Vw touareg 3.0 176kw
Vw touareg 3.0 176kw
Tervist.
Kas keegi oskab antud sõiduki kohta midagi rääkida või on hoopis vaatamas käinud?
Osutab keegi Tallinnas ostuabi?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3393107
Tänud ette.
Kas keegi oskab antud sõiduki kohta midagi rääkida või on hoopis vaatamas käinud?
Osutab keegi Tallinnas ostuabi?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3393107
Tänud ette.
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Ütleme nii et highline see kindlasti ei ole!
Aga kui korralikult sõidetud ja hoitud siis kõlbab omada sellist küll.
Aga kui korralikult sõidetud ja hoitud siis kõlbab omada sellist küll.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1136
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 282 korda
- Tänatud: 103 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Paistab, et antud autot müüb "autoärikas". Eks seepärast ajutiselt arvelt maas ka ja võõrandatud.
See muidugi ei tähenda, et auto kehv või halb. Vaatamas võib ikka käia.
See muidugi ei tähenda, et auto kehv või halb. Vaatamas võib ikka käia.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Kui ma uurisin esindusest enda Touregi jaoks, siis öeldi, et Touareg on Touareg.
Neil ei ole Highline, Business või Basic varustus tase vaid lihtsalt eksisteerivad!
Mingid paketid on olemas, aga mitte sellise nimega! Ja välimuse järgi midagi suurt vahet ei tee.
Mu endise masina üle mõeldi, et täis hele nahk sisu, puitdekoor, suured värvilised ekraanid, navi, 4 tsooni kliima, õhk vedrustus.
Seest oleks nagu Highline ja siis väljast üleni must auto ilma ühegi kroomi jupita nagu Basic!
See veel ei tähenda et masin halb peaks olema.
Kui hind ja varustuse tase sobib siis tasub vaatama minna.
Külmalt käivitades ei tohiks kett klõbiseda. Ja mootor peaks ühtlaselt käivituma.
Keti vahetuse hind oli midagi 3500 euro kandis!
Viimati muutis MustVälk, 08 Aug 2020, 08:35, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Vw touareg 3.0 176kw
see hind esinduses?MustVälk kirjutas: ↑08 Aug 2020, 08:28Kui ma uurisin esindusest enda Touregi jaoks, siis öeldi, et Touareg on Touareg.
Neil ei ole Highline, Business või Basic varustus tase vaid lihtsalt eksisteerivad!
Mingid paketid on olemas, aga mitte sellise nimega! Ja välimuse järgi midagi suurt vahet ei tee.
Mu endise masina üle mõeldi, et täis hele nahk sisu, puitdekoor, suured värvilised ekraanid, navi, 4 tsooni kliima, õhk vedrustus.
Seest oleks nagu Highline ja siis väljast üleni must auto ilma ühegi kroomi jupita nagu Basic!
See veel ei tähenda et masin halb peaks olema.
Kui hind ja varustuse tase sobib siis tasub vaatama minna.
Külmalt käivitades ei tohiks kett klõbiseda. Ja mootor peaks ühtlaselt käivituma.
Keti vahetuse hind oli midagi 3500 euro kandis!
Läks hiljuti tuttava 165kw mootoril kõik tegemisse ja päädis ca 1600 arvega.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Vist oli 3500. Kaks päeva tööd nende arust mootor maha ja tagasi panna.
165 ei ole sama mootor ka. 165 on pd ja 176 on crd. Kui üldse siis võiks eeldada, et viimasega on isegi lihtsam.
165 ei ole sama mootor ka. 165 on pd ja 176 on crd. Kui üldse siis võiks eeldada, et viimasega on isegi lihtsam.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Vabandust ajasin V10 ja V6 segamini!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Hakkan lähipäevil ühel samasugusel mootorit vahetama, midagi pidavat olema juhtunud ühe poole silindritega, kaameraga vaadati kuskil. Enne seda jõuti juba panna uus kõrgrõhupump omaniku soovil, 1500Eur tühja. Nendel mootoritel peaks rohkem esinema seda rauapuru tootmist pumbast kui vanematel, remont ja süsteemi pesu on kallis.
Ketivahetuse aeg peaks olema umbes 25tundi tehase poolt, mootor koos silla ja kastiga alla välja.
Sellise läbisõidu juures saab tavaliselt DPF otsa.
R-Line peaks olema mingi ametlik pakett, naise King Kong versioonil aga on näiteks "Individual" lävepakkudel..
Ketivahetuse aeg peaks olema umbes 25tundi tehase poolt, mootor koos silla ja kastiga alla välja.
Sellise läbisõidu juures saab tavaliselt DPF otsa.
R-Line peaks olema mingi ametlik pakett, naise King Kong versioonil aga on näiteks "Individual" lävepakkudel..
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Selles mõttes õigus küll, seda vist tulekski ennetavalt vahetada nendel mootoritel mingi läbisõidu juures.
Aga see vist ei olnud auto välja suremise põhjus, kuigi mingi kulumine ja metallipuru olevat seal olnud.
Praegu siis juba vasakpoolne plokikaas maas ja midagi on juhtunud nukkvõllidega, vist ära keeranud hammasrattad nukkvõllide peal ja klapid pähe käinud, nukkvõllid omavahel valesti, samuti vãntvõlli suhtes.
Hetkel ei tea, et mis selle põhjustas.
Igal juhul mõtlemisainet teema autorile, 7kEUR maksab auto, teine mootor koos uute kettidega mingi pool sellest summast, lisaks siis pump..
Aga see vist ei olnud auto välja suremise põhjus, kuigi mingi kulumine ja metallipuru olevat seal olnud.
Praegu siis juba vasakpoolne plokikaas maas ja midagi on juhtunud nukkvõllidega, vist ära keeranud hammasrattad nukkvõllide peal ja klapid pähe käinud, nukkvõllid omavahel valesti, samuti vãntvõlli suhtes.
Hetkel ei tea, et mis selle põhjustas.
Igal juhul mõtlemisainet teema autorile, 7kEUR maksab auto, teine mootor koos uute kettidega mingi pool sellest summast, lisaks siis pump..
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Vot nüüd hakkab midagi koitma. Keti vahetus oli 1600 ja 3500 on juba uus mootor.
Mulle luges eelmine omanik ja karla auto sõnad peale, et ma jama kütust ei tangiks.
Mulle luges eelmine omanik ja karla auto sõnad peale, et ma jama kütust ei tangiks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw touareg 3.0 176kw
Juhul kui on Boschi CP4.2 kõrgsurvepump, tasub seda profülaktikaks vahetada küll. VAG pani seda ka oma diislitele, konkreetselt ei tea kas ka sellele.
Tõrke korral hakkab eritama metallipuru ja kogu Commonrail süsteem täitub sellega läbi s.h. 6 pihustit. Need tuleb asendada ja teha täielik kütusesüsteemi läbipesu või tehase manuaali järgi asendamine.
Euroopas on kütus parem ja esineb vähem probleeme, USAs on diisel kehvem ja kastikatel täitsa probleem.
Veel samal teemal
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=295264
Tõrke korral hakkab eritama metallipuru ja kogu Commonrail süsteem täitub sellega läbi s.h. 6 pihustit. Need tuleb asendada ja teha täielik kütusesüsteemi läbipesu või tehase manuaali järgi asendamine.
Euroopas on kütus parem ja esineb vähem probleeme, USAs on diisel kehvem ja kastikatel täitsa probleem.
Veel samal teemal
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=295264