VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Moderaator: etnies858
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Lihtsam oleks vist esisild lahti lasta , see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] DPF-i paun segab natuke, samuti parem pooltelg lahti, sumpa, jahutusvedeliku voolikud kinni pitsitada, jne... Erinevaid pikendusi võtmetele, kohati väikeseid käsi ja natuke roppusi ka
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kõik detailid videos olid tuttavad, kuid erinevusega, et pooltelge me päris ära ei võtnud, lasime vaid lahti, samuti dpf filter koos sumpaga sai lahti keeratud, kuid jäi sinna tolknema, kuna ei mahtunud sealt vahelt välja, kuid segas küll seda elu seal. Videos pole küll näidatud, et ühtegi uut tihendit oleks pandud, kuid ilmselt ikka pandi. Mul läksid kaasasolnud egr-i toruühenduse omad + õlitorudele uued kummirõngad.
Aga muidu jah, sain samuti uue summuti ühendusklambri
Viimati muutis TiitRE, 21 Aug 2020, 22:23, muudetud 2 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Täna sai poes järel käidud. Läheb hingede värvimiseks
Viimati muutis TiitRE, 28 Aug 2020, 19:21, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Nii. Krunditud, värvitud ja lakitud (ise olen oma tööga rahul ) Esimesel kahel pildil ootavad veel lakkimist.
Aga küsimus nende porilapatsite kohta, et mõtlersin vältida kunagise Jetta viga (millel olid küll uuest peast need küljes), et kas äkki oleks mõtekas enne installi panna (esitiivale vähemalt) sinna poritiivale ja lapatsi alla äkki selle läbipaistva kere kleebise (vms iganes nimi sel on)? Jettal oli porilapakas tiivalt värvi ära hõõrunud näiteks.
Aga küsimus nende porilapatsite kohta, et mõtlersin vältida kunagise Jetta viga (millel olid küll uuest peast need küljes), et kas äkki oleks mõtekas enne installi panna (esitiivale vähemalt) sinna poritiivale ja lapatsi alla äkki selle läbipaistva kere kleebise (vms iganes nimi sel on)? Jettal oli porilapakas tiivalt värvi ära hõõrunud näiteks.
Viimati muutis TiitRE, 28 Aug 2020, 23:42, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kindlasti pane kile alla ja võimalusel kasvõi nii, et ulatab üle serva ka sissepoole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Seda kliet v kleebist saab ilmselt pea igast varuosa poest?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ega oskagi öelda. Hea oleks ikkagist paksem, ehk kivikaitse kile.
Mõnda tuttavat reklaam kleepijat pole, neil raudselt vedeleb selliseid jääke.
TLN poole satuksid, siis annaks sahtli põhjast mõne tüki.
Mõnda tuttavat reklaam kleepijat pole, neil raudselt vedeleb selliseid jääke.
TLN poole satuksid, siis annaks sahtli põhjast mõne tüki.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tlna poole asja pole, kuid nüüd sain vähemalt õige nimetuse teada - kivikaitse kile Tnx, otsin uuel nädalal, kes-kus.
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Klaaside toonijatel on nii kivikaitse kilet, kui turva kilet. Turvakile on vähe tummisem , kuid samas raskemini paigaldatav kumeratele kohtadele.
Tartus saaksid seda Võru tn toonijate käest.
Tartus saaksid seda Võru tn toonijate käest.
Viimati muutis Rooma, 28 Aug 2020, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tänud. Tuttav toonkile panija Sepa tn. olemas, uurin temalt.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Turva kile on liiga õhuke ja jäik, kipub rebenema.
Kivikatsekas on paks, veniv pehme, isegi kui liivatera vahele jääb, ei juhtu sellest suurt midagi.
Eks neidki on erineva paksuse ja viskoosusega. Skoda nt kasutab eriti kumjat kilet, mida on küll natu sant paigaldada, kuid kaitseb jube hästi.
NT koodiga 5E0807906A või 1Z0807906F, Octavia p.tagatiiva tõusu kile, suhteliselt suur latakas, saab tellida ainult paari kaupa, tüki hind 18€ kanti. Porilapatsi alla panna jaguks mitmele autole.
Kivikatsekas on paks, veniv pehme, isegi kui liivatera vahele jääb, ei juhtu sellest suurt midagi.
