Eluloom CFCA mootorist
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Tere! Eelmisel pühapäeval kuulutusteportaalides igavlemise tulemusena olen 2011a Transporteri õnnelik omanik, loomulikult kõige parem kombinatsioon, elik DSG ja Biturbo
Siiamaani teine veel kuidagi sõidab, aga mitte väga edukalt, hetkel liigub veoauto haagises Oslost Tallinna poole ning järgmine nädal töökotta lahkamisele.
Raudpolt, et silindrid tuksis, vb ka midagi veel, EGRi jahuti vaja D-versiooni vastu vahetada, aga ons midagi veel mõistlikku teha? Õli vahetan kõigil oma autodel 10t tagant, mis sest, et enamus liikumisest maanteesõit ja väga pikad otsad.
Sakslaste Redhead Zylinderkopftechnik väidab youtubes, et väline õlijahuti on suht möödapääsmatu vidin, kui pikaealisust tahta, see ka plaanis.
Kere on (no vähmeasti müügipiltidel, päriselus pole näinud) see, mille pärast ainult osta tasus, ilma nelikveota ka ära ei ela ja kui tahta pikka keret, nelikvedu ja mootorit, mis 2.5t haagist mägedest üles jaksab vedada, pole minusugustel kehvikutel nagu erilist valikut nagunii.
Ühesõnaga teeks ühe korraga ja korralikult ning koonerdamata, mida soovitate?
Siiamaani teine veel kuidagi sõidab, aga mitte väga edukalt, hetkel liigub veoauto haagises Oslost Tallinna poole ning järgmine nädal töökotta lahkamisele.
Raudpolt, et silindrid tuksis, vb ka midagi veel, EGRi jahuti vaja D-versiooni vastu vahetada, aga ons midagi veel mõistlikku teha? Õli vahetan kõigil oma autodel 10t tagant, mis sest, et enamus liikumisest maanteesõit ja väga pikad otsad.
Sakslaste Redhead Zylinderkopftechnik väidab youtubes, et väline õlijahuti on suht möödapääsmatu vidin, kui pikaealisust tahta, see ka plaanis.
Kere on (no vähmeasti müügipiltidel, päriselus pole näinud) see, mille pärast ainult osta tasus, ilma nelikveota ka ära ei ela ja kui tahta pikka keret, nelikvedu ja mootorit, mis 2.5t haagist mägedest üles jaksab vedada, pole minusugustel kehvikutel nagu erilist valikut nagunii.
Ühesõnaga teeks ühe korraga ja korralikult ning koonerdamata, mida soovitate?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Eluloom CFCA mootorist
Uut mootorit. Kõikidest Volkari mootoritest on see uuena ostes odavaim.
Kaasas ka 4x uued pihustid ja ver.D EGR.
Kaasas ka 4x uued pihustid ja ver.D EGR.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Mitme tugrikuga see "kõige odavam" võrdub?
Eks ta mõistlik ole, paari-kolme aasta pärast müües on uue mootoriga isendit märksa lihtsam müüa, kui "kapremonditud", ostjana ei tea kunagi, mis selle taga tegelikult peitub.
Eks ta mõistlik ole, paari-kolme aasta pärast müües on uue mootoriga isendit märksa lihtsam müüa, kui "kapremonditud", ostjana ei tea kunagi, mis selle taga tegelikult peitub.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Eluloom CFCA mootorist
Hetke hinda näitab ilma soodukata 5000 kanti. Arvestama pead ka, et kui sul see asi juba õli hävitanud isuga, siis on sul DPF otsas ja sellega ka vaja tegeleda. Selle hind vahetusfondis ka kõige odavam pole. Muud võimalused on nagu on.
Mootoriga tuleb ka kaasa suur A4, mis näeb ette teatud TPI-de jälgimist, et mootorile garantii kehtiks ja üks nendest on tarkvara uuendus ja teine DPF vahetus.
