VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervist,
Nii eile siis jõudis minuni pakk, pakkisin täna siis paki lahti :
4x Bilstein B8 amordid
4x Eibach pro vedrud
Ühesõnaga madaldus näitab et :
Eest 30-40 mm madaldust
Tagant 30-35 mm madaldust
PS: telefon ei tee paremat pilti ( mõte jääb ehk samaks)
Ülejäänu kuidas madladus jääb, saab siis teada kui lume periood on möödas ja auto on tallinnast- Maakoju garagesse transporditud, siis tuleb teemale ka järg.
Palju päikest ja lume kaud
Raks
Nii eile siis jõudis minuni pakk, pakkisin täna siis paki lahti :
4x Bilstein B8 amordid
4x Eibach pro vedrud
Ühesõnaga madaldus näitab et :
Eest 30-40 mm madaldust
Tagant 30-35 mm madaldust
PS: telefon ei tee paremat pilti ( mõte jääb ehk samaks)
Ülejäänu kuidas madladus jääb, saab siis teada kui lume periood on möödas ja auto on tallinnast- Maakoju garagesse transporditud, siis tuleb teemale ka järg.
Palju päikest ja lume kaud
Raks
- Kes tänasid kasutajat RAKSIGOLF selle postituse eest:
- VolkswagenGTD
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Nonii,
Tundub et kevad on kätte jõudnud, selle puhul ajasin auto garagest välja, ning nüüd reedel viin auto maale kus ma teda tegema hakkan. Seniks aga üks klõps autost kah.
PS (velg on ajutine all)
Kõike Päikest !!!
Raks
Tundub et kevad on kätte jõudnud, selle puhul ajasin auto garagest välja, ning nüüd reedel viin auto maale kus ma teda tegema hakkan. Seniks aga üks klõps autost kah.
PS (velg on ajutine all)
Kõike Päikest !!!
Raks
- Kes tänasid kasutajat RAKSIGOLF selle postituse eest:
- santospwnd
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervist,
Reede 19.04
Alustan juttu siis reedesest päevast. Tõin lõpuks auto maale ära, et hakata autot seadistama suve seadesse. . Töid alustasin tagant poolt. Nimelt sai siis autol tagant ära võetud originaal amordid koos vedrudega et asendada need bilstein b8 amortide ja eibachi vedrudega. Laua peal võrreldes originaale ja uut komplekti siis tagumistel ei esinenud pikkuse vahet. Sai siis muretult uued amordid ja vedrud alla pandud. Siis liikusin töödega ettepoole. Koheselt sai alt ära võetud õõtsad ning sai neil vahetatud tagumised puksid ära ( 1 oli läbi, vahetasin kohe mõlemad ära). Eelnevalt sai ära tellitud juba audi TT täisõõtsa puksid siis, mis läksid külge 1:1. Kui uuesti õõtad alla sain, võtsin ka eest ära vanad amordid ja vedrud. Ning nendel laua taga oli näha uus bilstein b8 amort on ise juba pikkuse poolest lühem kui originaal amort. Sai siis need kokku lapitud ja alla ära pandud. Ning siis sai vaadatud et eest istub auto ilusti parajal kõrgusel ja on piisavalt jäik. Tagant poolt auto on kõrgem kui eestpoolt ning sammuti ka pehmem, aga kui kohe mingi koormus taha panna vajub auto ilusti paika ja läheb umbes sama jäigaks kui esimesed amordid. Ning sellega sai ka reedene päev läbi. Mõningad pildid ka reedesest päevast.
Järgmine postitus on järg sellele teemale!!!
Raks.
