- IMG_20180620_224014.jpg (360.93 KiB) Vaadatud 12024 korda
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Mootor peal, üht teist ühendatud, pihustid paigas aga tekib küsimus kas see on ok, et pihusti on vähe kolde sees mitte kolde äärega tasa, ivohi 2E 16v teemas oli pihusti samamoodi üpriski sügaval.
Lati teen ghetto style, ehk ostsin kaks latti, ühe retsisin ära, ehk lõikasin pihusti otsa "toosid" küljest ning muretsen täpses mõõdus roostevaba toru ning liidan keevitusega kokku. Ilmselt super performas asi ei tule aga ma usun, et sellele stock kärakale sobib ideaalselt.
Ja siin pilti ivohi teemast,
Lati teen ghetto style, ehk ostsin kaks latti, ühe retsisin ära, ehk lõikasin pihusti otsa "toosid" küljest ning muretsen täpses mõõdus roostevaba toru ning liidan keevitusega kokku. Ilmselt super performas asi ei tule aga ma usun, et sellele stock kärakale sobib ideaalselt.
Ja siin pilti ivohi teemast,
- Manused
-
- Screenshot_20190823-181724.png (770.43 KiB) Vaadatud 11505 korda
-
- IMG_20190823_155519.jpg (217.36 KiB) Vaadatud 11505 korda
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Mis pihusti tihendid kasutusel on?
Ma proovisin ka ise teha seda latti, pidama seda ei saanud, hästi pisikesed augud jäävad keevise ümber. Osav tigi mees võtta/või oled siis ehk saaks pidama. Niiöelda koduste vahenditega soovitaks jupid pigem kokku joota, tehasest on nad ka joodetud.
Ma proovisin ka ise teha seda latti, pidama seda ei saanud, hästi pisikesed augud jäävad keevise ümber. Osav tigi mees võtta/või oled siis ehk saaks pidama. Niiöelda koduste vahenditega soovitaks jupid pigem kokku joota, tehasest on nad ka joodetud.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 1.8 79kw '88 - Siim105
Pihusti tihendeid proovisin erinevaid, kõige paremini istusid ühed "vanad" lati poolse otsa omad.
Latt tehtud ja poolest pöördest käis. Ühtkoma teist vaja kohendada ja ühendada.
Latt tehtud ja poolest pöördest käis. Ühtkoma teist vaja kohendada ja ühendada.
- Manused
-
- IMG_20190826_133038.jpg (319.73 KiB) Vaadatud 11419 korda
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
Käib täitsa viisakalt, homme saan 3bar lati rõhuka ka kätte, siis peaks segu paremaks minema.
Ühe rumala vea tegin, ehk ei pannud tähele ja ei uurinud mis kast 16v otsas on, nimelt 90 sõites on pöörded 3000!!!! T***.
1.9 disla kast nuut sama?
Ühe rumala vea tegin, ehk ei pannud tähele ja ei uurinud mis kast 16v otsas on, nimelt 90 sõites on pöörded 3000!!!! T***.
1.9 disla kast nuut sama?
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
Disla 02a tüüpi kast sobib külge jah, aga imo ülekanded jäävad vabalthingavale bensukale suht kohutavad. Kunagi meeltesegaduses panin ühe sellise 9a mootoriga kokku, 2 käiguga läks vist 120kmh vms välja ja 3-ndaga 175kmh. Maanteel sõitsin neljandaga, kuna siis olid pöörded parajas alas kus ei pidanud iga vähe suurema künka peale käiku alla vahetama.
Kas siis vanat 1.8 kasti pole alles?
Kas siis vanat 1.8 kasti pole alles?
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
1.8 kastil sidur 210mm ja 16v oma 228mm. Niiplaju uurisin, et 1.8 16v sidur peaks 210mm olema, et ührsõnaga selline kombo, et 1.8 kast, kerge hooratas, sidur ja 16v korv.
Põdesin, et 8v korv ja 210mm sidur ei kannata seda meeletut 100kw
Sellesuhtes, et see pill ei vääri väga, lisa uusi juppe.
Põdesin, et 8v korv ja 210mm sidur ei kannata seda meeletut 100kw
Sellesuhtes, et see pill ei vääri väga, lisa uusi juppe.
Viimati muutis Siim105, 28 Aug 2019, 21:45, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
Nuudid kõigil 02a kastidel nkn sama, see 1.8 16v 210 sidur on vast 020 kasti kohta. Ise pole veel sellise 02a siduri otsa komistanud mis oleks väiksem kui 228mm.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
Kas on mõnda 02a kasti mille pöörded 90km/h alla 2000rpm on? Või tõesti 16v mootor 2000 pöörde juures nii jõuetu?CD-R kirjutas: ↑28 Aug 2019, 21:00Disla 02a tüüpi kast sobib külge jah, aga imo ülekanded jäävad vabalthingavale bensukale suht kohutavad. Kunagi meeltesegaduses panin ühe sellise 9a mootoriga kokku, 2 käiguga läks vist 120kmh vms välja ja 3-ndaga 175kmh. Maanteel sõitsin neljandaga, kuna siis olid pöörded parajas alas kus ei pidanud iga vähe suurema künka peale käiku alla vahetama.
Kas siis vanat 1.8 kasti pole alles?
