V10 diisel Touareg
V10 diisel Touareg
Tere,
Olen omanud Q7 240kw diislit, S6 V10 320kw bensukat ning nüüd vaatan uuesti diisli poole. Silma on jäänud V10 Volkswageni poolelt.
Kas keegi oskab võtta antud mootori puhul sõna? Eestis 2007-2009 aasta Touaregid hinnaga 7350-8990€. Sellise hinnaga muidugi korras sõidukit ei leia.
Saksast leidsin R50 versiooni ca 10 000€-ga.
Ma ei oota vastuseid ala "Hoia eemale". Kui kirjutad, et tuleb eemale hoida, siis lao faktid lauale.
Olen omanud Q7 240kw diislit, S6 V10 320kw bensukat ning nüüd vaatan uuesti diisli poole. Silma on jäänud V10 Volkswageni poolelt.
Kas keegi oskab võtta antud mootori puhul sõna? Eestis 2007-2009 aasta Touaregid hinnaga 7350-8990€. Sellise hinnaga muidugi korras sõidukit ei leia.
Saksast leidsin R50 versiooni ca 10 000€-ga.
Ma ei oota vastuseid ala "Hoia eemale". Kui kirjutad, et tuleb eemale hoida, siis lao faktid lauale.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
V10 diisel Touareg
Oleneb kuidas hooldatud ja sõidetud. Räägiti küll siin foorumis ühes teemas alles mõni päev tagasi, et üks vahetab neljandat korda see aasta mootorit.
Ja olen kuulnud ka kuulujutte, et lõuna eestis pidi mõnel mehel hästi juba välja tulema selle v10 asendamine v6'ega.
Samas olen kohanud ka v10 mehi kes räägivad, et see v10 kestab paremini kui v6.
Olevat ühte niisama tarkvaraga tuuninud ja teist kõvasti rohkem tarkvara ja ka riistvara vahetusega.
Ja olen kuulnud ka kuulujutte, et lõuna eestis pidi mõnel mehel hästi juba välja tulema selle v10 asendamine v6'ega.
Samas olen kohanud ka v10 mehi kes räägivad, et see v10 kestab paremini kui v6.
Olevat ühte niisama tarkvaraga tuuninud ja teist kõvasti rohkem tarkvara ja ka riistvara vahetusega.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2638
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
V10 diisel Touareg
Ei tahetud ju teada “mida naised saunas räägivad”. Aga Synch vaata selle teema lõpus on “Sarnased teemad”, seal omajagu V10 juttu.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
V10 diisel Touareg
Kui nagunii "savi" on teiste arvamus ja info, siis osta ära ja kõik.Synch kirjutas: ↑03 Jaan 2019, 23:17 Tere,
Olen omanud Q7 240kw diislit, S6 V10 320kw bensukat ning nüüd vaatan uuesti diisli poole. Silma on jäänud V10 Volkswageni poolelt.
Kas keegi oskab võtta antud mootori puhul sõna? Eestis 2007-2009 aasta Touaregid hinnaga 7350-8990€. Sellise hinnaga muidugi korras sõidukit ei leia.
Saksast leidsin R50 versiooni ca 10 000€-ga.
Ma ei oota vastuseid ala "Hoia eemale". Kui kirjutad, et tuleb eemale hoida, siis lao faktid lauale.
V10 diisel Touareg
Siinsed härrad lähevad kohe püha viha täis. Tundub, et Volkswagenit siis osta ei tohigi, kui selliseks muutun....
Arvamiusest pole suva. Kui keegi tuleb ja kirjutab vaid hoia eemale, siis see on teema risustamine ning see ei anna ülevaadet ei mulle ega teistele. Kui tuleb eemale hoida, siis tahaksin teada miks.
Kas see V10 ei sarnane Audi V8-ga? Audil samuti kõike topelt, kui silindreid vaid vähem.
Sarnaseid teemasid näitab minul allpool vähe ning seal selline tavaline tihendite väsimus koos turbo väsimusega. Kas on veel midagi? Üldjuhul suuremad mootorid peaksid olema need, mis paremino peavad vastu...
Arvamiusest pole suva. Kui keegi tuleb ja kirjutab vaid hoia eemale, siis see on teema risustamine ning see ei anna ülevaadet ei mulle ega teistele. Kui tuleb eemale hoida, siis tahaksin teada miks.
Kas see V10 ei sarnane Audi V8-ga? Audil samuti kõike topelt, kui silindreid vaid vähem.
Sarnaseid teemasid näitab minul allpool vähe ning seal selline tavaline tihendite väsimus koos turbo väsimusega. Kas on veel midagi? Üldjuhul suuremad mootorid peaksid olema need, mis paremino peavad vastu...
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
V10 diisel Touareg
Miks just see 5-liitrine V10 diisel? Janune nagu 4.2 V8 bensakas ju.