Reede 19.04
Alustan juttu siis reedesest päevast. Tõin lõpuks auto maale ära, et hakata autot seadistama suve seadesse. . Töid alustasin tagant poolt. Nimelt sai siis autol tagant ära võetud originaal amordid koos vedrudega et asendada need bilstein b8 amortide ja eibachi vedrudega. Laua peal võrreldes originaale ja uut komplekti siis tagumistel ei esinenud pikkuse vahet. Sai siis muretult uued amordid ja vedrud alla pandud. Siis liikusin töödega ettepoole. Koheselt sai alt ära võetud õõtsad ning sai neil vahetatud tagumised puksid ära ( 1 oli läbi, vahetasin kohe mõlemad ära). Eelnevalt sai ära tellitud juba audi TT täisõõtsa puksid siis, mis läksid külge 1:1. Kui uuesti õõtad alla sain, võtsin ka eest ära vanad amordid ja vedrud. Ning nendel laua taga oli näha uus bilstein b8 amort on ise juba pikkuse poolest lühem kui originaal amort. Sai siis need kokku lapitud ja alla ära pandud. Ning siis sai vaadatud et eest istub auto ilusti parajal kõrgusel ja on piisavalt jäik. Tagant poolt auto on kõrgem kui eestpoolt ning sammuti ka pehmem, aga kui kohe mingi koormus taha panna vajub auto ilusti paika ja läheb umbes sama jäigaks kui esimesed amordid. Ning sellega sai ka reedene päev läbi. Mõningad pildid ka reedesest päevast.
Järgmine postitus on järg sellele teemale!!!
Raks.
Viimati muutis RAKSIGOLF, 20 Apr 2019, 21:56, muudetud 2 korda kokku.
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Laupäev 20.04
Aga sellega ei ole lõppenud ära tööd et saaks hakata suve nautima.
Nimelt siis tekkis kohe probleem et selle madaldusega ei mahu rattad enam koopasse ära, kuna veljed ise on 8 tolli laiad ja ET on 33, siis istuvad nad suhteliselt väljas. Tagant sai lõigatud koopaäärt nii palju ülevalt ära et ei oleks seespool koobast kahe tiiva pleki ranti. Eestpoolt tuli lõigata tiiba rohkem ära, ning ka sellega kaasnes see et tuli kuidagi logarit ka paremaks teha. Kuna logar on plastik siis sai seda kuumutatud ja selle tulemusena uus vorm sisse antud et liigne sopp ja mustus ei läheks tiiva sisse ja hoiaks ikkagi suurema sodi kinni. Ning siis sai ka proovitud G60 tiiva laiendeid nii ette kui taha, ning jõudsin ka need ära puhasatud et nendele ka värske tulemus homme anda. Lõigatud tiiva ääred sai koheselt ära puhastatud ja ära värvitud, ning sai ka kerekit peale pandud. Siis kui hakkab tiivakaari külge panema laseb vahetult enne ka kerevaha tiiva äärepeale ära.
Pilte ka tänasest.
Ekso homme tuleb uus järg nendele teemadele. Seniks Kõike päikest ja olge mõnusad.!!!
Esimene pilt kohe kui sai ette proovitud G60 tiivalaiendit!
Raks
Aga sellega ei ole lõppenud ära tööd et saaks hakata suve nautima.
Nimelt siis tekkis kohe probleem et selle madaldusega ei mahu rattad enam koopasse ära, kuna veljed ise on 8 tolli laiad ja ET on 33, siis istuvad nad suhteliselt väljas. Tagant sai lõigatud koopaäärt nii palju ülevalt ära et ei oleks seespool koobast kahe tiiva pleki ranti. Eestpoolt tuli lõigata tiiba rohkem ära, ning ka sellega kaasnes see et tuli kuidagi logarit ka paremaks teha. Kuna logar on plastik siis sai seda kuumutatud ja selle tulemusena uus vorm sisse antud et liigne sopp ja mustus ei läheks tiiva sisse ja hoiaks ikkagi suurema sodi kinni. Ning siis sai ka proovitud G60 tiiva laiendeid nii ette kui taha, ning jõudsin ka need ära puhasatud et nendele ka värske tulemus homme anda. Lõigatud tiiva ääred sai koheselt ära puhastatud ja ära värvitud, ning sai ka kerekit peale pandud. Siis kui hakkab tiivakaari külge panema laseb vahetult enne ka kerevaha tiiva äärepeale ära.