Eks neidki on erineva paksuse ja viskoosusega. Skoda nt kasutab eriti kumjat kilet, mida on küll natu sant paigaldada, kuid kaitseb jube hästi.
NT koodiga 5E0807906A või 1Z0807906F, Octavia p.tagatiiva tõusu kile, suhteliselt suur latakas, saab tellida ainult paari kaupa, tüki hind 18€ kanti. Porilapatsi alla panna jaguks mitmele autole.
Viimati muutis jussike, 28 Aug 2020, 22:48, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kui veel vaja siis mul jäi oma autost 3M läbipaistvat kaitsekile järgi , selline paksem , Tegin oma autol tiivakaared ära et kividega ära ei peksaks ja väga hästi peab vastu .
Viimati muutis margus000, 29 Aug 2020, 09:20, muudetud 2 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Võib täitsa mõelda seda asja.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Täna võtsin hinge vahetuse ette. Teist ei teinud, kuna hakkas sadama, see pole nii hull ka veel, kui juhipoolne.
Nuputasin seal auto kõrval, et kuidas kere küljest see tagumine polt lahti saada ja minu arust ongi vaid 2 võimalust, kas uks eemaldada või siis esitiib. Ust eemaldada tundus kodustes tingimustes lihtsam.
Vahepeal mõtlesin juba, et kas tõesti saab kõige raskemaks osutuda kapotiavamise hoova tagasipanek, just selle nö. fikeerimisklamber, kuid sai ka see paika (isegi lausa 2x sai lahti võetud, kuna seest-välja polti pidin veelkord lahti laskma, et kogu hinge saaks natuke kergitada).
Juhipoolse hinge eemaldamisel, kukkus see kaheks osaks...võll pooleks, sellep. ka kahtlane liikumine uksel.
Panin uue hingega kokku tagasi, kuid vajab veel regullimist, hetkel jäi pingesse ja tagumist otsa tahaks mingi 2..3mm allapoole saada, et jooned ja liistud jookseks. Proovisin nii hingest endast (uksepoolsetest poltidest), kui ka vastusest, kuid hetkel jäi saju tõttu viimane viimistlus tegemata.
Nuputasin seal auto kõrval, et kuidas kere küljest see tagumine polt lahti saada ja minu arust ongi vaid 2 võimalust, kas uks eemaldada või siis esitiib. Ust eemaldada tundus kodustes tingimustes lihtsam.
Vahepeal mõtlesin juba, et kas tõesti saab kõige raskemaks osutuda kapotiavamise hoova tagasipanek, just selle nö. fikeerimisklamber, kuid sai ka see paika (isegi lausa 2x sai lahti võetud, kuna seest-välja polti pidin veelkord lahti laskma, et kogu hinge saaks natuke kergitada).
Juhipoolse hinge eemaldamisel, kukkus see kaheks osaks...võll pooleks, sellep. ka kahtlane liikumine uksel.
Panin uue hingega kokku tagasi, kuid vajab veel regullimist, hetkel jäi pingesse ja tagumist otsa tahaks mingi 2..3mm allapoole saada, et jooned ja liistud jookseks. Proovisin nii hingest endast (uksepoolsetest poltidest), kui ka vastusest, kuid hetkel jäi saju tõttu viimane viimistlus tegemata.
Viimati muutis TiitRE, 29 Aug 2020, 17:11, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Näen pildilt, et oled valinud keerulisema tee ukse eemaldamiseks. Teise uksega tee nii:
Kõigepealt lase klaas alla, nii on lihtsam ust tõsta ja transportida.
Ülemisel hingel keerad lahti tifti poldi (ülevalt alla), alumisel hingel keerad välja ukse küljes oleva alumise poldi. Mõnedel on ka alumisel hingel ülevalt alla tifti mutter, kui on , siis ka see eemaldada. Eemalda juhtme lõdvik. Nüüd tõsta uks nagu nagist. Jälgi ka et uks tõstes vastu esi tiiva serva ei läheks.....
