VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Sander see kõlab nagu oluliselt parem lahendus. Tõstsid siis lihtsalt selle valge osa koos immoga sisse ja trükkplaadi ja oligi kõik?
PS. jaga linki ka! Võib-olla pudeneb varsti laiali.
PS. jaga linki ka! Võib-olla pudeneb varsti laiali.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ei - Lihtsalt trükkplaat nuppude peale, tagumine osa koos võtme siiniga läks nakkide külge ja kaas ka nakkidega peale - metallist müts pähe ja võti sisse. Easy:)
Selline komplekt tuli:
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Eelmine nädal sai auto VKMis ette uue esiklaasi. Vana oli veel originaal, seega suht kriimus juba ja mõningate täketega juhi vaateväljas, mis lõpusirgel süvenesid Ühtlasi läksid muidugi uued kojamehed ka külge. Veider on see, et juba teise autoga selline kogemus, et pannakse uus klaas ja see tundub oluliselt rohkem seest armatuuri peegeldavat kui tehasest ees olnud klaas. Kuigi külge läks A-osa minu arusaamist mööda.
Varsti DSG ja tavahoolduse aeg käes. Läbisõit 130 000km (DSG käib mul pisut teist rütmi, kuna (ätt) 75 000km läbisõidul sai auto uue käigukasti).
Varsti DSG ja tavahoolduse aeg käes. Läbisõit 130 000km (DSG käib mul pisut teist rütmi, kuna (ätt) 75 000km läbisõidul sai auto uue käigukasti).
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Auto vajas üle pika aja taas tegelemist. Ühel hetkel hakkas kapoti alt külma mootoriga kostma rütmiline tiks. Salongi kostus imelik lõgin (raske kirjeldada), mis justkui meenutaks hooratta kolinat, aga hooratas on vaikne. Kapoti alt kuulates tuli heli selgelt soonrihma süsteemist. Heli tekkis ja eskaleerus päevadega, ei julgenud nii väga pikemalt sõitagi. Käisin näitasin auto spetsialistidele ette, selgus, et geneka sidur, rullik, kuidas keegi soovib, on oma aja ära elanud. Enda kahtlus seal lasus ka. Kuigi rullik pole väga kallis, läks töö omajagu kallimaks kui lootsin, kuna vana rullik ei tulnud auto peal olles lahti, pidi mootorit tõstma niipalju, et saaks rulliku lahti täristada. Ja eelmine rihm väidetavalt oli ka ammendumas, seega läks uus rihm ka külge. Nüüd jälle vaikus majas.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Vähemalt ei läinud nii nagu minul pääsesid suuremast jamast
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Ja just, mõtlesin sinu peale kui kiirelt teenindusse viisin Arutasin su keissi meistriga ja ütles, et harv juhus, et ta pole kuulnud, et B7'l kiilrihma jama hammasrihmale liiga võib teha. Aga välistatud ei ole nagu näha.
ViljarKaurla kirjutas: ↑22 Nov 2019, 17:13 Vähemalt ei läinud nii nagu minul pääsesid suuremast jamast
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Tiguan noormees Tiguan aaga egas siin suurt vahet poletobimarg kirjutas: ↑22 Nov 2019, 22:40 Ja just, mõtlesin sinu peale kui kiirelt teenindusse viisin Arutasin su keissi meistriga ja ütles, et harv juhus, et ta pole kuulnud, et B7'l kiilrihma jama hammasrihmale liiga võib teha. Aga välistatud ei ole nagu näha.
ViljarKaurla kirjutas: ↑22 Nov 2019, 17:13 Vähemalt ei läinud nii nagu minul pääsesid suuremast jamast
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Keel (loe:näpp) vääratas, mõtlesin Tiguani ja tema diisleid, mida ta B7ga jagabViljarKaurla kirjutas: ↑23 Nov 2019, 19:12Tiguan noormees Tiguan aaga egas siin suurt vahet poletobimarg kirjutas: ↑22 Nov 2019, 22:40 Ja just, mõtlesin sinu peale kui kiirelt teenindusse viisin Arutasin su keissi meistriga ja ütles, et harv juhus, et ta pole kuulnud, et B7'l kiilrihma jama hammasrihmale liiga võib teha. Aga välistatud ei ole nagu näha.
