Passat b8 vigased amordid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Vasta
Mellr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Nov 2018, 15:24
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas Mellr »

Tervist. Mure siis järgmine, et passatil b8 (176kw 4motion) tagumised amordid ei tööta enam. Tegemist on elektrooniliselt reguleeritavate amortidega ja kahe amordi vahetus läheb maksma 800 eurot. Ennem kui rahakotiraudasid tühjendama hakkan, mtlesin et uurin siit. Kahtlaseks teeb asjaolu, et auto läbisõit on 60 000, amordid mingit häält ei tee, hüppeid ja lõhkunud autot pole. Probleem tekkis peale seda kui käisin tagumisi kettaid ja klotse suvel vahetamas, vb soperdasid mehed seal midagi ära. Ehk põhiline küsimus, kas tegemist saaks olla elektroonilise probleemiga? Foori tagant natukenegi järsemalt minnes käivad tagarattad ka kolmandaga veel üle asfaldi(ehk siis igasugune surve puudub) ja m'rja asfaldiga hakkab vedrude peal hüppama( mis on päris valulik). Amorte reguleerides auto jäikus muutub, kuid tõenäoliselt on see siis tunda läbi esimeste rataste.

Ette tänades

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Kus käidi siis 60tuh. LS-iga kettaid ja klotse vahetamas? Mina käiksin ilmselt esinduses?

Mellr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Nov 2018, 15:24
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas Mellr »

TiitRE kirjutas: 17 Sept 2019, 22:05 Kus käidi siis 60tuh. LS-iga kettaid ja klotse vahetamas? Mina käiksin ilmselt esinduses?
Forsis. Kuna Møller küsis tagumiste ketaste ja klotside eest 450. forss tegi 210ga.
Viimati muutis Mellr, 17 Sept 2019, 22:10, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ma ei oskaks ka kõige haigemas unenäos näha seost klotside/ketaste vahetamisel ja amortide riknemisel, kui just kuvaldaga kettaid ei eemaldatud.
Elektriga muudetakse jäikust/õli viskoosust, selle puudumine ei lülita amorte välja.
Siin kipub viga olema tagasilla juhtimises. Tagasild tuleb ju alles siis järgi, kui esisild tühja käib. Selline perutamine viitab pigem haldexi juhtploki rikkele, mis sunnib tagasilda koguaeg töösse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kas on teostatud Haldex tarkvara uuendus?
Põhimure just küll mitte rakkendumisega, kuid tea neid arendajaid. Kirjutasid kuhugi =D ikooni vast sisse ja nüüd jamab. :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas jussike »

Meil käis kunagi töös üks TT, kus mingi pesula jobud olid kunde masinaga õlle järel käies korralikult äärekivisse raiunud. Peale remonti, kus läks enamus tagasilla passiivsetest osadest ja kaks velge vahetusse, hakkas see isend ka sarnaselt perutama. Lõpuks leiti et pauk oli haldexi juhtploki lolliks löönud ja see hoidis tagasilda100% koguaeg järgi. Aitas ainult vahetus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Mellr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Nov 2018, 15:24
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas Mellr »

jussike kirjutas: 17 Sept 2019, 22:30 Ma ei oskaks ka kõige haigemas unenäos näha seost klotside/ketaste vahetamisel ja amortide riknemisel, kui just kuvaldaga kettaid ei eemaldatud.
Elektriga muudetakse jäikust/õli viskoosust, selle puudumine ei lülita amorte välja.
Siin kipub viga olema tagasilla juhtimises. Tagasild tuleb ju alles siis järgi, kui esisild tühja käib. Selline perutamine viitab pigem haldexi juhtploki rikkele, mis sunnib tagasilda koguaeg töösse.
Ma olen üsna veendunud selles, et tagasilla rakendamine ei vaja esisilla tühja käimist, vb natuke rohkem koormust kõigest. Siiski on probleem kindlasti amortides kuna märja asfaldiga hakkab tagasild vedrudel niiõelda põrkama, mis peaks näitama ei amordid ei suuda rattaid maha suruda. Tõenäoliselt on amort(id) lihtsalt kutu siis, mis tekitab veidike hämmastust, kuna siiani on auto põhiliselt näinud pigem neljarealist teed (illustreeritult).
Viimati muutis Mellr, 17 Sept 2019, 23:23, muudetud 1 kord kokku.