Alumine hinge käibki nii pooleks, kui sul uus hinge on täpselt samasugune, siis seda plekiga osa ukse küljest ära üldse eraldagi, jäta see vana, siis on vähem regullimist. Ülemise hinge uksepoolset osa ära ka ära võta, säästad jällegi regullimis aega. Kui suudad alumise hinge kere külge täpselt vanasse kohta panna, võib jopata, et regullimis polegi vaja.
Tõsta uks "nagisse" tagasi.
Kõigepealt lase klaas alla, nii on lihtsam ust tõsta ja transportida.
Ülemisel hingel keerad lahti tifti poldi (ülevalt alla), alumisel hingel keerad välja ukse küljes oleva alumise poldi. Mõnedel on ka alumisel hingel ülevalt alla tifti mutter, kui on , siis ka see eemaldada. Eemalda juhtme lõdvik. Nüüd tõsta uks nagu nagist. Jälgi ka et uks tõstes vastu esi tiiva serva ei läheks.....
Alumine hinge käibki nii pooleks, kui sul uus hinge on täpselt samasugune, siis seda plekiga osa ukse küljest ära üldse eraldagi, jäta see vana, siis on vähem regullimist. Ülemise hinge uksepoolset osa ära ka ära võta, säästad jällegi regullimis aega. Kui suudad alumise hinge kere külge täpselt vanasse kohta panna, võib jopata, et regullimis polegi vaja.
Tõsta uks "nagisse" tagasi.
Viimati muutis jussike, 29 Aug 2020, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Panen pildid, kus näha millisest tiftist räägin, see mis seal nö mutri all on. See peaks ju ikka ühes tükis olema?jussike kirjutas: ↑29 Aug 2020, 18:53Näen pildilt, et oled valinud keerulisema tee ukse eemaldamiseks. Teise uksega tee nii:
Kõigepealt lase klaas alla, nii on lihtsam ust tõsta ja transportida.
Ülemisel hingel keerad lahti tifti poldi (ülevalt alla), alumisel hingel keerad välja ukse küljes oleva alumise poldi. Mõnedel on ka alumisel hingel ülevalt alla tifti mutter, kui on , siis ka see eemaldada. Eemalda juhtme lõdvik. Nüüd tõsta uks nagu nagist. Jälgi ka et uks tõstes vastu esi tiiva serva ei läheks.....
Alumine hinge käibki nii pooleks, kui sul uus hinge on täpselt samasugune, siis seda plekiga osa ukse küljest ära üldse eraldagi, jäta see vana, siis on vähem regullimist. Ülemise hinge uksepoolset osa ära ka ära võta, säästad jällegi regullimis aega. Kui suudad alumise hinge kere külge täpselt vanasse kohta panna, võib jopata, et regullimis polegi vaja.
Tõsta uks "nagisse" tagasi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
On olnud juhtumeid, kus see tõesti murdub. Aga tegelikult on see mutter täiesti kasutu, esimestel (B6 -l) neid mutreid ei olnud, hinge on tegelikult sama, ainult et aastate jooksul on korduvalt muudetud natuke konstruid ja materjale.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
@jussike Kas selle ülemise hinge tiftist ka annab midagi regullida? Hetkel saigi mõistus otsa koos vihmasajuga ja jäi pooleli.
Proovisin kõikidest ukse küljes olevatest poltidest regullida, samuti ukseluku vastusest, kuid no ei saanud paika. Äkki on mingi hea nipp v soovitus, mida veel proovida? Hinged on uued ja originaalid, mitte mingid b-kad, et nendes viga olla ei saa. Enne hinge vahetust olid kõik liistud ja jooned paigas ja uks käis kergelt, vaid uks ise liikus üles-alla, kuid nüüd pinges ja vajab regulli.
Homme valges lähenen uuesti.
Proovisin kõikidest ukse küljes olevatest poltidest regullida, samuti ukseluku vastusest, kuid no ei saanud paika. Äkki on mingi hea nipp v soovitus, mida veel proovida? Hinged on uued ja originaalid, mitte mingid b-kad, et nendes viga olla ei saa. Enne hinge vahetust olid kõik liistud ja jooned paigas ja uks käis kergelt, vaid uks ise liikus üles-alla, kuid nüüd pinges ja vajab regulli.