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
1.8 79kw PF on 02A kastiga, ning sidur on 210mm ja väikse nuudiga. Poolteljed 100mm.
Vaatasin järgi, et sellel 1.8 16v on tõesti 210mm sidur aga see vanatüübi jama ehk siis 020 kast.
Vana kastiga ja õiges mõõdus rehviga oli 90kmH pöörded kuskil 2400rpm.
Vaatasin järgi, et sellel 1.8 16v on tõesti 210mm sidur aga see vanatüübi jama ehk siis 020 kast.
Vana kastiga ja õiges mõõdus rehviga oli 90kmH pöörded kuskil 2400rpm.
Viimati muutis Siim105, 29 Aug 2019, 15:24, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
ASD koodiga kast oli ja minuarust oli 5-ndaga ehk 1800-1900 rpm. Mul muidugi olid KR nukad ka seal sees, vb see pärast oli nii hull, aga hea temaga sõita polnud ja mingit kütuse säästu sealt kohe kindlasti mitte ei tulnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 1.8 Digi (2.0) 16v '88 - Siim105
Selline ta hetkel välja näeb, vajab kohendamist ja ÜV sain korduvad sest pööretel oli CO 0.46 ja lubatud oli 0.3. Öeldi, et univeraal katt surnud, aga pm tutikas on all.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Tekkis era miilitsaga probleeme. Keegi kes uute seadustega kursis, võiks sõna võtta, et kas tõesti on nii ohtlik/ebaseaduslik
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Koopast välja ei tohi ulatuda!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Väga hea
Tore, et see auto on endiselt alles ja sõidab
Tore, et see auto on endiselt alles ja sõidab
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Sõidab/liigub, teistmoodi ei saa.
Nädala sees uurisin ja nv sättisin. Nimelt detonatsiooni andurile sai alla laotud pea 2cm seibe ja sättisin süüdet. Täiesti teise autoga tegemist. Deto andur korjas korralikult üless kõiksugu jama ja pani aju safe reziimi.
Hetkel otsin bmw 3.5 155kw õhulugejat. Istub 1:1 digifant2 asemele. Õhu lõõr on märgatavalt suurem, ainult kaas tuleb maha võtta ja klapi pinget vähemaks reguleerida sest 3.5l on ju suurem õhu imemis võime.
Plaanis veel mingi aeg 3 juhtmega lambda vahetada 4 vastu ehk saab massi vedada andurile. 3 juhtmega võtab massi läbi korpuse mööda väljalaset mis pole väga kindel variant.
Nädala sees uurisin ja nv sättisin. Nimelt detonatsiooni andurile sai alla laotud pea 2cm seibe ja sättisin süüdet. Täiesti teise autoga tegemist. Deto andur korjas korralikult üless kõiksugu jama ja pani aju safe reziimi.
Hetkel otsin bmw 3.5 155kw õhulugejat. Istub 1:1 digifant2 asemele. Õhu lõõr on märgatavalt suurem, ainult kaas tuleb maha võtta ja klapi pinget vähemaks reguleerida sest 3.5l on ju suurem õhu imemis võime.
Plaanis veel mingi aeg 3 juhtmega lambda vahetada 4 vastu ehk saab massi vedada andurile. 3 juhtmega võtab massi läbi korpuse mööda väljalaset mis pole väga kindel variant.
Viimati muutis Siim105, 19 Apr 2020, 14:40, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Tere
Sõidab edukalt.
Otsin torukollet sest originaalil väsisid pükste sukad ära ning mõtlesin ültse torukoldega asendada.
E: Kellel pakkuda, antku märku!
Sõidab edukalt.
Otsin torukollet sest originaalil väsisid pükste sukad ära ning mõtlesin ültse torukoldega asendada.
E: Kellel pakkuda, antku märku!
Viimati muutis Siim105, 03 Mai 2021, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Endiselt elus ja äge auto.
Ainult veljed on nagu väikesed "muttrid"
Tundub kuidagi jõle väike selle auto all
Pane mingi pollitud äärega 18-19 alla, vaata mis saab.
Ainult veljed on nagu väikesed "muttrid"
Tundub kuidagi jõle väike selle auto all
Pane mingi pollitud äärega 18-19 alla, vaata mis saab.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Jäi Räpinas silma küll, kui lõunat söömas käisime. Kuramuse jäik on see kaarik sul
GTD Instagramis @harry_r111
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Ma ei oska öelda kas teistel coili pillid pehmemad aga suht tummine jah vedrustus.
Täna tõin ühe kõrvalhüppe . Passati põhi hakkab ära väsima ja ei näe rahalise väärtuse mõttes seda tegema hakkata sest see pill läheb hinda vast 20a pärast
Plaanis Golfi kere korda teha ja passati 2.0 16v Digi2 peale panna.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat_GL B3 Digifant 16v '88 - Siim105
Pigem Passat ikka.
Põhja remont ei võrdu selle kahe projekti rahastamisega.
Passat b3 ikka suht haruldane juba ammu.
Kui mõnda näed liikluses siis ikka vaatad järgi.
Põhja remont ei võrdu selle kahe projekti rahastamisega.
Passat b3 ikka suht haruldane juba ammu.
Kui mõnda näed liikluses siis ikka vaatad järgi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!