ViljarKaurla kirjutas: ↑22 Nov 2019, 17:13 Vähemalt ei läinud nii nagu minul pääsesid suuremast jamast
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Pole ammu midagi kirjutanud. Võiks ju. Vahepeal on korraline hoole tehtud taas, välp nüüd 15k ja juba 2 ringi niimoodi läbi lastud. 150 000km läbisõitu ka täis saanud. Kuna auto juba 8,5 aastat vana, siis mõtlesin, et profülaktika mõttes võiks lasta kliimasüsteemi üle vaadata, kuigi mingit hooldevälpa sel vist otseselt pole. Ütlen ausalt, et võtsin üsna suvalised vanjad ette, valisin logistilel alustel ja ei soovinud selle protseduuri eest eriti palju maksta. Eeldatavasti kõik kasutavad üsna samasuguseid seadmeid ja päris piima sulle sinna süsteemi kuskil ei lasta. Süsteemist saadi kätte 350g külmaainet, tehase pandud 550st. See tundub üsna OK tulemus nii pika kasutusaja kohta. Auto tegi enne ka tegelikult normaalselt külma, aga nüüd on gramm teravam. Mis oli aga väga suur vahe oli see, et arvasin, et mul on kliimapump minemas, vaatasin juba pakkumisi aegajalt ja ootasin millal laiali läheb. Kui AC sisse lülitus, siis tuli auto häälde selline vaikne kõrin, undamine või urin sisse, raske kirjeldada. Ja nüüd on see kadunud! Ei tea täpselt süsteemi tööpõhimõtet, aga võib-olla siis kompressor nägi rohkem vaeva, et selle väiksema õli kogusega sama külm ära teha? Igal juhul ma ei pidanud "vanjades" pettuma ja vast on selle 26 euro eest jälle tükk aega mureta. Ja laske oma kliimad ikka mingi vähemalt paari aasta tagant üle vaadata.
Peaks vist Sandri või mõne muu friigiga ka kokku saama üle pika aja, mööda Reidi teed sõites seikleb mu navi keset parke ja jalgradu
Peaks vist Sandri või mõne muu friigiga ka kokku saama üle pika aja, mööda Reidi teed sõites seikleb mu navi keset parke ja jalgradu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Naljakas. Aga eile virtsust tulles panin nsm navi tööle. Kodu adress sisse ja seikles samamoodi mööda metsi jne. Esimest korda selline jama. Otseselt seda navi pole vaja aga lihtsalt tahtsin näha mis marsuuti kumbki pakub. Valisin siiski läbi märjamaa kuna lapsed ja naine tahtsid kallist tanklast miskit saada. Pood ju ei sobi. ...
tobimarg kirjutas: ↑16 Juul 2020, 09:09 Pole ammu midagi kirjutanud. Võiks ju. Vahepeal on korraline hoole tehtud taas, välp nüüd 15k ja juba 2 ringi niimoodi läbi lastud. 150 000km läbisõitu ka täis saanud. Kuna auto juba 8,5 aastat vana, siis mõtlesin, et profülaktika mõttes võiks lasta kliimasüsteemi üle vaadata, kuigi mingit hooldevälpa sel vist otseselt pole. Ütlen ausalt, et võtsin üsna suvalised vanjad ette, valisin logistilel alustel ja ei soovinud selle protseduuri eest eriti palju maksta. Eeldatavasti kõik kasutavad üsna samasuguseid seadmeid ja päris piima sulle sinna süsteemi kuskil ei lasta. Süsteemist saadi kätte 350g külmaainet, tehase pandud 550st. See tundub üsna OK tulemus nii pika kasutusaja kohta. Auto tegi enne ka tegelikult normaalselt külma, aga nüüd on gramm teravam. Mis oli aga väga suur vahe oli see, et arvasin, et mul on kliimapump minemas, vaatasin juba pakkumisi aegajalt ja ootasin millal laiali läheb. Kui AC sisse lülitus, siis tuli auto häälde selline vaikne kõrin, undamine või urin sisse, raske kirjeldada. Ja nüüd on see kadunud! Ei tea täpselt süsteemi tööpõhimõtet, aga võib-olla siis kompressor nägi rohkem vaeva, et selle väiksema õli kogusega sama külm ära teha? Igal juhul ma ei pidanud "vanjades" pettuma ja vast on selle 26 euro eest jälle tükk aega mureta. Ja laske oma kliimad ikka mingi vähemalt paari aasta tagant üle vaadata.
