Seat Leon FR 2.0 TFSI K1 bodykit- 2007 - Helfu
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu
Natuke hakkasin siis tegelema, kuni selgus, et pole nuka vanose maha võtmise jaoks mul õiget otsikut, see päris T55 torx pole.
Ja vastumineku peale otsustas üks tosooli flants otsad anda. Positiivsest küljest, nüüd saan märgi maha millal sai uus jahutusvedelik sisse
Küünlad suht kehvas seisus, tellisin uued asjad sinna. vana siin:
Pump cam follower siis selline seis, õnneks nukal pole suurt häda, õrnalt on arusaada, et asi oli ikkagi peetis:
Ja muidugi väike eksperiment 11.5 veljega
Tööga jätkan nädalalõpupoole, kui vajalikud asjad kätte saanud.
Ja vastumineku peale otsustas üks tosooli flants otsad anda. Positiivsest küljest, nüüd saan märgi maha millal sai uus jahutusvedelik sisse
Küünlad suht kehvas seisus, tellisin uued asjad sinna. vana siin:
Pump cam follower siis selline seis, õnneks nukal pole suurt häda, õrnalt on arusaada, et asi oli ikkagi peetis:
Ja muidugi väike eksperiment 11.5 veljega
Tööga jätkan nädalalõpupoole, kui vajalikud asjad kätte saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu
Minu esimesel tfsi-l oli see puudu olev tükk pildilt karteri põhja ühes nurgas ja sisselaske nuka panime koos kõrgsurvepumbaga uue muidugi nukaketi ja nukaregulaatorile uued o-rõngad. Nukkvõlli vahetades oli näha kuidas metalli tükid olid igalt poolt läbikäindu siis võtsime õlipumba ka lahti ja seal olid ka jäljed peal. Ei midagi hullu ladusime kokku ja sõidab siiani selle mootori max softiga mida stock rauaga saab! Samas vahetasin ühel kundel lihtsalt samas seisus camflower-i välja peale seda on sõitnud 60k km probleemideta. Mina võtaks karteri põhja alt ja prooviks tüki üles leida . Lisaks spets "torksile" on tehase remondi juhendis välja toodud spets nukkade fiksaator mis töö lihtsamaks teeb!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu
Velg on küll liiga väike ja väljas , ilmselt sobiks paremini golf 2-3 alla .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu
Tegu tegelikult w124 mersu alt veljega, aga lollusi tuleb ka proovida.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu
Nonii, sai siis üks õhtu ja päev autoga veedetud.
260 153 km
Autol sai vahetatud siis:
-Õli+filter+õlikork
-Salongi filter
-Jahutusvedelik+flants
-Süüteküünlad
-Nukakett+pinguti
-Kütuse pumba kolb.
-Piduri õli+ tagumistel piduritel tihendid.
Pilte ka:
Õnnelik leid keti pinguti ja ploki vahelt. Ei olnud mootorisse rändama läinud.
Hommikul sai auto käima aetud ja diagnostikat tehes leidsin sellised vead, peab tegelema/uurima hakkama, kas seotud aku maas olemisega või ootab mõni uus töö ees.
Tahan tänada ka Dan-i väga abinõude eest!!!
Järgmisena väljalaske väike muudatus.
Martin.
260 153 km
Autol sai vahetatud siis:
-Õli+filter+õlikork
-Salongi filter
-Jahutusvedelik+flants
-Süüteküünlad
-Nukakett+pinguti
-Kütuse pumba kolb.
-Piduri õli+ tagumistel piduritel tihendid.
Pilte ka:
Õnnelik leid keti pinguti ja ploki vahelt. Ei olnud mootorisse rändama läinud.
Hommikul sai auto käima aetud ja diagnostikat tehes leidsin sellised vead, peab tegelema/uurima hakkama, kas seotud aku maas olemisega või ootab mõni uus töö ees.
Tahan tänada ka Dan-i väga abinõude eest!!!
Järgmisena väljalaske väike muudatus.
Martin.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Seat Leon FR 2.0 TFSI - 2007 - Helfu
Vahepeal tehtud jälle natuke nokitsemist.
-kõrvalistuja airbag-i pistik vajas puhastamist, lõi tuld põlema.