Pilte ka tänasest.
Ekso homme tuleb uus järg nendele teemadele. Seniks Kõike päikest ja olge mõnusad.!!!
Esimene pilt kohe kui sai ette proovitud G60 tiivalaiendit!
Raks
Viimati muutis RAKSIGOLF, 20 Apr 2019, 21:55, muudetud 2 korda kokku.
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Nii selle nädalavahetuse viimane järg
Sai ära taastatud üks esimene G60 tiivakaar, mis oli alt servast puru. Sai siis võetud kõige kehvem GTI kaar ja sellel altserv ära lõigatud ja hakatud taastama G60 kaart. Ning siis värvisin esistange ja kaared plastiku struktuur värviga üle ( eelnevalt oli ka kõik kaared, ukseliistud ja stanged värvitud sellega mul värvitud). Ning sellega asi seekord piirdus. Järgmine nädalavahetus panen tiivakaared külge, ( enne lasen kerevaha ka tiivaäärtele uuesti peale), esistange vaja tagasi panna. Udutuled tegin korda (saab jälle tuled põlema, ehk ei sula enam ära ). Velje randid poleerib üle. Ning saabki hooaeg alatud minujaoks.
Raks
Sai ära taastatud üks esimene G60 tiivakaar, mis oli alt servast puru. Sai siis võetud kõige kehvem GTI kaar ja sellel altserv ära lõigatud ja hakatud taastama G60 kaart. Ning siis värvisin esistange ja kaared plastiku struktuur värviga üle ( eelnevalt oli ka kõik kaared, ukseliistud ja stanged värvitud sellega mul värvitud). Ning sellega asi seekord piirdus. Järgmine nädalavahetus panen tiivakaared külge, ( enne lasen kerevaha ka tiivaäärtele uuesti peale), esistange vaja tagasi panna. Udutuled tegin korda (saab jälle tuled põlema, ehk ei sula enam ära ). Velje randid poleerib üle. Ning saabki hooaeg alatud minujaoks.
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 25 Apr 2014, 20:54
- Telefon: 56631237
- Auto: Golf 7,5 Variant 1,4 TSI 92kw, Polo 1,2 47kw, Seat Arosa 1,4 55kw
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald, +/-10km
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Palju selline täis vedru-amordi komplekt ka hinda küsib?
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Ter,
Ütleme nii et hinna vahemik on kusagil 500 kuni +600 euro sees. Et kõik oleneb kus keegi endale selle ka soetab.
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervitus.
Lisan ka endapoolt tehtud mõned pildid GTI tiivakaarest ja G60 tiivakaarest . lisan veel mõned pildid kui Raksigolf tegeles velje rantide poleerimisega
Rainer
Lisan ka endapoolt tehtud mõned pildid GTI tiivakaarest ja G60 tiivakaarest . lisan veel mõned pildid kui Raksigolf tegeles velje rantide poleerimisega
Rainer
- Manused
-
- P5010011.JPG (254.38 KiB) Vaadatud 14932 korda
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervist,
Saab ka nüüdsest suve nautima hakata.
Auto sai maal kokku pandud ja siis saatsin auto kosmeetikasse. Sai siis askoga räägitud, ning tegi autole:
Veel ootab ees mind sillastend, mille lasen ka järgmine nädal ära teha. Niipalju siis selle Bilstein b12 pro kiti kohta, et väga mõnus on sõita, tunduvalt jäigem kui originaal vedrustusega,aga mitte nii jäik kui coilid, silmailu ka parem kuna auto läks madalamaks ka.
Paar pilti kah:
Päikest ja muretuid kilomeetreid !!!
Raks
Saab ka nüüdsest suve nautima hakata.