Homme valges lähenen uuesti.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tifti mutritest ei anna midagi regullida. Ilmselt ei saanud sul alumine hinge vanasse jälge. Alusta vähemalt sellest, et püüa ukse küljes olevad hinge osad vanasse jälge saada, siis on lihtsam edasi toimetada. Kas uks jäi tagant ülesse või alla? Kui jäi ülesse, siis lõdvenda natuke ühte kinnituspolti ja koputa haamriga läbi puutoki hinget ettepoole. Kui jäi alla, siis vähe sitem lugu, pead mõlemat polti natuke lõdvendama, pane uks peaaegu kinni ja tõsta tagant otsast ust ülesse......
Ps. b-osa polegi olemas.
Ps. b-osa polegi olemas.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Tagant jah mõni mm. üles.jussike kirjutas: ↑29 Aug 2020, 21:11Tifti mutritest ei anna midagi regullida. Ilmselt ei saanud sul alumine hinge vanasse jälge. Alusta vähemalt sellest, et püüa ukse küljes olevad hinge osad vanasse jälge saada, siis on lihtsam edasi toimetada. Kas uks jäi tagant ülesse või alla? Kui jäi ülesse, siis lõdvenda natuke ühte kinnituspolti ja koputa haamriga läbi puutoki hinget ettepoole. Kui jäi alla, siis vähe sitem lugu, pead mõlemat polti natuke lõdvendama, pane uks peaaegu kinni ja tõsta tagant otsast ust ülesse......
Ps. b-osa polegi olemas.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
No siis on lihtsam variant, polt lõdvaks ja kopsad haamriga läbi puu toki hinget karva jagu ettepoole, julgemad/edasijõudnumad ei keera polte lõdvemaks vaid kasutavad haamri asemel kuvaldat
Tegelt on veel üks kiire nn müügiks variant ka olemas, ripud lihtalt ukse küljes, nii, et mingi naksatus läbi käib, kui juhtub palju minema, siis väänad lihtsalt jõuga ülesse tagasi, aga enda autol seda teha ei soovita.
Ps kapoti lingi tagasi panek on üks lihtsamaid operatsioone, pane see stopper ennem lihtsalt lingi külge ära ja suru link klõpsti paika.
Tegelt on veel üks kiire nn müügiks variant ka olemas, ripud lihtalt ukse küljes, nii, et mingi naksatus läbi käib, kui juhtub palju minema, siis väänad lihtsalt jõuga ülesse tagasi, aga enda autol seda teha ei soovita.
Ps kapoti lingi tagasi panek on üks lihtsamaid operatsioone, pane see stopper ennem lihtsalt lingi külge ära ja suru link klõpsti paika.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Millist polti sa nimelt simas pead? Alumise hinge, ukse küljes asuvat? Kumba, ülemist v alumist? Kas teise poldi keeran ka ikka natuke lahti selleks ajaks? Ma neid seal keerasin muidu mõlemat korraga koguaeg.
Selleni jõudsin isegi, kui olin mingi 10min proovinud seda hiljem lisada
Viimati muutis TiitRE, 29 Aug 2020, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Nagu ikka öeldakse, siis 3 on seadus. Kiskusin siiski kolmandat korda seestpoolt plastikud eest ja nihutasin alumist kerepoolset hinge ettepoole. Sai omaarust hea. Uks ei poo enam, liigub pehmelt, vahed ja kõrgused ka paigas.
Tänud @jussike -le, kes mind selle protseduuri juures nõuga abiks oli
Kuna hakkas jälle sadama, siis teise uksega tegelen parema ilmaga, nüüd juba teema natuke teada ka
Enne:
Pärast:
Tänud @jussike -le, kes mind selle protseduuri juures nõuga abiks oli
Kuna hakkas jälle sadama, siis teise uksega tegelen parema ilmaga, nüüd juba teema natuke teada ka
Enne:
Pärast:
- Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
- murkamarko
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE
Kus k*rt sa @jussike eile varem olid? Dr. google oli ka vait, kui sukk ja näitas igasugu muid lahendusi vanematele autodele sinna (küll tiib küljest , jne...)
Kuna eilse juhipoolse uksega mässamine oli veel lihasmälus, siis natuke pelgasin teistpoolt ette võtta, kuid ilm läks heaks ja mõtlesin @jussike -se nõuannet järgida (allpool ka väike DIY selle kohta) ja no tõesti, mina, kes ma tegin seda esimest korda, võttis aega ca. 35min ja seda liialdamata, esinduste poistel ilmselt 15min, koos väikese kohviga.
