Mootor: VR6 128kw (AAA)
Suutsin kaitsmeplokis tekitada lühise(Nuga sattus kaitsmeplokki) ja peale seda ei lähe enam auto tööle
Peale lühist keerasin süüdet ja selle tagajärjena tuli süüteluku ümber olevast plastikust valget suitsu ja starter peale seda vedu ei võtnud.
Avastasin, et maha oli põletanud kaitsmeplokki minevasse pesasse (H1) "Steering clumn harness switch" kaabel, mille ümbert oli isolatsioon maha põlenud. Vahetasin põlenud kaabi välja ja selle käigus ka süüteluku lüliti.
Nüüd võtab starter taha ja mootor käib ringi, kuid puudub säde ja kütusepump ei tee häält. Armatuuris ei lähe ka tuled põlema(Õli ja muud tuled, mis tavapäraselt süüte sisse keerates tekivad)
Üritasin OBD1 ühendada VAG-COMiga, kuid ei saanud signaali.

Oskab keegi mind kuidagi aidata?
Ilusad ilmad tulekul ja ei taha autol seista lasta