Peaks vist Sandri või mõne muu friigiga ka kokku saama üle pika aja, mööda Reidi teed sõites seikleb mu navi keset parke ja jalgradu
-
- Klubiline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Juun 2010, 18:07
- Auto: VW Passat Variant
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 3 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Võimalik, et navi antenn surnud, enda B8 oli just sama jama. Tallinnas sõites näitas auto asukohaks Tallinna Helsingi vahel merel, peale antenni vahetust kõik korras.
Viimati muutis dober, 17 Juul 2020, 10:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mul siiski antenn korras, lihtsalt kaardid vajavad uuendust. Viimati uuendasin 2017 vist kui Reidi teest polnud veel haisugi
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Sai nädalavahetusel üle pika aja taas Passati kapoti all toimetatud. Peamine põhjus oli see, et ühel päeval avastasin, et mootori temperatuuri seier ei taha enam 90 peale tõusta ja mootori soojenemine tundus üleüldiselt aeglasem igas olukorras. Õli temp jäi maanteel heal juhul 80c kanti, tihti vähemgi rahulikult sõites. Alustame lihtsamatest asjadest- tuleb esiteks DSG termostaat ära vahetada. Jupp ise 14 eurot, Mahle, nokitsemist ikka pisut on vahetusel. Õhufiltri kopsik eest ja asi paistabki kätte. Akut eest ära ei viitsinud võtta, saab ilma ka. Põhiline ajaressurss kulus jahuti küljest lõdvikute kättesaamiseks. Ruumi on väga piiratult ja annab neid ikka sikutada. Aga maha nad ikka tulid kruvikaga aidates lõpuks. Remont õnnestus ja nägin jälle õli temperatuuri üle 90c kerkimas, kuigi mulle tundus, et varem oli nagu rohkem üle 90c, aga eks jälgin mis ta teeb. Igal juhul hommikul linnas tööle sõites oli muutus väga suur, juba paari km pärast kerkis temperatuuri seier jõudsalt.
Kuna näpud olid juba soojad ja nukid kriibitud, siis lasin sama soojaga edasi Mõtlesin, et vaatan sportlikust huvist üle drosselklapi (on vist selle asja nimetus selline). 165 000 km juba autol kellal, aga minu "pettumuseks" oli klapp üsna puhas. Arvestades seda aega mis ma nende poltidega jebisin, et need lahti ja kinni saada (ligipääs piiratud ja pimesi), siis oleks võinud vabalt selle jupi näppimata ka jätta. Aga no maha ta sai ja vähemalt süda rahul, et on puhas.
Klapp oli sellises seisus:
Lõin siiski läikima:
Piilusin ka sisselaske koldesse telefoniga ja no seal elavad ikka tõsised kollid sees. Aga ei hakanud oma peakest selle asjaga hetkel vaevama ja ladusin värgi kiirelt kokku tagasi
Muidu seisab auto soojas garaažis ja ei saa aru mis seisus aku on, aga kui käisin nädalavahetusel sõidus ja seisis öö kerges miinuses õues, siis hommikul oli küll tunne, et siit võib üsna varsti negatiivset üllatust tulla. Väga kahtlevalt keris mootor esimese pöörde ja läks siiski kohe käima. Aga aku juba 5 aastat vana ka, nii et ega ei ole mõtet hellitada lootust, et ta seisukord kuidagi paremaks läheb või hoolduslaadimine aitaks vms. Eks tuleb ikka uus vaadata. Läheb jälle nii kangete numbritega AGM vahele kui lubatud on.
Kuna näpud olid juba soojad ja nukid kriibitud, siis lasin sama soojaga edasi Mõtlesin, et vaatan sportlikust huvist üle drosselklapi (on vist selle asja nimetus selline). 165 000 km juba autol kellal, aga minu "pettumuseks" oli klapp üsna puhas. Arvestades seda aega mis ma nende poltidega jebisin, et need lahti ja kinni saada (ligipääs piiratud ja pimesi), siis oleks võinud vabalt selle jupi näppimata ka jätta. Aga no maha ta sai ja vähemalt süda rahul, et on puhas.
