VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Kuna juba pikemat aega tehakse kodus neid vihjemänge ja ütleme ausalt, siis see vana b6 roostetas ka ikka juba mõnusalt, siis saigi plaani võetud, prouale midagi natuke uuemat (loe: korralikumat) vaadata.

Kriteeriumiteks olidki vaid nr. 1 - rooste vaba, 2. - avariivaba, 3. - diisel, 4. - automaat...ülejäänud polnud enam tähtis.

Selle konkreetse auto ostmisele eelnes ka paras keberniit peaks ütlema. Eks oma rolli mängis ka kuupäev (13.08), kuna mulle pole see nr. küll kunagi midagi head toonud :D.
Tegelikult olime 100% kindlad järele minema ühele CC-le hoopis, kuid selle omanik ei suvatsenud kuupäevadest kinni pidada, ei võtnud kokkulepitud päeval enam torugi, ei helistanud tagasi, vaid saatis päeva peale kuiva sms-i, et teda kahjuks enne pühapäeva kätte ei saa (vb olidki tal mõjuvad põhjused, vb ei saanud lihtsalt pudeli küljest ära, no ei põhjendanud vähemalt...). Ok võtsime siis järgmise auto silmapiirile (a, vaatasime sel päeval vaid Tartu masinaid, kuna naine pidi tööle minema ja olime selles CC ostus nii kindlad ja kõik kaardid sinna pannud), järgmine versioon oli samuti b7 universaal, kutt tuli, näitas autot, tegime proovisõitu, rääkisime isegi hinna juba parajaks ja kui küsisin, et vormistame siis ära? Tuli vastuseks, et mis, kohe täna tahate autot kätte saada we? :eh: Jaatava vastuse peale tuli pikk jutt, kus tal on vaja kindlasti nädala lõpuni ja ka nv tööl käia veel ja uue auto liisingusse saamisega läheb ka kindlasti mõni päev aega. Minu küsimuse peale, et miks pannakse auto siis üldse üles müüki, siis tuli vastus, et ta poleks uskunud, et keegi nii kiiresti reageerib, ta olla harjunud 3...6 kuulise müügi perioodiga - tase k*rt! :lol:
Nii ja siis olime juba suht löödud olemisega (sain muidugi naise käest koguaeg, et miks ma tema vanakese enne maha müüsin, kui uut käes polnud - jälle tagantjärele tarkus eksole :) ), kui kolasime veelkord portaalid läbi ja leidsimegi selle, mis siis koju ka tõime.
Müüjaks oli suht noored vene rahvusest inimesed, kuid kes olid väga kenasti eesti keele omandanud ja ost-müük läks sujuvalt.

Autost siis ka natuke:
Naine ütles küll, kui valisime, et "kuuti" enam ei taha (sellep. ka CC oli valikus), kuid turusituatsioon tegi oma. Hiljem tunnistas ise ka, et koeri ka ju vaja aegajalt vedada.
Tegu 10/2011a isendiga, 2.0tdi, 103kw, esivedu ja DSG aparaadiga.
LKF andmetel tegu avariivaba isendiga ja plussiks ka kogu hooldusajalugu koos värskete ettenäidata tshekkidega ja seda lausa mõne tuhande eest - üsna hiljuti vahetatud siis tüüpilised asjad (hammasrihm, hooratas, pidurikettad, taga amordid, p*rsetäis sillapulikaid, erinevaid torusi turbo juures, jne..).
Läbisõit on autol küll korralik (299000 km), kuid täitsa tiheda olemisega, sisu pmst kulumata ja nagu öeldud, siis hiljuti suuremad asjad ka vahetatud.
Kuna valik oli pmst 0, siis värvi valida ei saanud - mitte väga köitev helepruun metallik (LA8X), sisu täitsa huvitav, selline tumepruun (vahelduseks mul viimased must v beež), all pmst tutikad 17" Sailunid.
Lisasi sel väga polegi ja tundub täitsa comfortline aparaat, nimetada siis vaid ehk el. tagaluuk, el. konks, bi-xenon, esiklaasi lisasoojendus, BT, naviga stereo...ahjaa käiguvahetuslabad, istmesoojad ja pdc andurid loomulikult ka :D

Vigadeks siis skänni järele (logi pandud spoilerisse) intermittentina EGR-i mingi häire (pärast kustutamist ja tuuritamist hetkel tagasi ei tulnud, kuid las naine sõidab veits) ja esitulede pesuri relee (netis viga guugeldades, siis räägiti kaitsmest, mis läbi võib olla ja oli ka, mille asendasin, kuid hetkel tööle ei saanud). Kolasin ka kodeeringu läbi (eemaldasin tagumise kojamehe automaatse töö tagurdamisel, kuid ei hakanud ka seal midagi sellega seoses silma...äkki siis ongi relee?)
Samuti ei suuda ma autot ja telot ära paaritada, vigu kusagil moodulites ei näita, ei teagi...hetkel ei viitsi ka rohkem sellega pusida.

Esialgu kõik
► Näita Spoilerit
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis TiitRE, 31 Aug 2020, 10:15, muudetud 8 korda kokku.

Sellel teemal on 115 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”