VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Enne lamellide alla panemist sai natuke testitud. Aga pidamine ei olnud see. Ehk siis haldexi softi vaja.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nii. Pühime need ämblikuvõrgud siit kokku ja paneb miskit kirja.....
Vahepeal sai Mölleris käidud inspekteerimas autot ja muu hulgas vahetati ära pidurivedelik ja regulliti tuled ära. Väidetavalt näitasid kõrgele. Vilgutanud keegi mulle vahepeal ei olnud kusjuures. Õnneks lisaraha ei tahetud selle eest.
Vahetasin enne seda veel ise õli ka ära. Meeletult lihtsaks on ikka tehtud see õli vahetamine. Alustades õlikordist kuni filtri kättesaadavuseni. Läks OEM punn, filter ja Castroli õli.
Siis jäi mürtsust autos puudu. Ja pagasi põhja all kuidagi palju kasutut ruumi, ku svedeleb ainult ohutuspakett, kompressor ja rehvivaht. Viskasin selle tavaari välja ja alustasin pigitamisega.
Tegin põhja korralikult 4mm pigimatiga üle. Siis läks tagasi vaip ja selle peale voolisin paksemast vineerist enamvähem sobiva kujuga kasti, mis kasutaks maksimaalselt seda mahtu ära. Peale lõikasin plaadi, mis oleks ka enamvähem õige kujuga ja tekitaks flush tasapinna sinna. Muu hulgas ei kao sinna prakku midagi ära, sest sealt midagi kätte saada on ilgelt tüütu. Kangas peale ja asi ants. Kasutasin eelmisest autost üle jäänud tehnikat: Rockford Fosgate P2D4-12 element ja Bassface DB1.2 võimendi. Umbes 600W (ätt) 2 oomi kooslus. Olen päris rahul tulemusega. Kast sai kvaliteetsem ja pigimatt aitas oluliselt kaasa. Eesmärgiks ei olnud niivõrd neerude lahti kloppimine kuivõrd heli dünaamika laiendamine selliselt, et ukse kõllid mängivad kõrgemaid sagedusi ja madalam ots jääb supakale.
Mõned pildid: Ja valmis produkt:
Järgmiseks probleemiks oli see, et auto kõrgus ei läinud sõidudünaamikaga kokku. Võiks veidi madalam olla.
Sai tellitud Eibach Pro-Kit madaldussari. Kirjade järgi peaks eest 35mm ja tagant 30mm madalamaks tulema. Aga seda siis standard vedrustusega võrreldes. DCC peaks omakorda olema standardist juba 10mm madalam. Seega kuskil 20-25mm.
Paigaldus läks suhteliselt valutult. Muidugi eeldasin, et tagumiste vedrude vahetus läheb valutumalt aga paraku ei saanud hakkama ilma stabikate vabastamiseta. Stabikas ja veovõll on seal suhteliselt koos ja ei lase õõtsal alla liikuda. Lõpuks pidi kõik vabastama ja pärast kokku panemiseks tagant mõlemalt poolt üles tõstma. Kodustes tingimustes ilma tõstukita natuke keerulisem ülesanne aga sai ilusti tehtud.
Nüüd tuleb natuke sõita ja siis lähen sillaregulli, et kokkujooks nulli keerata ja ülejäänud nurgad üle vaadata.
Pildid tulevad järgmises postituses kuna 10tk on vist maksimaalselt võimalik ühte postitusse panna.
Vahepeal sai Mölleris käidud inspekteerimas autot ja muu hulgas vahetati ära pidurivedelik ja regulliti tuled ära. Väidetavalt näitasid kõrgele. Vilgutanud keegi mulle vahepeal ei olnud kusjuures. Õnneks lisaraha ei tahetud selle eest.
Vahetasin enne seda veel ise õli ka ära. Meeletult lihtsaks on ikka tehtud see õli vahetamine. Alustades õlikordist kuni filtri kättesaadavuseni. Läks OEM punn, filter ja Castroli õli.
Siis jäi mürtsust autos puudu. Ja pagasi põhja all kuidagi palju kasutut ruumi, ku svedeleb ainult ohutuspakett, kompressor ja rehvivaht. Viskasin selle tavaari välja ja alustasin pigitamisega.
