VW Passat B8 GTE - Jurmola
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Tere
Teen seekord jälle enda auto teema. Loodan, et sellest ei tule sarnane arhiiv nagu kõigi minu auto teemadega siiani on olnud. Kuid kuna selline kooslus on eestis veel suhteliselt vähelevinud ja veelvähem siin foorumis, siis vast on huvitav. Masin ise aastast 2017 ja minukäes olnud napi nädala. Siiani on emotsioonid positiivsed. Lisan siia mõned müügipildid - Auto point on lihtne, tegemist on pistik hübriidiga, millega saab täis akuga sõita ~50km elektrilt ja ülejäänud aja kombineeritult elekter ja bensiin või siis puhas bensiin. Reaalsuses tänaste ilmadega (ja 90 000km läbisõidu järel) näitab auto täis aku korral max 43km. Reaalne sõiduulatus sõltub paljustki ka sellest, kui palju sooja autosse soovid, sõidustiilist jms. Autol on ka VW äpp millega on võimalust alustada laadimist, lõpetada/käivitada elektriline soojendus/jahutus (kliimapump on elektriline, st et ta on võimeline suvel reaalselt jahutama). Saad vaadata enda eelnevaid sõite, võrrelda kütuseluku ja palju muud. Ainuke miinus selle juures on, et see äpp on jõle aeglane.
Talvised jalavarud on 17" originaal veljed, ning laadimine näeb välja umbes selline. Jääge ootama uuendusi, sest et Magnus - R36 on lubanud nii mõndagi autole lisada
Teen seekord jälle enda auto teema. Loodan, et sellest ei tule sarnane arhiiv nagu kõigi minu auto teemadega siiani on olnud. Kuid kuna selline kooslus on eestis veel suhteliselt vähelevinud ja veelvähem siin foorumis, siis vast on huvitav. Masin ise aastast 2017 ja minukäes olnud napi nädala. Siiani on emotsioonid positiivsed. Lisan siia mõned müügipildid - Auto point on lihtne, tegemist on pistik hübriidiga, millega saab täis akuga sõita ~50km elektrilt ja ülejäänud aja kombineeritult elekter ja bensiin või siis puhas bensiin. Reaalsuses tänaste ilmadega (ja 90 000km läbisõidu järel) näitab auto täis aku korral max 43km. Reaalne sõiduulatus sõltub paljustki ka sellest, kui palju sooja autosse soovid, sõidustiilist jms. Autol on ka VW äpp millega on võimalust alustada laadimist, lõpetada/käivitada elektriline soojendus/jahutus (kliimapump on elektriline, st et ta on võimeline suvel reaalselt jahutama). Saad vaadata enda eelnevaid sõite, võrrelda kütuseluku ja palju muud. Ainuke miinus selle juures on, et see äpp on jõle aeglane.
Talvised jalavarud on 17" originaal veljed, ning laadimine näeb välja umbes selline. Jääge ootama uuendusi, sest et Magnus - R36 on lubanud nii mõndagi autole lisada
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Puudu vaid Lane Assist. Saab DLA ka ühes High LED esituledega.
Kuna elektriline esiklaasisoojendus juba olemas, siis kaskoga klaasivahetusel eriti palju kaamera koha ja soojendusega klaasi eest juurde maksma ei peagi.
Kuna elektriline esiklaasisoojendus juba olemas, siis kaskoga klaasivahetusel eriti palju kaamera koha ja soojendusega klaasi eest juurde maksma ei peagi.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Esiklaasi soojendus puudub. Äpiga saab panna klaasile sooja puhuma. Kaamera ja soojenduse paigaldus on juba plaanis
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Kui palju suudab - ei tea. Pass lubab kuni 1600kg. Eks tal tagumine ots juba niigi raske, kuna akud on nii tagumise istme all kui ka natuke pagassi põhja all. Samas on pagassi põhja all pooles ulatuses panipaik säilinud. Pagassi põhja kõrgus peaks olema sama mis bensiinimootoriga esiveolisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Kuidas dünaamika tundub?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
ca 50km oli NEDC standardi järgi ja sedaanil, uuel on ca 30% suurem aku ning elektriline sõiduulatus ca 50km ja seda WLTP järgi.Jurmola kirjutas: ↑19 Dets 2019, 16:18
Auto point on lihtne, tegemist on pistik hübriidiga, millega saab täis akuga sõita ~50km elektrilt ja ülejäänud aja kombineeritult elekter ja bensiin või siis puhas bensiin. Reaalsuses tänaste ilmadega (ja 90 000km läbisõidu järel) näitab auto täis aku korral max 43km. Reaalne sõiduulatus sõltub paljustki ka sellest, kui palju sooja autosse soovid, sõidustiilist jms.
