Mulin soojendus radikas.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Mulin soojendus radikas.
Autoks siis Touareg 3,0 . Pöörete lisamisel Üle 3000 RPM. Hakkab armatuurialt kostuma mulinat nagu oleks süsteemis õhk!
Jahutusvedelik ei kao!
Vebasto lukus ei ole aga puldist ei käivitu!
Millest alustada et mulinast vabaneda?
Tänud kaasamōtlejatele!
Jahutusvedelik ei kao!
Vebasto lukus ei ole aga puldist ei käivitu!
Millest alustada et mulinast vabaneda?
Tänud kaasamōtlejatele!
Viimati muutis alca, 05 Nov 2019, 15:45, muudetud 2 korda kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Mulin soojendus radikas.
Mul 1.9tdi Passat B5 sama mure juba viimased 8 kuud. Iga külmkäivitus on kuulda mulinat salongiradikast.
Süsteemi tuleb surve sisse soojalt, mis nagu viitaks kaanetihendile või kaanepraole. CO'test seda teooriat ei kinnitanud. Vaatasin kõik lekke kohad üle ja vahetasin mõned jahutusvedeliku lõdvikud välja ning ikka samamoodi, visuaalselt kuskilt leket ei tuvasta. Õli ka normis ja puhas ning jahutusvedelik samuti, kuigi võibolla mingi väikene kadu on, aga pole selles kindel, sest kui see on, siis heal juhul 7000km peale 100ml, mida võiks nagu normaalseks lugeda. Paisupaagi ja korgi olen ka ära vahetanud. Mingi hetk arvasin, et salongiradikas lekib, aga see tundub ikkagi kuiv olevad(nii palju kui seda salongist näeb). Jäänud ilmselt 3 võimalust ikkagi, kas webasto laseb õhku sisse või lekib(sisemiselt), kaanel ikka pisike praegu sees või salongiradikas ikkagi lekib õrnalt(samas peaks salongis lõhn ka siis olema)
Sul soovitaks alustada jahutussüsteemi kontrolliga, ega kuskilt ei leki ja kõik kuiv ja tihe oleks, kui see tundub korras, siis lase CO-test teha.
Süsteemi tuleb surve sisse soojalt, mis nagu viitaks kaanetihendile või kaanepraole. CO'test seda teooriat ei kinnitanud. Vaatasin kõik lekke kohad üle ja vahetasin mõned jahutusvedeliku lõdvikud välja ning ikka samamoodi, visuaalselt kuskilt leket ei tuvasta. Õli ka normis ja puhas ning jahutusvedelik samuti, kuigi võibolla mingi väikene kadu on, aga pole selles kindel, sest kui see on, siis heal juhul 7000km peale 100ml, mida võiks nagu normaalseks lugeda. Paisupaagi ja korgi olen ka ära vahetanud. Mingi hetk arvasin, et salongiradikas lekib, aga see tundub ikkagi kuiv olevad(nii palju kui seda salongist näeb). Jäänud ilmselt 3 võimalust ikkagi, kas webasto laseb õhku sisse või lekib(sisemiselt), kaanel ikka pisike praegu sees või salongiradikas ikkagi lekib õrnalt(samas peaks salongis lõhn ka siis olema)
Sul soovitaks alustada jahutussüsteemi kontrolliga, ega kuskilt ei leki ja kõik kuiv ja tihe oleks, kui see tundub korras, siis lase CO-test teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Mulin soojendus radikas.
Vabandan et teema vahepeal soiku jäi.
Sellest ajast palju saanud teha
1. Vebasto sai remonditud. (Tuli välja et sellel autol pole telestarti kunagi olnud, mingi suva pult autosse visatud!)
2. Vahetatud veepump ja termostaat. Viimast 2x.
3. Vahetatud soojendusse viiv paaris voolik. (Hakkas jooksma pikema sõidu ajal.)
4. Sai tehtud CO test mis oli negatiivne!
5. Selgus ka põhjus miks auto märgistas asfalti jahutus vedelikuga ja just samast kandist kust ka ülesurve puhul väljub
liigne vedelik - pisupaak lõhki.
Peale paisupaagi ja korgi vahetust võis varu tosooli pagasnikust välja jätta ja auto kestab ka raskema haagise vedu!
6. Sai ka täidetud kont kuna üks ventikas ei tööta kui kont ei toimi.
Aga see mulin ikka alles!
Kuna salongis on õrn tosooli lõhn siis sai ostetud uus sojendusradikas mis ootab veel vahetust sest ka muud hobid ja töö
nõuavad oma.
Päikest ja kohtumisteni!
Alca.
Sellest ajast palju saanud teha
1. Vebasto sai remonditud. (Tuli välja et sellel autol pole telestarti kunagi olnud, mingi suva pult autosse visatud!)
2. Vahetatud veepump ja termostaat. Viimast 2x.
3. Vahetatud soojendusse viiv paaris voolik. (Hakkas jooksma pikema sõidu ajal.)
4. Sai tehtud CO test mis oli negatiivne!
5. Selgus ka põhjus miks auto märgistas asfalti jahutus vedelikuga ja just samast kandist kust ka ülesurve puhul väljub
liigne vedelik - pisupaak lõhki.
Peale paisupaagi ja korgi vahetust võis varu tosooli pagasnikust välja jätta ja auto kestab ka raskema haagise vedu!
6. Sai ka täidetud kont kuna üks ventikas ei tööta kui kont ei toimi.
Aga see mulin ikka alles!
Kuna salongis on õrn tosooli lõhn siis sai ostetud uus sojendusradikas mis ootab veel vahetust sest ka muud hobid ja töö
nõuavad oma.
Päikest ja kohtumisteni!
Alca.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mulin soojendus radikas.
Pole küll vb teemasse, kuid mul kukkus armatuuri all "mulisema" (LC120) kui külmainet oli kliimasüsteemis vähe.
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Mulin soojendus radikas.
Tänud Tiit
Muliseb edasi ka peale kondi täitmist.
Üritan lähiajal soojendusradika vahetuse ette võtta,
eks siis ole kuulda!
Päikest!
Alca.
Muliseb edasi ka peale kondi täitmist.
Üritan lähiajal soojendusradika vahetuse ette võtta,
eks siis ole kuulda!
Päikest!
Alca.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Mulin soojendus radikas.
Passatil mulises kiirendades mul näiteks, mingit tosooli kadu polnud ja korduvalt salongiradikat õhutanud.
-
- Veteran
- Postitusi: 3442
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 745 korda
- Tänatud: 103 korda
Mulin soojendus radikas.
Mul oli 4 tsooni kliima ja mulises ka peale termostaatide vahetust. Ajasin ninapidi mööda mäge üles niipalju kui julgesin ja hoidsin natuke rohkem pöördeid peal.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 16 Aug 2013, 22:32
- Auto: Golf Plus 1,9 tdi 77kw
- Asukoht: Tallinn,Harjumaa
- Tänanud: 2 korda
Mulin soojendus radikas.
Se radikas tuleb vahetada ikka
sest töötava vebastoga oli talvel jahe!
Loodan et vahetus pole samasugune nagu 5,5 passatil!
Alca
sest töötava vebastoga oli talvel jahe!
Loodan et vahetus pole samasugune nagu 5,5 passatil!
Alca