Olen oma silmaga näinud viimase aasta jooksul 4 sellist uut mootorit seega arvan, et peaks ikka uue panema, mitte vana hülssima.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Üldiselt ei ole veel kuskilt lugenud, et vahetatud mootori ja D-Egri jahutiga oleks teistkordselt probleemi olnud. Sestap rõõmsalt pea ees sisse hüppasingi, et tegu ei ole siiski Subaru diiselboxeriga. T6 EA288 pidi jälle puhta p-s olema omadega.
DPF oli jah mõttes nagunii, tea palju neil turbodelgi veel elu sees on, ei viitsi tuhat kilomeetrit kodust mingi -30c käes ennast pärast kiruda, et elementaarsed asjad üle käimata jäid.
Aga siin kõvema kundeajalooga tuttav siis esmaspäeval uurib, paljuga talle seda mootorit ja muud vajalikku müüdaks.
DPF oli jah mõttes nagunii, tea palju neil turbodelgi veel elu sees on, ei viitsi tuhat kilomeetrit kodust mingi -30c käes ennast pärast kiruda, et elementaarsed asjad üle käimata jäid.
Aga siin kõvema kundeajalooga tuttav siis esmaspäeval uurib, paljuga talle seda mootorit ja muud vajalikku müüdaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Dpf läheb tühjaks, Egr saab pimedad ja emulaatori, garantii ei morjenda, aga Poolast saab sama mootori €850 odavamalt, kui ForsistR36 kirjutas: ↑31 Juul 2020, 13:11
Hetke hinda näitab ilma soodukata 5000 kanti. Arvestama pead ka, et kui sul see asi juba õli hävitanud isuga, siis on sul DPF otsas ja sellega ka vaja tegeleda. Selle hind vahetusfondis ka kõige odavam pole. Muud võimalused on nagu on.
Mootoriga tuleb ka kaasa suur A4, mis näeb ette teatud TPI-de jälgimist, et mootorile garantii kehtiks ja üks nendest on tarkvara uuendus ja teine DPF vahetus.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Eluloom CFCA mootorist
Kui otsida saab kindlasti kallimalt kui Forssist ja leida odavamalt kui Poolast.
Aga miks EGR ja DPF ära elimineerida, et tulevikus mustalt ülevaatusel saaks käia?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
See "tulevikus" jutt käib juba aastaid ja siis pole midagi muud, kui ainult uus Dpf osta ja tagasi lasta programmeerida. Iga-aastaselt rasketes oludes 50 tuhat läbi sõites on igal juhul kasumlik ära elimineerida.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 347
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
Eluloom CFCA mootorist
Frau Hundi tõttu on see tulevik lähemal, kui me arvata oskame.
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Esimene 2500km uue mootori ja uute turbodega läbitud, maksma on läinud omajagu, aga kahetseda pole sentigi. Kõige mõistlikum tee siiski.
Mis küll natuke hirmu tekitab, on asjaolu, et mu lukksepp ise enne uue mootori ostmist soovitas pöörduda mingi tegelase juurde, kes nende mootorite kapremondiga tegeleb. Selle "eksperdi" jutu järgi olevat CFCAde kokkujooksmises süüdi DPFi tekitatud vastusurve vms kelbas. Seega mees remondib asju, millest midagi ei tea, teeb seda kes teab kuidas.
Mis küll natuke hirmu tekitab, on asjaolu, et mu lukksepp ise enne uue mootori ostmist soovitas pöörduda mingi tegelase juurde, kes nende mootorite kapremondiga tegeleb. Selle "eksperdi" jutu järgi olevat CFCAde kokkujooksmises süüdi DPFi tekitatud vastusurve vms kelbas. Seega mees remondib asju, millest midagi ei tea, teeb seda kes teab kuidas.
Viimati muutis J.Aru, 27 Okt 2020, 11:31, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Eemaldatud ettevõtete nimed
Põhjus: Eemaldatud ettevõtete nimed
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Eluloom CFCA mootorist
Räägi täpsemalt?Tanel8012 kirjutas: ↑25 Okt 2020, 12:26 Esimene 2500km uue mootori ja uute turbodega läbitud, maksma on läinud omajagu, aga kahetseda pole sentigi. Kõige mõistlikum tee siiski.
