Oijah, nii kaua pole update'i teinud.
Tänaseks auto sõidab legaalselt. Mootor sai kap.remondi. Vana mootoriga oli siis nii, et silindrid kuulutati liiga kulunuks ja 3 klappi kõverad ja keti üks tald oli minema lendamas. Sai "uue" 2.8 ploki, mis käis Soomes puurimises 2.9 jaoks. Plokikaas käis lihvimises (rohkem enam lihvida ei saa). Pihustid käisid pesus. Genekas käis remondis. Rääkimata siis sellest, et pm kõik muu mis liigub sai uus, pumbad, ketid jne. Vana jäi plokikaas ja korralikud klapid ja elektrivärgid (küünlad, juhtmed, süütepool - kuna need mul olid vahetatud tegelikult juba).
Niiet mootori mehaanilises pooles peaks kõik tiptop olema. Alles jäi aga lonkamine ja mingitel hetkedel ei jäänud käima kohe. Panin arvuti sappa ja näitas tühikäigumootori viga ja pärast mingit testi ka lambda viga. Tühikäigumootori sain enne kätte, sõbralt kasutatud. Lamba sai ka vahetatud, eelmine oligi läbi. Sai parem, aga midagi nagu ikka ei klapi, et tõmbleb. Kütust saab kenasti peale, aga küünla otsad valged, seega segu vale (see mudugi oli juba siis kui lambda veel ei toiminud). Aga vaja igaks juhuks õhulugeja ka ära vahetada. Pärast seda on nüüd enamjaolt okei, tühikäigumootori viga näitab ikka veel. Tuleb millalgi uus kuskilt hankida või proovida töötava auto pealt.
Samal ajal käis ninaraam ülevärvimises, et saaks ilus värske (kere värvimise ajal jäi see puutumata esialgu).
Alla sai JR23 veljed ja reguleeritavad coilid.
Hetkel ootan uut nädalat, nädala alguses visatakse uued rehvid velgedele, tasakaalu ja sillastendi ja saab juba komplektseks. Praegu sõidan veel vanade ratastega, et mitte uusi rehve kulutada (mis ebasobiva mõõdu tõttu müüki lähevad).
Veljed on terve ring 17"8J ET35, rehvid said alguses 225/35, aga nendega ei saa madalamaks lasta normaalselt ja kerge strech tundub ka vist ikkagi ilus (vastupidiselt mu algsele arvamusele). Seega said nüüd ostetud 195/45 terve ring, mis jah, on teine äärmus.
Aga ainult proovides saab kogemusi.
Ette läheb 1cm flants, sest support jääb ette. Taha läheb 2cm flants, sest väiksem lihtsalt ei ulatu rummu vastu (hämming kõigile, algul proovisin 15mm, mis ka nüüd müüki peavad minema
). Ja kui taha ei pane, on eest rattad väljaspool. Aga mul on juba ära proovitud, et jääb pigem talutav tulemus minu jaoks.
Ee.. pagassikatte kõlariaugud said täidetud ja uue riide peale, nüüd ilus ühtlane riiul (v.a altpoolt, päris kole sai osakamatusest
). Sisselaskekollektori lihvisin ja poleerisin ära. Kõva 20 tundi käsitööd
, aga tulemusega olen väga rahul. Mootorikatte plastikud said ka värvitud mustaks ja kaetud sädelusega, ehk päikese käes see sillerdab väga ilusalt.
Igast nipet-näpet veel, esitulede raami värvisin üle, õhukopsiku ja erinevad korgid värvisin mustaks. Mulle meeldib.
► Näita Spoilerit
- corra3.jpeg (190.87 KiB) Vaadatud 4840 korda
► Näita Spoilerit
- corra2.jpeg (261.52 KiB) Vaadatud 4840 korda
► Näita Spoilerit
- Corra.jpeg (339.21 KiB) Vaadatud 4840 korda
Tegemist veel jagub. Kapoti alla summutusmaterjali, juhipoolset välimist akna tihendit, mida on pigem väga väga raske leida. Parempoolset originaallinki, praegu on passati oma lihtsalt välimuseks pandud, seest saab ikka avada.
Helisüsteem on praegu 0, ootab ostuvõimalust. Väljalaskesüsteem ka vaja uus, vana ikka juba räbal, enne ÜV-d pidi juba suurt auku keevitama.
Õhusüsteemile üleminekut maha ei mata, aga kindlasti mitte see aasta.
Polli ja keraamikat ka ootab väga. Seniks olen ise kasutanud talutavaid vahendeid, mis vaha ja keraamika efekti loovad.
Mingit üli puhast tulemust otsida ei tasu, ma olen ise väga palju vigu leidnud juba (enda eeltööst ja tegemata tööst). Kahju, et mootorialune värvimata jäi, aga nii on.
Et kui nüüd uuel nädalal kõik hästi läheb uute ratastega, peaks teda suvekruiisil ka kohtama.