Mellr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Nov 2018, 15:24
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas Mellr »

R36 kirjutas: 17 Sept 2019, 22:53 Kas on teostatud Haldex tarkvara uuendus?
Põhimure just küll mitte rakkendumisega, kuid tea neid arendajaid. Kirjutasid kuhugi =D ikooni vast sisse ja nüüd jamab. :)
Auto on käinud siiani Mölleris ainult korralises hoolduses ja antud kettaid ja klotse Forsis vahetamas. Keegi seda Haldexi tarkvara näppinud ei ole.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5175
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas tito »

Suvalises ülevaatuses saadakse ju amordi kukkumst mõõta, et prognostika mõttes oleks esimene käik sinna kui Mollerisse või Forssi ei taha raha viia. Muidu on auto Eesti ajalooga ning olete selle esimene omanik ja kas see auto üle 3 aasta vana?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 510 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas jussike »

Auto värvi kambris pole käinud?
Meil üks kunde hoiatas, et ärge autole kambris kuuma andke, eelmine kord läksid peale seda mõlemad tagaratta laagrid läbi :wtf:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5175
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas tito »

jussike kirjutas: 18 Sept 2019, 06:33 Auto värvi kambris pole käinud?
Meil üks kunde hoiatas, et ärge autole kambris kuuma andke, eelmine kord läksid peale seda mõlemad tagaratta laagrid läbi :wtf:
Wahahhaaaa, see on tore lugu Wismaris palatikaaslastele rääkida.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1579
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 303 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Mis te kaks istute üks ees letis, teine taga ja vaatate kes kellele suurema palgiga lajatada saab?😂
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5175
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas tito »

SanderSPS kirjutas: 18 Sept 2019, 07:18 Mis te kaks istute üks ees letis, teine taga ja vaatate kes kellele suurema palgiga lajatada saab?😂
Nekää, Juušek paneb lihtsalt kaikaid kodaratesse igal võimalusel 😁
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz »

Täitsa huvitab, mis sai sellest amordisaagast.
Olid amordid vigased või midagi muud hoopis?
elu on nautimiseks

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5175
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas tito »

ziilike-uduz kirjutas: 30 Jaan 2020, 10:21 Täitsa huvitab, mis sai sellest amordisaagast.
Olid amordid vigased või midagi muud hoopis?
Kogemustele tuginedes midagi muud, aga ju teema algataja kommentaarib....
Mellr kirjutas: 17 Sept 2019, 21:24 Tervist. Mure siis järgmine, et passatil b8 (176kw 4motion) tagumised amordid ei tööta enam. Tegemist on elektrooniliselt reguleeritavate amortidega ja kahe amordi vahetus läheb maksma 800 eurot. Ennem kui rahakotiraudasid tühjendama hakkan, mtlesin et uurin siit. Kahtlaseks teeb asjaolu, et auto läbisõit on 60 000, amordid mingit häält ei tee, hüppeid ja lõhkunud autot pole. Probleem tekkis peale seda kui käisin tagumisi kettaid ja klotse suvel vahetamas, vb soperdasid mehed seal midagi ära. Ehk põhiline küsimus, kas tegemist saaks olla elektroonilise probleemiga? Foori tagant natukenegi järsemalt minnes käivad tagarattad ka kolmandaga veel üle asfaldi(ehk siis igasugune surve puudub) ja m'rja asfaldiga hakkab vedrude peal hüppama( mis on päris valulik). Amorte reguleerides auto jäikus muutub, kuid tõenäoliselt on see siis tunda läbi esimeste rataste.

Ette tänades
Viimati muutis tito, 30 Jaan 2020, 12:03, muudetud 2 korda kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Mellr
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 18 Nov 2018, 15:24
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Passat b8 vigased amordid

Lugemata postitus Postitas Mellr »

Pole ammu foorumit külastanud. Aga amordid olid ok. Viga oli nelikveos. Tagavedu kadus ära ning tagaamortidest käis korralik vibratsioon läbi kiirendades (vb keegi teab miks see nõnda väljendus). Tehti haldexile restart ja rohkem sellega probleemi ei olnud. Aga müüsin auto kevadel maha. Tarbisin masinat mitu aastat siis( b8 176kw). Kahjuks tegemist polnud parima isendiga. Vb kui kellelgi sama auto, siis teab ka kommenteerida. Ostsin auto Møllerist kui läbisõit oli 48k ja müüsin maha 110k. Selle ajaga andis saba nelikvedu, mootor lekkis hammasrihmale, mis tuli koos veepumbaga välja vahetada, esituli andis veakoodi, hooratas, viimane hooldus oli käigukastis ka korralik metallipuru järgi ja nipetnäpet veel. Kokkuvõtteks tundus et antud masin nii rasket jalga ei soovinud. Muidu oli väga maru pill. Üldiselt soovitaks seda 140kw diislit. Väga suurt erinevust pole ja eemalt vaadates tundub see viimane usaldusväärsem. Ja kui keegi tunneb muret siis auto läks leivapätsi hinna eest juriidilisele isikule.

Vasta

Mine “Veermik”