Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Golf MK6 2.0TDI 81Kw CBDC
Probleem järgmine. Juhi pool puhub enamvähem sooja õhku nagu -15c väli tempiga diisli puhul eeldada võiks, kuid kunde pool puhub märgatavalt jahedamat.
Proovitud sai HVAC klappide resetti, mille käigus oli näha, et mõlemal pool V158 ja V159 klapid liikusid. Vaatsin taskulambiga ning ka obdeleven näitas väärtuse muutusi. Kuid kliima paneelilt nuppe keerates ei õnnestunud neid liiikumas näha (kas peaksid liikuma, kui muuta temperatuuri valikud?)
Samuti katsusin salongiradikasse minevaid torusid, mõlemad kenasti kuumad, seega radikas ehk ei ole umbes?
Probleem järgmine. Juhi pool puhub enamvähem sooja õhku nagu -15c väli tempiga diisli puhul eeldada võiks, kuid kunde pool puhub märgatavalt jahedamat.
Proovitud sai HVAC klappide resetti, mille käigus oli näha, et mõlemal pool V158 ja V159 klapid liikusid. Vaatsin taskulambiga ning ka obdeleven näitas väärtuse muutusi. Kuid kliima paneelilt nuppe keerates ei õnnestunud neid liiikumas näha (kas peaksid liikuma, kui muuta temperatuuri valikud?)
Samuti katsusin salongiradikasse minevaid torusid, mõlemad kenasti kuumad, seega radikas ehk ei ole umbes?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
See, et mõlemad torud soojad ei tähenda, et umbes pole. See radikas seest selline, et tal vahetorud, kust kaudu tosool liigub kui ummistus vms. See selleks, et rõhku sisse ei tekiks sinna kui mõni kanal umbes. Õnneks passat b6, golf 6 seda väga lihtne vahetada juba. Esimest korda ilmselt 2-3h ja eeldab abilist. Kõige lihtsam nii vahetada, et radika küljest torud katki lõigata, et radika kätte saaks ja siis üks hoiab kapoti all põhitoru kinni ja teine üritab pedaalide juures liitmikust lahti saada vanu radika torusid.
Nb! Üli rahulikult ja ettevaatlikult teha, et tulemüürist jalgadeni jooksvaid torusid ei vigastaks, muidu peab terve armatuuri eest võtma, et neid vahetada.
Nb! Üli rahulikult ja ettevaatlikult teha, et tulemüürist jalgadeni jooksvaid torusid ei vigastaks, muidu peab terve armatuuri eest võtma, et neid vahetada.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Valeo süsteemil ma küll ühtegi toru ei lõikaksetnies858 kirjutas: ↑08 Veebr 2021, 11:25 See, et mõlemad torud soojad ei tähenda, et umbes pole. See radikas seest selline, et tal vahetorud, kust kaudu tosool liigub kui ummistus vms. See selleks, et rõhku sisse ei tekiks sinna kui mõni kanal umbes. Õnneks passat b6, golf 6 seda väga lihtne vahetada juba. Esimest korda ilmselt 2-3h ja eeldab abilist. Kõige lihtsam nii vahetada, et radika küljest torud katki lõigata, et radika kätte saaks ja siis üks hoiab kapoti all põhitoru kinni ja teine üritab pedaalide juures liitmikust lahti saada vanu radika torusid.
Nb! Üli rahulikult ja ettevaatlikult teha, et tulemüürist jalgadeni jooksvaid torusid ei vigastaks, muidu peab terve armatuuri eest võtma, et neid vahetada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Kuid üldine seisukoht on, et mure allikaks on ikkagi ummistunud radikas?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Kui klapi vead puudusid siis pigem radikas jah, tavaliselt viitab sellele ka see, et juhile puhub sooja ja kõrvalistujale mitte.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2103
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 147 korda
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
V158/V159 väärtused peaksid muutuma omajagu kui 16 pealt näiteks 23ni temp viia. Võrdle neid omavahel, kui V159 on uimasem või ei liigu nii palju kui V158, siis kohe salongiradikat vahetama ei tormaks.RRI kirjutas: ↑08 Veebr 2021, 11:19 Proovitud sai HVAC klappide resetti, mille käigus oli näha, et mõlemal pool V158 ja V159 klapid liikusid. Vaatsin taskulambiga ning ka obdeleven näitas väärtuse muutusi. Kuid kliima paneelilt nuppe keerates ei õnnestunud neid liiikumas näha (kas peaksid liikuma, kui muuta temperatuuri valikud?)
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
- Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
- Asukoht: Rapla
- Tänatud: 1 kord
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
radiaator umbes.Lapikud torude sisemõõt on 1 mm, ise sain vahetusega hakkama, vana radika torud lõikasin läbi, nii oli kergem kätte saada
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Kuidas tuvastada, kas sobiv salongiradikas on valeo (1K0 819 031 B) või denso (3C0 819 031) tüüpi?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Golf MK6 kunde poolt puhub jahedat
Vaata kuidas salongiradiaatori torud sisenevad. Kui klamber umbes 10cm peale radikat siis denso, kui kinnitus otse radika küljes siis valeo.
Samuti võimalik õhufiltri kaane koodi järgi vahet teha. 3c0 on denso ja 1k0 on valeo.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus