleemivabad. Teine generatsioon (mootorikoodid CDAA, CDHA, ja CDHB), mis kahjuks ka kõige levinum sai uut tüüpi kolvid ja kolvirõngad, mis aja möödudes põhjustasid suurt õlikulu. Sellest ka üldine 1.8TSI halb maine.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Sugulasele sai ka siin hiljuti üks Eestist 2008 uuena ostetud 1.8TSI 118KW Passat ligi võetud. Esinduse ajalugu ei oma, aga tšekkide põhjal normaalset hoolt saanud masin. Kellal 130 000 ja omanik õlikulu üle ei kurda, on seda spetsiaalselt jälginud mitme tuhande kilomeetri jooksul. Ehk siis jah paras loterii vist ja meie otsustasime selle pileti osta Ettevaatlikuks tegi see, et pagassis oli viieliitrine õlikanku Aga müüja ütles, et kui õli vahetab siis ülejäägi paneb sinna ja seal see tiksub. Õnneks vist nii oli ka. Muretu oleks muidugi õlikulu vaba masin, aga samas ratsionaalselt võttes, kui muus osas on auto hea, siis kas see on nii määrav asi? Eriti kui läbisõit on endal pigem väiksemapoolsem. Korra kuus kapoti alla vaadata ja vajadusel õli lisada pisut (10eur/l). Et ega nad ju seejuures seda õlikulu kuidagi välja ei näita, et suitseks, dünaamika halb vms.
Aga kütusekulu osas, see mees tuli 1.9TDI A4 pealt ja ütles, et kuramus, nüüd ikka kulub oluliselt rohkem Aga tuba see-eest kiirelt soe, mõnus sõita, dünaamika parem, lisasid rohkem mis tarbivad, peab vist rahul olema. Rakvere kandis töristades keskmine ikka 10 alla.
Aga kütusekulu osas, see mees tuli 1.9TDI A4 pealt ja ütles, et kuramus, nüüd ikka kulub oluliselt rohkem Aga tuba see-eest kiirelt soe, mõnus sõita, dünaamika parem, lisasid rohkem mis tarbivad, peab vist rahul olema. Rakvere kandis töristades keskmine ikka 10 alla.
- kuzmits
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 26 Aug 2015, 09:14
- Auto: VW Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 130kw 4motion 2014a, VW Sharan 2,0 TDI DSG 130kw, 2013a
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Räägin ühe oma kogemuse.
Vennas ostis 2008 a audi A5 aasta tagasi. 1,8TFSI mootoriga, sama mootor siis mis volkaril ilma F täheta ainult
Tegi ostueelse kontrolli Flamekos, tahtis forsis teha, aga kuna esimene vaba aeg oli 2 nädla pärast alles siis jäi flameko. Leiti mingid pisiasjad, aga mootor tunnistati kõlbulikuks. Hiljem kui auto oli ostetud ja ise kuulsin seda autot töötamas, jäi mulje et kuidagi kahtlaselt klõbiseb. Sai aeg Forssi pandud ja selgus et kett läbi mis läbi, süüde ka veel vale. (Auto läbisõit oli 125 000 Eestist uuena ostetud, ajalugu jne ühesõnaga- läbisõit õige). Vahetati kett ja rahakott sa kuskil 1200 euri võrra kergemaks. Muid probleeme pole nagu esinenud, õli ka ei võta. Loo moraal, et pädev kontroll teha ja siis võiks justkui kesta?