-Ostsin uued tagapiduri sadulad, lähiajal keeran külge, ei jaksa kakelda peale jäävate piduritega. Loll süsteem, kui ära väsib.
-Roolilatile tegin ka arvutiga selgeks, et kõik on okei ja kalibreerisin ära. Need vead nüüd ka läinud. igaksjuhuks käisin ka juhtmestiku üle.
-Kuna vana otsetoru oli juppidest kokku keevitatud kunagi kellelgi, siis mädanes keevitustest see ära. Nüüd sai külge selline jupp, mis välimuselt originaal, kuid tegelikult otsetoru (MSD attrappe)
Vahepeal sai tehtud ÜV ja alla keeratud ka coiloverid ja suverattad:
Nüüd tehnika osas tundub kõik esmapilgul okei.
Martin
-kõrvalistuja airbag-i pistik vajas puhastamist, lõi tuld põlema.
-Ostsin uued tagapiduri sadulad, lähiajal keeran külge, ei jaksa kakelda peale jäävate piduritega. Loll süsteem, kui ära väsib.
-Roolilatile tegin ka arvutiga selgeks, et kõik on okei ja kalibreerisin ära. Need vead nüüd ka läinud. igaksjuhuks käisin ka juhtmestiku üle.
-Kuna vana otsetoru oli juppidest kokku keevitatud kunagi kellelgi, siis mädanes keevitustest see ära. Nüüd sai külge selline jupp, mis välimuselt originaal, kuid tegelikult otsetoru (MSD attrappe)
Vahepeal sai tehtud ÜV ja alla keeratud ka coiloverid ja suverattad:
Nüüd tehnika osas tundub kõik esmapilgul okei.
Martin
Viimati muutis Helfu, 30 Okt 2019, 15:05, muudetud 2 korda kokku.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Seat Leon FR 2.0 TFSI K1 bodykit- 2007 - Helfu
Tere,
Pole pikalt postitanud.
Auto on veerenud muretuid kilomeetreid, kuid eks midagi on vahepeal ikka ka tehtud.
- 270t km peal tehtud suurem hooldus, mille käigus vahetatud mootori rihma komplekt+veepump (contitech), õlid filtrid.
- Paigaldatud uus kliima radikas.
- vahetasin 17" talverattad 18" rataste vastu, nüüd said alla Audi Bolero veljed, mille peale said Sailuni talvekad.
- Velgede vahetus põhjuseks said Brembo 18z sadulad, mis ootavad hetkel veel mõningaid juppe, et teha upgrade.
-Auto sai uuendust ka värvkatte näol ja lisaks sai tõstekohtade katted paigaldatud.
-Velgedega panin endameelest puusse ja ei sobi eriti selle auto alla, aga eks aeg näitab. Hetkel sai need pulber värvitud ja lakitud, ning kohe vahetama ei kipu, kui keegi midagi korralikku vahetuseks ei paku just.
Kindlasti olen midagi veel nokitsenud, aga selleks korraks ei ole meeles enam.
Martin.
Pole pikalt postitanud.
Auto on veerenud muretuid kilomeetreid, kuid eks midagi on vahepeal ikka ka tehtud.
- 270t km peal tehtud suurem hooldus, mille käigus vahetatud mootori rihma komplekt+veepump (contitech), õlid filtrid.
- Paigaldatud uus kliima radikas.
- vahetasin 17" talverattad 18" rataste vastu, nüüd said alla Audi Bolero veljed, mille peale said Sailuni talvekad.
- Velgede vahetus põhjuseks said Brembo 18z sadulad, mis ootavad hetkel veel mõningaid juppe, et teha upgrade.
-Auto sai uuendust ka värvkatte näol ja lisaks sai tõstekohtade katted paigaldatud.
-Velgedega panin endameelest puusse ja ei sobi eriti selle auto alla, aga eks aeg näitab. Hetkel sai need pulber värvitud ja lakitud, ning kohe vahetama ei kipu, kui keegi midagi korralikku vahetuseks ei paku just.
Kindlasti olen midagi veel nokitsenud, aga selleks korraks ei ole meeles enam.
Martin.
Viimati muutis Helfu, 18 Nov 2020, 10:14, muudetud 5 korda kokku.