Mis küll natuke hirmu tekitab, on asjaolu, et mu lukksepp ise enne uue mootori ostmist soovitas pöörduda mingi tegelase juurde, kes nende mootorite kapremondiga tegeleb. Selle "eksperdi" jutu järgi olevat CFCAde kokkujooksmises süüdi DPFi tekitatud vastusurve vms kelbas. Seega mees remondib asju, millest midagi ei tea, teeb seda kes teab kuidas.
Viimati muutis J.Aru, 27 Okt 2020, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsitaadist eemaldatud ettevõtete nimed
Põhjus: Tsitaadist eemaldatud ettevõtete nimed
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Ega rohkem ei näinud mõtet uurida, 3.5k olevat täispakett, Netis sirvides jääb silma Corsa Motors, kes miskipärast on arvamusel, et CFCA mootori õlikulu on tingitud asjaolust, et mootor võtab õli.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Eluloom CFCA mootorist
Tõsine arvamus ikka
Ma jõudsin ka tõdemusele, et kusehäda tekib sellest, et põis sai täis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Eluloom CFCA mootorist
Seda sissekannet lugesid?
https://www.facebook.com/corsamotorstallinn/
"Corsa Motors
9StSps.ohr dijaaennusanomorrefd ·
🛠Vw Multivan 2.0BiTdi🛠
Videos hästi näha,milline on üle määra suur lõtk klapi ja juhtpuksi vahel.Juhtpuksid on samamoodi mootori kuluosa nagu muud liikuvad detailid.Antud mootori läbisõiduks oli ~150 000km.Kuna neil mootoritel on õlikulu väga suureks probleemiks,siis kübemefiltri ummistumine on tavaline nähtus.Aga kui heitgaasid ei pääse enam mootorist välja,siis kuhu nad lähevad?Lähevad kolvirõngastest mööda karterisse ja näiteks ka klapi ja juhtpuksi vahele ,mis aga kulutabki klapi kui ka juhtpuksi ära.Selle tagajärjel kaotab väljalaskeklapp oma jahutuse,ei sulgu enam korrektselt,kulutab klapipesa kui ka klapi tööpinnad ära.Et selline asi kõrvaldada,on vaja esmalt õlikulu eemaldada,vahetada kübemefilter ja siis teostada plokikaane remonttööd mis sisaldavad vajadusel uusi klappe,juhtpukse ning klapipesade lõikamist."
Kui nii siis loe uuesti ja täismõttega, mis on põhjus ja mis on tagajärg. Kui mootor põletab õli siis selle tagajärjel tekib tõsine probleem DPF filtril selle jamaga toime tulla ning ei suuda ka regeneratsiooniga seda tühjaks põletada.
Põhjus-tagajärg; Terve mees tunneb vajadust tualetti minna. Kas süüdi on see, et ta põis sai täis? Liiga väike põis vms?
Mis juhtub, kui ta tualetti ei lähe?
https://www.facebook.com/corsamotorstallinn/
"Corsa Motors
9StSps.ohr dijaaennusanomorrefd ·
🛠Vw Multivan 2.0BiTdi🛠
Videos hästi näha,milline on üle määra suur lõtk klapi ja juhtpuksi vahel.Juhtpuksid on samamoodi mootori kuluosa nagu muud liikuvad detailid.Antud mootori läbisõiduks oli ~150 000km.Kuna neil mootoritel on õlikulu väga suureks probleemiks,siis kübemefiltri ummistumine on tavaline nähtus.Aga kui heitgaasid ei pääse enam mootorist välja,siis kuhu nad lähevad?Lähevad kolvirõngastest mööda karterisse ja näiteks ka klapi ja juhtpuksi vahele ,mis aga kulutabki klapi kui ka juhtpuksi ära.Selle tagajärjel kaotab väljalaskeklapp oma jahutuse,ei sulgu enam korrektselt,kulutab klapipesa kui ka klapi tööpinnad ära.Et selline asi kõrvaldada,on vaja esmalt õlikulu eemaldada,vahetada kübemefilter ja siis teostada plokikaane remonttööd mis sisaldavad vajadusel uusi klappe,juhtpukse ning klapipesade lõikamist."