Auto sai maal kokku pandud ja siis saatsin auto kosmeetikasse. Sai siis askoga räägitud, ning tegi autole:
- Poleerimise
- Kerele keraamika
- Esi-taga klaasile keraamika
- Velgedele keraamika
- Istmetele keraamika
Veel ootab ees mind sillastend, mille lasen ka järgmine nädal ära teha. Niipalju siis selle Bilstein b12 pro kiti kohta, et väga mõnus on sõita, tunduvalt jäigem kui originaal vedrustusega,aga mitte nii jäik kui coilid, silmailu ka parem kuna auto läks madalamaks ka.
Paar pilti kah:
Päikest ja muretuid kilomeetreid !!!
Raks
- Manused
-
- IMG_20190515_194054.jpg (223.59 KiB) Vaadatud 14707 korda
Viimati muutis RAKSIGOLF, 16 Mai 2019, 10:31, muudetud 2 korda kokku.
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Kui ei eksi siis eile nägin sinu golfi. Kui see oli sinu. Tallinna ringteel 17.30 ajal. Keerasid tartu mnt. Saku poole. Sry kui pold sina aga ilus g2 oli.
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
murkamarko kirjutas: ↑16 Mai 2019, 10:41Kui ei eksi siis eile nägin sinu golfi. Kui see oli sinu. Tallinna ringteel 17.30 ajal. Keerasid tartu mnt. Saku poole. Sry kui pold sina aga ilus g2 oli.
Olin mina, nägin ka enda ees ühte passatit millel tagaklaasil oli foorumi kleeps, ju see olid sina
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Kas on pehme ka sõita ?
Palju madaldust on ?
Palju madaldust on ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Terv
pehmem kui coiliga aga jäigem kui originaal lahendusega. Mina olen väga rahul selle valikuga. Mugav on sõita ei raputa sisikonda laiali !
Madaldust on niipalju kui sa pilte vaatad kuidas oli enne ja kuidas on nüüd. Otseselt mõõtnud ei ole.
Päikest !!
Raks
Viimati muutis RAKSIGOLF, 20 Mai 2019, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 10 Juun 2010, 07:43
- Telefon: 53038827
- Auto: Maaža
- Asukoht: Audru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Aii küll on kena kombo ja esimesed täistuled+udukad kiletaks kollaseks,ning räägi sa ühed style 5 veljerandid teeks teenustööna kah muidu ära?
Aga ülim golf muidu (Y)
Aga ülim golf muidu (Y)
Vanad volkarid ei sure never ever vaind lähevad ikka madalamaks
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Terv,
Seda kollaseks kiletamis värki vast ei tee. Teenustööd ei paku kahjuks, kuna ei ole selle ala spetsialist , vaja endalgi ühed cupid lõpuni ära teha, aga ei ole lihtsalt aega neid teha.
Päikest !!
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervitused,
Selleks aastaks on siis minu sõidud sõidetud, ning auto juba puhkab Garages. Hooaeg läks väga hästi, Ainult kalla ja talla režiimi peal. Tulevaks hooajaks on väiksed muudatused veel tulemas, aga nendest juba siis kui aeg hakkab saabuma ja muudatused sisse viidud.
Seniks rahuliku und hobiautodele ja kevadel näeme !!!
Raks
Selleks aastaks on siis minu sõidud sõidetud, ning auto juba puhkab Garages. Hooaeg läks väga hästi, Ainult kalla ja talla režiimi peal. Tulevaks hooajaks on väiksed muudatused veel tulemas, aga nendest juba siis kui aeg hakkab saabuma ja muudatused sisse viidud.
Seniks rahuliku und hobiautodele ja kevadel näeme !!!
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervitus,
Nii nagu originaalis kahemassilise hoorattaga ta tuli on ta ka seal all, hooratta ja siduri firmat ei mäleta, eks ta LUK või SACHS ole.
