Sai siis boratile pihustiotsad tellitud, milleks osutusid siis lõpuks KermaTdi'st tellitud Fratelli Bosio Sprint 520, mis saabusid üllatuseks suhteliselt kiiresti, Usast alla nädala. Komplektis on otsad(varras/nõel sees) ja tihendid. Hakkasin siis vahetust, kontrolli, reguleerimist ja kõike muud taolist uurima, ning sain teada, et otsad vahetatakse üldjuhul koos vaheplaatide ja kogu sisuga. Info, mida kuskilt foorumitest justkui silma jäänud polnud.
Pihustid ise on 110hp omad, 1-1 fitment. Kas see kalibreerimine/reguleerimine/seadistamine, sisemuse vahetamine kõik on nii tähtis, et selle eest pannakse igal pool puid alla, kui tegemata jätad. Mida on üldse reguleerida originaalsisuga pihustil?
Keegi, kui viitsib, võib mulle ehk kuskilt mingi lingi visata, või siis ise lahti seletada.
Andres