Vennas ostis 2008 a audi A5 aasta tagasi. 1,8TFSI mootoriga, sama mootor siis mis volkaril ilma F täheta ainult
Tegi ostueelse kontrolli Flamekos, tahtis forsis teha, aga kuna esimene vaba aeg oli 2 nädla pärast alles siis jäi flameko. Leiti mingid pisiasjad, aga mootor tunnistati kõlbulikuks. Hiljem kui auto oli ostetud ja ise kuulsin seda autot töötamas, jäi mulje et kuidagi kahtlaselt klõbiseb. Sai aeg Forssi pandud ja selgus et kett läbi mis läbi, süüde ka veel vale. (Auto läbisõit oli 125 000 Eestist uuena ostetud, ajalugu jne ühesõnaga- läbisõit õige). Vahetati kett ja rahakott sa kuskil 1200 euri võrra kergemaks. Muid probleeme pole nagu esinenud, õli ka ei võta. Loo moraal, et pädev kontroll teha ja siis võiks justkui kesta?
- SanderS
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 03 Juul 2012, 15:50
- Auto: VW Passat CC 1.8TSI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Saan aru jah, et kolmanda generatsiooni TSI-del oli õlikao probleem lahendatud. Aga kuidas kontrollida, mis koodiga mootor konkreetsel autol on? Kas VIN koodi järgi näeb seda ?
Eks turbo bensukatel on mingi õlikadu niikuinii, sellega olen arvestanud. Saan aru, et nendel TSI-del on juba manuaalis kirjas, et 0,5 l õli 1000 km peale on "normaalne". Aga põen just seda, et auto hakkab mingi aeg liigselt seda tarbima, eriti kuna otsin ikkagi kasutatud autot.
Ostueelne kontroll tuleb ka autole kindlasti, aga kas seda ülemäärast õlikulu saab kuidagi üldse töökojas kontrollida ?
Eks turbo bensukatel on mingi õlikadu niikuinii, sellega olen arvestanud. Saan aru, et nendel TSI-del on juba manuaalis kirjas, et 0,5 l õli 1000 km peale on "normaalne". Aga põen just seda, et auto hakkab mingi aeg liigselt seda tarbima, eriti kuna otsin ikkagi kasutatud autot.
Ostueelne kontroll tuleb ka autole kindlasti, aga kas seda ülemäärast õlikulu saab kuidagi üldse töökojas kontrollida ?
http://www.disander.ee - Graafiline disain
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Ilmselgelt näeb viniga auto küljes olevad jupid ära.SanderS kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 19:59Saan aru jah, et kolmanda generatsiooni TSI-del oli õlikao probleem lahendatud. Aga kuidas kontrollida, mis koodiga mootor konkreetsel autol on? Kas VIN koodi järgi näeb seda ?
Eks turbo bensukatel on mingi õlikadu niikuinii, sellega olen arvestanud. Saan aru, et nendel TSI-del on juba manuaalis kirjas, et 0,5 l õli 1000 km peale on "normaalne". Aga põen just seda, et auto hakkab mingi aeg liigselt seda tarbima, eriti kuna otsin ikkagi kasutatud autot.
Ostueelne kontroll tuleb ka autole kindlasti, aga kas seda ülemäärast õlikulu saab kuidagi üldse töökojas kontrollida ?
Ebanormaalse õlikulu näeb ikkaga ära küünaldest ja summutist. Vähemalt need gen2 mootorid niimoodi on käitunud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Kui auto on Eesti registris, siis ka numbrimärgi järgi näed MNT päringust mis koodiga mootor on.
Superb Mk2 kuni ehitusajani 05/2009 oli eelmainitud BZB mootor ning peale seda CDAA. Passat CC alates ehitusajast 11/2009 on ka CDAA. MNT päringus on CDAA lühendatud CDA-ks.
- SanderS
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 03 Juul 2012, 15:50
- Auto: VW Passat CC 1.8TSI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Väga hea info, tänud!
http://www.disander.ee - Graafiline disain
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
http://gtstudio.deviantart.com - Autoteemalised illustratsioonid ja muud tööd
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
See on esmareg 11/2008 ja ei ole BZB mootorit vaid on CDAA, ehk midagi siin jutus ei klapisiLc kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 20:41Kui auto on Eesti registris, siis ka numbrimärgi järgi näed MNT päringust mis koodiga mootor on.