37-45km oli reaalis pre facelift GTE'ga tavapärane umber, mida mina nägin kui meil selline auto demos oli. (sedaan ja veidi aeromad veljed)
Möödasõitudel on see särts päris meeldiv lisa ikka
Viimati muutis Golhv, 20 Dets 2019, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Näeb välja nagu laeks põrandapesu aparaadiga
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- intzu • Maxpower • etnies858 • links
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
"Osta uuem auto ja saad muretu elu"
Pühapäevane hoiatus autot käivitades - Kolmapäeval läheb esindusse ja ehk saab teada tõe
Seniselt on auto end hästi ülal pidanud, bensiini kulu -
Maanteel ~ 5-6L/100km
Linnas ~ 1-3L/100km, enamasti 0.0.
Häirib rämedalt, et VW äpp on aeglane. Teiseks ei saa telefoniga webastot tööle, webasto ei tööta ka sõites/kui süüde on sees. Telefoniga saab panna elektrilise kütte tööle, kuid see kahandab sõiduulatust.
Maanteel tava hübriidina möödasõitu tehes pettusid väga. Peale GTE mode aktiveerimist üllatusin väga positiivselt ja tahaks reaalselt proovida kiirendada mõne nt GTIga. Ala 60-120 km/h vms kiirusel.
GTEna kasutab ta siis bensiini + elektrit maksimaalselt. Arvutuslikult on siis 115kw (bensiinimootor) + 85kw (elektrimootor) = 165kw
Pühapäevane hoiatus autot käivitades - Kolmapäeval läheb esindusse ja ehk saab teada tõe
Seniselt on auto end hästi ülal pidanud, bensiini kulu -
Maanteel ~ 5-6L/100km
Linnas ~ 1-3L/100km, enamasti 0.0.
Häirib rämedalt, et VW äpp on aeglane. Teiseks ei saa telefoniga webastot tööle, webasto ei tööta ka sõites/kui süüde on sees. Telefoniga saab panna elektrilise kütte tööle, kuid see kahandab sõiduulatust.
Puhtalt elektriga sõites ei ole ta suuremasi püss, kuid linnas OK. Alateadvuses sõidad rahulikumalt, et saaks võimalikult palju sõita. Tekib samasugune tunne, kui diislil/bensukal näitab 20km range ja on vaja reaalselt veel sõita
Maanteel tava hübriidina möödasõitu tehes pettusid väga. Peale GTE mode aktiveerimist üllatusin väga positiivselt ja tahaks reaalselt proovida kiirendada mõne nt GTIga. Ala 60-120 km/h vms kiirusel.
GTEna kasutab ta siis bensiini + elektrit maksimaalselt. Arvutuslikult on siis 115kw (bensiinimootor) + 85kw (elektrimootor) = 165kw
Viimati muutis Jurmola, 09 Jaan 2020, 11:45, muudetud 1 kord kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Kas Forsist ei saa akuprobleemile lahendust?
Viimati muutis aus, 09 Jaan 2020, 11:43, muudetud 1 kord kokku.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Kuna autol on müüjapoolne garantii, siis objetiivse arvamuse autost annab kolmas osapool.
Forss töötab selle nimel, et hakata tulevikus pakkuma ka hübriidide diagnostikat!
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Et siis peaelektrik saab lisakoolitusi?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
See võib täitsa huvitav test olla, võime proovida olen GTE'ga korduvalt riias käinud ja möödasõidud tegin ka kõik GTE' reziimis.Jurmola kirjutas: ↑09 Jaan 2020, 11:40"Osta uuem auto ja saad muretu elu"
Pühapäevane hoiatus autot käivitades -
Häirib rämedalt, et VW äpp on aeglane. Teiseks ei saa telefoniga webastot tööle, webasto ei tööta ka sõites/kui süüde on sees. Telefoniga saab panna elektrilise kütte tööle, kuid see kahandab sõiduulatust.
Peale GTE mode aktiveerimist üllatusin väga positiivselt ja tahaks reaalselt proovida kiirendada mõne nt GTIga. Ala 60-120 km/h vms kiirusel.
GTEna kasutab ta siis bensiini + elektrit maksimaalselt. Arvutuslikult on siis 115kw (bensiinimootor) + 85kw (elektrimootor) = 165kw
Aga võime proovida küll.
