Tahmafiltri põletus
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Okt 2018, 17:44
- Auto: Vw Passat b6 2.0
- Asukoht: Viljandi
Tahmafiltri põletus
B6 Passat 2.0 103kw , küsimus selline kas on normaalne kui tahmafilter end iga 200-300km tagant põletab?
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Tahmafiltri põletus
Ei ole. Järelikult ei põleta tsükli jooksul korralikult , või jätab pooleli mingil põhjusel. Ja siis üritabki jälle ja jälle põletada.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Okt 2018, 17:44
- Auto: Vw Passat b6 2.0
- Asukoht: Viljandi
Tahmafiltri põletus
10minutit kuskil teeb ja siis lõpetab ära ja nii iga 2-300km tagant siis, arvuti mingeid vigu ei näita, sõidud ei saa öelda et lühikesed, igapäev kuskil 70km maantee sõitu , linnasõite praktiliselt polegi
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
Tahmafiltri põletus
Täiesti normaalne nähtus kui filter hakkab täis saama.
Vaata passi, ilmselgelt hakkab lõpp lähenema.
Vaata passi, ilmselgelt hakkab lõpp lähenema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Tahmafiltri põletus
Juss kas sa kirjutasid selle teispoolsusest
Palju auto läbisõit on?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Tahmafiltri põletus
Ma algatuseks paneks südamerahuks mõne bensiinijaama põlema, müüvad siis kehva kütust
Aga nagu viidatud, siis ju see katalüsaator ( loe kübeme filter) täis ole, võib proovida läbipesu ja probleemi püsides tuleb välja vahetada.
https://karla.ee/teenused/dpf-filter/?g ... gISpfD_BwE
Aga nagu viidatud, siis ju see katalüsaator ( loe kübeme filter) täis ole, võib proovida läbipesu ja probleemi püsides tuleb välja vahetada.
https://karla.ee/teenused/dpf-filter/?g ... gISpfD_BwE
Viimati muutis tito, 17 Sept 2019, 18:37, muudetud 2 korda kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
Tahmafiltri põletus
Minu B6 hakkas ka iga paari/kolme saja km tagant põletama kui ls hakkas 300 kilole lähenema ja viga polnud miskit. Arvutiga vaadates näitas, et filter tuhka pea servini täis, mina sõitsin nii pea aasta kindlasti. Ostjale veel mainisin, et lähiajal võib filter täis saada, aga tal oli suht savi sellest, arvas, et kui aeg käes, siis laseb läbi pesta või selle ebaõnnestumisel siis eemaldada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
Tahmafiltri põletus
Ei, ma veel üsna kaine.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
- Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Tahmafiltri põletus
Golf 6 TDI 103 kw sama teema - põletab iga ca 200-300 km tagant. Nii juba viimased 2 aastat mis minu käes olnud. Läbisõit 200k. OBD näitab filtri täituvuseks 0,12L (oil ash level), mis tõuseb 0,01L 1,5 aastaga.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Tahmafiltri põletus
Ma võin eksida, aga vist 0,18 ta vist enam ise ei suuda protsesse alustada, ning ongi kutu.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 2209
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Tahmafiltri põletus
See sul ilmselt kuskilt loetud Teooria.
Mul viimane logi, ls 315tuh
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 226 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 2.43 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -0.94 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 0 m
IDE01407 Particle filter: fuel consumption since last regeneration 0.03 l
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 86.2 g
Viimati muutis miilits, 17 Sept 2019, 20:07, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Tahmafiltri põletus
Sul auto suudab ise põletamisprotsessi alustada jne?miilits kirjutas: ↑17 Sept 2019, 20:07See sul ilmselt kuskilt loetud Teooria.
Mul viimane logi, ls 315tuh
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 226 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 2.43 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -0.94 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 0 m
IDE01407 Particle filter: fuel consumption since last regeneration 0.03 l
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 86.2 g
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 2209
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Tahmafiltri põletus
Tàitsa ise siiani jah. Kogu omatud aja jooksul olen kahel korral pannud ise, esimene kord kui kaabli ostsin siis nàppisin tutvumise kàigus ja teine kui naine kasutas pool aastat linnasôitudel ja meil tuli sôit lôunasse. Tànase pàevani kôik töötab nii nagu peab. Iga tankimisega lisan ka karla diislilisandit môlemal masinal.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5178
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Tahmafiltri põletus
Mkey, siis mu hallollus mäletab mingeid valesi parameetreid, võimalik et isegi valet marki autodelmiilits kirjutas: ↑17 Sept 2019, 21:26 Tàitsa ise siiani jah. Kogu omatud aja jooksul olen kahel korral pannud ise, esimene kord kui kaabli ostsin siis nàppisin tutvumise kàigus ja teine kui naine kasutas pool aastat linnasôitudel ja meil tuli sôit lôunasse. Tànase pàevani kôik töötab nii nagu peab. Iga tankimisega lisan ka karla diislilisandit môlemal masinal.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- marekerm
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
- Telefon: +37256948399
- Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Tahmafiltri põletus
Ma ei tea, kas tegin õigesti nüüd aga täna viisin oma passati karla autosse dpf pessu. Hakkas ka viimasel ajal jube tihti põletama ja kütuse kulu on ostu aegadega võrreldes tõusnud maantee 5.1 asemel 5.7 peale.