Kui nii siis loe uuesti ja täismõttega, mis on põhjus ja mis on tagajärg. Kui mootor põletab õli siis selle tagajärjel tekib tõsine probleem DPF filtril selle jamaga toime tulla ning ei suuda ka regeneratsiooniga seda tühjaks põletada.
Põhjus-tagajärg; Terve mees tunneb vajadust tualetti minna. Kas süüdi on see, et ta põis sai täis? Liiga väike põis vms?
Mis juhtub, kui ta tualetti ei lähe?
Tanel8012 kirjutas: ↑25 Okt 2020, 12:26 Esimene 2500km uue mootori ja uute turbodega läbitud, maksma on läinud omajagu, aga kahetseda pole sentigi. Kõige mõistlikum tee siiski.
Mis küll natuke hirmu tekitab, on asjaolu, et mu lukksepp ise enne uue mootori ostmist soovitas pöörduda mingi tegelase juurde, kes nende mootorite kapremondiga tegeleb ning kelle juurde ka esindus tihti kliente saadab. Selle "eksperdi" jutu järgi olevat CFCAde kokkujooksmises süüdi DPFi tekitatud vastusurve vms kelbas. Seega mees remondib asju, millest midagi ei tea, teeb seda kes teab kuidas ning ka Møller saadab rõõmsalt lihtsameelseid kooritud saama.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Lugesin küll jah, ikka ei saa aru, kuidas õlikulu võetakse nagu mingit force majeuri. Õlikulul on üks konkreetne ja selge põhjus, tagajärgede remontimine seda ei eemalda.
Eluloom CFCA mootorist
Õigus, nii ongi. DPF eemaldamine kui mingi "süüdlane" mootorit, mille eluiga on a la 150 000km korda ei tee.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
jääb natuke segaseks, mida sa selle 150tkm elueaga mõtled, aga mina enda tutikal mootoril lisaks DPF tühjendamisele blokeerisin EGRi ja lisasin välise õlijahuti, koostöös 10tkm õlivahetusvälbaga peaks mingi pool milli ikka ära kestma.
Kui Corsa vms remondib mootori ning jätab külge pre-2015 EGR/õlijahuti, on tegu lihtsalt kuritegeliku lollusega. Sest see ongi põhjus õlitarbimisele.
Kui Corsa vms remondib mootori ning jätab külge pre-2015 EGR/õlijahuti, on tegu lihtsalt kuritegeliku lollusega. Sest see ongi põhjus õlitarbimisele.
Eluloom CFCA mootorist
Kuula nüüd ennast. Sa ei küsi, miks VAG on tootnud sellise asja, mille eluiga on 150k km vaid näed kuritegu selles, et seadustega kooskõlas püsida(?)
Joonistan ühe väikse pildi;
Ka kaasaegses linnas on palju koeri ja koerad teatavasti teevad oma häda suht suva järgi kus-kuhu kunagi. Tsiviliseeritud subjekt ja koeraomanik on teadlik, et oma sõbra-lontruse järgi on vaja koristada ja seda ta ka teeb. Kõlab elutervelt eksole(?)
Nüüd kujuta ette pilt, kus see subjekt on ise nagu koer - kükitab kus-millal tahab ja puudub igasugune moraali-ja-süütunne... ...ütleme, et teadlikus, võimekus, aju maht... nagu koeral.
Kuidas pilt meeldib?