Superb Mk2 kuni ehitusajani 05/2009 oli eelmainitud BZB mootor ning peale seda CDAA. Passat CC alates ehitusajast 11/2009 on ka CDAA. MNT päringus on CDAA lühendatud CDA-ks.
https://www.auto24.ee/used/2920599
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Allikas on tehase varuosakataloog. Kui tootjat ennast mitte uskuda, siis keda veel...MartenL kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 21:19See on esmareg 11/2008 ja ei ole BZB mootorit vaid on CDAA, ehk midagi siin jutus ei klapisiLc kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 20:41Kui auto on Eesti registris, siis ka numbrimärgi järgi näed MNT päringust mis koodiga mootor on.
Superb Mk2 kuni ehitusajani 05/2009 oli eelmainitud BZB mootor ning peale seda CDAA. Passat CC alates ehitusajast 11/2009 on ka CDAA. MNT päringus on CDAA lühendatud CDA-ks.
https://www.auto24.ee/used/2920599
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Kui loete eelnevat linki siis seal kirjas, et Gen1 ja Gen2 tulid samaaegselt.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Oma 1.4 TSI puhul olen isegi natuke umbusklik, 5000km tagasi vahetati õli ära, tänase päevani varda pealt õlikulu ei tähelda, ometi peaks turbomootor seda sööma...
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Peres CNG B7 mis ei võta ka tilkagi. Sai ka peale ostu kohe Sveitsini välja kimatud ja igaks juhuks liitrike kohe pagassi visatud, aga õnneks mingit kulu polnud.
Aga seda ARK mootorikoodi näitu ärge puhta kullane ka võtke, seal võib mida iganes olla. Näiteks 2.0 TDI-del olen päris mitut autot näinud kus 2 koodi sees, üks on seejuures 8V ja teine 16V. Reaalselt vaadake ikka auto küljes see üle.
Aga seda ARK mootorikoodi näitu ärge puhta kullane ka võtke, seal võib mida iganes olla. Näiteks 2.0 TDI-del olen päris mitut autot näinud kus 2 koodi sees, üks on seejuures 8V ja teine 16V. Reaalselt vaadake ikka auto küljes see üle.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
1.4 ei ole mu kogemusel ka märgatavalt õli tarbinud, ei CNG ega tavaline.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Endal 2.0 TFSI ja õlikulu on ca 1l ühe hooldusvälba peale. Ca 8k km peal vahetan ma õli ja filtrid.
Muidugi mingivahe sai ka kõvasti peenestatud, siis kulus seda õli ka rohkem. Aga igapäevaselt ma ka kerge jalaga ei ole ja naudin mida turbobens pakub
Üks probleem on ka tekkinud nimelt nukakett on välja veninud, aga pole kallis lõbu ja peaks kestma. Mul lõi kellale 250k km.
Martin.
Muidugi mingivahe sai ka kõvasti peenestatud, siis kulus seda õli ka rohkem. Aga igapäevaselt ma ka kerge jalaga ei ole ja naudin mida turbobens pakub
Üks probleem on ka tekkinud nimelt nukakett on välja veninud, aga pole kallis lõbu ja peaks kestma. Mul lõi kellale 250k km.
Martin.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
Vanemapoolsed TSI mootorid - kas igal juhul vältida?
Tirib vana teemat natukene.
Nagu aru saan, siis gen 1 ja gen 3 mootoritega isendid väärivad ostmist, ent gen 2-st täiega mööda kõndida?
Gen 1-st siis BZB ja BYT koodiga ning gen 3-st CJEB, CJEE, CJED, CJSA koodiga peaks siis need "söödavamad" variandid rahakotile olema?
Nagu aru saan, siis gen 1 ja gen 3 mootoritega isendid väärivad ostmist, ent gen 2-st täiega mööda kõndida?
Gen 1-st siis BZB ja BYT koodiga ning gen 3-st CJEB, CJEE, CJED, CJSA koodiga peaks siis need "söödavamad" variandid rahakotile olema?