Tegin põhja korralikult 4mm pigimatiga üle. Siis läks tagasi vaip ja selle peale voolisin paksemast vineerist enamvähem sobiva kujuga kasti, mis kasutaks maksimaalselt seda mahtu ära. Peale lõikasin plaadi, mis oleks ka enamvähem õige kujuga ja tekitaks flush tasapinna sinna. Muu hulgas ei kao sinna prakku midagi ära, sest sealt midagi kätte saada on ilgelt tüütu. Kangas peale ja asi ants. Kasutasin eelmisest autost üle jäänud tehnikat: Rockford Fosgate P2D4-12 element ja Bassface DB1.2 võimendi. Umbes 600W (ätt) 2 oomi kooslus. Olen päris rahul tulemusega. Kast sai kvaliteetsem ja pigimatt aitas oluliselt kaasa. Eesmärgiks ei olnud niivõrd neerude lahti kloppimine kuivõrd heli dünaamika laiendamine selliselt, et ukse kõllid mängivad kõrgemaid sagedusi ja madalam ots jääb supakale.
Mõned pildid: Ja valmis produkt:
Järgmiseks probleemiks oli see, et auto kõrgus ei läinud sõidudünaamikaga kokku. Võiks veidi madalam olla.
Sai tellitud Eibach Pro-Kit madaldussari. Kirjade järgi peaks eest 35mm ja tagant 30mm madalamaks tulema. Aga seda siis standard vedrustusega võrreldes. DCC peaks omakorda olema standardist juba 10mm madalam. Seega kuskil 20-25mm.
Paigaldus läks suhteliselt valutult. Muidugi eeldasin, et tagumiste vedrude vahetus läheb valutumalt aga paraku ei saanud hakkama ilma stabikate vabastamiseta. Stabikas ja veovõll on seal suhteliselt koos ja ei lase õõtsal alla liikuda. Lõpuks pidi kõik vabastama ja pärast kokku panemiseks tagant mõlemalt poolt üles tõstma. Kodustes tingimustes ilma tõstukita natuke keerulisem ülesanne aga sai ilusti tehtud.
Nüüd tuleb natuke sõita ja siis lähen sillaregulli, et kokkujooks nulli keerata ja ülejäänud nurgad üle vaadata.
Pildid tulevad järgmises postituses kuna 10tk on vist maksimaalselt võimalik ühte postitusse panna.
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mõned pildid madalduse paigaldusest:
Nüüd passiks vist 20 tollised tõllarattad paremini alla. Eks näis.
Paar lisa veel pandud või panemisel aga sellest hiljem.
Garaaži sisse sõit läheb nüüd päris napilt. Täislastis enam sisse ei saa. Ja kui peaks veel vajuma veidi siis ka juba probleem. Aga see sissesõit oli nagunii plaanis laugemaks ehitada.
Ja tulemus on siis selline vaevumärgatav. Aga joonlauaga mõõtes on küll madalam umbes 20 mm. Ja kenam näeb välja ka. Ei ole sellist maasturi tunnet. DCC settingud läksid nii nagu kirjeldatakse....ühe astme võrra kangemaks. Uus comfort on nagu vana normal. Uus normal on nagu vana sport ja uus sport asend on natuke jäigem ja konkreetsem kui vana. Kokkuvõttes olen päris rahul.Nüüd passiks vist 20 tollised tõllarattad paremini alla. Eks näis.
Paar lisa veel pandud või panemisel aga sellest hiljem.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
~50 liitrit
Iseenesest selle elemendi spekkidega sobib aga inverterkastiks. Mina tegin kinnise. Natuke katsetan. Kui jääb kõige madalamast otsast puudu siis teen inverteri ava ka.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ilusa ilma puhul sai osa võetud sellisest üritusest nagu Piibe Legal. Maantee pandi kinni ja sai legaalselt teha streetrace stiilis mõõduvõttu umbes veerandmiilisel distantsil.
Kohe saabudes astus ligi üks härra, kes esitas väljakutse joonele panna. Tema sõidukiks oli siis B8 BiTDI ESRacingu remapiga (u 240kw).
Arvestades et tal on üle kahesaja njuutoni väänet rohkem, jäi ta ikka päris kaugele maha kohe alguses.
Üritus oli fun. Soovitan teistelegi kellele vähegi meeldib autoga vähe kiiremini sõita.
Panen jooksvalt mõned videod veel siia juurde. Nii mõnelegi tsipitud diiselbemmile sai tagatulesid näidata.
Etteruttavalt ütlen ära, et 2018 stock cupra oli enam vähem neck to neck lõpuni välja.