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
No tere taas,
Projekt on talveunest ärganud, ning esimesed sõidud on tehtud.
Ütleks nii et niiskusekogujad autos tasuvad ennast ära. Polnud mingeid niiskus ega hallitus kahjustusi. Kõik 5 niiskusekoguja topsi olid pilgeni vett täis .
Eks edaspidi tulevad vaikselt uuendus postitused ka. Aga need juba siis kui asjad muutuvad .
Seniks kõike head ja palju päikest !!!!
Raks
Projekt on talveunest ärganud, ning esimesed sõidud on tehtud.
Ütleks nii et niiskusekogujad autos tasuvad ennast ära. Polnud mingeid niiskus ega hallitus kahjustusi. Kõik 5 niiskusekoguja topsi olid pilgeni vett täis .
Eks edaspidi tulevad vaikselt uuendus postitused ka. Aga need juba siis kui asjad muutuvad .
Seniks kõike head ja palju päikest !!!!
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Aga ma olen endiselt selle poolt, et kojamehe vardad peavad olema mustad.
Datsunitel jah on need sellised läikivad või siis kulub must pealt maha.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Ühe jutiga lasin teema läbi, väga mõnus ja asjalik teema.
Selliseid "vanakooli" teemasid võiks rohkem olla!
Edu ja jaksu autoga!
Selliseid "vanakooli" teemasid võiks rohkem olla!
Edu ja jaksu autoga!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervitus taas,
Sai 1. mai auto garagest välja aetud, ning sai ka pandud uued jupid külge mis ootasid teda talve otsa:
Kõigepealt suured tänud Eduardole saaremaalt, tehtud nahatamis tööde eest: ( rool, kk nupp, kk kott, käsipiduri kang).
ning sai ära kaotatud esi tiibade pealt suunatuled, ning asendatud wolfsburg edition märkidega.
Nüüd siis veele enne hooaja nautmist tuleks teha õli ja filtrite vahetus ja siis võibki jälle ühe hea hooaja teha
Raks
Sai 1. mai auto garagest välja aetud, ning sai ka pandud uued jupid külge mis ootasid teda talve otsa:
Kõigepealt suured tänud Eduardole saaremaalt, tehtud nahatamis tööde eest: ( rool, kk nupp, kk kott, käsipiduri kang).
ning sai ära kaotatud esi tiibade pealt suunatuled, ning asendatud wolfsburg edition märkidega.
Nüüd siis veele enne hooaja nautmist tuleks teha õli ja filtrite vahetus ja siis võibki jälle ühe hea hooaja teha
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
-
- Klubiline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Tervitus üle pika aja,
See hooaeg on jäänud info täiendamata.
Kahjuks ei saa öelda et hooaeg kulges ainult kalla-talla reziimil.
Peale seda kui auto sai uuendused nahatamise teemal järgnes autole tavapärane hooldus, õlid filtrid jne.
Algul oli kõik tore ilus, kasutaja "franz"- isa käis paari nädala jooksul mõned korrad autoga tööl, kõik oli korras. ning ühel mai kolmapäeva õhtul oli mõte et peaks auto maalt linna tooma et nautida hobiauto rõõme, siinkohal piirdus asi 10 km läbimisega, kui mootor arvas et oleks tore uus puhas õli kõik maanteel välja ajada. Õnneks oli sõber "carloz" minu teise autoga taga ning helistas ja ütles autol läks klaas rasvaseks ja ei näe sõita, sai siis auto kohe maantee ääres seisma jäetud ja oh seda rõõmu, kõik õli voolas mootori plokist välja . Mis seal ikka, õnneks oli autos köis olemas ja sai tagasi maale tiritud. Sama päev enam ei viitsinud lahkama hakata kuna kella oli juba palju.