Kui kellelegi huvi pakub, siis diagnosti numbrid, mida minuga jagati. Enne käisin Forsis diagnostis ja nende arvates on dpf õhtal ja pihustid lekivad kütust õlisse. Ei soovitatud meetritki sõita. Karla auto nii kuri polnud ja arvab, et ju see tuhk on filtri täitnud. Eks iga l.ts kiida oma v.ttu.
Exhaust gas temper.at turbocharger- 166,6 C
exh. gas temp.for dpf regen- 155,8C
Particulate filter differ.pressure- 26 mbar
DPF differentialpress. Dyn offset-2 mbar
Diesel particulate filter charge- 10%
Particulate filter ash content-136,2g
Km since last DPF regeneration-8km
Time since last regeneration- 0 hours
Igaks juhuks lisan ka pihustite näidud, sest tihti on dpf probleemid pigem haige mootori sümptomid, mitte probleem ise.
Actual values
Smooth running control qty. cyl. 1
-0,23 mg
Smooth running control qty. cyl. 2
1,0 mg
Smooth running control qty. cyl.3
-0,62 mg
Smooth running control qty.cyl. 4
-0,13mg
Fuel consumption
0,31l/h
Selle info põhjal tundub, et 2 silindri pihusti pole enam parimas vormis, ent karla arvates on ka hullemaid nähtud. Igaks juhuks tuleb uuel pihustil silma peal hoida. Imelik kokkusattumus sessuhtes, et minu masinal vahetati recalli ajal vaid 3 pihustit neljast. ju siis see vahetamata pihusti hakkab saba andma.
A muide siiani pole üksi diagnostik üles leidnud põhjust, miks auto paar korda kuus check engine , service now armatuurile viskab. Aju on küll talletanud veakoodiks 000665 - Boost pressure regulation
P0299 -006 -Control range not reached - Intermitten
Freeze frame :
Fault status : 00000001
Fault priority: 5
Fault frequency :1
Reset counter: 36
Mileage:369517 km
Rpm: 2432/ min
Torque: 312,0 Nm
Speed: 102,0 km /h
87.36%
Voltage 13.79
Pressure: 2492,1 mbar
Pressure: 1917,0 mbar
Forss kommenteeris oma diagnostika lehel lihtsalt, et neil ei õnnestunud veakoodi taasluua ( no shit sherlock kui viga tuleb tavaliseltTallinn-Tartu kiirteelt pikast ühtlasest sõidust Jüri ringile keerates ja Keila poole kiirendades). Käisin diagnostika mehega ka sõitmas ja tõepoolest actual ja oodatud number olid mööda. Miskipärast jääb reaalne rõhk alati kõvasti maha oodatud rõhule. Aga see viimane diagnostik pakkus ka, et ju siis dpf vastusurve piirab turbo tööd .
Pikk jutt, si** jutt. Kui pesu midagi muutis, annan nädala pärast teada. Auto peaks saama homme õhtu või ülehomme kätte, sest Dpf mahavõtmine sellel passatil (125kw bmr mootor) pidavat olema 5 tunni töö.
Kui kellelegi huvi pakub, siis diagnosti numbrid, mida minuga jagati. Enne käisin Forsis diagnostis ja nende arvates on dpf õhtal ja pihustid lekivad kütust õlisse. Ei soovitatud meetritki sõita. Karla auto nii kuri polnud ja arvab, et ju see tuhk on filtri täitnud. Eks iga l.ts kiida oma v.ttu.
Exhaust gas temper.at turbocharger- 166,6 C
exh. gas temp.for dpf regen- 155,8C
Particulate filter differ.pressure- 26 mbar
DPF differentialpress. Dyn offset-2 mbar
Diesel particulate filter charge- 10%
Particulate filter ash content-136,2g
Km since last DPF regeneration-8km
Time since last regeneration- 0 hours
Igaks juhuks lisan ka pihustite näidud, sest tihti on dpf probleemid pigem haige mootori sümptomid, mitte probleem ise.