Kohe saabudes astus ligi üks härra, kes esitas väljakutse joonele panna. Tema sõidukiks oli siis B8 BiTDI ESRacingu remapiga (u 240kw).
Arvestades et tal on üle kahesaja njuutoni väänet rohkem, jäi ta ikka päris kaugele maha kohe alguses.
Üritus oli fun. Soovitan teistelegi kellele vähegi meeldib autoga vähe kiiremini sõita.
Panen jooksvalt mõned videod veel siia juurde. Nii mõnelegi tsipitud diiselbemmile sai tagatulesid näidata.
Etteruttavalt ütlen ära, et 2018 stock cupra oli enam vähem neck to neck lõpuni välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui sa passati ära chipiks siis näeksid kui hea see auto tegelt on. Mul oli superb tehtud ja 280kw dynos
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kas politsei mõõtis lõpus kiirust ka?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kusjuures mõõtis. Aga meieni näidud ei jõudnud kahjuks. Võibolla korraldajatele tehti väike kokkuvõte kiiremate kohta. Ise nägin spidolt 182 või 185 km/h.
Peab ikka endale vbox-i ostma.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Video kirjelduses vihje olemas:
2016 Passat B8 2.0 TSI with a tune (~375hp) vs 2015 Passat B8 2.0TDI (BiTDI) with a tune (~320hp)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ülejäänud sõidud ka.
Mingi kolmene bemm ei sõitnud üldse. Chipitud 535xd sai pähe ja stock cupra oli kere jagu ees veerandmiili peal.
Mingi kolmene bemm ei sõitnud üldse. Chipitud 535xd sai pähe ja stock cupra oli kere jagu ees veerandmiili peal.
Viimati muutis evald112, 13 Juul 2020, 14:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Cupraga oli vist asi stardis kinni.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Voibolla oleks võrdselt sõitnud. Aga ette ilmselt poleks saanud. Aga ta pea kaks sada kilo kergem ka.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
liivimaa suurima launch countiga Passat ilmselt.
aga see WH velg passib sinna kenasti mo arust
aga see WH velg passib sinna kenasti mo arust
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Eks ta nii ole. aga featurid on sihipäraseks kasutamiseks. Aga pole midagi parata kui meeldib vajutada aga pere peab ka teine kord ära mahtuma.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ei tea kas peaks minema maxtoni teed. Nende jupid kõik musta värvi. Kardan et osad jupid peaks valgeks võõpama. Ilmselt kõik peale tagatiiva lisa ja diffuusori peaks valge olema et passiks.
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 52 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kindlasti ei peaks need ülejäänud valged olema. Minu silmis matchiks mustana nad just paremini.
GTD Instagramis @harry_r111
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Noh, ega neid kohe valgena tellida nagunii ei saa. Eks tuleb vaadata kuidas klapib.
Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.
Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Minu eelistus on läikiv must. Näiteks Tiguan R-Line on väga palju detaile originaalis läikiv mustad. Maxton müüb ka Carboni imitatsiooniga aga see pole päris see
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Vaatasin ka neid mingihetk. Polegi kindel, kes neid lõpuks toodab, paljudel täpselt samad tooted väljas.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 52 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ära hakka siis hardcore porri tegema ja tee läikivaks. Ja ma uuriks kleepimise asemel dippimist või hüdrograafikat.evald112 kirjutas: ↑17 Juul 2020, 10:48 Noh, ega neid kohe valgena tellida nagunii ei saa. Eks tuleb vaadata kuidas klapib.
Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.
GTD Instagramis @harry_r111
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma ei tahaks hakata neid maha kakkuma. Kui ei meeldi saab maha mõtta. Ja plastidipp läheb pikapeale koledaks ja hakkab kooruma.HarryR kirjutas: ↑19 Juul 2020, 21:35Ära hakka siis hardcore porri tegema ja tee läikivaks. Ja ma uuriks kleepimise asemel dippimist või hüdrograafikat.evald112 kirjutas: ↑17 Juul 2020, 10:48 Noh, ega neid kohe valgena tellida nagunii ei saa. Eks tuleb vaadata kuidas klapib.
Teine dilemma on läikiv vs matt ABS. Kõik teised R-line lisad on läikiv mustad. Samas mul teine plaan on kogu kroom üle kleepida matti musta kilega. Ei teagi, mis hard core porr sellest tuleb....Võibolla siis ikkagi läikiva kilega teha? Matt kile lihtsalt natuke lollikindlam.