Nädalavahetusel sai siis auto üles tõstetud ja hakatud otsima kust õli välja voolas, kuna kogu mootori rihma poolne külg oli õli täis siis sai hakatud erinevaid plast detaile eemaldama et näha kust ta tuli, ja oh imet üks simmer oli plokist eraldunud. ( et sai arvatud seda kuna auto iga talve seisab ilma et teda tööle paneks ja liigutaks, siis eeldasime et teatud asendis pikalt olles võiksid justkui tihendid, simmer ära surra ja liikuma hakates lihtsalt eraldus ploki küljest) Mis seal ikka sai tellitud uued varuosad ja auto uuesti kokku laotud ja uuesti õli vahetus tehtud, vnoh niipalju kui veel karterisse teda jäänud oli. ning peale seda rohkem anomaaliaid ei esinenud.
Kuna suvi oli meeletult palav, sai käidud Motor Unionis "Asko" juures kliimat täitmas, peale seda oli väga meeldiv kuumasid suve ilmasid nautida.
Ning kui aeg jõudis sügisesse sai teostatud auto pesu ( koledad veljed alla pantud ) ja esi stange küljest võetud ( läheb värvimisse kuna esines juba kivitäkkeid ning häiris), mis peale läks auto talve unne ära. Üks väike klõps ka suvest.
Häid talverõõme ja kevadel peatse kohtumiseni
Raks
See hooaeg on jäänud info täiendamata.
Kahjuks ei saa öelda et hooaeg kulges ainult kalla-talla reziimil.
Peale seda kui auto sai uuendused nahatamise teemal järgnes autole tavapärane hooldus, õlid filtrid jne.
Algul oli kõik tore ilus, kasutaja "franz"- isa käis paari nädala jooksul mõned korrad autoga tööl, kõik oli korras. ning ühel mai kolmapäeva õhtul oli mõte et peaks auto maalt linna tooma et nautida hobiauto rõõme, siinkohal piirdus asi 10 km läbimisega, kui mootor arvas et oleks tore uus puhas õli kõik maanteel välja ajada. Õnneks oli sõber "carloz" minu teise autoga taga ning helistas ja ütles autol läks klaas rasvaseks ja ei näe sõita, sai siis auto kohe maantee ääres seisma jäetud ja oh seda rõõmu, kõik õli voolas mootori plokist välja . Mis seal ikka, õnneks oli autos köis olemas ja sai tagasi maale tiritud. Sama päev enam ei viitsinud lahkama hakata kuna kella oli juba palju.
Nädalavahetusel sai siis auto üles tõstetud ja hakatud otsima kust õli välja voolas, kuna kogu mootori rihma poolne külg oli õli täis siis sai hakatud erinevaid plast detaile eemaldama et näha kust ta tuli, ja oh imet üks simmer oli plokist eraldunud. ( et sai arvatud seda kuna auto iga talve seisab ilma et teda tööle paneks ja liigutaks, siis eeldasime et teatud asendis pikalt olles võiksid justkui tihendid, simmer ära surra ja liikuma hakates lihtsalt eraldus ploki küljest) Mis seal ikka sai tellitud uued varuosad ja auto uuesti kokku laotud ja uuesti õli vahetus tehtud, vnoh niipalju kui veel karterisse teda jäänud oli. ning peale seda rohkem anomaaliaid ei esinenud.
Kuna suvi oli meeletult palav, sai käidud Motor Unionis "Asko" juures kliimat täitmas, peale seda oli väga meeldiv kuumasid suve ilmasid nautida.
Ning kui aeg jõudis sügisesse sai teostatud auto pesu ( koledad veljed alla pantud ) ja esi stange küljest võetud ( läheb värvimisse kuna esines juba kivitäkkeid ning häiris), mis peale läks auto talve unne ära. Üks väike klõps ka suvest.
Häid talverõõme ja kevadel peatse kohtumiseni
Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf 2 1.3 40 Kw projekt - > 1.9 81kw TDI --RAKSIGOLF
Kang + nahk lase teha ühes tükis nagu on g3 vers "Bon Jovi" oma, jääb palju parem tulemus
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!