Joonistan ühe väikse pildi;
Ka kaasaegses linnas on palju koeri ja koerad teatavasti teevad oma häda suht suva järgi kus-kuhu kunagi. Tsiviliseeritud subjekt ja koeraomanik on teadlik, et oma sõbra-lontruse järgi on vaja koristada ja seda ta ka teeb. Kõlab elutervelt eksole(?)
Nüüd kujuta ette pilt, kus see subjekt on ise nagu koer - kükitab kus-millal tahab ja puudub igasugune moraali-ja-süütunne... ...ütleme, et teadlikus, võimekus, aju maht... nagu koeral.
Kuidas pilt meeldib?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Mul pole vaja ennast kuulata, sellesse teemasse olen ma süvenenud alates auto ostmisest. Kui sa enda jutuvada imetlemise asemel pigem kuulata või küsida mõistaksid, siis CFCA saab töökindlaks ja pikaealiseks ka täiesti vastavuses seadusandlusega. Tutikas mootor nimelt juba tulebki 2015 ja edasi EGRi jahutiga, millega varustet mootorite üle pole kuskilt mingit nurinat kuulda olnud.
Mina lükkasin DPFi tühjaks, kuna säästsin sellega moment 1000+ eurikut ning kuna seetõttu progeda vaja nagunii, blokkisin ka EGRi (uue variandi) ära. Polnud paratamatus vaid lihtsalt personaalne eelistus.
Mina lükkasin DPFi tühjaks, kuna säästsin sellega moment 1000+ eurikut ning kuna seetõttu progeda vaja nagunii, blokkisin ka EGRi (uue variandi) ära. Polnud paratamatus vaid lihtsalt personaalne eelistus.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Eluloom CFCA mootorist
Teemast eemaldatud teemaväline jutt. Edaspidi palun püsida teemas ja ettevõtete nimesid kasutades põhjendada oma arvamust.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Eile õhtul olin Messengeri vahendusel ühenduses ka Corsa Motorsi esindajaga, kes ütles sulaselges Eesti keeles välja, et nemad CFCA mootorite remondi käigus EGRi jahuteid ei vaheta.
Eks tööd tuleb ju hoida, mis ma oskan muud ütelda. Igasugune usaldus selle firma vastu kadunud.
Eks tööd tuleb ju hoida, mis ma oskan muud ütelda. Igasugune usaldus selle firma vastu kadunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Eluloom CFCA mootorist
Tere,kuidas sa lisasid välise õlijahuti? Ja kuidas ülevaatusega lood edaspidi on? Mustalt?Tanel8012 kirjutas: ↑26 Okt 2020, 14:38 jääb natuke segaseks, mida sa selle 150tkm elueaga mõtled, aga mina enda tutikal mootoril lisaks DPF tühjendamisele blokeerisin EGRi ja lisasin välise õlijahuti, koostöös 10tkm õlivahetusvälbaga peaks mingi pool milli ikka ära kestma.
Kui Corsa vms remondib mootori ning jätab külge pre-2015 EGR/õlijahuti, on tegu lihtsalt kuritegeliku lollusega. Sest see ongi põhjus õlitarbimisele.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 17 korda
Eluloom CFCA mootorist
Õlijahutikomplekt on VAG diislitele keskendunud Darkside Developmentsi oma
Iseenesest ei ole hädavajalik, kui pole ei kiirteesõitu ega rasket haagist vaja vedada suvisel ajal, mul tuleb mõlemat ette. EGRi blokkimine tõmbab mootori tempi maha nagunii. Redhead cylinderkopftechnik YT-s päris palju videosid teinud kuuma saanud CFCAdest, nemad küsivad oma jahutikomplekti eest €700
Ülevaatust ei tohiks mõjutada, kuna väliselt on kõik nagu tehasest tulnud ning isegi kui mingi jama tuleb, saab nii DPFi kui EGRi kiirelt tagasi. Pole küll veel kuskilt kuulnud, et läbi ei läheks.
Viimati muutis Tanel8012, 10 Jaan 2021, 21:57, muudetud 1 kord kokku.