Kuigi jälgisin pingsalt vana hingede asukohti, tuli siiski ka seda ust natuke kerehingest nihutada, kuid ei midagi hullu.
Siin väike juhend ka (oleks ma ise enne seda teadnud )
1 - eemalda polt (13mm)
2 - eemalda pistik (eelnevalt lase aken alla, on palju lihtsam ust tõsta, täitsa üksi liigutatav)
3 - eemalda mutter (13mm)
4 - eemalda polt (13mm või nr 8 12-sisekant)
Tõsta uks nö. hingedelt maha
5 - eemalda küljeplastik (eelnevalt eemalda poole peale lävepaku plastik)
6 - eemalda polt, mis asub selle plastkatte all (nr 8 12-sisekant), plastkatte alt painutad sealse porollooni vms natuke eemale)
Seejärel eemalda kere küljest alumine hing ja kruvi külge uus hing ukse külge (soovitavalt jälgida vana hinge asukohta).
Seejärel tõsta uks hingedele tagasi, keera asjad tagurpidi külge tagasi, ühenda pistik, lase hinge liikuvatele osadele määret ja naudi vaikselt sulguvaid uksi.
P.S Enne ei tasu seda siseplastikut tagasi panna, kui oled ukse istumist proovinud. Vajadusel saad kerepoolsetest poltidest veel reguleerida (kerepoolsele tagumisele pääseb ligi 13mm silmus/leht võtmega, ka juba siis kui uks ees.
Juhipoolsega sama jutt, kuid lisaks tuleb seal eemaldada kapotiavamise hoob (tõmbad hoova enda poole, ajad kruvikeeraja ülesse vahele ja eemaldad kinnitusklambri. Tagasipannes paned klambri kohe hoova külge ja surud hoova paika.)
Kuna eilse juhipoolse uksega mässamine oli veel lihasmälus, siis natuke pelgasin teistpoolt ette võtta, kuid ilm läks heaks ja mõtlesin @jussike -se nõuannet järgida (allpool ka väike DIY selle kohta) ja no tõesti, mina, kes ma tegin seda esimest korda, võttis aega ca. 35min ja seda liialdamata, esinduste poistel ilmselt 15min, koos väikese kohviga.
Kuigi jälgisin pingsalt vana hingede asukohti, tuli siiski ka seda ust natuke kerehingest nihutada, kuid ei midagi hullu.
Siin väike juhend ka (oleks ma ise enne seda teadnud )
1 - eemalda polt (13mm)
2 - eemalda pistik (eelnevalt lase aken alla, on palju lihtsam ust tõsta, täitsa üksi liigutatav)
3 - eemalda mutter (13mm)
4 - eemalda polt (13mm või nr 8 12-sisekant)
Tõsta uks nö. hingedelt maha
5 - eemalda küljeplastik (eelnevalt eemalda poole peale lävepaku plastik)
6 - eemalda polt, mis asub selle plastkatte all (nr 8 12-sisekant), plastkatte alt painutad sealse porollooni vms natuke eemale)
Seejärel eemalda kere küljest alumine hing ja kruvi külge uus hing ukse külge (soovitavalt jälgida vana hinge asukohta).
Seejärel tõsta uks hingedele tagasi, keera asjad tagurpidi külge tagasi, ühenda pistik, lase hinge liikuvatele osadele määret ja naudi vaikselt sulguvaid uksi.
P.S Enne ei tasu seda siseplastikut tagasi panna, kui oled ukse istumist proovinud. Vajadusel saad kerepoolsetest poltidest veel reguleerida (kerepoolsele tagumisele pääseb ligi 13mm silmus/leht võtmega, ka juba siis kui uks ees.
Juhipoolsega sama jutt, kuid lisaks tuleb seal eemaldada kapotiavamise hoob (tõmbad hoova enda poole, ajad kruvikeeraja ülesse vahele ja eemaldad kinnitusklambri. Tagasipannes paned klambri kohe hoova külge ja surud hoova paika.)
Viimati muutis TiitRE, 30 Aug 2020, 16:42, muudetud 2 korda kokku.