Üldjuhul panevad suuremad vastu küll paremini aga vaata, kui mingi päss sellest on üle käinud suhtumisega, et lihtsalt omamine ja hooldus jäetud sinna samusesse, siis vastupidavust loota ükskõik mis mootorilt, on NULL.
Kuna saan aru, et hinnapiir on seal 10000 kandis vms, siis ostke endale see V6 ja parandage seda (odavamalt kui V10). Ning kui rohkem sellist vajutamise isu, siis tasuks üldse vaadata miskit muud marki masinat.
Üldjuhul panevad suuremad vastu küll paremini aga vaata, kui mingi päss sellest on üle käinud suhtumisega, et lihtsalt omamine ja hooldus jäetud sinna samusesse, siis vastupidavust loota ükskõik mis mootorilt, on NULL.
Kuna saan aru, et hinnapiir on seal 10000 kandis vms, siis ostke endale see V6 ja parandage seda (odavamalt kui V10). Ning kui rohkem sellist vajutamise isu, siis tasuks üldse vaadata miskit muud marki masinat.
V10 diisel Touareg
Audi V8 oli diisel, 2008 oma.
Hetkel Audi S6 C6, mis turu odavamalt müügis mul ning peale selle müüki planeering osta suurem auto, aga ei taha väga palju kw poolelt alla anda. V6 sõidukid (165, 171, 176, 180kw) kõigil ikka samad hädad. Pole nendel uuematel ikka kett väga korda tehtud. Surfanud veebis ringi ning ikka hädad küljes.
See on õige tähelepanek, et kui ostetakse ja võetakse viimast ja pannakse müüki sedasi, et kõik pekkis (mis mu S6-l ka oli) siis on pisut kehvasti. Võin öelda, et peale ostu ca nädal hiljem sain 1500€ kindlasti remondile magama panna.
Kui VW V10 on tõesti niivõrd kehvake, siis eks pean vaatama tagasi Audi V8 diisli poole.
Tänud hetkel neile, kes on proovinud abistada.
Hetkel Audi S6 C6, mis turu odavamalt müügis mul ning peale selle müüki planeering osta suurem auto, aga ei taha väga palju kw poolelt alla anda. V6 sõidukid (165, 171, 176, 180kw) kõigil ikka samad hädad. Pole nendel uuematel ikka kett väga korda tehtud. Surfanud veebis ringi ning ikka hädad küljes.
See on õige tähelepanek, et kui ostetakse ja võetakse viimast ja pannakse müüki sedasi, et kõik pekkis (mis mu S6-l ka oli) siis on pisut kehvasti. Võin öelda, et peale ostu ca nädal hiljem sain 1500€ kindlasti remondile magama panna.
Kui VW V10 on tõesti niivõrd kehvake, siis eks pean vaatama tagasi Audi V8 diisli poole.
Tänud hetkel neile, kes on proovinud abistada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
V10 diisel Touareg
Kui sa V6te ketti kardad, siis V10 diislil ju üldse kogu see majandus nende kummijukudega, ehk hammasrataste süsteem. Rida-viiel, ja V10 ongi kokku pandud kaks rida-viite, on sellega ikka omajagu jama silma jäänud ja on selle tõttu mootoreid hingusele läinud. Samuti lõppes selle süsteemi kasutamine üsna kiirelt, küllap põhjusega. Mõni kummijuku sul seal alla annab, siis kohe jälle mootor maha. Mina olen üht V10 diislit elus lähedalt näinud ja tolle omanik oli ikka suht hädas sellega, küll turbode juhtimisega aegajalt midagi mille tõttu oli avariirežiimis mootor jne. Ütles, et kütet võtab pea sama palju kui tal 4.2 bensiin Cayenne võttis, aga väänet see-eest kiitis, ehk, et sama raha eest rohkem sõidurõõmu
V10 diisel Touareg
Kui hooldada hästi (tihedamini kui ette nähtud, iga 10t km) ja sõidad normaalselt (vahepeal ikka korralikult gaasi anda), siis kestab kah paremini. Kui töristada ainult (hakkavad kohe turbo geomeetriatega, egr jne jamad). Kui osta korralikult hooldatud masin mis on ka vahelt piitsa saanud siis ei ole kõige hullem. Nagu enamus inimesed ei suudeta selle auto hooldus kulutusi maksta ja ei remondita siis ilmselgelt laguneb ja sureb kätte ära.
V10 diisel Touareg
Tiit, nii see on! Ma ei saanud teha sama nimelist kontot, juba kasutuses.
Ma ei karda kette...Lihtsalt avaldasin V6 suhtes arvamust, et ega nendega ka probleeme. Kahetsen, et V8 4.2 TDI Q7 omalajal ära müüsin, see sõitia nagu kulda ja oli hooldatud.