Klapp oli sellises seisus:
Lõin siiski läikima:
Piilusin ka sisselaske koldesse telefoniga ja no seal elavad ikka tõsised kollid sees. Aga ei hakanud oma peakest selle asjaga hetkel vaevama ja ladusin värgi kiirelt kokku tagasi
Muidu seisab auto soojas garaažis ja ei saa aru mis seisus aku on, aga kui käisin nädalavahetusel sõidus ja seisis öö kerges miinuses õues, siis hommikul oli küll tunne, et siit võib üsna varsti negatiivset üllatust tulla. Väga kahtlevalt keris mootor esimese pöörde ja läks siiski kohe käima. Aga aku juba 5 aastat vana ka, nii et ega ei ole mõtet hellitada lootust, et ta seisukord kuidagi paremaks läheb või hoolduslaadimine aitaks vms. Eks tuleb ikka uus vaadata. Läheb jälle nii kangete numbritega AGM vahele kui lubatud on.
Viimati muutis tobimarg, 24 Nov 2020, 00:04, muudetud 2 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mul oli ka selle klapi eemaldamisega omajagu kirumist ja mitu suitsu . Mind koinis natuke see lõdvikujupp seal, no nii lühike ja kange, et ei tahtnud kuidagi pärast tagasi minna. Suutsin oma led-lambi ja kruvika otsa muidugi põhjakattele kukutada. Lamp põles seal terve öö ja kuna läks pimedaks, siis mõtlesin hommikul edasi teha (ratas alt ja rattakoopast lootsin asjad kätte saada - sain ka), kuid naine suutis sellega hommikul mulle ütlemata poes käia...kuid lamp ja kruvikaots elasid selle poes käigu kenasti üle ja hiljem sain (veel põleva) lambi ja otsiku ikka kätte ka.tobimarg kirjutas: ↑23 Nov 2020, 13:30 Mõtlesin, et vaatan sportlikust huvist üle drosselklapi (on vist selle asja nimetus selline). 165 000 km juba autol kellal, aga minu "pettumuseks" oli klapp üsna puhas. Arvestades seda aega mis ma nende poltidega jebisin, et need lahti ja kinni saada (ligipääs piiratud ja pimesi), siis oleks võinud vabalt selle jupi näppimata ka jätta.
Viimati muutis TiitRE, 23 Nov 2020, 20:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Sry, pold ammu pilte lisanud, arvasin, et tuleb Sisesta pilt nuppu kasutada. Vist mitte
Aga Tiit, tõsi ta on, et see kuramuse lõdvikujupp häiribki seal kõige rohkem. Ja seda ära ka ei taha võtta kuna seda alumist kruvikambrit ei keera vist pärast mingi valemiga kinni tagasi. Ja põhihirm oligi see, et mõni tööriist või polt kukub põhjakattele ja hakka siis roomama ja lammutama Ja siis teedki kõike ekstra ettevaatlikult.
Aga Tiit, tõsi ta on, et see kuramuse lõdvikujupp häiribki seal kõige rohkem. Ja seda ära ka ei taha võtta kuna seda alumist kruvikambrit ei keera vist pärast mingi valemiga kinni tagasi. Ja põhihirm oligi see, et mõni tööriist või polt kukub põhjakattele ja hakka siis roomama ja lammutama Ja siis teedki kõike ekstra ettevaatlikult.
Viimati muutis tobimarg, 24 Nov 2020, 00:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Lōdviku sai ära küll. Tõsi mingi 3.50 ta polnud samas kōige suuremate idanaabrite roppusteni ka ei jõudnud.tobimarg kirjutas: ↑23 Nov 2020, 23:59 Sry, pold ammu pilte lisanud, arvasin, et tuleb Sisesta pilt nuppu kasutada. Vist mitte
Aga Tiit, tõsi ta on, et see kuramuse lõdvikujupp häiribki seal kõige rohkem. Ja seda ära ka ei taha võtta kuna seda alumist kruvikambrit ei keera vist pärast mingi valemiga kinni tagasi. Ja põhihirm oligi see, et mõni tööriist või polt kukub põhjakattele ja hakka siis roomama ja lammutama Ja siis teedki kõike ekstra ettevaatlikult.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg
Mina sikutasin ka ikka selle lõdviku ära sealt, kuna muidu oli klapi alumistele poltidele kehv ligi saada, aga jah, hiljem tagasipanek suht k*pp ja lisaks tõesti see alumise klambri pingutus kukutaski mul tööriistu sinna