Telefoniga weba tööle panek olenes tootmisnädalast, see lisandus hiljem, äpp ise on pigem aeglane jah, ja hetkel on küllaltki palju serveri tõrkeid, ehk paraneb lähiajal. Elektrilise soojenduse kasutamine on ilmselt mugavaim siis kui ta parasjagu ka seinas on, siis kütab seinast soojaks ja range jääb alles
Viimati muutis Golhv, 09 Jaan 2020, 12:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Eemisel aastal Rootsis-Norras käies hakkas neid GTE-sid lausa massiliselt silma. Paistab et sealmail väga levinud auto
Kui aku tühjaks saab siis töötab tavapärase hübriidina edasi (nagu Prius) ?
Kui aku tühjaks saab siis töötab tavapärase hübriidina edasi (nagu Prius) ?
xc60
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
GTE-d tunduvad tõesti lahedad.
Vaatasin ka nende poole korraks aga kuna mul ei ole laadida neid mujal kui kuskil kaubanduskeskuse parklas siis tundus mõttetu natuke.
Vaatasin ka nende poole korraks aga kuna mul ei ole laadida neid mujal kui kuskil kaubanduskeskuse parklas siis tundus mõttetu natuke.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Jah. Vaikimisi valib auto alati elektri. Kui akud saavad tühjaks, lülitab automaatselt hübriidi. Siis töötab ta elektri ja bensiini koostöös. Elektrit genereerib juurde nö mootori pidurdamisega.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Sul lendab laiali see kärakas ju
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Nonii. Eelnevast postitusest on mõned päevad, nädalad, kuud möödas. Mis vahepeal toimunud on?
Esiteks Aasta Auto Pluss ei osanud aku/laadimise probleemi kohta midagi öelda, olevat ühekordne viga ja nemad sellega tegeleda ei taha/saa. Aravati, et ehk sai 12V aku vahepeal tühjaks(??). Probleemide võimalikuks vähendamiseks said moodulid uuendatud uusima tarkvara peale (Forss) ja siiani pole errorit näinud.
Kuna vahepeal oli karantiin ja koroona, siis kõik sõidud olid puhtad linnasisesed, ehk täpselt see mis sellisel autol vaja. Lõpuks keris viimasest bensiini tankimisest sõidetud distants peaaegu 1500kmni, lisaks oleks saanud bensiiniga sõita ~500km.
Kuna tekkis võimalus vahetada enda ekraan välja uhkema "nibudega" monitori vastu, siis sai ka see ära tehtud
Lisaks sai käidud peale koroonat lätis ning üllatusin positiivselt, kuna Ikea parklas saab täiesti tasuta laadida enda autot, ei jätnud võimalust kasutamata + istusin eelnevalt jahutatud autosse.
Üldiselt auto meeldib ikka veel, soojemate ilmadega on sõiduulatus ka suuremaks läinud, 40km saab ilusti ära sõita, ilma et palju põdema peaks. Meeldib ka see, et autos niisama istudes (kui mootor "käib"), vuhiseb kliima ja on mõnusalt jahe.
Lõpetuseks üks teemakohane pilt
Esiteks Aasta Auto Pluss ei osanud aku/laadimise probleemi kohta midagi öelda, olevat ühekordne viga ja nemad sellega tegeleda ei taha/saa. Aravati, et ehk sai 12V aku vahepeal tühjaks(??). Probleemide võimalikuks vähendamiseks said moodulid uuendatud uusima tarkvara peale (Forss) ja siiani pole errorit näinud.
Kuna vahepeal oli karantiin ja koroona, siis kõik sõidud olid puhtad linnasisesed, ehk täpselt see mis sellisel autol vaja. Lõpuks keris viimasest bensiini tankimisest sõidetud distants peaaegu 1500kmni, lisaks oleks saanud bensiiniga sõita ~500km.
Kuna tekkis võimalus vahetada enda ekraan välja uhkema "nibudega" monitori vastu, siis sai ka see ära tehtud
Lisaks sai käidud peale koroonat lätis ning üllatusin positiivselt, kuna Ikea parklas saab täiesti tasuta laadida enda autot, ei jätnud võimalust kasutamata + istusin eelnevalt jahutatud autosse.
Üldiselt auto meeldib ikka veel, soojemate ilmadega on sõiduulatus ka suuremaks läinud, 40km saab ilusti ära sõita, ilma et palju põdema peaks. Meeldib ka see, et autos niisama istudes (kui mootor "käib"), vuhiseb kliima ja on mõnusalt jahe.
Lõpetuseks üks teemakohane pilt
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 GTE - Jurmola
Palju vahepeal läbisõitu tiksunud on? Kas kodune laadimine arvestab ka börsihinda mingil moel?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.