Tundub, et pöördun V8 Q7 peale, pean ootama-vaatama ning ehk leian. Loodetavasti ei pea kaugele sõitma.
Kui keegi veel jagab infot, siis see on hea, sest ehk keegi kunagi planeerib V10-t osta siiski, siis selline teema on hea.
Vabandan, kui kedagi solvasin!
Ma ei karda kette...Lihtsalt avaldasin V6 suhtes arvamust, et ega nendega ka probleeme. Kahetsen, et V8 4.2 TDI Q7 omalajal ära müüsin, see sõitia nagu kulda ja oli hooldatud.
Tundub, et pöördun V8 Q7 peale, pean ootama-vaatama ning ehk leian. Loodetavasti ei pea kaugele sõitma.
Kui keegi veel jagab infot, siis see on hea, sest ehk keegi kunagi planeerib V10-t osta siiski, siis selline teema on hea.
Vabandan, kui kedagi solvasin!
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
V10 diisel Touareg
Nendel vanematel V6'l 165kw olid ketid mis väga üle 200 tuhande ei kestnud. Või keti pingutid ei kestnud.
Mul oli 176 kw V6 millel läbisõit müües oli 264 tuh ja tean ka masinat millel peaks 300 tuh juba ees olema.
Üldjuhul selliseid masinaid käiakse ikka esinduses remontimas. (näha on mölleri parklas küll neid koguaeg)
Kui aega on otsida siis küllap leiad korralikult hoitud V10.
Mul oli 176 kw V6 millel läbisõit müües oli 264 tuh ja tean ka masinat millel peaks 300 tuh juba ees olema.
Üldjuhul selliseid masinaid käiakse ikka esinduses remontimas. (näha on mölleri parklas küll neid koguaeg)
Kui aega on otsida siis küllap leiad korralikult hoitud V10.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
V10 diisel Touareg
Ei ei...nüüd oleks aeg ikka edasi liikuda, V12 TDI . Johaidii kus neil ikka väänet ja kui veel chippida ka
V10 diisel Touareg
Uuriks korra, kui maanteel sõites pöörded kõiguvad edasi-tagasi, siis milles on probleem? Käike vahetab sujuvalt, pöörded ei lähe üles käike vahetades. Kohapeal R,N,D vahel proovides rakendub käik õigesti. Ei viita üldse ATM veale...
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
V10 diisel Touareg
Kui kasti turbiin läbi hakkab minema, siis kipuvad ka ühtlasel sõidul pöörded ujuma
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Juul 2022, 13:38
- Telefon: 54577676
- Auto: 2007 Toureg 5.0TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
V10 diisel Touareg
Pole see v10 nii kehvake ja janune miskit.70% linnasõittu. Keskmine 12,8. Maanteel 9-9,5. Ja vajutan ka ikka üpris tihti.
Ja vaiksemat diislit pole ma veel kohanud. Kui mootor korras ss nurrub ikka väga ühtlaselt ja vaikselt kuid kui gaasi anda ss löövad ka mõirged ja 750nm välja
Kasutajale jaan infoks et v12 on väänet 150nm vähem kui v10'l
Ja vaiksemat diislit pole ma veel kohanud. Kui mootor korras ss nurrub ikka väga ühtlaselt ja vaikselt kuid kui gaasi anda ss löövad ka mõirged ja 750nm välja
Kasutajale jaan infoks et v12 on väänet 150nm vähem kui v10'l
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
V10 diisel Touareg
Kahjuks siiski 6.0 v12 TDI mootoril on 1000nm juba tehasest tulles, lisaks commonrail kütusesüsteem jne.Wh000pie kirjutas: ↑16 Juul 2022, 14:03 Pole see v10 nii kehvake ja janune miskit.70% linnasõittu. Keskmine 12,8. Maanteel 9-9,5. Ja vajutan ka ikka üpris tihti.
Ja vaiksemat diislit pole ma veel kohanud. Kui mootor korras ss nurrub ikka väga ühtlaselt ja vaikselt kuid kui gaasi anda ss löövad ka mõirged ja 750nm välja
Kasutajale jaan infoks et v12 on väänet 150nm vähem kui v10'l
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 16 Juul 2022, 13:38
- Telefon: 54577676
- Auto: 2007 Toureg 5.0TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
V10 diisel Touareg
Pidasin silmas 1gen oma. Unustasin et 1gen oli 6 lidrane bensakas mis oli 600nm 331kw
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
V10 diisel Touareg
Pange tähele,kui on probleeme,müüge maha. Nii need foorumi kasutajad ostavad autosi. Eelmine omanik soovitas. Müü maha. Kuhu nii välja jõuame?
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
V10 diisel Touareg
Pange tähele,kui on probleeme,müüge maha. Nii need foorumi kasutajad ostavad autosi. Eelmine omanik soovitas. Müü maha. Kuhu nii välja jõuame?