Actual values
Smooth running control qty. cyl. 1
-0,23 mg
Smooth running control qty. cyl. 2
1,0 mg
Smooth running control qty. cyl.3
-0,62 mg
Smooth running control qty.cyl. 4
-0,13mg
Fuel consumption
0,31l/h
Selle info põhjal tundub, et 2 silindri pihusti pole enam parimas vormis, ent karla arvates on ka hullemaid nähtud. Igaks juhuks tuleb uuel pihustil silma peal hoida. Imelik kokkusattumus sessuhtes, et minu masinal vahetati recalli ajal vaid 3 pihustit neljast. ju siis see vahetamata pihusti hakkab saba andma.
A muide siiani pole üksi diagnostik üles leidnud põhjust, miks auto paar korda kuus check engine , service now armatuurile viskab. Aju on küll talletanud veakoodiks 000665 - Boost pressure regulation
P0299 -006 -Control range not reached - Intermitten
Freeze frame :
Fault status : 00000001
Fault priority: 5
Fault frequency :1
Reset counter: 36
Mileage:369517 km
Rpm: 2432/ min
Torque: 312,0 Nm
Speed: 102,0 km /h
87.36%
Voltage 13.79
Pressure: 2492,1 mbar
Pressure: 1917,0 mbar
Forss kommenteeris oma diagnostika lehel lihtsalt, et neil ei õnnestunud veakoodi taasluua ( no shit sherlock kui viga tuleb tavaliseltTallinn-Tartu kiirteelt pikast ühtlasest sõidust Jüri ringile keerates ja Keila poole kiirendades). Käisin diagnostika mehega ka sõitmas ja tõepoolest actual ja oodatud number olid mööda. Miskipärast jääb reaalne rõhk alati kõvasti maha oodatud rõhule. Aga see viimane diagnostik pakkus ka, et ju siis dpf vastusurve piirab turbo tööd .
Pikk jutt, si** jutt. Kui pesu midagi muutis, annan nädala pärast teada. Auto peaks saama homme õhtu või ülehomme kätte, sest Dpf mahavõtmine sellel passatil (125kw bmr mootor) pidavat olema 5 tunni töö.
Tahmafiltri põletus
Pihustid ka stendi. DPF-i kinni löömine on tagajärg mitte põhjus, alati.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 2209
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 102 korda
- Kontakt:
Tahmafiltri põletus
Kas selle ühtlase sõidu veakoodiga midagi egr-ga seost ei või olla. Minul audiga oli see häda, et nii kui pika mnt sõidul olin, siis mootoritule põhjuseks oli egr ringluse ajutine error.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- marekerm
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
- Telefon: +37256948399
- Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Tahmafiltri põletus
See on huvitav teooria. Eelmine aasta sai korra puhastatud. Kätte saan, teen uuesti puhastuse.
Tlauri. Minu massinal tõenäolisem ikka tuhk, kuna tegemist originaal dpf filtriga ja ls 380 000 juba.
Tahmafiltri põletus
380 000 ja millal uued pihustid pandi või viimati stendis käisid? Pekkis EGR saab muidugi kõik veel lollimaks ajada. Pole seal mingit tuhka, mis sellist regeneratsioonitihedust tekitab. Mootoriga on probleem.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- marekerm
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
- Telefon: +37256948399
- Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Tahmafiltri põletus
Sellega olen hetkel väga nõus. Karla auto väidab, et Eestis Siemensi pump pihustitele stendi ega parandusvõimalust pole. Oleks mul common rail...oleks teine kärbes. Seega kui nüüd see teise silindri pihusti pekkis, siis aitab ainult võlaorjus , sest kevadel matsin juba 3000 eurikut alusvankri ja hooratta parandustele. Hoolduspaprite vahelt on hetkel kadunud see pihustite vahetuse paber aga saatsin Möllerisse päringu. Ehk värskendavad heast tahtest mu mälu
Viimati muutis marekerm, 18 Sept 2019, 14:19, muudetud 1 kord kokku.
- marekerm
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 12 Juul 2013, 20:04
- Telefon: +37256948399
- Auto: Opel Ascona, Honda civic, Mazda 626, Suzuki sx4, Audi 100, Vw Passat B5 Variant 1.8 T. Passat B6 2.0 Tdi, Passat b8 2.0 Tdi Variant
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Tahmafiltri põletus
Update. Auto uus omanik andis teada, et kuna kollektoris on vähesel määral õli ja dpf eemaldamise järgselt viskas mõned päevad sinist, siis tegemist lihtlabase turbo lekkega. hetkel pidavat kõik juba korras olema.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5483
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 537 korda
Tahmafiltri põletus
Järelikult pole plaanis järgmist ÜV-d legaalselt läbida
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....